Drivetest Kia Cee'd (2006)

1.6 GSL MT 122CP Style
Kia Cee'd (2006) zoom
de Sebastian Toma
Vineri, 27.03.2009
Simplu ca Buna ziua!
Automarket a testat Kia Cee’d 1.6 GSL. Hatchback-ul coreean a reusit sa iasa in evidenta tocmai prin consistenta de care a dat dovada in echilibrul dintre dotari, calitate si pret.

Kia Cee'd (2006)
1.6 GSL MT 122CP Style

  • Pret model testat 16.239 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Exemplarul testat era echipat cu cel mai echilibrat propulsor pe benzina disponbil in gama Cee’d. Unitatea de 1.6 litri dezvolta 122 CP si un cuplu motor de 154 Nm cu ajutorul unui sistem de distributie variabila CVVTi. Propulsorul este remarcabil de silentios la relanti, dar se face auzit incepand cu 3.000 rotatii pe minut. Performantele oferite sunt rezonabile pentru clasa si cilindreea sa, acesta avand cativa cai putere in plus fata de competitorii sai cu aceeasi cilindree, lucru care poate fi simtit in momentele critice. Fata de motorul de 1.4 litri cu care poate fi echipat Cee’d, acest motor ofera un consum mai redus si o putere mai mare. Totodata, propulsorul de 1.6 litri este mai avantajos decat unitatea pe benzina de 2.0 litri deoarece taxele anuale sunt mai reduse pentru aceasta unitate. Desi motorul de 2.0 litri ofera 19 CP si 32 Nm in plus fata de unitatea de 1.6 litri, diferenta de performanta dintre cele doua unitati favorizeaza propulsorul testat. Exemplarul testat prinde viata dupa 2.500 rpm si incepe sa isi arate coltii dupa 3.000 rpm. Acesta ofera performante rezonabile pentru clasa sa, daca este exploatat in portiunea superioara a gamei de turatii. Cutia de viteze manuala cu care este echipat acest model permite rularea la turatii reduse pentru a putea avea un consum de carburant cat mai coborat, in timp ce ofera suficienta elasticitate pentru a putea accelera usor atunci cand este cazul. Cu toate acestea, motorul "cere" adesea o turatie mai mare de 3.000 rpm pentru a oferi agilitatea necesara in conditii dificile de trafic.

Consum

In cazul unui model de volum cum este Kia Cee’d, consumul este un element deosebit de important. Dat fiind echilibrul dintre performante si consum pe care il ofera propulsorul de 1.6 litri, acesta este cel mai potrivit pentru Cee’d. Astfel, Kia Cee’d 1.6 consuma intre 8.5 si 9 litri de carburant la 100 kilometri parcursi in regim extraurban, pe cand consumul urban atinge o cifra 11 litri la 100 kilometri. Valorile de consum mentionate mai sus au fost inregistrate cu aerul conditionat pornit. Intr-un stil alert de codus, consumul de carburant creste cu circa 0.5-0.7 litri la 100 km parcursi.

Performanţe

Dupa cum va spuneam mai devreme, motorul de 1.6 litri ofera un echilibru intre consum si performante. Comportamentul acestui motor este ajutat de catre sistemul de distributie variabila CVVTi, care intra in functiune in preajma a 3.000 rotatii pe minut. Modelul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10.8 secunde, un timp rezonabil pentru imaginea si clasa in care este incadrat acest model. Cee’d nu este prezentat ca un hot hatch, ci mai degraba ca o compacta de familie, pentru care consumul de carburant si performantele moderate sunt adevaratele elemente cheie. Odata ce intra in functiune sistemul de distributie variabila, motorul se dovedeste a fi vioi chiar pana in momentul in care turometrul ajunge la linia rosie a gamei de turatii. Schimbarea prompta a treptei de viteza duce la continuarea acceleratiei in acelasi ritm. Odata ajunsi in treapta a 4-a, acceleratia incepe sa devina moderata, lucru care subliniaza faptul ca modelul este orientat catre un consum redus de carburant, si nu catre performante extraordinare.

Interior

Interiorul lui Kia Cee’d ofera materiale de calitate rezonabila si un design clasic, pentru a putea fi pe plac unui numar cat mai mare de clienti. Spatiile de depozitare oferite acopera necesitatile tipice ale utilizatorilor, iar spatiul oferit se ridica la nivelul competitorilor sai din aceasta clasa. Scaunele sunt destul de ferme, iar scaunele fata ale exemplarului testat beneficiau de un suport lombar reglabil. Din pacate pentru Cee’d, acest suport lombar este mai neobisnuit si nu isi indeplineste rolul pana la capat. Modelul compenseaza prin reglajele pe care le pot parcuge scaunele fata, Cee’d putand fi condus cu usurinta de orice adult, indiferent de lungimea picioarelor. Ergonomia comenzilor si volanul reglabil pe inaltime si adancime compenseaza duritatea scaunelor. Fermitatea scaunelor este deranjanta la drumuri lungi, in cazul in care decideti sa calatoriti fara a opri prea des. Plasticul de la interior este asamblat bine alaturi de celelalte componente si este placut la atingere.

Preţ de achiziţie

Modelul testat are un pret de 16.239 euro cu toate taxele incluse. Dotarile oferite in nivelul de echipare al modelului testat acopera nevoile utilizatorilor tipici. Astfel, modelul era echipat cu climatronic, geamuri electrice fata/spate, spatiu de refrigerare in torpedou, precum si radio CD cu MP3 player si mufa USB pentru conectarea dispozitivelor audio externe. Cifrele de vanzari pe care acest model le-a inregistrat in Romania subliniaza faptul ca Cee’d este unul dintre competitorii principali in materie de vanzari pe segmentul sau. Avand in vedere faptul ca acest model se bazeaza pe un pret de achizitie cat mai avantajos pentru dotarile sale, Kia Cee'd are doar doi concurenti care ofera un motor la fel de puternic si un nivel de echipare comparabil. Spre deosebire de Fiat Bravo si Opel Astra, Cee'd ofera o gama larga de dotari standard, cum ar fi geamuri electrice fata/spate si aer conditionat automat, care nu sunt regasite in echiparea standar a celor doi concurenti la acelasi pret.

Siguranţă

Pe langa faptul ca acest model a primit cinci stele la testul EuroNCAP, Cee’d este echipat cu sase airbag-uri, inclusiv airbag de tip cortina. Modelul beneficiaza in standard de EBD, ABS si ESP. Atat sistemul ESP, cat si airbag-ul frontal pasager pot fi dezactivate daca se doreste acest lucru. Puntea spate este echipata si ea cu frane pe disc inca de la nivelurile medii de echipare.

Ţinută de drum

Suspensiile lui Cee’d sunt relativ ferme in comparatie cu alte modele din segment, ceea ce face trecerea peste gropi mai neplacuta, dar compenseaza prin tinuta de drum. Astfel, modelul are un ruliul al caroseriei relativ redus pentru o compacta fara pretentii sport, in timp ce garda la sol oarecum ridicata ii permite atacarea fara griji a gropilor din Romania. Cu toate acestea, suspensia lui Cee'd este departe de o tinuta de drum sportiva. Directia acestui model este potrivita in materie de fermitate si raspunsuri, si nu necesita un efort deosebit din partea soferului in timpul utilizarii.

Vizibilitate

Modelul are mici hibe in materie de vizibilitate in cazul in care efectuati o parcare paralela si o garare cu spatele. Aceste probleme pot sa apara din cauza formei pe care o are luneta si stalpul C al lui Cee’d. Oglinzile au o dimenisiune potrivita si sunt incalzite pentru a evita neplacerile cauzate in timpul iernii.

Tehnologie

Dat fiind pretul sau si segmentul din care face parte, Kia Cee’d nu exceleaza in materie de artificii tehnologice. Computerul de bord afiseaza informatiile de baza ale calatoriei, elemente precum consumul in litri pe ora sau cantitatea de carburant consumata nefiind disponibile.

Design

Modelul are un design creat sa atraga publicul european, dat fiind faptul ca acest model este oferit in exclusivitate pe aceasta piata. Aspectul exterior al lui Cee’d nu iese in evidenta cu vreun element anume si este potrivit cu caracterul acestui model.
Date tehnice - Kia Cee'd (2006) 1.6 GSL MT 122CP Style
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
n/a
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1591
Lungime mm
4235
Putere maxima CP (rpm)
122 (6200)
Latime mm
1790
Cuplu maxim Nm (rpm)
154 (4200)
Inaltime mm
1480
Viteza maxima km/h
192
Greutate kg
1190
Acceleratie 0-100 km/h s
10.8
Ampatament mm
2650
Tractiune
Fata
Volum rezervor litri
53
Cutie viteze
M5
Volum portbagaj litri
340
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Kia Cee'd (2006)

Ultimele teste

Comentarii (25)

  • vax_albina
    neata'
    acu' v-ati trezit si voi?
    nimic nou..
    a....mororul de1.6 consuma mai putin si trage mi bine decat cel de 1.4......tare. STIAM ASTA....si ca biscuiti sarati sunt sarati...
    Ceva nou ????
    1 1
  • coltosu
    kia
    Dupa cate stiu eu termenul de ,,climatronic'' este marca inregistrata VW asa ca va rog sa-l utilizati doar pentru automobilele grupului VAG. In rest cred ca corect s-ar numi ,,aer conditionat automat''. Astept sa fiu corectat daca gresesc.
    Multumesc.
    4 8
  • kia vs. hyundai
    desi designu exterior e mai cizelat la kia ceed, prefer totusi un hyundai i30 pentru interior si dotari..trebuia sa luati in comparatie si pe aceasta pe langa fiat si opel
    2 5
  • :D
    mah coltosule nu ai auzit de globalizare?ce legatura are drive-testul cu comentariul tau???/si tu albin-o...dc stiai ca biscuitii sarati sunt sarati dc naiba ai mai dat comment??/?
    minte de copii de 10 ani aveti
    2 2
  • Vasile
    Ceed
    Ce inseamna la voi echipare standard?
    Eu inteleg dotarile in echiparea standard, dotarile pe care le are cel mai ieftin model din gama (cea mai eftina echipare). Pai daca e cum gandesc eu, esp-ul nu e standard. Numai Airbag-urile sunt standard.

    "Puntea spate este echipata si ea cu frane pe disc inca de la nivelurile medii de echipare." Discurile de frana pe spate sunt standard, indiferent de motorizare sau nivel de echipare.

    Si acuma sincer, ce tot aveti cu vizibilitatea in spate? Numai bunicuta merge cu spatele facand o intoarcere a trunchiului de aproape 180 de grade, punand mana dupa spatarul pasagerului (ce sa ii faci ii e dor de bunicul). Fratilor, oglinzile retrovizoare. Sa spunem ca tir-urile sunt foarte greu garabile? Pai ati vazut ce parcari si cum intra la milimetru. Nu va mai plangeti atata de vizibilitatea in spate ca nu mai aveti dacii 1300 fratilor. Nu se mai fac parcarile laterale cu repere de la stalpul dreapta/stanga spate cum erau descrise in cartile vechi. S-au dus vremurile alea.

    In rest, cam asta este. Astra nu e comparabila ca pret/dotari cu ceed-ul si cu atat mai putin bravo. Intr-adevar i30-ul era o comparatie mai potrivita (avand in vedere ca diferenta de pret intre ele e in jur de 1000 eur cip. Ce sa ii faci? taxe vamale la hyundai care inca nu a inceput productia in europa).

    A si ati uitat sa amintiti la tinuta de drum, suspensia spate independenta (cum are numai golf-ul si focus-ul in aceasta clasa).

    Si eu as spune ca la design merita mai mult de nota 5 din 10. Cel putin, place mai mult ochiului decat focus (o masina destul de urata dpdv estetic), , sau renault megane si/sau poate chiar decat auris (e frumoasa daca o iei pe bucati, dar in ansamblu, auris-ul e cam o struto-camila, dar, fiecare are gusturile lui).
    2 1
  • "oglinzi potrivite"
    are probabil cele mai mari oglinzi retrovizoare din clasa! i se mai spune si "elefantul"
    3 2
  • George
    Consum?
    Nu stiu cum ati ajuns voi da dati consumul extern de 8-9L/100km (ati mers numai cu 160?). Consum mediu cu Ceed SW Debreten-Roma: 7.3 (Viteza medie 116km/h), Brasov-Debreten: 6.6 (viteza medie 75km/h).

    Discuri spate sunt disponibile pe toate modele.
    Suspensiile insa sunt cam tari si ceva probleme la telescoapele spate (se rezolva pe garantie se pare)

    Fiat ofera aceasi putere dar pe motoare turba si aia ii alta mancare de peste :)

    Ati uitat sa mentionati de directia asistata electronic.
    5 1
  • asdfgh
    obiectiv sau subiectiv
    In calitate de posesor, sunt in cea mai mare parte de acord cu review-ul, dar as putea sa fac si niste mici corectii:
    - notele pentru vizibilitate si design sunt nedrepte, eu as da mai degraba un 7 avand in vedere clasa din care face parte (pt vizibilitate la un auris sau la un c4 coupe ce nota s-ar cuveni daca ceed ia 5?)
    - ca si tehnologie, e corect ca masina nu are touch screen, xenon, computer de bord cu afidaj color, dar sa nu uitam ca suspensia independenta face parte din acest capitol si aici nu sunt prea multe masini in clasa
    - motorul de 1.6 consuma mai putin decat cel de 1.4 ?!?! Informatia asta e "scoasa din burta" - www.clubkia.ro - pentru referinte mai bine
    - tinuta de drum - cat se poate de corect caracterizata
    3 0
  • Autorul e rau intentionat
    Sa fim seriosi, masina are mai multe calitati si merita note mai mari la mai multe aspecte.

    Sa dai 4/10 la tehnologie unei masini care vine din standard cu: - airbaguri peste tot,
    - motor VVT,
    - suspensie multilink pe spate
    - discuri de frana pe spate,
    - directie electronica ce se intareste o data cu viteza,
    - un sistem audio excelent care isi mareste intensitatea la viteze mari,
    - prize AUX, USB, de 12 V si cu multe alte artificii care la alte masini nu apar mi se pare rea vointa.
    Ce trebuie sa aiba o masina de clasa compacta ca sa ia o nota mai mare la tehnologie, domunle autor ???

    Vizibilitate si design: 5/10 ??? Sa fim seriosi ! E una din cele mai aratoase masini din clasa compacta si geamurile sunt destul de mari, poate trebuie sa va schimbati dioptriile.

    Tinuta de drum doar 6/10 ? Are una din cele mai bune tinute din clasa compacta.

    Masina costa mult mai putin de 16239 cat ai scris acolo, modelul city este la vreo 14.000 EURO cu TVA inclus. Nici macar nu te-ai interesat.

    de ce dai 6/10 pentru un motor la care recunosti ca este peste multe altele din clasa ca putere si consum ???

    Mi se pare antireclama pe fata, se vede ca modelul deranjeaza pe multi.
    21 1
  • Masina autor
    pun pariu ca cel ce a scris review-ul are golf
    Corectati-ma daca gresesc :)
    13 1
  • la cratita cu voi
    @ George
    Nu compara un consum obtinut in cadrul unui traseu extern cu un consum obtinut in cadrul unui traseu din Romania. O medie de viteza de 116 km/h ar insemna sa incalci flagrant legile de circulatie din Romania - cu exceptia cazului in care resetezi Computerul de bord inainte sa intri pe autostrada!
    Nu uita ce implica un traseu extra-urban in Romania, si ia in considerare faptul ca nu circuli cu viteza constanta, mai exista si opriri ..etc

    @ asdfgh
    Design? Sa fim seriosi...dupa cum a zis si autorul, masina e banala. Sunt pline strazile de Kia Cee'd.. nu arata in nici un fel. E ANOSTA.

    Intotdeauna un motor mai mare va consuma mai putin decat motorul entry-level atunci cand este folosit pentru a atinge aceeasi viteza.

    @ Ando
    -airbag-urile au fost mentionate la siguranta
    -motorul a fost mentionat la capitolul sau
    - suspensia a fost descrisa la capitolul "tinuta de drum"
    -directia electronica nu este deosebita - am condus si eu un cee'd
    -sistemul audio este slab
    - PRIZA DE 12 V E DOTARE LA TINE??
    Nu este vorba doar de geamuri aici, ci si de amplasarea stalpilor A,B si C! - cat vroiai sa primeasca -totusi?
    Tinuta de drum? In Comparatie cu ce masina din clasa compacta este mai buna? Te-ai dat cu un Golf vreodata?
    Un Lancer EVO ce nota trebuie sa ia daca Kia Cee'd ia mai mult de 6?
    Nivelul de echipare testat de autor costa mai mult de 14 mii euro..
    0 5
  • tot eu
    Priza este dotare cand ai 2 :)) una la bricheta si alta sub bricheta
    Vizibilitate: este una dintre cele mai bune daca stii sa conduci - cand faci parcare laterala sau cu spatele nu trebuie sa iti sucesti gatul sa te uiti in spate ci doar trebuie sa te uiti in oglinzi care sunt destul de mari sa vezi toata masina si tot ce se afla pe langa masina.
    Nu zic ca se tine mai bine decat Golful precizat de tine dar nici mai rau sa stii ca nu este.
    Sistemul audio - aici trebuie sa te contrazic - este peste multe masini - peste VW cu mult .....
    Consumul mixt este de max 10 pe distante de 5000 - 6000 km
    inclus Bucuresti si autostrazi (vit 160 kph)
    1 1
  • George
    Consum?
    @Alex consumul date de mine afara (Debreten-Roma) este numai autostrada si am mers constant cu 120-140(max 160). In Romania mie nu imi consuma peste 7 afara decat daca am masina plina si ma dau tare la ea. 8-9 extern este mai mult decat exagerat. Eu am scos si consum de 5.7 (Brasov -Bucuresti) si viteza medie a fost de 70.

    Priza auto exista (+ bricheta). La SW exista o priza si in porbagaj (dotare care vine de la cel mai de jos model).

    Legat de tinuta de drum: Daca auto marchet da la Ford Ka 7/10 la tinuta de drum... si la ceed 6 atunci te indoiesti tare de review-urile lor (la EVO cat ii mai da? )
    3 0
  • tot o Kia, sau hyundai ? ce co
    bai terminati cu prostiile, daca a-ti trecut de pe Dacia 1310 pe Cee'd nu inseamna ca aceasta coreeana are o alta calitate decat pretul redus. Am testat-o din curiozitate si nu am fost dezamagit; este la fel de proasta pe cat ma asteptam : pozitia de condus este incomoda, stabilitatea te ingrozeste si la 65, motorul o avea 122 cai insa ar fi putut fi un pic mai elastic sau mai precis o cutie de viteze croita mai bine, calitatea plasticelor este inferioara capacului de closet .... Ca are oglinzile mai mari decat Dacia 1310 este foarte adevarat aici aveti dreptate. nu sunt deloc fanul Golf-ului de fapt nu detin nici o germana si nu vred ca voi fi tentat in viitor.
    Cred ca autorul a fost foarte indulgent dand nota 6 eu as fi lasat-o repetenta
    P.S. daca merge cu 160 pe linie dreapta nu uitati ca si dacia voastra mergea la fel cand era tanara.
    1 7
  • @tot o Kia sau hyundai?ce co
    mai lasatima!
    ideea este ca la banii acestia nu primesti decat un golf neechipat cu aceeasi motorizare iar pretul este cea mai importanta obtiune de cumparare asa ca primesti mai mult la aceeasi bani deci este mai buna. Mai terminati cu mesajele impartiale in favoarea golfului sunt de prost gust si mai mult ca sigur ca in mesaje impartiale respectivul fan golf va supraevalua golful . ideea este ca aceasta mentalitate este defectuoasa.
    3 2
  • comentariu la subiect
    Ca sa fiu pe subiect,drive testul nu tine cont de altele , cum ar fi stabilitate in curbe,franarea,spatiul interior,ergonomia conducerii unui vehicul si pana la umra, placerea conducerii unui automobil!
    1 0
  • pt "tot o Kia, sau hyundai ? ce co"
    ce ai frate? Daca nu-ti place nu-ti lua. Ma rog... cand cobori din ferrari e normal ca o kiutza sa ti se para naspa. stabilitatea te ingrozeste la 65? mai uita-te o data in bord poate era 265! Masina e foarte buna si se bate de la egal la egal cu ceilalti competitori din clasa compacta! Asa ca mori de ciuda ca au facut o masina foarte buna!
    3 0
  • tot o Kia, sau hyundai ?
    pt gabi
    da, Gabi ai dreptate sigur era 265! sau 365 ? nu mai stiu ...Mai bea niste apa poate te trezesti!
    Desi pt Kia, Cee'd este un pas in fata laudele posesorilor sunt mult exagerate, insa sunt oarecum obligati sa le laude la cati bani au dat pe ele. (am citit aici (dupa ce am scris comentariul) cat costa si m-am ingrozit). Pai cu 16000 gasiti o groaza de japoneze care sa va faca sa realizati ce inseamna o masina adevarata, poate mai uitati de roabe.
    Nu mor deloc de ciuda, daca ar fi mai multe masini bune ar exista o concurenta mult mai apriga si tot noi, cei care discutam aici am castiga pana la urma.
    Gabi, ce competitori ai testat tu inainte sa iti iei Cee'd ???
    1 4
  • @Alex
    @Alex
    Daca ai circula mai mult pe autostrazi ceea ce probabil nu faci ai stii ca un consum mediu pe Autobahn e mai mare decat cel de pe o sosea nationala(adica extraurban in Ro), din simplu motiv ca Rx=rho*v^2*S*Cx, pentru tine in termeni populari: Rez la inaintare creste cu patratul vitezei, ptr ca Cx, rho si S sunt constante...
    1 0
  • pt "tot o Kia, sau hyundai"
    la ce japoneze te referi?? auris? =)) Desi cred ca te referi la civic:P.
    Cee'd in echiparea city (esp, climatronic, jante, etc(si lista e lunga) e 13500 pt 1.4 si vreo 14500 cred pt 1.6.
    Nu stiu cum sa zic...kia nu ofera motoare de rahat gen 1.4 80 cp 16V!!!, 1.4 90 cp, 1.6 102cp, 1.6 100 cp, ofera motoare foarte bune si de top la un pret si dotari foarte bune.
    In concluzie nu-si bate joc de clienti!!! Si pentru mine e foarte important cat dau si cat primesc. Dar in fine, fiecare stie cat valoreaza banul lui.
    Stiu ce poate golf 5 si m-am lamurit.
    Nu am cee'd :P
    Sincer de cand a aparut cee'd-ul ceilalti au mai lasat pretul jos pt ca altfel nu mai vindeau. Eu il consider un best buy. BRAVO KIA!!!
    3 0
  • pt toti
    ok. am mers si eu cu ceed dar si cu golf 1.6 si megane. problema la ceed este ca nu-si arata caii putere in plus fata de competitoare(adica nu ii simti). a nu se intelege ca ca nu sunt deloc ci doar ca nu bate competitia asa cum te-ai astepta sa o faca cu 20 respectiv 12 cp in plus.
    si despre cuplu:golf 148nm 3800rpm
    megane 151nm la 4250 rpm
    ceed 154nm la 5200 rpm!!!
    si inca ceva.....: sa nu-mi spuna mie cineva ca ceed are o garda la sol chiar si "relativ ridicata" !!!!!
    In rest este o masina fff buna cu un pret acceptabil si demna de luat in seama.
    P.S.: cei care spun ca masinile japoneze sunt cele mai bune nu cumva spuneau acum vreo 5-10 ani ca masinile germane sunt no.1 ?????Baieti fiti mai originali!!!!
    2 1
  • George
    cvvt
    @lord problema ta cu cuplu nu prea este justificata. Motorul de pe ceed are cvvt (ca cel de pe Toyota de pe auris- vvt). daca te uiti la graficul de cuplu la motorul de la ceed ai sa constati ca pe la 3800rpm are deja 145nm cuplu care creste pana la 5200rpm pe cand la golf ai la 3800nm si de acolo incepe sa scada. la megan cam aceas poveste.
    3 0
  • SA FIM CORECTI
    Dotare standard Cee'd 1.4:

    - priza de 12 V ( suplimentar fata de cea de la bricheta)
    - priza USB
    - priza AUX
    - computer de bord (consum mediu, instant, viteza medie, distanta pana la golire rezervor, ore conduse, etc)
    - sistem de distributie variabila CVVTI
    - directie asistata electrronic (ideala in oras)
    - comenzi pe volan
    - portbagaj generos pt clasa ei
    - airbaguri frontale, cortina si laterle pt cap atat fata cat si spate
    - 5 stele la Euro NCAP
    - geamuri electrice fata
    - ABS, EBD
    - oglinzi electrice si incalzite
    - cotiera centrala cu 2 compartimente
    - suport pahare si sticle de 0.5 langa cotiera centrala
    - aer conditionat
    - CD radio cu MP3
    - consum mediu pe traseul Cluj - Ramnicu Valcea - Bucuresti si retur, aer conditionat pornit 80% din timp = 6.3 l/100 pt motorul de 1.4
    - consum urban Cluj, 7.8 L

    Ce se doreste mai mult de la o masina de 11.500 Euro ?

    Aratati-mi si mie o oferta asemenatoare si mai stam de vorba.
    9 0
  • Esti pe dos!
    pt "tot o Kia, sau hyundai"
    Esti exact pe dos, meshtere!

    Pozitia de condus este foarte comoda: ai scaun reglabil pe inaltime, suport lombar, volan reglabil!

    Este chiar foarte stabila si in linie dreapta si in curbe!

    Calitatea plasticelor este chiar superioara altor marci din clasa sa!

    Ajunge lejer la 160 si nu simti nimic la viteza asta! La Dacie ii cad tablele pe la 120-140, asa ca...
    2 1
  • Englezu
    ce prosti is unii
    Afirm un lucru de la bun inceput: un Cee'd nu e un BMW, dar nici nu are intentia de a fi. Toti retarzii care afirma ca e o masina slaba, ca asa si asa, intra in categoria "comunistilor cu idei fixe". Cum bine a punctat "eu" acum 2 post-uri, confirm eu ca nu exista alt constructor care sa ofere atat de mult pt. atat de putin. Probabil nu multi stiu ca aceste preturi excelente au fost obtinute datorita contructiei in cea mai moderna fabrica din europa in 2007, in care sunt sute de roboti complecsi si doar cativa ingineri care supravegheaza productia. Ei nu dau bani pe salarii ca si dacia(unde sunt cativa roboti si mii de angajati care sudeaza fiecare in stilul propriu). Si inca o chestie : la sfarsitul lui 2007, Bmw a cumparat tehnologia de vopsire de la KIA: mult mai buna si mult mai ieftina.
    Eu am ales o Kia Cee'd in detrimentul urmatoarelor: Golf 5 (prea slab dotat pt. banii de care dispuneam, motor de 70 Cp), ford focus(motor slabut), astra clasic(slabut dotata), aveo, logan, etc;- masini pe care le-am testat.;
    Cateva adaugari la lista lui "eu" :
    -sistem audio standard cu 6 difuzoare(2 inalte), care suna excelent, mult peste toate celelalte masini pe care le-am testat;
    -garantia de 7 ani(pt motor si transmisie) si 5 ani pt. restul masinii; oferita cu curaj datorita tehnologiei de fabricatie si nu doar din marketing
    -orice vopsea este standard; pt. unii e o delctare ca isi pot alege orice culoare metalizata sau nu fara a plati cateva sute de euro in plus

    Cateva date de consum real la cee'd 1.4:
    -in oras destul de aglomerat ma invart pe la 8-8,2 (destule cazuri de 5000-6000) de ture in treptele 1-2;
    - la drum intins cu 5 persoane adulte + bagaje pe o distanta de 300 km cu clima pornita 80% din drum, viteza medie 97km/h ; viteza de mers dominanta de 120-140, viteza maxima 150; consum 6,1 L/100 km; Nu ma asteptam!
    Review-ul mi se pare aberant in unele ipostaze: in conditii de mers normal, cum poate sa consume 1.6 mai putin ca 1.4? In conditii de tractiune, greutate, etc - e alta poveste gen diesel vs. benzina. Asa se face comparatia?
    Alta chestie greu de crezut: cum sa consume extraurban 8-9 L? Imposibil la un mers decent. Daca accelerezi si franezi ca sa poti accelera din nou, atunci trebuie specificat.

    Ideea de final: Fiecare cu a lui, nu poti face sa le placa tuturor, nici nu e cazul; dar cine o detine si e multumit de ea, oricum nu isi schimba impresia dupa taranii care o tavalesc in noroi ca nu au ce lucra si ei.
    10 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru