Feedback

Volkswagen încă mai crede în viitorul diesel: constructorul susține că vânzările diesel au crescut anul trecut în Germania

Publicat Luni, 04.02.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 11
Volkswagen încă mai crede în viitorul diesel: constructorul susține că vânzările diesel au crescut anul trecut în Germania - Poza 1
Volkswagen consideră că dieselul are în continuare un viitor în față, deși popularitatea sa este în scădere la nivel european. Nemții invocă o creștere a vânzărilor în 2018 și susțin că dieselul va continua să fie o “tehnologie importantă” în anii următori.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peste 57% dintre mașinile vândute în Uniunea Europeană în 2018 au motoare pe benzină, în timp ce modelele echipate cu motoare diesel au ajuns la o cotă de piață de aproape 36%, cea mai slabă valoare înregistrată din 2001 și până astăzi.

În ciuda declinului evident, Volkswagen crede în continuare în viitorul diesel, pe care îl descrie ca o “tehnologie importantă în anii următori”.

Nemții se bazează pe creșterea vânzărilor diesel pe piața locală. Astfel, VW susține că, în Germania, cererea pentru diesel s-a majorat de la 39% în 2017 la 43% anul trecut, în cazul flotelor. În cazul clienților individuali, cererea diesel a crescut de la 15% la 27% în intervalul menționat.

În Germania, dezbaterea diesel este încărcată emoțional și se abate frecvent de la datele indiscutabile. Având în vederea eficiența și performanțele sale, dieselul va continua să fie o tehnologie importantă în anii următori, a declarat Jurgen Stackmann, membru în boardul VW.

La începutul anului trecut, oficialii VW au vorbit chiar despre o “renaștere diesel” în perioada următoare.

Via Automobilemag

 


Comentarii (11)

  • Inseamna ca nu e totul pierdut, mai au timp sa faca un soft
    28 6
  • Au fost proteste in Germania weekendul asta,si.au pus germanii vestele galbene cum au vazut la francezi si au protestat impotriva interzicerii dieselului in marile orase germane.Interzis diesel euro4 inclusiv sau majoritatea dieselurilor vandute pana in 2011. Sa le multumeasca celor de la Vw pentru asta si sa protesteze la sediile lor. Prosti or fi germanii care isi mai iau Tefaluri Vag.
    14 5
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • din gura astora si adevarul suna a minciuna
    13 4
  • Nu moare Dieselul prea curand. Inca se baga multi bani in dezvoltarea lui.
    Sunt proiecte de miliarde de Euro care se intind pe multi ani de acum in colo.
    7 13
  • Ooo, ba da, moare sigur. Pai motorina este mai scumpa, ad blue tre sa bagi deci o cheltuiala in plus, filtru il schimbi des ca altfel e mare bai. Ei vorbesc doar de eficienta si performante, dar cu ce pret nu spun. TSI-urile au si ele mari probleme.. E clar ca doar ev-urile ii mai salveaza, bineinteles daca vor fi asa cum deocamdata doar le lauda si daca-l duce pe vreunu mintea prin marele grup vag sa le lanseze deceniul asta.
    Viitorul este electric domnilor, nu le mai puteti opri asa cum ati facut prin anii '90, lumea este cucerita de ev, nu va mai incapatanati inutil cu fumigenele voastre!
    15 6
  • someone
    @ eu ; as vrea sa cred ca viitorul e hybrid, electric plus un aspirat. de ex, visul meu e un motor electric de cca 100 kw plus motorul K20 ( sau k24 ) de la honda
    in ceea ce priveste dieselul , ar trebui omologate doar modelele diesel ce respecta euro6d-temp ( sau real driving emission)
    6 1
  • Nu mor caii cand vor cainii. :D
    Stati linistiti, Dieselul e aici si n-are de gand sa dispara curand. Nici nu are cum. E cel mai bun si mai eficient si mai fiabil motor la ora asta. E peste Otto. Si cu noile norme de poluare e aproape la fel de poluant ca un Otto.
    4 10
  • mircea badea
    au mare tupeu sa minta in halul asta. ii incurajeaza pe tarani sa ne gazeze..
    9 1
  • Viitorul va fi ori full electric ori semi electric cu CNG
    NU benzină, nu motorină, nu gpl ci doar gaz metan
    2 2
  • Probabil asa o sa fie peste 20 de ani , combustibil fosil cat mai putin . Dar pana atunci o sa tot vedem Diesel.
    Nu sunt fan Diesel, nu ma intelegeti gresit. Spun doar ce vad nu doar imi dau cu parerea. Si nu vad sfarsitul Diesel.
    Lucrez in automotive si am vizibilitate la o parte din proiectele Diesel care sunt in derulare, proiecte noi care vor aparea in 2022 si in care s-au bagat foarte multi bani.
    3 0
  • Da, dle Je dar imensa problemă este faptul că cei care au băgat mulţi bani în diesel vor pierde!

    Când floppy disk erau în foarte mare vogă, toţi mai investeau că era cerere până când a venit CD ul
    Apoi CD ul a căzut, că a venit DVD ul
    Apoi DVD ul a căzut că a venit USB ul
    Apoi USB ul a căzut că a venit Cloud ul

    Niciunul din producători nu a fost pregătit să facă trecerea, sau extrem de puţini
    Cei care faceau floppy cel mai bine, nu au fost cei care au făcut CD DVD și cei care făceau cele mai bune DVD nu au făcut USB, şi cei care produceau USB nu au făcut niciun CLOUD


    La fel şi producătorii europeni se duc la vale cu tot cu dieselul lor.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru