Volkswagen nu va publica raportul final despre Dieselgate: "Riscăm amenzi majore"

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Miercuri, 10.05.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunțat că nu va face public raportul realizat de o companie independentă cu privire la scandalul Dieselgate, întrucât riscă "amenzi majore".

Grupul Volkswagen a acceptat să plătească 4.3 miliarde de dolari pentru a închide scandalul Dieselgate în Statele Unite, iar acordul a avut la baza rezultatele unui raport realizat de firma indepedenta de avocatură Jones Day.

Inițial, constructorul german a susținut că rezultatele raportului vor fi făcute publice, însă Volkswagen și-a anunțat miercuri investitorii ca acest lucru nu se va întâmpla. Oficialii au susținut mai întâi că nu au dreptul să ofere informații suplimentare pe lângă cele oferite deja de autoritățile americane, însă au adu ulterior că risca să primească amezi mari.

"Sunt conștient că unii dintre voi vreți mai multă transparenta, iar de multe ori este solicitată publicarea unui raport complet. Să fie clar: nu există și nu va exista un raport final. Din motive legale, Volkswagen nu poate publica un astfel de raport. Am risca amenzi masive", spune Hans Dieter Poetsch, președintele Volkswagen.

Urmareste Automarket
Chiar dacă Volkswagen a încheiat conflictul cu autoritățile americane, constructorul a fost acționat în judecată în numeroase cazuri civile, care ar câștiga mai ușor procesele în cazul în care detaliile complete despre Dieselgate ar fi făcute publice.

În total, Volkswagen a acceptat să plătească peste 25 de miliarde de dolari pentru a încheia scandalul Dieselgate, suma care include și răscumpărarea a circa 500.000 de mașini de pe piață.

Via Automotive News

Comentarii (15)

  • "din motive legale, Volkswagen nu poate publica un astfel de raport."

    si totusi, gunoaiele astea considera piata un fel de ghena proprie in care ei sa se usureze si sa decarteze fara sa fie trasi la raspundere pentru mizeria pe care o lasa in urma.

    si publicul..un fel de gasha de analfabeti ce pot fi usor de prostit cu emanatii de tipul "din motive legale". As vrea sa le-o spun pe aia romaneasca, da' ma abtin. "din motive de stergere de coment/ban".

    Inca odata ma conving...aceasta companie este cea mai mizerabila si mai abjecta, marsava si ticaloasa constructie financiar-economica din ultima decada. Merita trecuta in curricula unui Harvard sau Stanford la capitolul: "Principiile, Etica si Valorile unei Corporatii...niste bullshit-uri. Analiza de caz".

    PS. as cere prea mult de la infectii astia un text in 2 randuri in care isi cer scuze clientilor, publicului si industriei?
    46 8
  • ........ pinguinii raman pinguini :)
    6 3
  • @vianu
    tocmai de asta vw are asa succes in romania, ne place sa fim prostiti, iar hotii si marsavii sunt eroi nationali, uita-te la rezultatul alegerilor, direct proportional cu penalii, parca aud comentariile fanilor, ce daca polueaza mai mult aerul, doar nu-i al meu, dar ia uite ce bord moale are...iar daca nu scoate suficient fum mai da jos si catalizatorul ca cica creste consumul si scade puterea
    20 22
  • Is cam mahmur si nu pricep. Legislatia din SUA nu-i da voie sa spuna ce prostii a facut?!
    11 1
  • Vw na platit si nici no sa plateasca 25 de miliarde amenda pt simplu fapt ca is prea smekeri:)))))
    Ideea celor de la Vw este: NU vom plati nici un ban nimanui pt ca nu vrem si nimeni nu ne poate face nimica si PUNCT
    7 4
  • In SUA amendaţi, în UE aplaudaţi, iertaţi


    Proşti sunt cei care cumpără de la VW VAG
    care susţinem prin cumpărare aceşti mincinoşi
    8 1
  • @@vianu

    Problema e ca VW nici bord ''moale'' nu prea are. Asta-i doar un mit .

    Uite aici calitatea VW la masina din 2015 , da-i de la min 9:00 ai sa vzi numai plastic dur ca de Dacie

    https://www.youtube.com/watch?v=Jp28bhWOqZo

    Apoi un video cu noul Passat B8 , ii s-a ''bulit'' camera pt marsarier , de la min 9:48

    https://www.youtube.com/watch?v=GQll3QtpB90

    CALITATEA GERMANA.......DAS SMEN AUTO.
    13 7
  • Astia merita pusi pe butuci si falimentati. Cat tupeu au in ei.....pacat ca marci precum Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche sunt sub aripa lor. Pacat !
    8 2
  • @caro_90
    pastiluta te-ai intors? iar vorbesti lemne? :))))))
    6 6
  • @caro_90
    iti place rusu la nebunie, ne-ai mai pus caseta asta de cateva ori, sau nu iti mai amintesti :))))))
    5 6
  • @@caro_90

    Ai privit clipurile de mai sus ? Mai am peste 20 de astfel de teste din strainatate care atesta ca marcile germane au plastic dur in habitaclu, iar fiabilitatea este groaznica. Passatul B8 avea doar 3 mii rulati si avea deja probleme: camera de mers cu spate nu mai opera la introducerea in R. Daca n-ai vizualizat te poti juca cu belengherul in continuare ....gurita mare ca faci scurt la mandibula. HAHAHAHA
    3 9
  • @caro_90
    bai retardule vorbeste burenos cu ma-ta,
    4 4
  • @@caro_90
    Pe langa ca e retard mai e si sarac lipit. Nu are o chifla in stomac si el sta pe net la vecini in loc sa munceasca sa iasa din saracie.....halal mentalitate de ,,om'' !
    5 6
  • Stati putin, de cand s-a apucat volksvagin-ul de facut masini?
    Parca faceau doar software-uri.
    10 4
  • Băieti, e vorba doar de spălare de bani , cu ocazia asta. Tot s-a intamplat, tot trebuie sa plătim , ce-ar fi sa facem cateva miarde dispărute , sa mai dam la actionari , sa le mai luam suparararea, pe ici , pe colo , etc etc. Ca doar asta nu a-a inventat in romania. Si de ce sa declare cat s-a scos din vistierie? Cui folosește? In nici un caz lor. Confusion rules.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru