Viitorul Opel Astra OPC ar putea avea 300 de cai putere

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 14.06.2010
Opel lucrează în prezent la noua generaţie a versiunii de performanţă Astra OPC. Hot hatch-ul va primi 300 de cai putere sub capotă, pentru a se putea bate cu Ford Focus RS şi Renault Megane RS.

Esential

300 de cai putere ar urma să ascundă sub capotă viitorul Opel Astra OPC.

Anul viitor, Opel se pregăteşte să debuteze cu dreptul pe segmentul hatchback-urilor de performanţă, alături de Ford Focus RS, Renault Megane RS şi Volkswagen Golf R. Pentru asta, constructorul german are nevoie de un reprezentant puternic, în persoana actualului Astra.

Inginerii din Russelsheim muncesc în prezent la noua generaţie OPC, versiunea de performanţă menită să concureze cu hot-hatch-urile enumerate mai sus. Modelul va fi diferit atât din punct de vedere estetic cât şi tehnic de ceea ce putem vedea acum pe stradă.

Din primele informaţii se pare că sub capota viitorului vârf de gamă Astra se va afla o versiune modificată a motorului cu patru cilindri şi 2.0 litri, pe benzină. Unitatea va putea livra până la 300 de cai putere, cu 60 de cai mai mult decât oferea vechea versiune de performanţă. Resursele vor merge tot către puntea faţă ceea ce înseamnă ca Opel va apela la un diferenţial controlat electronic pentru a putea struni herghelia.

Cum era şi normal, derivatul OPC va avea la bază versiunea coupe a modelului Astra, spionată deja de mai multe ori în timpul testelor.

Înlocuitorul actualului GTC va debuta oficial în luna octombrie a acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Paris.

via | autoblog

Comentarii (11)

  • si de ce ati pus poza cu OPC'ul vechi ?
    4 10
  • vroiai poza cu ala nou ?
    14 2
  • @ SUPERMAN
    puteau sa puna macar un render
    6 3
  • Golf GTI incepe sa ramana in urma, dar sigur dezvolta ei un motoras care sa rupa :D
    5 10
  • .marius.
    Degeaba are multi cai putere daca nu`i poate struni pe toti pe sosea, iar asta s`a vazut in diverse teste.
    Sper sa nu fie cazu` de aceeasi problema si la actualul model.
    8 4
  • @ripper
    Asta o sa intre deja in concurenta cu golf R care desi are 30 de cai in minus o sa castige piata care vrea tractiunea integrala. Doar sa faca si ei o punte fata care sa functioneze ( ca la focus ) ca fostul opc era doar masina de "semafor".

    Dar totusi in ritmul in care cresc puterile la hothatch-uri in in cativa ani o sa inlocuiasca supercarurile din ziua de azi si
    iar supermasinile de azi o sa fie deja avioane.
    10 5
  • Opel Performance Crap
    OPC n-a reusit sa impuna Corsa; nu vad cum va reusi cu Astra... puterea dezvoltata nu e totul... mai e un hot-hatch cu >300 CP, Focus RS , dar tot Megane RS ramane lider de segment
    10 9
  • Cred ca ar fi fost necesara tractiune integrala. Versiunea actuala a demonstrat ca tractiuea pe fata nu e suficient de performanta ca sa folosesti la maxim puterea motorului, deci conteaza foarte mult modul cum puterea e transmisa la roti. In plus Opel are mult de lucru daca vrea sa se bata de la egal la egal cu restul concurentilor, tractiunea nefiind singura problema a actualei generatii. Sper ca macar sasiul sa fie reglat mai bine :)
    4 6
  • de ce?
    PUN SI EU O INTREBARE PUTIN RAUTACIOASA...DE CE CRESC PUTEREA HATCH-URILOR DE LA AN LA AN,CAND RESTRICTIILE DE VITEZA SE INRAUTATESC DE LA AN LA AN.MAI ALES IN ROMANIA ,NE LAUDAM CU SUTELE DE CAI PUTERE DE SUB CAPOTA SI NOI NU AVEM NICI MACAR O AUTOSTRADA DE BUN SIMT...NUMAI DE BINE
    11 2
  • :)
    @JULIANKK

    De-aia.Marii constructori auto nu se bazeaza pe piata auto de aici atunci cand mai baga inca 100 de cai in plus.
    8 1
  • @p-george
    Asa-i. Pe moment am uitat de esistenta lui Golf R. Rusine sa-mi fie :">
    Oricum, de la 200 de cai in sus, cred ca trebuie tractiune integrala sau spate.
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru