Viitorul Peugeot 308 debutează în 2013 cu un plus de dinamism

de Sebastian Toma
Joi, 01.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Succesorul lui Peugeot 308 va purta aceeaşi denumire, anunţă unele voci. Potrivit primelor informaţii, modelul oferă un plus de dinamism şi ar putea avea dimensiuni mai compacte.

Peugeot 308 va primi un înlocuitor la Salonul Auto de la Frankfurt, anunţă cehii de la Autoforum. Sursa citată de aceştia susţine că noua generaţie a compactei din Sochaux va avea un aspect schimbat dramatic, un ampatament micşorat, o masă redusă şi un plus de dinamism. În baza noului limbaj de design al mărcii Peugeot, modelul va beneficia de o grilă faţă mai discretă, blocuri optice mai înguste şi o serie de forme noi de-a lungul caroseriei. În contrast, noua generaţie a lui Renault Megane, aşteptată şi ea să debuteze în 2013, urmează să primească o siglă frontală de dimensiuni mai mari, alături de un set de blocuri optice mai mari, urmând exemplul lansat de conceptul DeZir şi de modelul de serie inspirat cel mai puternic din acesta, noul Clio.

Contrar aşteptărilor iniţiale, cei de la Peugeot nu vor schimba numele succesorului lui 308. Astfel, cei de la Peugeot vor aborda o strategie care implică folosirea cifrelor 1 sau 8 pentru botezarea modelelor proprii, în funcţie de destinaţia fiecăruia. În primă fază, noua generaţie a lui 308 va fi oferită doar în versiune hatchback cu cinci uşi, dar francezii vor dezvolta şi versiuni SW şi CC, la fel cum a fost cazul generaţiilor precedente. Versiunea cu trei uşi a compactei de la Peugeot nu mai este disponibilă spre vânzare încă de la apariţia generaţiei actuale, din cauza vânzărilor slabe.

Francezii de la Peugeot vor oferi o gamă de motorizări care va include unităţi diesel de 1.6 şi 2.0 litri, precum şi unităţi THP de cilindree redusă.

Gama 308 va include şi un motor pe benzină cu trei cilindri în linie, care va avea 1.2 litri şi ar putea reprezenta versiunea entry-level. Compacta francezilor urmează să fie oferită şi într-o versiune HYbrid4, unicul tren de propulsie diesel-electric cu tracţiune integrală nepermanentă disponibil pe piaţa auto mondială.

Via Autoforum.cz

Comentarii (3)

  • Din ce am citit, nu vine cu nimic revolutionar in aceasta clasa.V-a fi aproximativ aceeasi masina cu un reset la design si poate ceva mai mica.
    7 12
  • un model foarte fiabil si rafinat pentru cei care cunosc... astept cu mare interes noua generatie.
    13 10
  • @BaditzaEx

    Mi-ai binedispus ziua!!! HA HA HA HA!!
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru