Drivetest BMW Seria 1 facelift (2015 - prezent)

2.0 Diesel Turbo (120d) 190CP 4x4 Aut8
BMW Seria 1 facelift (2015 - prezent) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Marti, 12.05.2015
Corecturi cu bisturiul

Cea de-a doua generaţie a lui BMW Seria 1, hatchback-ul compact al mărcii germane, a primit un facelift care pare să fi remediat toate nemulţumirile aduse de predecesorii săi. Vorbim despre un aspect exterior plăcut şi integrat perfect în gama BMW, alături de un nivel de rafinament crescut şi de îmbunătăţiri pe mai multe planuri.

Chiar şi cu toate actualizările aduse, Seria 1 nu este compacta premium perfectă, dar este un model competitiv în raport cu rivalii săi direcţi. A venit timpul să analizăm îndeaproape ce are Seria 1 facelift în plus şi în minus faţă de adversarii săi.

BMW Seria 1 facelift (2015 - prezent)
2.0 Diesel Turbo (120d) 190CP 4x4 Aut8

  • Pret de pornire 20.950 €
  • Pret model testat 54.433 €
  • Taxa auto O €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Exemplarul testat de noi, un 120d xDrive, include o noutate absolută în gama compactei bavareze: motorul de 2.0 litri diesel în compania unei transmisii automate şi a sistemului de tracţiune integrală permanentă xDrive. Până acum, BMW oferea Seria 1 120d fie cu transmisie manuală şi tracţiune integrală, fie cu manuală sau automată, dar cu tracţiune spate.

Odată cu facelift-ul, motorul de 1.995 centimetri cubi dezvoltă o putere maximă de 190 CP la 4.000 rpm şi un cuplu de 400 Nm la 1.750 rpm. În raport cu rivalii, BMW 120d are cel mai puternic diesel de 2.0 litri disponibil pe piaţă şi se bucură şi de cel mai mare cuplu maxim, fiind egalat la acest capitol doar de versiunea D4 a lui Volvo V40. Spre comparaţie, până de curând, aceeaşi putere şi acelaşi cuplu erau atinse de un diesel de 2.0 litri doar dacă în ecuaţie intrau două turbine, iar exemplele sunt două: Lancia Delta şi Opel Astra. Modelul BMW reuşeşte aceeaşi performanţă cu o singură turbină cu geometrie variabilă şi cu un nivel de rafinament net superior celor două unităţi menţionate anterior.

Faţă de varianta anterioară a motorizării diesel de 2.0 litri, remarcăm o îmbunătăţire a nivelului de rafinament, fiind amortizate mult mai bine vibraţiile propulsorului, până aproape la imperceptibil, în timp ce nivelul decibelilor percepuţi la interior a scăzut. Sistemul Start-Stop opreşte motorul într-un mod care nu se face remarcat, dar repornirea unităţii încă poate fi observată la nivel de vibraţii, chiar dacă acestea au fost temperate semnificativ.

Având în vedere cei 400 Nm din dotare şi 190 CP anunţaţi de propulsor, reprizele sunt ireproşabile, iar transmisia automată cu opt trepte se comportă excelent. Singurul lucru care i-a lipsit lui 120d pentru punctajul maxim la acest capitol este atingerea nivelului de rafinament la repornirea motorului folosind sistemul Start-Stop pe care îl oferă alţi competitori.

Consum

Versiunea 120d cu tracţiune integrală şi transmisie automată a lui BMW Seria 1 anunţă un consum mixt de 4.7 litri la sută. Valoare excelentă având în vedere faptul că motorul are, aşa cum am văzut iniţial, cea mai ridicată putere şi cel mai ridicat cuplu dintre compactele premium de pe piaţă şi se bucură şi de tracţiune 4x4.

În raport cu rivalii, valoarea nu mai este la fel de bună, BMW 120d fiind surclasat de Mercedes-Benz A 220 CDI BlueEfficiency DCT, cu menţiunea că modelul compact al constructorului din Stuttgart nu este oferit şi într-o variantă cu tracţiune integrală. Echivalentul direct din gama Audi A3 Sportback anunţă un consum mixt mai mare cu 0.2 litri la sută faţă de BMW 120d xDrive. Un Volvo V40 D4 cu transmisie automată şi tracţiune faţă anunţă şi el un consum mixt mai ridicat, de 5.2 litri la sută.

În cadrul testului nostru, am înregistrat un consum urban situat între 5.9 şi 8.0 litri la sută, în funcţie de nivelul de aglomeraţie al oraşului şi de intervalul orar la care am ieşit în trafic. În afara oraşului, consumul afişat scade până la 4.2 litri la sută dacă atingem uşor pedala de acceleraţie şi conducem "ca pensionarii", dar urcă la 5.5 litri la sută odată ce ţinem ritmul cu ceilalţi participanţi la trafic. Pe autostradă, la 130 km/h în treapta a opta şi aproximativ 1.950 rpm, consumul se stabilizează la 6.8 litri la sută.

Performanţe

6.8 secunde îi sunt necesare lui BMW 120d xDrive cu transmisie automată să accelereze de la 0 la 100 km/h. Valoarea este mai mult decât bună, clasând compacta din Munchen în faţa competitorilor direcţi, chiar dacă echivalentul său de la Audi este cu doar 0.1 secunde mai lent şi are o viteză maximă uşor mai mare.

Rivalul lor de la Mercedes-Benz este semnificativ mai lent până la sută, cu 8.2 secunde timp de accelerare de la zero. Varianta diesel de 177 CP a lui Volvo V40 vine fix în urma lui A-Klasse 220 CDI, dar niciuna dintre cele două compacte de până la 180 CP nu este oferită cu tracţiune integrală şi transmisie automată.

Interior

Interiorul lui Seria 1 a fost modificat uşor odată cu facelift-ul şi prezintă acum materiale ceva mai bune pe anumite suprafeţe şi mici îmbunătăţiri pe diferite planuri. La fel ca până acum, habitaclul imită interioarele fraţilor mai mari, cu mici simplificări, ceea ce înseamnă că este cea mai compactă reprezentare disponibilă comercial a spiritului BMW.

A doua generaţie a lui Seria 1 s-a ocupat de materiale şi de finisaje pentru a atinge nivelul competitorilor de la Audi şi Mercedes-Benz. Acum, habitaclul lui Seria 1 este fără probleme în linie cu cel al lui A-Klasse şi A3 la acest capitol, tot ce-i mai lipseşte fiind un moment de inspiraţie la momentul alegerii opţionalelor şi culorilor pentru interior. Vă recomandăm cu căldură alegerea plafonului negru pentru Seria 1, precum şi scaunele sport şi câteva ornamente interioare în plus faţă de echiparea standard.

Habitaclul se bucură de comenzi amplasate într-un mod ergonomic şi de funcţii uşor accesibile prin intermediul sistemului iDrive. Locurile din spate încă nu excelează în materie de spaţiu, dar pot găzdui doi sau chiar trei adulţi pe distanţe scurte şi medii cât timp ei nu sunt corpolenţi. Singura scăpare la nivel de ergonomie ne-a amintit de generaţia precedentă a lui Audi A4, la nivelul manetei frânei de parcare, care atinge cotiera atunci când aceasta este glisată în faţă.

La nivel de portbagaj, Seria 1 anunţă 360 de litri, mai puţin decât Audi A3 şi Lexus CT200h, dar mai mult decât Volvo V40, Alfa Romeo Giulietta şi Mercedes-Benz A-Klasse.

Preţ de achiziţie

Gama Seria 1 facelift de la BMW porneşte de la 20.950 de euro cu TVA inclus. Varianta testată de noi, 120d cu xDrive şi transmisie automată, pleacă de la 36.700 de euro. Între timp, echipările opţionale aplicate exemplarului testat de noi au dus preţul total de vânzare la un incredibil 54.400 de euro cu toate taxele, totul pe fondul opţionalelor în valoare de 17.700 de euro.

Pentru că BMW are o strategie care nu implică niveluri de echipare, ci oferă "linii" pentru fiecare model în parte, comparaţia cu rivalii săi direcţi este mai complicată. În cazul de faţă, exemplarul testat de noi era în varianta Urban Line, care costă la fel de mult ca Sport Line, dar arată diferit şi costă cu 3.100 de euro în plus faţă de modelul standard. Între versiunea standard şi cele două linii de echipare şi design cu preţ identic mai stă echiparea Advantage. Iar deasupra acestora vine varianta M Sport, care include un pachet aerodinamic şi aduce un preţ mai mare.

Am ales să comparăm BMW 120d xDrive AT Urban Line cu echipările de top din ofertele rivalilor, disponibile în variantele cu tracţiune integrală, transmisie automată şi motor diesel de aproape 200 CP. În cazul Mercedes-Benz, o versiune echivalentă a lui A-Klasse pleacă de la 33.400 de euro, în timp ce un Audi A3 Sportback într-o variantă echivalentă costă 37.700 de euro. Suedezii de la Volvo au şi ei o variantă comparabilă cu această versiune a lui V40 în ofertă, care pleacă de la 31.000 de euro pentru echiparea de top, dar nu este disponibilă şi cu tracţiune integrală. Competitorii de la Lexus nu cred în diesel-uri şi nu prezintă nicio motorizare comparabilă în oferta lui CT200h, cu toate că sunt destul de apropiaţi de BMW la nivel de preţuri. Italienii de la Alfa Romeo nu oferă nicio variantă diesel cu transmisie automată a lui Giulietta, cu toate că ar fi avut beneficiul unui preţ mai redus decât oricare altă marcă premium cu o asemenea versiune.

Exemplarul testat de noi are un preţ ridicat de achiziţie, de aproape 55.000 de euro, ceea ce îi aduce o penalizare suplimentară la punctajul total faţă de cea revenită variantei de echipare testate.

Siguranţă

BMW Seria 1 a fost testat de EuroNCAP în 2012, în varianta pre-facelift. La vremea respectivă, modelul a obţinut cinci stele de siguranţă, dar rămâne de vâzut dacă şi facelift-ul va reuşi să asigure nota de top la EuroNCAP, în contextul înăspririi baremului de testare.

Lista de dotări standard la capitolul siguranţă pentru noul BMW Seria 1 este complet, maşina venind cu o serie de sisteme electronice plus un set complet de airbaguri.

Ţinută de drum

BMW Seria 1 păstrează nestingherit trofeul virtual acordat compactei premium cu cea mai bună ţinută de drum de pe piaţă chiar şi pentru varianta facelift. În raport cu predecesorul său, capacităţile dinamice n-au fost ştirbite în niciun fel, dar remarcăm o antifonare îmbunătăţită la întâmpinarea denivelărilor mici, precum şi o amortizare mai bună a acestora.

Maşina stă pe viraje de parcă merge pe şine, iar direcţia oferă un nivel corect de feedback pentru aşteptările pe care le avem de la un hatchback compact premium cu motorizare diesel. Sistemul de tracţiune integrală corectează rapid momentele în care ar putea să apară subvirarea sau supravirarea şi se dovedeşte a fi un aliat de nădejde pe secţiunile virajate cu suprafaţă de rulare alunecoasă, când luptă din toate puterile să ţină maşina pe trasa indicată de şofer.

Vizibilitate

În materie de vizibilitate, facelift-ul lui Seria 1 nu este cu nimic diferit de varianta anterioară, cel puţin la nivelul suprafeţelor vitrate. Astfel, forma lunetei deranjează uşor la manevrele în marşarier, iar montanţii C groşi deranjează uşor şoferul la ieşirea din parcările în spic.

Opţional, BMW oferă un sistem de camere video care să te ajute la parcare în plus faţă de senzorii de parcare obişnuiţi. Remarcăm oglinzile laterale de dimensiuni generoase şi nivelul de vizibilitate frontală şi laterală bun asigurat de postul de conducere.

Trebuie să menţionăm şi blocurile optice adaptive Full LED cu asistent de fază lungă, o dotare pe care o veţi aprecia în prima noapte petrecută la volan şi după care veţi tânji de fiecare dată când vă veţi urca într-o maşină care nu este echipată cu aşa ceva.

Tehnologie

BMW Seria 1 nu poate fi criticat pentru multe lucruri din punct de vedere al tehnologiei din dotare, maşina având până şi internet la bord. Prin sistemul iDrive, excelent proiectat şi gândit, ai acces la toate funcţiile maşinii, iar o bună parte din acestea sunt disponibile prin sistemul de comandă vocală activat prin butonul dedicat de pe volan.

Ai sistem de monitorizare a unghiului mort, asistent de fază lungă, tempomat cu funcţie de frânare, conectivitate extinsă pentru telefonul mobil, volan încălzit, suspensie adaptivă M, senzori de ploaie şi lumină şi sistem de avertizare la impact frontal iminent, printre altele.

Singurele dotări de ordin tehnologic care lipseau de pe exemplarul testat, unul cu o configuraţie generoasă, sunt accesul şi închiderea fără cheie, parcarea automată (nu este oferit) şi sistemul de frânare automată la detectarea unui impact iminent, disponibil opţional.

Sistemul audio HiFi oferit de BMW, un element opţional de 300 de euro, aduce în plus un interior în care muzica se aude suprinzător de bine. Ne-a plăcut şi sistemul de navigaţie BMW Professional, cu grafică 3D, dar pachetul de faruri adaptive rămâne dotarea tehnologică preferată de la acest exemplar.

Design

Facelift-ul adus în gama BMW Seria 1 este cea mai frumoasă versiune a acestui model prezentată vreodată. Până acum, modelul a fost criticat fie pentru aspectul părţii frontale, fie pentru stopurile celei de-a doua generaţii, dar designerii BMW au remediat inconsistenţele şi l-au adaptat pe Seria 1 la limbajul stilistic al mărcii din Munchen.

Partea frontală a lui Seria 1 arată aşa cum ne aşteptăm să arate un BMW lansat în 2015, iar posteriorul se bucură de un set de stopuri noi, cu o grafică adaptată la cele mai recente modele lansate de constructorul german. Profilul lui Seria 1 este cel mai puţin schimbat, aşa cum se obişnuieşte la facelift-uri, dar acesta era un elementul de ADN care nu a primit niciodată critici din partea publicului şi a presei.

Per ansamblu, Seria 1 este un model premium care arată ca atare şi ridică mingea la fileu în faţa competitorilor de la Audi, Mercedes-Benz şi Lexus.

Nu ne-a placut

  • Preţul imens al exemplarului testat
  • Anumite dotări au preţuri ridicate
  • Motorizarea diesel nu a atins încă nivelul de rafinament al echivalentului său de la Audi la repornirea motorului prin funcţia Start-Stop
Date tehnice - BMW Seria 1 facelift (2015 - prezent) 2.0 Diesel Turbo (120d) 190CP 4x4 Aut8
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1995
Lungime mm
4329
Putere maxima CP (rpm)
190 (4000)
Latime mm
1765
Cuplu maxim Nm (rpm)
400 (1750)
Inaltime mm
1440
Viteza maxima km/h
222
Greutate kg
1530
Acceleratie 0-100 km/h s
6.8
Ampatament mm
2690
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
52
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
360
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre BMW Seria 1 facelift (2015 - prezent)

Ultimele teste

Comentarii (22)

  • Bombardierul
    E culmea nesimtirii. Dao-n pisci. Cum bai nene sa dai 54k pe un seria 1 cu doar 190 cai ? Cu banii astia cumperi un Grand Cherokee SRT8 de peste 400 cai, si crapi buza la posesorii cu parjoale de M3 .
    57 22
  • Scorpionul.negru
    Exorbitant de scump modelul testat ! Nu inteleg ce poti pune pe un seria 1 de atatia bani. Nu merita mai mult de 25 de mii. Arata mai bine acum . Nu mai seamana cu Polo din spate. Arata si el a BMW.
    38 5
  • Da` stiu ca v-au pus cei de la reprezentanta optionale garla pe masina asta :)). De s-a ajuns ca o soba compacta sa fie mai scumpa ca o Impreza STI.
    39 4
  • Am facut in urma cu mai mult timp un experiment. Am pornit de la BMW 120d si Audi A3 2.0 TDI 184CP, masini cu preturi de pornire asemanatoare (32k).
    In configurator am inceput sa pun tot ce se putea pune, pentru a ajunge la un pret cat mai mare (tractiune integrala, cutie atomata, piele, cele mai scumpe jante ....). ambele modele au ajuns la aproximativ 64k.
    38 1
  • E penibil de scumpa masina de fapt incredibil.........deja chiar depasesc orice limita.....
    La un simplu calcul......daca iti doresti un M135xdrive cu tot ce vrei pe el se poate duce si la 80k euro.......
    La 80k euro iti cumperi un M5 cu o vechime de 1-2 ani la la un rulaj de 20-30k kilometri(sa mai mentionez ca M5-u actual e considerata cea mai buna masina creata vreodata)......aproape o masina noua frate.....
    Deci orice comentariu care sa confirme pretul pt. acest seria 1 ca find un pret corect e irelevant ........
    26 4
  • Cred ca multi din cei de dupa gratii si din cei ce isi asteapta randul isi pot permite asa ceva.
    7 4
  • Mda, mai taie din ele, din opționale, n-ar trebui să depășească 40 mii o compactă premium bine dotată, exceptând versiunile cu motorizări de top. Exceptând acest preț demn de 520d nou, seria 1 face lift arată cum trebuia să fie inițial, dar cred că asta a și fost strategia, tehnic este impecabilă, îmi amintesc de seria 1 când am condus atât variante diesel cât și benzină, în 2012 pe circuitul de la Prejmer, cele pe benzină se comportau ca un kart aproape, în curbe, datorită motorului mai ușor, cele diesel mai fortoase în linie dreaptă, pentru cei ce adoră să conducă, e perfect acest model, mai ales că se poate folosi fără probleme și-n oraș, păcat de prețurile prea mari, dar la sh merită, mai ales că nu se omoară samsarii cu acest model:)
    15 5
  • Nu va speriati de pret pentru ca nu-i relevant. Asta e model de reprezentanta si de aia vine impopotonat cu toate briz briz-urile.
    In realitate avioane de seria 1 care sa depaseasca 30-35 de mii or sa vanda cam 5% din volumul total de seria 1.
    Si strategia urmarita prin seria 1 e sa impinga cat mai multi potentiali clienti catre seria 3.
    Multi vor gandi ca merita mai mult un seria 3 decat un seria 1.
    16 1
  • Bombardierul
    Totusi pt o compacta cam slab:

    Dodge Dart 2.0L TIGERSHARK 170 HP 0-100 > 8 sec si costa $17,995

    Mazda 3 2.5 184HP 0-100 >7,3 sec si costa $18,815 ..... Deci scump \


    Cu banii astia iti comanzi un Dodge Challenger SRT 392 6.4-Liter V8 HEMI de peste 450 cai > $46,395 si iti mai raman si bani

    Sau Dodge Challenger SRT Hellcat 6.2L Supercharged HEMI V8 cu 717 cai si lasi cu buza crapata orice cacanar cu M5-M6 si AMG , deci un PRET NESIMTIT pt o buburuza puturoasa de seria 1 .


    @dan_grc, tu spui numai prostii. Cum bai nene sa se miste ca la kart, cand nici macar nu scoate un timp bun pe 1/4 mile pus in comparatie cu un Dodge Dart de acceasi putere 184 ? Esti beat .
    12 24
  • or fi folosit bisturiul pe ici pe colo da' la preturi au folosit o pompa
    36 0
  • Ivanoff
    Cata prostie omeneasca. 54 de mii de euro asta ? BULLSHIT !!!!!

    Si se mai vb de pretul lui NX , voi redactorii sunteti zdraveni la mansarda ? NX e la ani lumina pe langa gargarita asta de seria 1. Calitatea e de 10 ori sub NX, fiabilitatea la fel, nivelul de zgomot este deopotriva mult mai mare fata de NX, pai cum facem domnilor ?
    4 22
  • Intre 120d si A3 2.0TDI pe care le-am testat, nu am simtit decat urmatoarea diferenta:


    AVANTAJE fata de A3

    -sistemul de tractiune integrala
    -motorizarea mai potenta
    -design mai ''fresh''
    -finisaje

    DEZAVANTAJE fata de A3

    -pret piperat
    -consum mai ridicat ( avand tractiune integrala )
    -antifonarea mai slaba
    11 4
  • @Bombardierul zice: "um bai nene sa se miste ca la kart, cand nici macar nu scoate un timp bun pe 1/4 mile pus in comparatie cu un Dodge Dart de acceasi putere 184 ?"

    Tovarase, tu ai idee ce reprezinta un Kart ? auzi si la asta, sfert de mila, doamne apara-ne !

    @Ivanoff da tu de unde stii ma ? ai fost si tu la un test drive ? modelul abia a fost introdus si tu deja stii ca-i mai zgomotos si putin fiabil si calitatea e de 10 ori mai slaba. Exact inversul il spuneai despre Mazda 6 FL cand nici macar nu era pe strazile din Romania, dar tu deja stiai ca-i cea mai silentioasa din segment. Pleaca ma copile si fa-ti temele, lasa masinile pentru cei care au o pasiune pentru ele.
    Cu textele tale esti bun de emisiuni pe la Simona Gherge, sa te certi acolo in platou cu altii ca tine.
    26 1
  • Interesanta masina (doar ce am vazut unaieri) si clar arata mai bine decat toate compactele bavareze de pana acum.
    Motorul nu este nici pe departe tot ce poate BMW dar cred ca este suficient pentru masina in discutie. Mi se pare un pic aiurea ca a iesit la autostrada cu un consum similar cu al unui 330xd de acum muuulti ani ... poate din cauza aerodinamicii deficitare, normala la un hatch.

    @discutia despre pret - copii, voi nu aveti si teme de facut? Lasati calculatoarele si comentariile pentru cei care stiu ce vorbesc. Aveti voie sa comentati dupa ce invatati ca importatorii aduc masini "fool-opșăns" ca sa se poata lauda cu cat mai multe oprionale in fata potentialilor clienti ... si, surpriza, optionalele costa - il costa pe client, ca un dealer nu plateste pentru masina de test cat platesti tu, client obisnuit.
    12 4
  • Nu ma mira 54 de mii... si asta nu e tot. Pretul unui seria 1 poate urca si mai mult. Mult de tot chiar la motorizari mai mari. Asa ca mai bine o Mazda 3 full si la 30 de mii de euro ai cea mai buna compacat la un pret decent.
    4 6
  • LauCalin
    Si cand te gandesti ca erau unii care injurau Passatul ca poate sa ajunga la 60000 de euro... cand le explicai, nu aveai cu cine. Asa cum Clasa S poate sa ajunga lejer si la 150000 de euro, asa poate si o compacta premium poate sa ajunga la peste 50000. De ce? Tocmai pentru cunoscatorii acestui domeniu e o maaaare enigma. Dar nu-i nimic, se pricep la masini.
    Cat despre masina, da, este scumpa. Dar obazul subtire cu cheltuiala se tine. Pana la urma vorbim de una dintre cele mai bune masini de clasa compacta din lume. Poate chiar cea mai buna compacta. Si in plus, cand a fost BMW o marca ieftina? Indiferent de model, an sau dotari.
    20 2
  • 1,5 tone pt un Seria 1???? Si Seria 7 cat are? 7 tone?

    54k pt jumatate de masina.....
    3 9
  • ei cer, dar cine cumpara?? Asa cer inca pe noul Santa fe, 42 de mii.si se vad pe sosele de parca nu-i! De aceea acum. in Germania. "succesul"" SANTA FE se vinde acum cu 28 mii. La Romania se mai spera sa vina vre-unul sa dea 42 mii se un SF. Asa si cu acesta noutate bmw. ei cer si vand doar pt fani.iar ceilalti asteapta discounturi serioase pe mai tarziu,cand simt a nu se vand.
    7 5
  • Vorba din popor spune: Nu e prost cine cere, e prost cine da! Oricum se vor gasi clienti pentru masina asta, asa cum se vor gasi si pentru alte "experimente"de genul acesta. Cred ca rolul ei e sa impinga clientii spre seria 3, asa cum spunea Alex mai sus. Referitor la masina pot sa fiu in asentimentul majoritatii ca arata in sfarsit a BMW.
    3 0
  • bmw audi mert sunt masini de lux adica LUX adica pt cei ce nu castiga cinstit banii sau au mostenit ceva...ei nu se uita la pret dodgwe coreenisme sau masinile popoarelor franceze germane japoneze. eu unul mi-as dori asa ceva
    0 2
  • Mai mult sau mai puțin , toți care ați comentat sunteți paraleli cu tot ce înseamnă auto ! De ce ? Pai cum vii se pare prețul mare fraților ținând cont de opțiunile mașinii , iar opțiunea unui Seria 1 costa la fel ca aceeași opțiune regăsită pe Seria 7 de exemplu , pentru ca sunt aceleași piese , module folosite , dar ce sa știe țăranul care el a auzit sau plimbat doar in chinezisme . Mulți vorbiți sa nu dormiți , alta treaba nu aveți decât sa va dați cu părerea de lucruri ce nu vii le permiteți și doar citiți despre ele , ca dacă le-ați folosi atunci sigur ar sta lucrurile altfel și nu ați mai spune atâtea porcării .
    0 1
  • Singura diferența de preț ce o puteți lua in calcul este prețul de pornire !!! Prețul opțiunilor este relativ același , iDrive Proffesional montat pe Seria 1 are același preț ca și cel montat pe Seria 3/4/5 ... înțelegeți acum ? Iar comparația cu alte mărci nu prea ai cum sa o faci , întotdeauna la una din ele va exista o opțiune in plus fata de cealaltă . In fine .. cine are cap înțelege , cine nu .. sa rămână cu cititul , privitul și visatul !
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru