Zenos, producătorul de supercar-uri înfiinţat de fostul şef al Caterham, a lansat un nou model: E10 S

de Sebastian Toma
Marti, 02.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ansar Ali, fostul şef al Caterham, a înfiinţat propria sa marcă auto şi a prezentat cel de-al doilea model al acesteia, Zenos E10 S. Acesta este echipat cu un motor Ford EcoBoost de 2.0 litri şi poate fi condus pe drumurile publice.

Esential 37.700 de euro este preţul unui Zenos E10 S.
Zenos a prezentat astăzi primele imagini ale lui E10 S, al doilea model din gama sa. După cum îi spune şi numele, E10 S este o versiune mai performantă a lui E10, model pe care l-au lansat la începutul anului curent. Spre deosebire de E10, noul E10 S are o motorizare supraalimentată şi dezvoltă un nivel superior de performanţă. La fel ca la versiunea normală, Zenos E10 S are o motorizare preluată de la Ford, dar versiunea S prezintă o unitate 2.0 EcoBoost de 250 CP. Zenos este un producător britanic de automobile sport fondat de Ansar Ali, fostul şef al Caterham.

Zenos E10 S motorizarea montată central şi accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 4 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 217 km/h. Cuplul maxim este de 400 Nm, atins la 2.500 rpm, în timp ce puterea maximă este livrată la 7.000 rpm. Fratele său cu motorizare aspirată are un timp 0-100 km/h de 4.5 secunde şi o viteză maximă mai mică.

Pe lângă motorizarea mai puternică, E10 S are o caroserie monococă din fibră de carbon şi aluminiu, care îi aduce o masă totală de 700 de kilograme.

Aşa arată interiorul versiunii de competiţie a lui Zenos E10 S. Este spartan,  dar are  strictul necesar condusului pe circuit.

Urmareste Automarket
Excentricul model sportiv are jante OZ din aliaj uşor echipate cu anvelope Avon şi prezintă o suspensie sport independentă faţă şi spate. Pentru protecţia celor doi ocupanţi, vehiculul are rollcage din oţel construit în jurul celulei pasagerilor.
Opţional, producătorul britanic oferă o versiune dedicată pistei a lui Zenos E10 S. Aceasta este echipată cu o transmisie cu şase trepte în loc de unitatea cu cinci viteze a versiunii de şosea, scaune speciale din materiale compozite (dezvoltate in-house), amortizoare reglabile, volan cu sistem de demontare rapidă, centuri de siguranţă cu fixare în patru puncte şi scaun şofer încălzit.

Via WCF

Comentarii (1)

  • Faina jucarie! Un pret, ceva?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru