Feedback

Versiunea cu patru uși a lui Mercedes-AMG GT stabilește un record pe Nurburgring: rivalul lui Porsche Panamera a devenit cel mai rapid model de serie cu 4 locuri de pe Iadul Verde

Publicat Miercuri, 31.10.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 3
Versiunea cu patru uși a lui Mercedes-AMG GT stabilește un record pe Nurburgring: rivalul lui Porsche Panamera a devenit cel mai rapid model de serie cu 4 locuri de pe Iadul Verde - Poza 1
Versiunea cu patru uși a lui Mercedes-AMG GT stabilește un record pe Nurburgring: rivalul lui Porsche Panamera a devenit cel mai rapid model de serie cu 4 locuri de pe Iadul Verde - Poza 2
Mercedes-AMG GT S 63 4Matic+ a devenit cel mai rapid model de serie cu patru portiere de pe circuitul de la Nurburgring. Modelul constructorului german a avut nevoie de 7 minute și 25 de secunde pentru a parcurge un tur complet pe Iadul Verde.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG a prezentat noul AMG GT 4-Door Coupe (versiunea cu patru uși a lui AMG GT) în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie. Modelul este disponibil și pe piața din România, prețul de pornire anunțat fiind de 99.026 de euro.

Acum, reprezentanții Mercedes-AMG au publicat un clip video și au anunțat că versiunea AMG GT 63 S 4Matic+ a devenit cel mai rapid model de serie cu patru locuri de pe circuitul de la Nurburgring.

Rivalul lui Porsche Panamera a reușit să parcurgă Iadul Verde în 7 minute și 25.41 de secunde. Cea mai potentă versiune a AMG GT 4-Door Coupe dispune de un motor V8 de 4.0 litri care dezvoltă 639 de cai putere și 900 Nm.

Resursele motorului sunt gestionate de cutia AMG Speedshift MCT 9G cu nouă trepte și de sistemul de tracțiune integrală 4Matic+. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 3.2 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 315 km/h.


Comentarii (3)

  • SIMPLE MINDS
    Asta-i o valoare care ar trebui prezentata pe AM numai in intervalul orar 01am-05am !!!
    Doar si pentru ca macar copiii sa fie feriti de obscenitatea de care au capabili cei din Affalterbach :-))
    13 0
  • someone
    mi se pare ciudat modul de cronometrare, mod intalnit si la alte masini care au scris recoduri pe ring: cronometrul incepe la finalul liniei drepte dar se opreste chiar la inceputul ei. deci practic, masina nu e cronometrata un tur intreg ci aprox 99% din ring
    5 0
  • SIMPLE MINDS
    @someone

    Diferenta e reprezentata de vechea grila de start ,cei 200m care lipsesc in cronometrare .(20.6 km vs 20.8 km) .Asta-i cutuma.Numai 919 EVO si-a permis in ultima vreme ,poate ptr. a inlatura orice urma de indoiala sa-si cronometreze si diferenta de 200m :-))

    Oricum ,un timp colosal pentru o *creatura* cu patru usi si patru locuri de peste doua tone care s-a dovedit la fel de rapida precum un Ferrari Enzo. (660 CP -1400 KG).
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru