Drivetest Renault Koleos facelift (2012-2014)

2.0 dCi 175HP Privilege 4WD CVA
Renault Koleos facelift (2012-2014) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 30.03.2012
Tratament antirid

Ca să evite îmbătrânirea modelului lansat în urmă cu patru ani, Renault i-a aplicat lui Koleos un facelift mai serios, care îi conferă un aspect mai plăcut. Modificările au fost concentrate pe partea frontală, dar spatele şi interiorul au fost şi ele modificate uşor. Noua faţă a lui Koleos îi oferă un aspect mai serios, iar fanii modelului pot descoperi că modelul nu şi-a pierdut calităţile principale. În plus, versiunea cu transmisie manuală oferă o autonomie impresionantă.

Renault Koleos facelift (2012-2014)
2.0 dCi 175HP Privilege 4WD CVA

  • Pret de pornire 27.550 €
  • Pret model testat 30.400 €
  • Taxa auto 413 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Koleos facelift are o ofertă simplificată la capitolul motorizări. Renault oferă o singură motorizare, un dCi de 2.0 litri şi 175 CP, disponibil atât cu transmisie manuală, cât şi cu transmisie automată. Unitatea atinge puterea maximă la 3.750 rpm şi oferă 360 Nm la 2.000 rpm. În timp ce ultimul Koleos testat de noi era echipat cu un dCi de 150 CP şi o transmisie automată, subiectul acestui test are o manuală cu şase trepte.

Transmisia manuală a lui Koleos este etajată bine, iar timoneria sa este surprinzător de precisă şi cu o cursă relativ scurtă, foarte apropiată de un turism. Reprizele furnizate de această unitate sunt corecte pentru segmentul de care aparţine, Koleos având suficientă forţă în toate treptele de viteză, chiar şi la turaţii ceva mai mici de 2.000 rpm. Propulsorul este destul de silenţios până la 3.000 rpm, când începe să se facă auzit în habitaclu, cu toate că sunetul său este perceptibil şi la ralanti. Vibraţiile caracteristice unui diesel sunt absorbite destul de bine, Koleos accelerând fără trepidaţii şi la turaţii mai joase, cu condiţia ca acceleraţia să nu fie apăsată brusc.

Consum

Renault Koleos 2.0 dCi cu transmisie manuală are un consum mediu declarat la 6.4 litri la sută. Pentru mediul urban, cei de la Renault declară un consum de 7.5 litri la sută, în timp ce consumul extraurban este cotat la 5.7 litri la sută. Rezervorul are o capacitate de 65 de litri, deci avem o autonomie teoretică de aproximativ 1.000 de kilometri.

În raport cu rivalii din segment, Koleos nu are cel mai bun consum de carburant, dar modelul celor de la Renault ajunge pe podium. Ssangyong Korando are un consum mai mic cu 0.4 litri la sută, iar Volkswagen Tiguan Facelift cu motorizarea 2.0 TDI de 170 CP atinge şi el acelaşi consum mixt. Mazda CX-5 se mândreşte cu un consum mixt de 5.2 litri la sută, recordul segmentului, cu toate că are un diesel de 150 CP, ceva mai puţin puternic decât al rivalilor. Rivali precum Kia Sorento, Hyundai Santa Fe, Opel Antara şi Chevrolet Captiva au un consum mixt mai mare decât cel al lui Koleos.

În cadrul testului nostru, Koleos a înregistrat un consum urban de 8.5 litri la sută, atins într-un stil de condus temperat. Consumul extraurban a atins o valoare de 5.8 litri la sută, valoare care poate fi atinsă doar dacă respectaţi cu stricteţe limitele de viteză şi rulaţi cât mai lin posibil. La 120 km/h în treapta a şasea, Koleos afişează o turaţie de 2.300 rpm şi are un consum de 8.0 litri la sută. Toate valorile de mai sus au fost atinse în modul 4x2 şi cu instalaţia de climatizare pornită. Cuplarea tracţiunii integrale ridică semnificativ consumul de carburant al lui Koleos.

Performanţe

Versiunea testată de noi are nevoie de 9.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 191 km/h. Competitorii mai rapizi decât Koleos sunt Mazda CX-5, Hyundai Santa Fe, Kia Sorento şi Opel Antara. Dintre aceştia, Volkswagen Tiguan este cel mai sprinten, având nevoie de 8.9 secunde până la 100 km/h alături de motorizările TDI de 170 CP.

Competitori precum Korando şi Captiva au un timp 0-100 km/h de zece secunde sau mai mare. În orice caz, demarajul este mai puţin important la un SUV compact, reprizele fiind mult mai importante. Din acest punct de vedere Koleos se înscrie cu brio în media segmentului, fiind destul de agil până la viteza de 140 km/h.

Interior

Interiorul lui Koleos a fost restilizat pentru a doua oară de la debutul pe piaţă. De data aceasta, modificările au constat în schimbarea scaunelor din faţă şi schimbarea ornamentelor de la consola centrală. Acum, consola centrală are aceeaşi textură de la bord până la suporturile de pahar. De asemenea, fantele sistemului de climatizare au acum un ornament cu un finisaj care imită aluminiul, elemente care au un aspect mai plăcut decât cel al plasticului negru folosit de versiunea precedentă.

Scaunele din faţă par să fie mai late, iar susţinerea laterală a fost îmbunătăţită. Portbagajul şi habitaclul şi-au păstrat dimensiunile, iar uşa hayon-ului se deschide la fel. Per ansamblu, interiorul pare să fie închegat mai bine de data aceasta, iar modelul îţi lasă o senzaţie mai plăcută faţă de versiunea anterioară. 

Preţ de achiziţie

Competiţia din acest segment este acerbă. Koleos nu mai este cel mai ieftin SUV compact. În segment există rivali precum SsangYong Korando şi Mazda CX-5, care oferă o alternativă mai accesibilă la Koleos, cu toate că versiunile de bază ale celor două modele menţionate au doar tracţiune faţă. Avantajul lui Koleos vine prin posibilitatea de decuplare a tracţiunii integrale, sistem găsit şi în gama partenerilor de la Nissan, care îi oferă şoferului posibilitatea de a-şi reduce semnificativ consumul atunci când nu are nevoie de aderenţa suplimentară oferită de sistemul de tracţiune integrală. Per ansamblu, poţi să economiseşti mulţi litri de carburant de-a lungul timpului dacă foloseşti tracţiunea integrală doar atunci când ai nevoie de ea cu adevărat.

Exemplarul testat de noi costă 30.400 de euro cu TVA inclus, în timp ce modelul de intrare în gama Koleos pleacă de la 27.550 de euro cu TVA inclus. Vestea bună pentru cei care cumpără versiunea mai ieftină este că modelul entry-level are aceeaşi motorizare, iar diferenţa dintre cele două echipări apare doar la capitolul dotări.

Din păcate pentru cei de la Renault, pentru puţin peste 30.000 de euro ai foarte multe alternative. SsangYong Korando este mai ieftin decât Koleos, în timp ce Volkswagen Tiguan şi Mazda CX-5 au preţuri apropiate în niveluri de echipare comparabile. Competitorii de la Kia şi Hyundai au preţuri ceva mai mari pentru versiunile comparabile, dar ambii oferă şi modele ceva mai mici decât Koleos, care au capacităţi apropiate de cele oferite de SUV-ul de la Renault.

Siguranţă

EuroNCAP nu a testat încă facelift-ul lui Koleos. În schimb, modelul Renault a fost testat de organismul independent în 2008, când i-a acordat cinci stele de siguranţă. La testul respectiv, habitaclul a rămas stabil, singurele probleme fiind întâmpinate la marginile inferioare ale bordului, care ar fi putut să atingă picioarele pasagerilor din faţă. 

Koleos are ESP în standard, alături de un set de airbag-uri frontale, laterale şi cortină pentru locurile din faţă. Nu lipseşte nici sistemul ABS cu AFU şi sistemul de asistenţă la urcarea şi la coborârea pantelor.

Ţinută de drum

Koleos nu a fost niciodată axat pe dinamism, iar acest lucru era cunoscut încă de la debutul pe piaţă al acestui model. Mulţi clienţi caută un model cât mai confortabil când abordează acest segment, ceea ce îl face pe Koleos un potenţial candidat pentru o achiziţie. 

SUV-ul de la Renault absoarbe fără plângeri gropile şi denivelările - cât timp acestea sunt de dimensiuni pâmântene, dar amortizarea unor denivelări este perceptibilă fonic la interior. În zonele de macadam sau de piatră cubică, Koleos îşi pierde din silenţiozitatea interioară. 

Capacităţile off-road ale modelului rămân neschimbate, Koleos fiind destul de capabil pe teren accidentat graţie sistemului său de tracţiune integrală şi a gărzii la sol ridicate, limitele sale fiind impuse mai mult de unghiurile de atac şi de degajare. La fel ca în cazul oricărui SUV compact, incursiunile serioase pe teren accidentat necesită atenţie sporită din partea şoferului pentru a nu avaria elementele de caroserie. Cât timp îi cunoşti limitele lui Koleos, nu ai de ce să transpiri când ieşi de pe drumurile asfaltate. Cei de la Renault nu l-au făcut pe Koleos mai sportiv în niciun fel, în ciuda modului de condus inspirat de transmisie şi motor, Koleos rămânând un model cu un ruliu pronunţat la abordarea sportivă a virajelor, senzaţie amplificată de poziţia înaltă la volan, specifică SUV-urilor.

Vizibilitate

Koleos a rămas la fel de bun la acest capitol, fiind echipat cu un set de oglinzi de dimensiuni generoase şi cu suprafeţe vitrate mari. Parbrizul este la fel de mare ca înainte, iar montanţii A şi B sunt amplasaţi în mod optim, ceea ce înseamnă modelul franţuzesc nu pune îi pune şoferului probleme de vizibilitate. Nici măcar rularea în marşarier nu este problematică, deoarece luneta are dimensiuni destul de mari, iar Koleos are şi cameră video pentru marşarier.

Tehnologie

Koleos se bucură de un nivel bogat de echipamente încă de la nivelul de echipare de bază. Din standard avem elemente precum comenzi pe volan, radio CD cu MP3, asistenţă la urcarea şi coborârea rampelor, tempomat şi alte elemente de acest gen. La capitolul tehnologie, pe lângă trapa electrică din sticlă, farurile bi-xenon, sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri şi sistemul de navigaţie sunt singurele elemente pe care le poţi comanda în plus. Clienţii au la dispoziţie mai multe sisteme audio, printre care şi unul realizat de Bose.

Design

Al doilea facelift al lui Koleos, sau primul facelift serios al lui Koleos, a avut un rezultat reuşit. Modelul pare să fie mai vesel şi, totodată, mai serios. Într-un fel, am fi vrut ca nivelul de modificări aplicat părţii frontale să fie aplicat atât la interior, cât şi la partea posterioară, lucru care ar fi schimbat şi mai mult impresia generală lăsată de Koleos. Chiar şi aşa, SUV-ul de la Renault vine pe piaţă cu un aspect agreabil.

Nu ne-a placut

  • Amortizarea zgomotoasă a denivelărilor
  • Dinamică pe viraje
  • Preţ relativ ridicat pentru versiunea de top în raport cu rivalii
  • Lipsa opţiunii de şapte locuri
Date tehnice - Renault Koleos facelift (2012-2014) 2.0 dCi 175HP Privilege 4WD CVA
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1995
Lungime mm
4520
Putere maxima CP (rpm)
175 (3750)
Latime mm
1855
Cuplu maxim Nm (rpm)
360 (2000)
Inaltime mm
1690
Viteza maxima km/h
191
Greutate kg
1730
Acceleratie 0-100 km/h s
9.9
Ampatament mm
2690
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
65
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
450
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Renault Koleos facelift (2012-2014)

Ultimele teste

Comentarii (37)

  • Vasilica
    Un bun exemplu al unu cazan urat si sters.Faceliftul il arata si ma invechit chiar te zgarie pe retina.Deja Yeti a inceput sa mi se para frumoasa!!
    44 77
  • Koleos
    Este o masina care poate mai mult decat se spune
    Dupa 120.000 de km parcursi cu un Koleos, pe asfalt, noroi, zapada, prin padure si pe munte, pot spune ca este o masina completa, super fiabila si foarte confortabila. Nu are niciun concurent pentru aceleasi dotari si caracteristici.
    103 31
  • Competitie
    Volkswagen Tiguan 170 CP 4Motion,la care se face referire atunci cind se vorbeste de consum,are un demaraj de 8,9 secunde si nu "peste 10" asa cum se precizeaza la capitolul "Performante",iar Hyundai Santa Fe,despre care se spune ca este mai rapid,are un demaraj de 9,8 si o viteza maxima de 190 de km/h.Viteza maxima este mica decit a Renault-ului chiar daca cu putin.In nici un caz nu poate fi considerat un "Competitor mai rapid"
    10 19
  • Au reusit sa-l faca mai urat ca primul, asta da realizare.Motorul este excelent, foarte sprinten, cunosc pe cineva care are un Koleos pre-facelift cu acest motor si fuge bine masina, dar sub 9L/100 km nu consuma. Daca se merge subturat, la consum, se aprinde imediat martorul de regenerare al filtrului de particule.

    Sunt cazuri in tara de Koleos cu acest motor la care s-a rupt arborele cotit, oricat de SF ar suna, este un motor tras de par. Renault au facut un update de soft cu care au redus puterea motorului pentru a preveni asta, dar nu recunoaste oficial nimeni. Intrebati daca aveti cunoscuti pe la Renault... Oricum e ok motorul, atat timp cat merge.
    18 40
  • un vizitator
    E capabil Koleos in offroad mediu, are motor bun, e confortabila, iar acum vine cu un design mult mai atragator. Ar fi meritat ceva mai mult respect din partea redactiei Automarket.

    Pacat ! In viitor, ma orientez spre alte surse de informare. Sebastian Toma e prea subiectiv si face treaba de mantuiala.
    66 20
  • Nu contest calitatile masinii, dar cine a desenat facelift trebuie impuscat este mai urata decat inainte mai ales din fata
    18 31
  • Performanţe
    Tipic romanesc, Performante e doar viteza max si timp de la 0 la 100 km/h. Nu tu reprize 60-100, 80-120, nu tu franare de la 100km/h la 0, atat la rece cat si la cald, raza de bracaj etc.
    36 2
  • mai testati si
    masini
    iar cazane ma.......
    15 37
  • Koleos Facelift
    Koleos e masina buna. Imi place mult si culoarea. Oricum, destul de subiectiv testul. Nu v-am vazut sa scrieti "Lipsa opţiunii de şapte locuri" la minusurile Tiguanului.
    70 10
  • ****
    Toţi producătorii sa aibă un SUV in gama, măcar de impresie daca nu de altceva. Aşa s-au născut si Renault Koleos,....laudam dar masina cu sau fara facelift nu se vinde .....eu zic ca pretul e devina si ar trebui marit tot vroiau cei de la Renault preturi mai mari......sa cumpere tot poporul roman ,anul trecut decat 21 de posesori sunt fericiti in Romania
    15 28
  • Super!
    Fata de generatia anterioara are multe chestii de finete la interior. Eu am condus Koleos si chiar mi-a placut :In plus hayonul cu dubla deschidere e f practic... ceva ce n-am vazut la concurenta lui.
    56 9
  • Carlos
    @antonny
    Condu masina ba baiatule, ca de teoreticieni ca tine ne-am saturat !

    In Europa 2009, Renault Koleos s-a vandut in 20.800 unitati, in 2010 datorita pietei auto in cadere, s-au vandut 13,526 unitati, dar tot e mai mult decat Hyundai Santa Fe sau Peugeot 4007. Totusi 70% din vanzarile totale facute de Koleos sunt IN AFARA EUROPEI.
    21 8
  • Pishky
    @BBR91
    Am laguna cu motorul respectiv si in 155.000 km inca nu s-a rupt nimic in e, si nici nu cred ca se va rupe curand, si trage binisor.
    49 9
  • Anonimus
    @Carlos: Iar vii ma aici cu teoria ca "daca se vinde e buna"? Acuma daca IX 35 se vinde mai bine, inseamna ca e mai buna? Stai in banca ta si asuma-ti conditia de persoana mediocra si nu mai veni aici cu aberatii de-ale tale.
    @Koleos: ai dreptate, masina asta nu are concurent. Nu exista o alta masina mai slaba din clasa din care face parte. Iar o alternativa muuult mai buna ar fi Honda C-RV sau Toyota Rav4, foarte bine echipate standard si infinit mai fiabile. Dar deja asta se intelege de la sine.
    14 35
  • @Vasi
    Atata timp cat redactorii AM sint acuzati de fanii VAG ca sint filo-Renault si invers, inseamna ca tocmai asta ii disculpa, nu crezi? Cand au testat Latitude, sau Scenic, nu mai erau fani VAG?
    8 28
  • Carlos
    Un drive-test poate fi interpretat diferit in functie de cine conduce masina, aspectele concrete insa nu pot fi contestate.

    Legat de confortul acustic se pot verifica urmatoarele:
    -Materiale izolatoare pentru partea fata, pe podea si pe prag lateral
    -Amortizor de zgomot spate sub protectia de aripa
    -Izolarea fonica a scutului motor cu garnituri de cauciuc
    -Suspensi motor mai rigide si sistem de amortizarea vibratiilor
    -Optimizarea structurilor de izolare a deschiderilor si a chederelor de usi

    Koleos e masina bine inchegata :)
    42 13
  • Ceea ce ai enumerat tu acolo sunt lucruri obisnuite de multi ani la alti constructori. Oricum suna tare < optimizarea structurilor de izolare> si unde anume, la chederele de la usi:) .
    Limbajul de lemn este des intalnit, sau hai sa spun defect profesional
    17 33
  • Carlos
    "la alti constructori"
    Ha! cine nu poate vorbi in termeni atat de generali? Mare branza!

    @Automarket
    Ar trebui sa introduceti in teste si o sectiune cu costuri de intretinere, impozit / asigurari. Trebuie luata ceata din mintea unora...
    28 6
  • Carlos, si cu toate astea "amortizarea unor denivelări este perceptibilă fonic la interior. În zonele de macadam sau de piatră cubică, Koleos îşi pierde din silenţiozitatea interioară."
    18 30
  • *****
    @carlos ....ba baiatule nu trebuie sa conduc o masina pentru a spune ca ,vanzarile sunt proaste pentru acest model ........ai vazut tu ca m-am legat de ceva ???dar ia spune tu daca ai condus ....la ce trepta se ating cei 100 km/h ??? ia spune ce turatie ai la 130km/h in treapta a6a sau a5a sau a4a ???Ce consum are masina la 130km/h???
    10 26
  • Carlos
    ideea e ca-i masina buna, nu-i prezenta doar de dragul de a avea un suv in gama, dupa cum a copt mintea ta rudimentara... chestiunea vanzarilor e separata: eu sunt realist si admit ca vanzarile sunt mediocre, proaste in niciun caz!
    24 6
  • Acum ca se tot vorbeste de trepte de viteza si 130 la ora, am un prieten care lucreaza la Renault Franta, a inceput la Dacia la Pitesti, a stat si 2 ani in India tot pt Renault. Acum cateva saptamani mi-a spus ca avea un Scenic nou-nout ca masina de servici. Inainte s-o primeasca i s-a spus sa nu depaseasca 130 la ora pt ca este in rodaj, buuun. Omul pe autostrada a uitat si a "omorat-o" pana pe la 145-150 la ora ,ce s-a intamplat??Pai s-au aprins beculete si i-a dat o eroare la motor, a mers cu 50 la ora si-a dus-o la service.

    Acum ma intreb si eu, inteleg sa fie contraindicat sa mergi cu viteza maxima cand este in rodaj( depinde de masina) dar sa nu depasesti 130 la ora? Eu n-am mai auzit la alta marca asta, poate o fi, nu ca nu se intampla cu masini nou-noute tot felul de defectiuni la orice marca, dar contraindicatia cu pricina este oficiala, data de constructor
    .
    Asadar daca mai exista astazi aceste limitari la alta marca, chiar vreau sa-mi spuneti, poate o fi o chestie raspandita si nu stiu eu
    13 28
  • Carlos
    @dan_grc
    Da, exista recomandari la alte marci. Citeste cartile tehnice.
    19 6
  • Dane, eu stiu asa. In timpul rodajului este RECOMANDAT sa mergi cu motorul pana la o anumita turatie si implicit si viteza. Interzis nu este. In manualul masinii mele e specificat ca in timpul rodajului NU ESTE RECOMANDAT sa se tureze motorul la mai mult de 3000rpm. Deci cel putin teoretic nu ar fi ceva grav daca ai face-o, insa o faci pe riscul tau.
    Acum este foarte posibil sa fie cat se poate de normal ce a patit prietenul tau... depinde acum si de motor. Daca e motor mai mic, viteza maxima e undeva pe la 170 km/h (adica turatia a fost mult peste cea recomandata de producator) evident ca soliciti mai mult motorul, aproape de maxim. Iar asta in rodaj e posibil sa insemne crima pentru el, pentru ca e "strans" si e supus la niste forte mult mai puternice decat in mod normal. Deci e foarte posibil sa fi fost normal sa se aprinda bordul ca pomul de craciun.
    15 6
  • MADALIN
    numai reno reuseste masini atat de oribile .... cel putin butonul de incalzire bricheta e criminal.... ma gandesc serios ca e luat dupa dacia 1310 sau in cel mai bun caz dacia liberta :) poza 23 ...epic si totodata tipic cele mai slabe marci europene reno...
    8 44
  • prognoza meteo
    Penibilitatea unor critici ca madalin/a e posibil sa creasca. In acelasi ton al cautarii nodului in papura, nici mie nu-mi place desenul ala cu cifre de pe schimbatorul de viteze... imi aminteste de matrici matematice... si cat detestam eu matematica :))
    30 6
  • koleos
    naspa masina. un fel de fiat multipla al renaultului. nu se va vinde in romania, mai ales la pretul asta
    15 38
  • sandman
    ce sa spuna si unul care-i pupa concernul VAG...?
    27 12
  • Nu este vorba de niciun pupat. Omiteti un lucru esential cand vorbiti de design. Masina asta e facuta sa se vanda pe doua piete foarte diferite, inclusiv in privinta designului, cea europeana si cea asiatica. Ori ce europeanului i se pare a fi un design placut, coreeanului i se pare foarte prost. Si vicerversa. Este exact cazul lui Latitude. Designul asta e facut sa imbie cat de cat doua piete cu abordari foarte diferite ale designului. Iar atata timp cat se vinde cat de cat bine pe ambele piete eu zic ca e un design reusit.
    17 27
  • in mod normal nu ar trebui sa ai decat restrictii morale de viteza si turatii .. ca iti cumperi masina ca sa o ai nu sa o faci praf in 5000km ... dar sa ti se f**a motorul daca mergi cu 150 in prima mie de km este cam mult.

    @Carlos - daca tot cunosti asa bine masina ..sau pliantele... ca asa vad ca-ti faci cultura auto... si cum nu ai acces decat la cele de la un dealer dacia-renault vad ca numa despre astea vorbesti . . . . ia spune-ne si noua daac noua generatie pune frana la fel de dezastruos ca precedenta.

    Foarte bun consumul, 8.5% in conditiile in care a cam venit primavara ,iar voi aveati inca pneuri de iarna, este excelent pentru aceasta masina (care nu-i tocmai mica). La regim de autostrada insa se vede ca nu ajuta nici pneurile nici aerodinamica masinii .. personal as atribui macar un 1% din cei 8% prezentei pneurilor de iarna .. si inca 1% aerodinamicii tipice unei caramizi pe care o au masinile din aceasta clasa.
    14 30
  • @unckle ben
    Lasa proprietarii de Koleos sa vorbeasca de frane. Eu n-am auzit sa fie nemultumiti de masina. Koleos e o masina foarte desteapta pentru banii ei.
    29 10
  • http://www.automarket.ro/stiri/dacia-duster-printre-cele-mai-dezamagitoare-frane-din-segment-32511.html

    in aceste test .. facut chiar in franta, chiar de francezi... koleos este chiar mai slab decat Duster (atat de greu de imaginat ... dar totusi o realitate).

    As dori sa vad 10 comentarii care sa contrazica acest articol ... ca atatea "manute rosii" au aparut pana in acest moment, pe comentariul de mai sus, si nici o explicatie "logica".
    14 27
  • mircea
    Discuţie
    Dragii noştri,

    O să vă să alegeţi între două variante: fie să continuaţi discuţia constructiv, fără jigniri şi fără cuvinte grele, fie continuaţi discuţia aşa cum aţi construit-o, dar în altă parte.

    Vă mulţumesc pentru înţelegere.
    11 6
  • @Dan_grc
    Dane, la Mitsubishi New Colt cel putin, ca asta am eu, nu spune de perioada de exploatare (rodaj) in care sa nu treci de anumita turatie sau viteza maxim admise. Ca mi-a fost mie mila si nu am trecut de 3500 rpm si 130 km/h in primii 1500 km asta e altceva. La Renault din ce stiu spune ca e recomandat sa nu depasesti parca 120 km/h si 2500 de rotatii, (nu am acum cartea la mine, dar revin cu detalii) in primii 1000 km daca nu ma insel. Stiu ca am plecat cu ea din Bucuresti la Constanta dupa ce am luat-o de la dealer si pe autostrada, destul de libera in dimineata aia, ma manca talpa sa merg mai repede insa...am zis ca stiu ei ceva si nu imi pare rau ca i-am ascultat.
    7 15
  • realitatea zilei
    Cine-i abonat la second-hand, normal ca n-are de unde sa stie. TOATE masinile noi vin cu recomandari. Mai invatati.
    15 2
  • simion
    Renault a facut treaba buna cu noul Koleos, insa dupa cum s-a spus competitia din acest segment este acerba.Totusi cred ca a fost depunctat nejustificat la siguranta din moment ce la EuroNcap a fost unul dintre cele mai sigure modele testate la acea perioada, luand 5 stele cu punctaj mare.

    Una peste alta, Koleos e o alegere pe care as face-o oricand pe segmentul SUV-urilor compacte.
    15 1
  • @Realitatea zilei
    Japonezele in general au "rulajul" facut din fabrica. Asa ca nu mai vorbi prostii.Sau daca Renault spune asa gata, toti sunt la fel?
    5 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru