Feedback

Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc

Publicat Vineri, 16.11.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 0
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 1
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 2
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 3
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 4
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 5
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 6
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 7
Virajele circuitului de Formula 1 de la Monza, "desenate" în nisipul deșertului Sahara: BMW X5 a fost modelul care a înfruntat traseul din Maroc - Poza 8
Circuitul de Formula 1 de la Monza a fost redesenat în nisipul din Merzouga, Maroc. O echipă formată din peste 50 de oameni a lucrat timp de 2 săptămâni pentru realizarea acestui proiect, iar în prim-plan s-a aflat noul BMW X5.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Divizia BMW din Italia a găsit un mod ieșit din comun pentru a promova noua generație X5. O echipă formată din peste 50 de oameni s-a deplasat în Merzouga, Maroc, pentru pregătirea unui eveniment cu totul și cu totul special.

Oficialii BMW Italia au "desenat" circuitul de la Monza pe nisipul deșertului Sahara. Echipa formată din ingineri, topografi, tehnicieni și piloți a lucrat timp de două săptămâni pentru a pune la punct toate detaliile proiectului, astfel încât fiecare viraj să corespundă cu cel aflat pe asfaltul din Italia.

Și toate acestea, pentru a pune în prim-plan caracterul noului X5. Exemplarul folosit de italieni a fost echipat cu noul pachet Off-Road. Prin apăsarea unui buton, șoferul poate alege între 4 moduri de condus care activează setări ideale pentru garda la sol, sistemul de tracțiune integrală, răspunsul accelerației și controlul transmisiei. Cele 4 moduri disponibile optimizează tracțiunea pe suprafețe ca nisip, piatră, macadam sau zăpadă.

Pe piața din România, noul BMW X5 are un preț de pornire de 68.842 de euro cu TVA. Versiunea de bază poartă indicativul X5 xDrive 30d și este echipată cu motorul diesel de 3.0 litri de 265 de cai putere.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru