Feedback

Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc

Publicat Joi, 27.04.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 3
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 1
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
Ultimii vor fi cei dintâi: lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 Gran Coupe a ajuns mai popular decât cele două modele la un loc - Poza 2
BMW Seria 4 Gran Coupe se dovedește a fi încă o idee bună a constructorului bavarez. Sedanul cu alură de coupe se vinde mai bine decât Seria 4 și Seria 4 Cabrio la un loc.

Fanii BMW știu că Seria 3 este cel mai bine vândut model al companiei în prezent, dar și de-a lungul istoriei. Ce nu știu fanii BMW este că în sânul brandului bavarez se naște un al doilea best-seller, frate cu Seria 3.

Este vorba despre actualul BMW Seria 4 Gran Coupe, model care a și primit recent un facelift. Potrivit statisticilor BMW, Seria 4 Gran Coupe a devenit chiar mai popular decât varianta coupe, din care a și derivat.

Chiar dacă a fost lansat după coupe și cabrio, BMW Seria 4 cu patru uși se vinde mai bine decât celelalte două variante de caroserie la un loc. La nivel global, Seria 4 Gran Coupe adună 54% din vânzările gamei 4, în vreme ce restul de 46% le revin coupe-ului și cabrioletului.

Unul dintre motivele pentru care publicul preferă Seria 4 Gran Coupe este spiritul practic pe care îl insuflă, fiind capabil să pună la dispoziție un portbagaj cu deschidere a hayonului și un spațiu decent în interior. În plus, modelul promite un comportament ceva mai sportiv și o ținută de drum mai agreabilă decât BMW Seria 3.


Comentarii (3)

  • Asa e cand faci o masina REUSITA , bravo , felicitari celor de la BMW ca au facut o masina reusita dupa 3GT si 5GT niste mizerii , nu masini...
    8 0
  • ca posesor de masina sedan nu as mai face niciodata aceasta gresala de a alege o masina fara hayon... practic un portbagaj mare dar in care nu intra decat plase de cumparaturi

    PS poate urmeaza si BMW expemplul Mercedes (vezi intentia de a nu mai produce S-coupe/ cabrio deoarece din cauza succesului lor nu se prea mai vinde SL-ul) si vor scoate de pe piata acest model ca sa nu afecteze vanzarile traditionalelor modele cu 2 usi
    4 1
  • Un model atragator care imbina sportivitatea cu "biznis", evident deschiderea portbagajului face toti banii. Excelenta chiar si pentru familisti.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru