Feedback

Viitoarea generație Mercedes-AMG A45 va fi disponibilă în două versiuni de putere: vârful de gamă promite 422 CP

Publicat Joi, 21.02.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 1
Viitoarea generație Mercedes-AMG A45 va fi disponibilă în două versiuni de putere: vârful de gamă promite 422 CP - Poza 1
Mercedes-Benz pregătește două versiuni de motorizare pentru noua generație AMG A45. Prima dintre acestea va oferi 388 CP, în timp ce vârful de gamă va fi capabil să dezvolte 422 CP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes pregătește o nouă generație AMG A45. Hot Hatch-ul constructorului german va fi prezentat în cursul anului curent, iar în prezent, modelul este testat în cadrul centrului din Arjeplog, Suedia.

Publicația Autocar a testat unul dintre aceste prototipuri și vine cu o serie de informații noi cu privire la resursele viitorului Hot Hatch. Conform britanicilor, motorul de 2.0 litri pregătit de nemți va fi oferit în două versiuni de putere. AMG A45 va putea fi comandat în versiunea de 388 CP sau în varianta A45 S cu 422 CP.

Resursele unității de 2.0 litri vor fi gestionate de o transmisie automată cu 8 rapoarte și de un sistem inteligent de tracțiune integrală 4Matic+, tehnologie disponibilă deja pe modelele mai mari. De asemenea, noul Hot Hatch pregătit de constructorul german va dispune și de un "Drift Mode".

La interior, noul AMG A45 va fi echipat cu o versiune specială a sistemului de infotainment MBUX și va dispune și de temă SuperSport, cel mai probabil derivată din cea oferită pe AMG GT4 4-Door Coupe.

Via | Autocar


Comentarii (1)

  • Sigur sînt 422 CP caii scoși la păscut din 2.000 cmc... și nu 122 ca la Mazda-3 ? :-)

    Lăsând gluma deoparte, Merțenarii amegiști puteau să mai lipească și ei un cilindru acolo, dacă tot sînt porniți să-i anihileze pe Audi cu RS-urile lor 3/TT de 400 cai. Zic asta fiindcă fiabilitatea motorului 2.0 Turbo nu era tocmai oablă nici la precedenta declinare de 381 CP.

    În orice caz, ieftin nu va fi 45-ul - dacă 35-ul pornește chel de la vreo 50K €, sub 65-70.000 € nu-l văd (și fără vreun Head-Up-Display ca Mazda 3 entry-level...)
    12 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru