Feedback

Vettel a câștigat cursa din Bahrain și a devenit liderul clasamentului! Hamilton și Bottas au completat podiumul

Publicat Duminica, 16.04.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 70
Vettel a câștigat cursa din Bahrain și a devenit liderul clasamentului! Hamilton și Bottas au completat podiumul - Poza 1
Vettel a câștigat cursa din Bahrain și a devenit liderul clasamentului! Hamilton și Bottas au completat podiumul - Poza 2
Sebastian Vettel a câștigat cursa din Bahrain după ce l-a depășit la start pe Lewis Hamilton și a avut opriri la boxe mai eficiente. Pilotul Mercedes a încercat un asalt în finalul cursei, însă acesta nu a avut succes.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La start, Valtteri Bottas și-a conservat avantajul pole position-ului, însă Lewis Hamilton a fost depășit pe interior în primul viraj de Sebastian Vettel. La rândul său, Max Verstappen și-a demonstrat încă o dată abilitățile prin depășirile asupra lui Daniel Ricciardo și Kimi Raikkonen în drumul spre locul 4, în timp ce Felipe Massa a progresat pe 6 după ce a trecut la rândul său de Raikkonen.

În primele 10 tururi, diferențele dintre primii 4 piloți au fost mai mici de o secundă. Vettel și Verstappen au inițiat atacuri la adresa lui Bottas și, respectiv, Hamilton, însă niciunul dintre ei nu a reușit să depășească, în ciuda activării sistemului DRS.

În turul 11, Vettel a dat startul intrărilor la boxe din plutonul fruntaș și a fost urmat un singur tur mai târziu de Verstappen, însă olandezul a mai parcurs doar câteva viraje înainte de a abandona din cauza unei defecțiuni la frâne. Un singur tur mai târziu, Lance Stroll și Carlos Sainz Jr s-au acroșat în primul viraj și au determinat intrarea Safety Car-ului pe circuit.

Urmareste Automarket F1
Piloții Mercedes au profitat de situație pentru a intra la boxe, însă amândoi au petrecut peste 6 secunde și au pierdut astfel timp prețios. Astfel, după prima serie de opriri la boxe, Vettel a preluat conducerea cursei în fața lui Bottas, Ricciardo și Hamilton, ultimii doi optând pentru soft, spre deosebiri de supersoft-urile alese de primii doi clasați.

Imediat după reluarea cursei, Hamilton, Massa și Raikkonen l-au depășit cu ușurință pe Ricciardo, în timp ce Bottas a încercat în zadar să treacă de Vettel, iar germanul s-a distanțat treptat la peste 5 secunde. De altfel, în turul 27, Hamilton a trecut de asemenea cu ușurință de Bottas.

În preajma turului 30, Vettel și Bottas au intrat la boxe pentru pneuri soft, ceea ce i-a permis lui Hamilton să preia prima poziție cu un avans de circa 16 secunde în fața pilotului Ferrari. Diferența s-a extompat treptat până la zona de 12 secunde, iar Hamilton a efectuat în turul 41 ultima oprire la boxe. Britanicul a așteptat încă 5 secunde din cauza une penalizări pentru că a pilotat nejustificat de lent pe linia boxelor la primul pitstop, în așteptarea schimbului lui Bottas. 

Astfel, Hamilton a revenit pe locul 3, în spatele Vettel și Bottas, însă l-a depășit cu ușurință pe coechipierul său de la Mercedes și a urcat pe locul doi, la 12 secunde în spatele germanului.

Britanicul a fost mai rapid pe finalul cursei și a câștigat 1-2 secunde pe tur, însă acest lucru insuficient pentru a se putea apropia cu adevărat de lider. Hamilton a pierdut însă cursa mai degrabă din cauza opririlor lente și a penalizării de 5 secunde. Astfel, Vettel a obținut a doua victorie a sezonului și a devenit lider solitar în clasamentul general cu un avans de 7 puncte în fața lui Hamilton, în timp ce Bottas a completat podiumul. 

Raikkonen și-a trecut în cont locul 4 în fața lui Ricciardo, Massa și Perez, în timp ce McLaren a avut parte de o nouă cursă dezamăgitoare. Stoffel Vandoorne nu a mai plecat în cursă din cauza unor defecțiuni tehnice, în timp ce Fernando Alonso s-a retras la boxe cu numai două tururi înainte de final din cauza unei probleme la motor, într-un moment în care concura pe poziția a 11-a. 

Bahrain - Rezultate cursă:

Duelul zilei în Autovot 2017 by Varta

Câștigă un iPhone 7!
Votează aici

Comentarii (70)

  • un fleac ... i-a ciuruit
    38 5
  • fan f1
    sa ajungi in asa hal mai bine refuza formula 1 ,asta referitor la botas ,acum se vede ca rosberg avea valoare ,nu se umilea in asa stare ,sa ajungi de risul gainilor ,brava veteel se vede ca a fost un campion de nota 10
    38 13
  • bogdan: c2 1,4diesel 2004 - care e cel mai bun acumulator pt el? multumesc Raspunde
  • 17 26
  • 18 37
  • fan f1
    kimi o face dar nu ca botas in cel mai josnik mod cum sa cedezi asa mult in timp de citeva ture ,rusine botas degraba vei ajunge mecanikul lui ham
    27 13
  • 11 28
  • @fan f1
    ....atat
    2 1
  • Bai ZZZ, tu ce cursa ai urmarit? Tu crezi ca Ferrari a castigat datorita strategiei? Pai ce legatura are strategia cu startul? Victoria lui Vettel este absolut meritata si cred ca va castiga si la Sochi. Ba indraznesc chiar sa cred ca si-n China castiga daca nu era acel safety-car. Unde l-ai vazut tu pe Kimi ca l-a lasat pe Vettel sa treaca, etapa trecuta-n China?
    38 7
  • Anonim
    Ordinele de echipa sunt ok doar au fost inventate de cei de la McLaren. Pana la urma, echipele merg pe diferite strategii pentru piloti, sunt situatii si situatii, si nu vad ce ar fi castigat Raikkonen sau Bottas daca ii tineau pe Vettel si Hamilton in loc sa-i lase. Erau pe strategii diferite, plus nu mai suntem in 1998 cand Coulthard trebuia sa se lase depasit de Hakkinen, erau alte vremuri atunci. Plus nu stica cu nimic farmecul Formulei 1, pilotii sunt angajatii echipelor si nu invers. Stroll face exceptie, cred de la regula de mai sus.
    16 3
  • 2 30
  • Anonim
    Sper sa nu va suparati pe ZZZ, el se uita la alte curse, in universul paralel in care el este un imparat, Alonso a castigat cursa si nu Vettel. Sper sa-l scuzati,
    30 5
  • Daniele, sterge-i comentariile astuia, te rog!!! E o rusine pentru acest site si pentru acest sport. Nu le mai da, frate, dreptul sa comenteze fara cont!
    30 1
  • Panea: La skoda fabia1 motoarele cind ajung la 300.000km se strica Raspunde
  • @daniel.popescu, interesant ce faci: cu cateva zile imi stergi doua comentarii (probabil pt.ca erau scrise in lb.germana) iar azi le savurezi pe astea ce contin injurii.
    ps: "spune-mi cu cine esti prieten ca sa-ti spun cine esti"
    26 1
  • ZZZ, arata-mi, ba, si mie unde te-am jignit!
    17 1
  • Sa lasam primatele in lumea lor si noi sa ne bucuram de aceasta victorie minunata!!!!
    24 1
  • Ferrari au strategii excelente comparativ cu mercedes unde probabil lauda este strategul iar daca nu era SC cursa trecuta ajungeam deja la 3 din 3 curse castigate de Vettel fara sa depaseasca pe circuit pilotul plecat din poll.
    Inainte sa fiu acuzat de subiectivitate vreau sa clarific ca mi-e absolut indiferent cine castiga campionatul.Vettel este cel mai antipatic pilot de pe grila iar cu Hamilton nu pot sa tin pt. ca este in echipa "cinstitilor" wolf-lauda.Oricum nu pot sa nu remarc strategiile fara sens ale nemtilor.
    Cursa a fost mai spectaculoasa decat precedentele si mi-au placut Perez (pilotul cursei desi oamenii au votat altceva) care a castigat 11 pozitii fata de start,Ocon dar si Kvyat si Wehrlein care desi nu au punctat au oferit spectacol.Mult succes pe mai departe echipei mele preferate:Force India.Paste fericit!
    18 7
  • Am văzut cursa dar nu prea clar, adică nu am înțeles nimic din anumite motive, ce s-a întâmplat cu Bottas? Înțeleg ca a fost nevoit sa cedeze poziția lui hamilton, dar vettel de ce dracu a trecut așa ușor de el sau m-am uitat eu la alta cursa???? Și îmi mai place ceva la directorul de cursa, hamilton nu a fost niciodată iertat dar nici asta nu îmi pasa, m-a întreb doar ...dacă era Rosberg????
    10 9
  • 9 21
  • pneurile, strategii diferite cu pneurile
    Bottas a avut acelasi pace avand pneurile mai bune
    apoi au schimbat si ...ai vazut si tu
    4 0
  • Sainz a primit o penalizare de 3 poziti pe grila pentru cursa urmatoare
    7 4
  • mobius
    O cursa relativ animata, marcata asa cum deja s-a spus de ordine de echipa, pe care in treacat fie spus le gasesc absolut normale. Hamilton, se pare ca mai este inca suparat pe echipa, mai are de platit polite (este lamentabil). Despre Bottas este greu de spus daca se descurca greu sau respecta ordine de echipa, echipa la care se observa din ce in ce mai multe decizii gresite in strategie. In acelasi timp, dupa a treia cursa Ferrari confirma ca a reusit un monopost competitiv, dar inca nu sunt inca la nivelul monopostului Mercedes, dupa parerea mea. Daca Verstappen nu abandona probabil ca rezultatele erau putin altfel. Sunt total dezamagit de felul dezastruos in care echipa McLaren- Honda se comporta (in trei curse, cinci abandonuri de natura tehnica), cred ca deja au stabilit un record in F1, in acest sens. In acest moment sunt chiar ultimi, cred ca si Manor i-ar fi depasit. Nu stiu ce poate sa scrie in contractul sau cu echipa dar Alonso, are toate motivele sa plece. Dupa umilinta pe care o indura, ar putea pleca inca din timpul acestui sezon, cine stie ( dupa cursa de azi si in timpul ei l-am vazut pe Toto destul de negru), nu zambeste prea bine, inca din Australia.
    12 3
  • La McLaren situatia e cu atat mai deranjanta cu cat observam ca masina merge in regim de cursa 300 km si cand mai are 5 km, jap...out. In schimb ma duc cu gandul in alta parte: alearga pentru a acumula km, pentru a testa diferite componente si abandoneaza pe final tocmai pt a le permite sa schimbe motorul fara niciun fel de penalizare. Altfel nu pot sa-mi explic "performanta" lor.
    19 1
  • Cezar Tomescu: Fum negru Logan disel 1,5 Raspunde
  • Florin
    Mda, o cursa nu foarte spectaculoasa, care se incadreaza pe linia inceputa in Australia: Vettel, care desi nu gaseste turul perfect in calificari, are un un ritm de cursa excelent si gaseste strategia castigatoare, Hamilton care trebuie sa mai lucreze la ritmul de cursa( se vede ca nu prea a fost pus in ultimii ani in postura sa recupereze), Bottas mai bine s-ar duce inapoi la Wiliams decat sa fie sclavul lui Hamilton in halul asta, un Raikonen care a cam terminat-o cu performanta, e cam depasit, Red Bull care e tinuta pe loc de motorul Renault.
    Mijlocul, cu Massa care scoate tot ce se poate, si din el si din masina, Perez bun, constant si inspirat, Haas la fel, McLaren care rar vede steagul in patratele( nu stiu de ce ii mai tin pe Honda si nu le dau papucii, isi bat joc de 2 pioti excelenti). In locul McLaren, inca de dupa testele de la Barcelona as fi pregatit masina pentru 2018 cu un alt motor.
    4 1
  • Dupa calificarile de ieri, ma gandeam ca poate cei de la Ferrari au mizat pe o alta strategie, dupa primele 5 tururi eram sigur ca se gandeau la ce vor face in cursa si nu la ce vor face in calificari. Dupa cursa... bravo lor pentru ca punctele se dau la finalul curselor, si uite ca Vettel s-a descurcat foarte bine, dar Hamilton s-a descurcat la fel de bine. Bottas a avut probleme cu un set de pneuri, dar s-a tinut pe pozitie, pacat de incidentul lui Verstappen dar asta este, in timp ce Hamilton a gresit cu intrarea la boxe si nu cred ca era nevoie sa-l incetineasca pe Ricciardo, nu de alta dar cei de la Red Bull l-au reclamat un pic mai tarziu.

    In ciuda faptului ca Raikkonen a pierdut timp in spatele lui Massa, uite ca in cursa asta s-a mai lupta ceva si a reusit sa-l depaseasca. Ma bucur ca a facut-o... in primele 10 tururi... si nu dupa 20 sau mai multe...

    Incidentul dintre Sainz si Stroll... nu stiu ce-a fost in capul primului... Pacat dar astea sunt cursele.

    In schimb Kvyat, Palmer si Alonso, alaturi de Hulkenberg si Grosjean cred ca au cei care s-au distrat cel mai mult, pentru ca au fost implicati in diferite duelui :P Si Force India iarasi cu ambii piloti in puncte, bravo lor!

    Cred ca a fost cea mai buna cursa din acest sezon, si sper ca restul sezonului sa fie macar la fel de interesant pe cat a fost acuma!

    P.S. Cristos a inviat! Multa sanatate voua si familiilor voastre si poate ceva mai multa minte.. comentariile de mai sus... pacat de ele.

    P.S.1 @Jugaru: Scuze mane dar ieri am scris o prostie, ma gandeam la altceva cand am comentat, scuze inca odata!
    15 2
  • Mircea, prietene, nu pot sa nu te intreb: cand ai ciocnit ouale, vazand culoarea rosie, te-ai gandit la Ferrari? Iti urez sarbatori luminate, la fel ca si celorlalti utilizatori!
    22 0
  • @GTS: asa poate vede si Stroll cum e sa te scoata cineva din cursa si data viitoare va fi mai calculat. Raikkonen, daca ma intrebi pe mine, poate sa castige toate cursele de acum inainte, dar deja pare plictisit, lipsit de orice fel de reactie, nu mai are niciun interes pentru competitie. Asa cum am spus-o pe un alt site, raman la parerea ca Mercedes nu au gresit absolut deloc strategia, pur si simplu Vettel a fost mai rapid si a castigat. Mai degraba au gresit strategia, sau au avut ghinion, cei de la Ferrari in Shanghai si afirmatia asta e intarita si de spusele lui Vettel de la final: "oh, no, not again". Da-mi voie sa cred ca Ferrari era intr-o situatie care i-ar fi permis sa lupte pt victorie si-n China, dar in viata castiga cei care se adapteaza cel mai bine si cel mai repede la diferite conditii, asa cum au facut Mercedes etapa trecuta. In rest, sarbatori cu bine si tie alaturi de cei dragi!
    19 0
  • 14 38
  • Florin
    @91Schumi06,
    nu cred ca situatia la McLaren e chiar asa; daca chiar ar fi numai testat, atunci ar fi facut-o pe 2 masini, logic nu , nu tii una in garaj, ? Weekendul asta le-au crapat turbinele pe amandoua masinile, de vreo 2 ori de masina daca nu ma insel, asta nu mai e test. Ok, schimbi motorul fara penalizare in felul asta, dar ai maxim 4 motoare. Dupa aia ce fac restu de 15-16 curse, or sa plece in cursa numai ultimii, nuu ?? Plus ca , ca sa mai stingi din frustarea lui Alonso, ii dai putere , se simte omu bine juma de cursa, trage pe dreapta si asta e. Dar ei , pe langa faptul ca nu terminau cursele, tura asta nu au mai terminat nici calificarile si au reusit sa puna pe grila de start doar o masina. Asta nu mai e test, e catastrofa.
    La Honda e clar ca e disperare, au vrut sa schimbe arhitectura motorului pentru 2017, cine stie ce au facut in pauza dintre sezoane si au scos ceva urgent pe ultima suta de metrii, netestat suficient in laboratoare, si na belea...
    5 0
  • 14 42
  • @N si Mircea: bai baieti, ecuatia e simpla, Vettel in China n-a pozitionat masina corect, da? Hulkenberg la Melbourne cum a pozitionat-o? S-a mai facut un tur de incalzire si la revedere. Deci, daca comisarii ar fi considerat la momentul respectiv manevra lui Vettel ca fiind incorecta, ar fi luat o decizie, si singura decizie care se putea lua, era sa se mai parcurga un tur de incalzire, nicidecum penalizarea pilotului. Cat despre penalizarea lui Hamilton, s-a vazut de pe camera care se plimba pe linia boxelor ca manevra lui a fost intentionata si nu a fost cum urla Putinica, ca sa puna oarece distanta intre el si Bottas, a fost o manevra pt a-l intarzia cat mai mult pe Ricciardo, ca stia ca n-are cum sa-l depaseasca acolo.
    17 6
  • @91Schumi06

    Ai dreptate, cu Hami, a facut intentionat, merita penalizare. Eu nu vreau favoritisme pentru asa zis-ul bine al F1 sa castige Ferrari si sa il ciupeasca pe Hamilton si Vettel sa fie iertat cand este in situatii gri la limita intre penalizare sau dreptate. Am ciocnit si oua rosii, unul pt Dinamo unul pentru Bayern :D Ma delimitez de limbajul lui ZZZ fata de tine. Pe tine te respect mult. Stiu ca suna paradoxal,dar asa gandesc, asa simt. Si cand altii dadeau in mine, tu nu dadeai cu piatra cum s-ar zice, si ma penalizai fair si corect atunci saream rau calul cu dispretul meu fata de Ferrari. Dar esti un domn deosebit. Paste Fericit.
    12 15
  • Mircea, ai cateva plusuri: Dinamo, Bayern Munchen...daca ai adauga si Ferrari ai fi extraordinar! :)))
    Acum, sa nu vorbim de penalizari, ca daca dezgropam mortii cred ca toti pilotii si toate echipele de pe grila ar fi meritat, intr-un anumit moment, niste penalizari demne de cartea recordurilor.
    11 1
  • Norris: Jeep Raspunde
  • Penalizari...daca e sa o luam cu turul perfect de anul trecut facut de Rosberg pe steagurile galbene, acolo toate echipele puteau face gura.
    Personal, ma bucur ca am vazut o cursa cat de cat animata, spre deosebire de cursele din anii trecuti. Personal, ca si 91Schimi06, cred ca si cursa din China ar fi putut fi castigata de Vettel, asta fara safetycar-ul respectiv sau chiar si in regim de cursa normala, un pic cu semnul intrebarii. In cursa sin Bahrain, lucrurile au stat diferit, in regim de cursa, Vettel l-ar fi depasit pe Bottas dar ar fi trebuit sa inceapa sa forteze din turul 11, 12 inca vreo 5 ture, se pare ca monopostul Mercedes uzeaza mai mult pneurile, insa, daca asteptau ca Mercedes sa schimbe primii, iar beneficiau acestia din urma de penuri bune si scoteau timp mai bun pe circuit chiar si pentru un tur comparativ cu Ferrari.
    In cursa aceasta ca si in prima, am vazut cum Ferrari avea acelasi regim de cursa cu Mercedes, efectiv Mercedes nu s-a putut distanta de Vettel(Kimi e in alta lume). Intr-adevar, in Bahrain, dupa ce prin ordinele de echipa, Bottas s-a dat la o parte chiar de 2 ori,Mercedes a avut un ture de circuit foarte bune, insa, egale cu Ferrari. Intr-un singur tur, Lewis a fost mai rapid cu 1.8 secunde decat Vettel, dar trebuie sa luam in comparatie pneurile puse de 5 ture, Vettel deja de vreo 15, plus Seb avea masini intarziate. In plus, dupa primele 3-4 ture pe soft, Ferrari i-a comunicat sa aiba grija de penuri, stfel ca a ramas la 1-1,4 secunde mai rapid, pe cand Lewis a fortat la maxim. Cred ca si daca mai erau 10 ture de circuit, tot nu il ajungea pe Vettel, deja el facea management, mai avea destula carnita in anvelope.
    16 1
  • Mircea
    Ce faci Mircea? Nu ne comunicai in urma cu vreun an si jumatate ca nu vei mai lasa comentarii impertinente pe aici pana ce Mclaren nu isi revin? Te-ai repede cu Mercedes si Lewis, il faceai tradator, bla bla, tu ce esti? CEL MAI MARE TRADATOR.
    Acvum daca tot ti-ai schimbat favoritii, ai putea sa iti schimbi poza de la avatar. Uite, ca noi, fanii Ferrari, am suferit la greu si tot am rams cu Ferrari, tu ce faci? Mananci pe seama altora.
    20 3
  • După Bild,Alonso ar fi discutat cu oficialii Renault o posibila întoarcere la aceasta echipa din 2018.Cei de la Renault au refuzat sa comenteze aceasta stire
    10 12
  • 4 13
  • aaa, daa, la Renault ar pleca Alonso ca nu da de vreun coechipier valoros; in cazul asta nu mai vrea sa ramana la McLaren sa iasa campion cu McLaren; numai cand fu vorba de transfer la Mercedes dorea Alonso sa ramana la McLaren ca sa iasa campion cu McLaren
    1 4
  • @91schumi06
    Nu numai ca am ciocnit oua si m-am gandit la Ferrari, insa oul meu are incondeiat un calut cabrat si le-a pocnit pe toate celelalte ;)
    9 2
  • am vazut si eu cursa si pot spune ca a fost destul de frumoasa , o naota sa zic 7, surpriza a fost perez si hulk,, bottas a avut probleme la masina , se vede lipsa lui rosberg, ferarri -nu sunt fanul lor dar ce pot sa zic - felicitari, pt. Mclada -ma doare sufletul cand vad ce se intampla, e un cosmar anul acesta si sper sa se terminemcat mai repede, in rest sa aveti sarbatori fericite
    6 1
  • McLaren este in al V-lea an in care se face de ras! Tind sa cred ca acolo nu e numai motorul de vina. Ai avut 2013, 2014, 2015, 2016 si acum 2017 in care tu n-ai avut niciun fel de rezultate.
    10 1
  • Vettel demonstreaza ca acele 4 titluri nu au fost castigate doar pt. ca a avut cel mai bun echipament tehic la ora aceea, e agresiv un fel de Schumacher mai mic, Bottas mare dezamagire...
    20 1
  • @91Schumi06 - Cat sta Boullier acolo nici masina nu o sa evolueze pre mult, parerea mea este ca nu doar Motorul e singura problema la McLaren, chiar si cu cel mai bun motor nu ar fi mai mult de locul 5-6.
    Nu am vazut nici in element spectaculos pe masina McLaren. Se vede ca Ferrari, ca si Mercedes au cea mai developata masina de pe grila.
    11 2
  • Anonim: Buna seara.Imi poate spune cineva ce poate afecta problema filtrului de... Raspunde
  • Piloții echipei Mclaren spun ca monopostul e ok din punct de vedere aerodinamic numai unii,,specialiști'' de pe aici spun ca nu e asa..Plus ca logic ar fi ca numai atunci când ai un motor fiabil și puternic sa poti vorbi de aerodinamica dacă e buna sau nu..Ca Boullier nu e de Mclaren de acord..
    2 3
  • @Logon-Din ce știu io nu Boullier proiectează monopostul ci Prodomou Da' poate trăiesc io în lumea mea , cum spunea un ,,istet" pe aici
    3 3
  • a fost o cursa cu mult suspans! a fost cum am sperat,adica ferrari sa aiba un ritm foarte bun in regim de cursa! prin vettel doar,din pacate! sper sa si revina si kimi,macar sa fie mai apropiat de timpii lui vettel! e nevoie in lupta constructorilor!cat despre acea revenire a lui hamilton,cred eu ca vettel n avea rost sa forteze,si n a facut o spre final! dc hamilton se apropia la mai putin de 4-5 secunde probabil ca ar fi apasat pedala la maxim!
    11 0
  • Hristos a Inviat ! In legatura cu echipa McLaren ciudat este ca totusi Vandoorne cat si Alonso dau vina numai pe Honda si pe motorul acestora....si ambii au laudat sasiul McLaren ca fiind unul dintre cele mai bune din F1 . Poate urmatorul PU care o sa "soseasca" la Monaco va fi mai fiabil si va dezvolta o putere suficienta cat sa nu mai fie prins pe liniile drepte Alonso cand la inceputul acesteia are 300 de metri avans fata de ceilalti piloti.
    7 0
  • acestora*
    1 0
  • 4 9
  • zzz Husqvarna
    zzz-ule calm...baietas....esti un frustrat Mclarenist...calm...voi nu sunteti si nu ati fost vreodata FERRARi-calm....poti sa te uiti la F1 electrice
    10 1
  • Florin
    Sasiul McLaren e ok dar nu poti spune ca e cel mai bun (inca) , pt, ca nu prea ai cu ce sa compari, trebuie sa te bati la varf ca sa faci o comparatie reala. Un sasiu bun fara motor e cam degeaba, la fel si invers( cea mai buna comparatie: Red Bull - Renault ). Da, e adevarat ca Alonso s-a descurcat super pe viraje, dar totusi pe viraje( intrare - trecere - iesire) conteaza si pilotul pe cand pe liniile drepte trebuie putere si cam atat.
    Honda are ceva pe teava dar:
    - ma indoiesc ca va scoate ceva super anul asta, super ca si putere si fiabilitate;
    - ma indoiesc ca va scoate ceva asemanator ca putere cu Ferrari/Mercedes in momentul asta, cu atat mai mult ca nimeni nu sta pe loc, toate lumea dezvolta, miza e mare, multi bani in joc pe punctele adunate. Si stai, ce e cel mai important, fiabilitatea....?????
    7 1
  • Florin
    ...si mai e ceva, Honda a spus initial ca va scoate un full update care va fi gata pentru Monaco( posibil doar partial) si mai sigur in Canada, iar dupa Bahrain au zis cica va fi gata pentru Barcelona, sincer cred ca va fi doar o ultima incercare de al tine pe Alonso si McLaren, daca le iese e ok, dar slabe sanse, o fi ceva ados de putere, dar daca nu termina cursa e cam gata.....
    7 1
  • Ce balacareala inteligenta pe aici .... rezultatul educatiei cumparate cu diplome de la SH , bravo ! Hai , doar atat puteti ? Unde este moderatorul lui p[este prajit sau e din gasca voastra ? Pacat ca nu citesc si copii vostri laturile pe care le aruncati aici....
    15 1
  • Dincolo de unele comm-uri de aici, care nu au nici o legatura cu sportul, vreau sa afirm ca da, in sfarsit sunt bucuros ca Ferrari si-a recapatat suflul, desi nu inteleg ce face Kimi Raikkonen, acolo in spate de unul singur!
    Macar de-as vedea tot anul in duel roata la roata intre Ferrari si Mercedes.
    M-a uimit vitalitatea lui Massa cu un Wiliams care cu nici o saptamana in urma se chinuia sa tina pasul cu cei de pe locurile 12, 13. Cat despre McLaren, sincer ii inteleg frustrarea lui Mircea, ca de Alonso nici numai zic.
    Acum recunoaste si tu Mirciulica, Vettel face diferenta la team, ca doar este neamt ca si tine :)!
    22 0
  • robert
    Bravo Vettel. O cursa castigata pe merit.
    Este ciudat faptul ca in calificari Mercedes este mai rapida decat Ferrari iar in cursa acest lucru nu se vede absolut deloc, ba din contra.
    In turul 48 sau 49 sunt filmate anvelopele lui Vettel. Aratau impecabil deci Vettel nu a fortat motorul ca stia ca nu are cum sa-l ajunga Ham. Daca forta diferenta era peste 10 secunde.
    Priviti diferenta dintre Vettel si Bottas care au mers pe aceeasi strategie.
    Interesant.
    7 0
  • Ascultarea imnului Germaniei, urmat de imnul Italiei mi-a adus aminte de Schumacher cand era la Ferrari. Ce vremuri ! A mai batut Toto cu pumnul in masa ? Nu-mi amintesc ...
    11 2
  • zic si eu
    Concluzia mea este ca a fost o cursa castigate fara drept de apel de Vettel. L-a depasit pe Hamilton inca de la start, i-a dat mai mult de 5 secunde la final fara sa forteze pe ultimele tururi, nu stiu cine si ce ar putea pune in discutie Victoria.
    Daca a lipsit ceva cursei, as spune ca a fost inca o lupta Vettel-Hamilton. Mi-as fi dorit ca Hamilton sa fi putut termina cursa pe softuri, poate ca am fi avut mai mult spectacol spre final.
    Oricum, strategia MB cred ca a fost gresita, ambii piloti au stat prea mult pe al 2lea set de softuri. Nu am inteles nici strategia Ferrari cu Kimi, de ce l-au tinut asa de mult in schimbul 2 pe super soft? A pierdut zeci de secunde, cred ca daca il incaltau cu soft la schimbul 2 ar fi avut sanse la podium.
    Mi-a parut rau de defectiunea lui Verst, chiar cred ca ar fi putut sa-i incurce putin pe cei de la Mercedes, macar de dragul spectacolului.

    Dupa aceasta a 3a cursa devine tot mai credibila teoria ca Hamilton este un pilot "de moral", de pista libera. Face timpi buni si curse fara greseala in calificari sau cand nu are presiune pe el in cursa. A avut cateva curse de recuperare in cariera, dar mai mult a pierdut cand nu a plecat din fata sau a fost depasit.
    Este un fel de Halep, care este foarte buna cand controleaza ea jocul, dar atunci cand da de cineva mai agresiv sau face cateva greseli, se pierde si nu mai poate recupera.
    Cel mai mult ma bucur insa de faptul ca anul acesta pare sa avem mai mult spectacol. Chiar daca depasirile nu sunt foarte dese, macar nu mai vedem deferente de 10 secunde dupa 5 tururi intre MB si restul. Nici nu va pot spune cat m-am bucurat in primele 10 tururi vazand 4 masini la diferenta de 3-4 secunde. Daca si RBR isi va consolida monopostul, vom avea unul dintre cele mai tari campionate din ultimii ani.
    14 0
  • 1 17
  • A inceput sesiunea de teste din Bahrain, si numai dupa doua tururi... masina McLaren Honda a tras pe dreapta. Pilotul s-a intors in boxa si... probleme continua pentru cei de la McLaren Honda...
    8 0
  • Motorul Honda care a cedat era o noua specificatie si va fi inlocuit cu unul de acelasi tip..
    2 4
  • Interesant... Vijay Mallya a fost arestat in Londra pe baza unui mandat de extradare.
    7 0
  • @GTS- Sebi Ghita a fost prins in Serbia..Ce e drept era patronul unei echipe de Baschet nu de Formula 1 :)))
    1 4
  • Lasand toate prostiile la o parte a fost cea mai buna si va fi printre cele mai bune curse de anul acesta.La fel ca celelalte editi din Bahrain.
    5 1
  • A reusit sa ma entuziasmeze pentru urmatoarea cursa din Rusia.
    5 0
  • 2 10
  • @ZZZ Nu a fost chiar asa.Au fost momente bune in aceasta cursa pe care nu are rost sa le mai enumar eu acum.Plus ca nu sunt vre-un fan Ferrari sau al lui Vettel
    1 0
  • cursa draguta. interesant e cum MB face cei mai buni timpi in calificari si apoi pierde in cursa. oare isi permit sa faca o strategie/aroganta de "hai sa mai animam putin campionatul in primele curse si sa castigam la final", sa mai spere si altii la titlu? ori cum zicea Ham -imbatraneste si nu-l mai tin "bacteriile"
    1 1
  • 1 7
  • 1 9
  • zzz Husqvarna
    ia zi...cum sunt cursele de F1 electrice?Tot Ferrari cistiga si acolo?:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    0 1
  • mobius
    Fiind primul pe grila, ai sansa ca, nefiind nimeni in fata, cu o strategie buna, sa castigi cursa. Nu te deranjeaza nimeni, nu trebuie sa depasesti pe nimeni, totul este sa menti monopostul pe trasa. Asa s-au castigat doua campionate (mare pilot). Se pare insa ca acea vreme a trecut, se cere acum mai mult (probabil insa, ca tot echipa este de vina).
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru