Feedback

Vettel lansează atacuri la adresa presei după ordinele de echipă din China: "Ferrari este o victimă a jurnalismului de slabă calitate"

Publicat Miercuri, 17.04.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 26
Vettel lansează atacuri la adresa presei după ordinele de echipă din China: "Ferrari este o victimă a jurnalismului de slabă calitate" - Poza 1
Sebastian Vettel consideră că Ferrari a devenit o victimă a jurnalismului de slabă calitate din cauza modului în care presa internațională a abordat situația ordinelor de echipă din cursa de la Shanghai.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a apelat la ordine de echipă în Marele Premiu al Chinei pentru a-l ajuta pe Sebastian Vettel să-l depășească pe Charles Leclerc, în ciuda faptului că monegascul reușise se treacă de german la start.

O parte a presei a criticat strategia abordată de Ferrari, în special pentru că a ocupat în final locurile 3 și 5 în cursa prin Vettel și Leclerc, în loc să termine pe 3 și 4 prin Leclerc și Vettel. Vizibil iritat de aceste comentarii, Vettel consideră că Ferrari a devenit o victimă a jurnaliștilor.

"Nu vreau să intru în detalii pentru că este un pic dificil, întrucât presa inventează răspunsul. Este un jurnalism de slabă calitate, din punctul meu de vedere. Dar eu nu sunt jurnalist să judec. Așa că nu luați argumentul meu personal", a declarat el.

În plus, întrebat dacă el a fost cel care a solicitat ordinul de echipa pentru Leclerc, germanul a preferat să rămână evaziv.

"Este dureros să răspund mereu la această întrebare. Nu sunt sigur că vreau să răspund. Am simțit că sunt mai rapid, am fost întrebat dacă pot fi mai rapid și am răspuns că simt că pot", a adăugat el.

La începutul lunii aprilie,Vettel a sugerat că se va retrage din Formula 1 la expirarea actualului contract cu Ferrari la sfârșitul sezonului 2020, în cazul în care noul regulament care va intra în vigoare în 2021 nu va fi unul pe placul sau.

Cu toate acestea, germanul a revenit acum asupra acelor afirmații și insistă că îi place să concureze în Formula 1, motiv pentru care este prematur să se gândească la o retragere în viitorul apropiat.

"Sincer să fiu, nu știu. Mă simt în cea mai bună formă. Sunt foarte critic cu mine însumi, foarte ambițios și am multe așteptări de la mine. Îmi place să concurez, să simt senzația vitezei, să lupt cu băieții, așa că îmi plac multe lucruri și de aceea nu exista opțiunea de a mă retrage mâine", a mai precizat el.

Via Autosport, Ferrari


Comentarii (26)

  • Presa inventeaza de multe ori pentru ca trebuie sa vanda si ei ceva, iar stirile mai bombastice prind la public. Greseala nu e a lui Vettel ci a celor ce au luat decizia de la boxe. Si in Bahrain Leclerc a fost mai rapid si i-au spus sa treaca de german, cu mentiunea ca i s-a spus sa mai astepte doua ture, ceea ce monegascul nu a mai facut. Diferenta e ca Leclerc chiar era mai rapid decat Vettel si asta s-a vazut si la televizor, iar in China nu prea s-a intamplat acelasi lucru.
    Una peste alta presiunea se aduna la Vettel si nu-l vad bine, iar cred ca Binotto ar fi trebuit sa vina sa-si asume greseala, si nu-mi aduc aminte sa fi citit pe undeva ca ar fi facut-o.
    20 15
  • Costel
    sebastian ,nu ii cazul sa fii evaziv in raspuns ,vina nu ii a ta sub nicio forma , culpa ii apartine in intregime lui jock clear & binotto care au mentinut pe locul 3 un pilot care se afla la 4 secunde de bottas in numai 10 tururi iar aceasta incompetenta / indolenta profesionala din partea inginerului de cursa a lui leclerc ,intolerabila la un asemenea nivel , ii determinanta pentru ecartul imposibil de surmontat ulterior in china


    cine mai pune la indoiala oportunitatea / utilitatea manevrei din turul 11 facuta de ferrari si pseudosacrificarea lui leclerc in avantajul lui vettel ii coplesit doar de parti pris-uri la adresa monegascului asociate cu o incontestabila dar si nefundamentata repulsie la adresa multiplului campion german uitand tocmai cel mai important target in acest sezon pentru ferrari :titlul de campion mondial iar acest obiectiv ii mai mult decat elocvent ca dintre pilotii ferrari poate fii atins doar de sebastian care ii cu toate atuurile necesare sa il duca la indeplinire in 2019
    20 28
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • De vorbit știm multi, dar rezultatele aicea vorbesc.Ferrari nu au nici o sansa la nici un titlu.
    Masina mai slabă, piloți cam egali, echipa tehnică de râsul curcilor, ma refer fata de mercedes.
    Au noroc ca RBR sunt putin in spate dar cred ca anul acesta ferrari vor termina pe 3
    12 20
  • @Costel
    Costele, ti se pare ca Vettel era mai rapid decat Lecrerc si de aia a pierdut timp Ferrari fata de Mercedes? Nu, pur si simplu, Mercedes a fost mai rapida, pilotii Ferrari au fost egali aici, doar ca au pierdut locul 4 din cauza strategiei de cacao.
    22 10
  • ovidiu15081982
    Vettel a fost si va fi mereu un pilot mediocru, el a castigat patru titluri consecutive pentru ca a beneficiat de cea mai buna masina in perioada 2011-2013, iar in 2010 si 2012 a avut si mult noroc pentru ca Ferrari a dat-o in bara cu strategia. Este un pilot slab din punct de vedere psihic, mi se pare jalnic sa impui ordine de echipa ca sa castigi tu un loc 3 sau 4, macar Schumi lupta pentru victorie cand ii avea locotenenti pe Irvine si Barrichello. Pana nu isi rezolva problemele cu pisicul o sa-l bata Lewis de ii suna apa in cap.
    26 14
  • Marius
    @ovidiu15081982.
    Acelasi lucru este valabil si pentru Hamilton. A avut cea mai buna masina cand a iesit campion. In rest se zbatea in pluton...
    Daca in loc de Botas ar fi Leclerc, Lewis al tau ar fi prin balarii.
    19 22
  • Vettel e german ... nelatin adica ...
    Ori intotdeauna, un pilot german la Ferrari trebuie sa fie ireprosabil. Pentru tifosi e bine daca echipa defileaza cu un german drept pilot dar e bine si daca echipa pierde cu germanul pentru ca au ocazia sa ii sara in cap si sa ii desfiinteze. Isi aduc aminte ca ei vor latini la echipa ...

    Parca a mai fost o perioada de trista amintire cu ordine de echipa la Ferrari. Massa nu a vea voie sa il atace pe Alonso, trebuia sa ii faca mereu loc, sau slipstream in calificari. Atunci tifosii argumentau ca echipa & shit si ca ce mare pilot nambaroan au, in timp ce restul planetei blama ordinele de echipa de la Ferrari.

    Deci da, este in mare masura vorba de jurnalism de proasta calitate.
    9 18
  • Pentru toti pacalicii, care o tin una si buna cu "Vettel a castigat 4 titluri mondiale pentru ca a avut cea mai buna masina" Sa numeasca un pilot care a castigat 4 titluri cu o masina de pluton!
    16 19
  • A castigat cineva in F1 fara a avea cea mai buna masina?Acest lucru este imposibil mai ales in zilele noastre când raportul masinii este atat de important
    15 6
  • pentru LEO
    Schumacher primul titlu cu cea mai petarda masina sau printre cela mai petarde de atunci:BenetonFord
    9 21
  • As vrea sa cred ca unele comentarii de aici sunt facute strict din necunoastere si nu doar ignoranta sau prostie. Una dintre ele, putin mai sus vizavi de Benetton-ul lui Schumacher. Esti sigur ca era o "petarda" masina aia? A castigat el asa de bun ce era primele 6 curse in timp ce niste vacari ca Senna sau Mansell pe masini mult mai bune, nu faceau fata? Nu cumva sezonul ala e cel in care Benetton a fost suspectata ca folosea sisteme electronice ilegale, sezon in care atat Benetton cat si McLaren au refuzat sa predea codul sursa? Iar ca sa vezi, dupa ce l-au predat, FIA a descperit acele sisteme electronice si a amendat ambele echipe, iar dupa Schumacher nu a mai invins decat in 3 curse, daca nu ma lasa memoria.
    Senna a murit gandind ca acel Benetton triseaza.
    Unul din ultimii piloti, daca nu ultimul care a castigat campionatul mondial neavand cea mai buna masina a fost Keke Rosberg in '82 cand Williams a terminat pe 3 sau 4.
    16 9
  • Intr-adevar, Schumacher il batea pe Senna care avea o masina mai buna. Dar nu si in calificari, in calificari mereu Senna a fost bun. Deci da, Schumacher a castigat cu o masina mai slaba. Ar fi castigat si daca traia Senna. A castigat si in 1995 tot cu o masina mai slaba si poate si in 2003. Si nu e vorba ca a castigat pe abandoul adeversarului, castiga cursele in conditii normale. In afara de asta, castiga curse cu o masina mai slaba si in 1996, 1997, 1998, 1999.
    7 21
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Alex@boss
    Da...dar atunci majoritatea monoposturilor erau de performanta echivalenta, adica Ferrari si Mclaren aveau monoposturi aproximativ egale, cu un mic plus sau minus in favoarea unuia sau altuia dar acum Mercedes defileaza de ani de zile cu jumatate de secunda pe tur!
    Intr-adevar, Vettel e un pilot bun dar face greseli multe la stres, anul trecut ar fi putut lua titlul daca nu se pierdea cu firea pe ici-colo, la fel si in 2017 chiar daca masina nu era perfecta in toate cursele.
    Cumva, Mercedes reuseste sa performeze peste tot, rare sunt ocaziile cand dau chix si e greu sa te bati cu ei.
    9 5
  • Ultimul care a castigat campionatul mondial fara cea mai buna masina a fost Hamilton in 2018.Masina ferrari a fost peste cea Mercedes pe cel putin 12 circuite.Hamilton a castigat si in 2008 fara cea mai buna masina.Britanicul este singurul pilot de pe grila cu victorii in fiecare an si tot singurul care a terminat de fiecare data in top 5 la finalul sezonului. Deci Marius si toti cei care gandesc ca el nu fac altceva decat sa abereze cu gratie.

    Poti sa castigi campionate cu a doua sau a treia masina de pe grila dar cu cea mai slaba masina nu castigi nici daca te numesti Fangio, Clark, Senna sau Schumacher.Hamilton, Verstappen si toti marii campioni din trecut au avut masini de top pentru ca si-au castigat acest drept avand evolutii sclipitoare ori in competitiile suport ori in f1 cu o masina mai modesta.Normal ca mai exista si norocosi netalentati gen Damon Hill sau Jacques Villeneuve care au iesit campioni doar datorita masinii sau piloti gen Massa,Webber si acum Gasly care au ajuns sa concureze pentru echipe mult superioare lor.In formula 1 conteaza si pilotul iar $troll sau Bovinazzi nu vor iesi niciodata campioni indiferent de ce masina vor avea.Valoarea pilotului nu este data de masina pe care o conduce.Un piloti se face de ras cu ferrari, altul cu Red Bull iar altul cu Alfa.Frustratii sa astepte mult si bine sa-l vada pe Hamilton la Williams.Nu stiu ce ar face Hamilton la Williams dar stim cu totii ce ar face vettel: Mission Spinnow!

    Va aud cu: Saracul vettel ca a dat peste Leclerc!Serios?Leclerc nu este zeul pe care vor sa-l creada unii.Leclerc a avut si curse proaste anul trecut.Ati uitat de inceputul modest de sezon, de multiplele piruete pe ploaie sau de acrosajul cu Hartley din Monaco.Leclerc a terminat sezonul in spatele unora cu masina mai slaba.Nici anul asta in Australia nu a stralucit.Leclerc la ora actuala este mai slab ca Bottas.Charles poate deveni un mare pilot dar mai are inca multe de invatat.
    Pustiul insa a avut noroc sa dea peste un campion fals si pe care fara ordine de echipa ar avea sansa sa-l invinga.Daca Leclerc termina in fata lui vettel nu termina pentru ca-i el genial ci pentru ca germanul este mediocru.Comparatiile pe care le fac unii cu duelul Hamilton - Alonso din 2007 nu-si au rostul.Hamilton si Alonso erau mult mai talentati.Sincer mi se pare mai interesanta dubla de pilotii de la Renault.

    Dezbaterile legate de campionii mondiali par inutile.Lucrurile sunt clare: Keke Rosberg, Damon Hill si Jacques Villeneuve sunt cei mai slabi campioni mondiali iar vettel cel mai slab multiplu campion.Cei mai buni piloti din competitie au fost Fangio, Brabham, Graham Hill, Clark, Stewart, Lauda, Prost, Senna, Schumacher, Alonso si Hamilton cu o mentiune pentru talentele ce n-au avut noroc sa obtina trofeul suprem: Moss si Gilles Villeneuve.Insa cu siguranta cel mai complet pilot a fost John Surtees fiind singurul care a reusit sa fie campion in formula1 (1964) si multiplu campion in MotoGP.

    Frustrarea campionului de carton a atins cote maxime.Fanii lui sunt si ei la fel de frustrati.Mission Spinnow!
    22 20
  • LH44 Am preferat sa ma abtin dar vad ca tu nu ai facut-o.In 2018 Mercedes nu a fost chiar cea mai buna masina.Pun pariu ca Alonso avea sanse extrem de mari sa ia titlu cu Ferarri cu masinile din 2017 si 2018
    18 10
  • The Dot
    Cand esti campion mondial atat la piloti cat si la contructori, cam ai masina cea mai buna, sau ai una din cele doua masini bune, in speta Mercedes/Ferrari.
    14 2
  • Ia sa revezi cursele lui Alonso la Ferrari. Compara cu ceea ce face azi Vettel la Ferrari. Daca esti obiectiv vei obtine niste raspunsuri. Chiar daca esti fan Vettel. Vettel este cel mai slab nr.1 pilot Ferrari ever.
    17 8
  • Subscriu.
    17 8
  • Daca Vettel este "cel mai slab nr 1 pilot ever Ferrari" ce zici de: Rene Arnoux, Patrick Tambay, Chris Amon, Stefan Johansson, Michele Alboreto, Carlon Reutermann, Arturo Merzario si altii?

    Nu sunt fan Vettel dar sa nu exageram totusi si sa nu vorbim de istorie daca nu am rasfoit putin in arhiva.
    14 12
  • @LH44, din primele 3 propozitii ai afirmat niste chestii de-ti sta mintea in loc.
    In 2018, cu 13 pole-uri pentru Mercedes, sustii ca Ham n-a avut cea mai rapida masina ? Daca vrei analizam si fastest lap sau rezultatele din antrenament.
    Scuza-ma, cine a avut cea mai rapida masina anul trecut daca nu ham?
    14 17
  • @KALEL: Daca obtii polul nu inseamna ca ai cea mai buna masina. Hamilton a castigat calificarile din Silverstone si din Austin doar datorita pilotajului superior.Calificarile de pe Hungaroring si Spa-Francorchamps au fost castigate de Hamilton pentru ca au fost pe ploaie dar cursele au fost pe uscat.Pe ambele circuite ferrari au fost mult in fata in regim de cursa.Pe Red Bull Ring Mercedes-ul a obtinut prima linie dar nu a fost fiabil.Pe circuitul din Mexic desi Hamilton a reusit sa fie peste vettel in calificari, nu a avut nici o sansa in cursa din cauza degradarii pneurilor.
    Daca vrei un ansamblu mai realist n-ar strica sa compari rezultatele lui Bottas cu cele ale lui vettel din sesiunile de calificari din 2018 dar fara sa incluzi sesiunile pe ploaie.Te asigur ca o sa ai o mare surpriza.

    Faptul ca vrei sa analizezi rezultatele din antrenamente si ce echipa a obtinut fastest lap arata nestiinta.Antrenamentele n-au relevanta pentru ca scuderia ascundea adevaratul ritm.Premiu pentru cele mai multe tururi rapide in cursa a ajuns la Bottas pentru ca acesta a avut in multe cursa o oprire in plus si astfel a beneficiat de pneuri proaspete pe final.


    Toti specialisti au afirmat ca ferrari a fost masina reper in 2018.Doar fanii scuderiei nu vor sa accepte ca pilotul lor a aruncat titlul mondial la gunoi.Deci cea mai rapida masina a fost la Mission Spinnow!
    18 7
  • Nu poti sa le compari, bai. Altfel e valabil sa compari si ce a realizat Schumacher la Ferrari fata de Alonso. Si eu si Vettel am vrut comparatie directa intre Alonso si Vettel, dar idolul tau a iesit pe usa din spate. Asa ca ciocu mic! Nu mai poti sa apari cu pretentii daca atunci cand trebuie sa dovedesti zici pas.
    3 6
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • marius/balarie
    ce balarii ai in cap cu leclerc al tau ca il bate pe hamilton, ai grija cu buruienile ce le gandesti, sa nu infloresti dreak
    12 3
  • Sgur Hamilton ar lua bataie de la Leclerc ori Verstapen daca ar concura cu masini legale si fara sa fie avantajat de echipa.
    2 10
  • Razvan Dumitrache
    Ferari este o victima a unui pilot numarul 1 de foarte slaba calitate!
    7 7
  • THE SPINNING GERMAN
    Presa e de vina pentru gafele deja antologice ale fetitei de la Ferari.
    4 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru