Volvo: "Riscul de a fi rănit într-o maşină a noastră s-a înjumătăţit în ultimii 12 ani"

de Mircea Meșter
Luni, 27.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo, unul dintre liderii cercetării şi dezvoltării sistemelor de siguranţă la nivel mondial, susţine că riscul de a fi rănit într-un accident într-o maşină a mărcii suedeze a scăzut cu 50% din anul 2000 încoace.

După ce au promis acum câţiva ani maşini care vor elimina riscul de deces până în 2020, inginerii celor de la Volvo susţin că se află pe drumul cel bun în atingerea acestei ţinte. Conform analizei interne realizate de suedezi, maşinile Volvo au reuşit deja să scadă la jumătate riscul de rănire a pasagerilor din anul 2000 până acum.

Informaţia vine din partea lui Thomas Broberg, responsabilul biroului de siguranţă al celor de la Volvo. "Propria noastră bază de date legată de accidente arată că riscul de a fi rănit într-unul dintre modelele noastre s-a redus cu 50% faţă de anul 2000", susţine oficialul suedez, care confirma faptul că principala prioritate a celor de la Volvo este aspectul siguranţei: "Lucrăm la dezvoltarea unor noi tehnologii care ne vor permite să scădem vizibil numărul de accidente în care sunt implicate maşinile Volvo", încheie Thomas Broberg.

Constructorul suedez a fost primul care a angajat o echipă specială de accidentologi care să analizeze cauzele şi efectele accidentelor în care sunt implicate maşinile Volvo.

Acest lucru se întâmpla acum 40 de ani, biroul de analiză al accidentelor Volvo fiind astăzi cel mai evoluat din întreaga industrie auto. 

Esential 2020 este anul în care Volvo promite eliminarea aproape completă a accidentelor mortale pe şosele.
EFECTELE CITY SAFETY

Conform unei analize realizate de Tristar, liderul internaţional în domeniul maşinilor de închiriat cu şofer inclus, flota Volvo contractată de companie a reuşit să scadă cu 28% numărul de accidente uşoare care au loc în oraşe. Tristar utilizează modelele V70, XC70 şi S80, toate echipate cu sistemul City Safety, care permite frânarea automată completă a maşinii la viteze de până la 30 de km/h în regim urban. Pe noul Volvo V40, lansat de curând şi în România, sistemul este optimizat petru a funcţiona până la 50 de km/h.

Comentarii (12)

  • Sa o tina tot asa ! Felicitari lor. Pentru o companie considerata de altii falimentara de vreo 20 de ani, e bine ca in ultimii 12 a reprezentat un pionier in materie de siguranta, in timp ce altii se axeaza mai mult pe crestere puterii motoarelor.
    Respect Volvo ! De asta si rezista masinile lor majoritatii testelor.
    26 7
  • de ce s-a injumatatit riscul? le-au scazut vanzarile la jumatate?
    8 30
  • @ioi
    In ultimii ani de fapt le-au crescut vanzarile. Mai citeste despre masini. O masina nu e compusa doar din motor german cu multi cai si sigla de BMW, Audi sau Mercedes.
    14 4
  • e cea mai sigura marca dar nu prea o cumpara nimeni...:)))).
    5 15
  • Riscul de accidente a scazut datorita sistemelor de siguranta, dar si a faptului ca cei care isi iau Volvo sunt mai cumpatati si conduc mai prudent.
    @edy Daca peste 400.000 de masini vandute pe an inseamna nimic, atunci nimeni nu cumpara Volvo :)) Si eu sunt fericit sa fac parte din categoria nimenilor.
    15 1
  • AndreiRN
    Era si normal sa se intample asa deoarece li sa injumatatit % de piata asa ca si sansele s-au unjumatatit.
    Dar curand o sa vedem o crestere la ambele ca se va dubla sau tripla productia de Volvo odata cu deschiderea fabricilor din China.
    2 19
  • Volvo a fost preocupat intotdeauna de siguranta si rezultatele se vad. Chiar daca au pierdut foarte multi bani in urma testelor facute cu masinile (timp si masini distruse + personal platit), au supravietuit si cred ca vor fi prezenti din ce in ce mai mult pe piata pentru ca din ce in ce mai multi vor vrea masini sigure. Asta in conditiile in care foarte multe persoane, care nu se pricep la masini si condus, aleg masini cu multi cai pe care nu stiu sa-i stapaneasca. Sa nu uitam ce a facut Huidu cu al lui super Mercedes ML. Si ca el sunt multi altii cu Q7, Touareg, X5 si X6 care alearga masinile pe strazile si ''autostrazile'' din Romania.
    Cu AndreiRN ne-am obisnuit si trebuie sa-l lasam sa-si zica parerea lui de specialist dupa ce a citit vanzarile Volvo din ultimii ani:
    2009 - 334.808 unitati
    2010 - 373.525 unitati
    2011 - 449.255 unitati
    Deci dupa matematica oamenilor normali, care au trecut pe la scoala si mai citesc, vanzarile Volvo au crescut in 2010 cu 11.6 %, iar in 2011 cu 20.3 %.
    Dupa matematica lui AndreiRN li s-a injumatatit cota de piata. Daca mai si conduci cum calculezi sper sa nu ne gasim pe strada niciodata.
    Vezi ca e diferenta mare intre a scrie pe un forum, a juca un NFS pe calculator si a conduce pe o strada adevarata.
    11 1
  • AndreiRN
    Mihai, daca si intelegeai ce citeai vedeai ca se face comparatie cu acum 12 ani. Ani in care imi aduc aminte ca Volvo chiar se vindea pe aici bine dar apoi au ajuns disperati si vindeau in pierdere pana cand Ford sa debarasat de Volvo. Acum este o firma Chinezeasca si productia se va tripla si preturile vor cobora.
    Dar daca te pricepi un pic la statistici si matematica comparatia nu se face la numarul de unitati vandute ci la % din piata pe care il detine si variatia acestuia.
    Dar tu cum raspunzi cu frustrare si nicidecum ratiune tot ce ai postat este valabil ..... tie.
    2 11
  • @AndreiRN. Se pare ca tu stai prost tare si la capitolul limba romana, drept dovada nu stii sa faci diferenta intre “in ultimii 12 ani” si “comparativ cu acum 12 ani in urma”. O traducere mai pe intelesul neuronului tau singuratic ar fi: in decursul (sau pe parcursul) ultimilor 12 ani (asta insemnand din 2000 pana in 2012), riscul de accidente s-a injumatatit. Acum imi e greu sa-ti explic tie ca 2012-2000 fac 12, insa sper sa ma crezi pe cuvant. Iar numarul accidentelor a scazut semnificativ datorita sistemelor gen CitySafety si pilot automat adaptiv. Cu aceste sisteme nu erau dotate masinile acum 10 ani, ci mai nou, in ultimii 3-4 ani. Probabil ca de asta le-au crescut si vanzarile.
    La capitolul informatii despre Volvo esti complet pe dinafara, asa ca poti sa scrii doar “Made in China” la toate posturile despre Volvo, ca noi intelegem cine este.
    Dupa parerea ta Volvo a dat faliment acum 20 de ani si toate cimitirele sunt pline de masini Volvo, asa ca ratiunea ta nu functioneaza in conditiile in care Volvo este compania care produce unele dintre cele mai sigure masini din lume la ora actuala. Banuiesc ca tu esti cel frustat vazand rezultatele destul de slabe obtinute de Mercedes la crash-testele americanilor. Sper sa le fi dat de gandit si lor si celor ca tine care scriu din frustare, nu inspirati de realitate !
    Realitatea doare pe frustati :) Daca ai sti sa faci diferenta intre un costum de haine si unul de trening, vei intelege si diferenta dintre Volvo si alte masini.
    Mai cauta si vezi ce fel de firma e Volvo. Firma chinezeasca e aia de unde iei tu piese pentru machetele tale de masini.
    7 3
  • AndreiRN
    Hahahahahaha....
    Mihai are educatie pe net si vb ca un cunoscator mare.
    Dar e si mai amuzant ca el ataca messgerul ca sa evite mesajul dar hai sa-i fac si lui jocul ca e amuzant.
    Sunt atat de prost ca au scos la pensie Navetele Spatiale la care am contribuit 20 de ani.
    Sunt atat de prost ca pana si romanii vor sa aiba un F35, B787 la care lucrez zilnic.
    De 2 - 3 ori pe an merg la cimitirul de masini(http://www.ecoparts.com/) unde vad Volvo si Audi si BMW aliniate frumos si de la care nimeni nu vrea sa scoata piese deoarece stiu ca nu merita efortul de reparat.
    Da, Volvo a fost o firma de guvern socialista dar cand suedia a facut schimbarile sociale necesare au ajuns in prag de faliment dar ia salvat Ford cu o investitie majora dar nu si-au bagat mintile in cap sa taie din salarii si sa faca un produs cerut de piata si Ford sa descotorosit de ei si numai chinezi au vrut sa-i ia deoarece stiau ca la salariile din china vor putea vinde pe profit asa ca tranzitia merge struna.
    Da, Volvo dintotdeauna s-au laudat cu sisteme de siguranta mai avansate si asta a fost reclama lor de vanzare si vor continua in aceasta directie dar pt cine priveste mai patrunzator este mai mult abureala si marketing. Ei sa invete sa faca masini fiabile in primul rand ca or sa ajunga sa se lepede si china de ei.
    2 5
  • The CTS-V wagon can go from 0-60 in closer to 4 scndeos, maybe 4.1. Either way, its almost half a second faster than the Audi, all the while looking much cooler (in my humble opinion), and most certainly costing less. Yeah, I'll take the Cadillac. But I'll also propose another alternative: The Opel Insignia OPC Sports Tourer. That might be one of the best looking wagons on the market, plus it has 325 hp and AWD. If it was sold in the states, that would be my obvious choice!
    0 0
  • SophieMCFADDEN
    One acknowledges that today's life is very expensive, but people require money for various stuff and not every man earns big sums money. Therefore to receive fast business loans or just college loan should be a correct way out.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru