Feedback

DrivetestRenault Megane Sedan

1.5 dCi 110CP Aut Intens
4.2
Test drive Renault Megane Sedan zoom
de Mircea Meşter, Foto: Ciprian Mihai
Joi, 22.12.2016
Din nou pe scenă

După o generație lovită de o strategie eronată - modificarea numelui din Megane Sedan în Fluence și ruperea oricăror elemente estetice comune între berlină și hatchback - reprezentantul Renault în segmentul sedanurilor compacte revine în forță în prim plan. 

Francezii au renunțat la experimente și, ajutați de o gamă de modele complet nouă și foarte atrăgătoare estetic, au dezvoltat un Megane Sedan care preia elemente estetice atât de la versiunea hatch, cât și de la fratele mai mare Talisman, model de segment mediu care între timp a apărut în gama francezilor pentru a se lua de guler cu "granzii" Passat și Mondeo.

De fapt, nu ne-am dat la o parte să numim noul model un "Mini-Talisman" atunci când am văzut primele imagini oficiale cu Megane Sedan. Pentru că Renault a apelat la "feeling-ul de familie" atunci când a desenat mașina, transformând-o într-o alternativă mai accesibilă la Talisman.

Până să-i blamați pe cei de la Renault pentru că folosesc tehnica Matrioșka - una care începe să se generalizeze la nivel de industrie, de altfel - aruncați un ochi pe liniile mașinii ăsteia și pe cele ale lui Fluence. Și imaginați-vă că ar fi putut fi o continuare nefericită a acestui accident al istoriei.

Nu-i așa că peisajul se înseninează brusc? 

Renault Megane Sedan
1.5 dCi 110CP Aut Intens

  • Pret de pornire 14.800 €
  • Pret model testat 20.700 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Renault oferă rar surprize la nivelul motorizărilor, iar lansarea unei versiuni sedan a lui Megane este de obicei o mutare conservatoare la acest capitol. Și e absolut normal, pentru că te apuci să experimentezi când musafirii n-o cer.

De fapt, noutățile pe care le execută Renault sunt de obicei foarte bine promovate de francezi, ultimele dintre acestea fiind versiunile diesel de 1.6 litri, motoarele turbo pe benzină recunoscute sub acronimul TCe și cutia automată cu dublu ambreiaj EDC. Elemente care și-au făcut apariția în diferite formule pe întreaga gamă a mărcii în ultimii ani

Pe versiunea Megane Sedan testată de noi am avut la dispoziție o transmisie EDC "legată" de cel mai puternic diesel care poate fi comandat cu automată în gama modelului francez: 1.5 dCi de 110 CP. Dacă vreți ceva mai multe resurse, puteți miza cu încredere pe 1.6 dCi de 130 CP, dar această versiune e disponibilă exclusiv cu transmisie manuală.

Dacă motorul dCi de 1.5 litri este o tradiție deja împământenită în gama Renault, fiind la fel de des întâlnit precum ceapa în bucătăria românească, versiunea sa de 110 CP e ceva mai puțin cunoscută de publicul de la noi, pentru că acest propulsor e pus pe stradă de obicei în variantele sale de 75 sau 90 CP.

Duetul format din motorul 1.5 dCi de 110 CP și cutia automată EDC este însă unul foarte agreabil. Pe alocuri, modul în care cutia este programată să schimbe treptele îți dă impresia că vorbim despre un motor cu cilindree ceva mai mare, pentru că simți pedala de accelerație "plină" atunci când te afli în zona turațiilor în care este disponibil cuplul maxim. Care încep la 1750 rpm.

Vor exista însă momente în care ți-ai dori ca de sub capotă să se pună în mișcare ceva mai mulți cai, în special la plecarea ceva mai lansată de pe loc sau în reprize. După cum ți-am spus mai devreme, există alternativă și ea se numește 1.6 dCi de 130 CP. Doar că va trebui să renunți la confortul cutiei de viteze cu dublu ambreiaj. Și e păcat, pentru că e unul dintre punctele forte ale acestei mașini.

Consum

În ciuda poftei clienților din România pentru sedanuri compacte, există puțini rivali drecți care pot fi comparați de la egal la egal cu noul Megane Sedan 1.5 dCi de 110 CP în versiune cu transmisie automată.

Explicația constă în primul rând pentru că transmisia automată e considerată încă "lucrul diavolului" prin discuțiile de spălătorie, unii șoferi mergând îndeajuns de departe încât spun sus și tare că o automată le strică plăcerea de a conduce pe te miri ce model de oraș de 70 de cai putere. 

În al doilea rând, e o problemă a segmentului în sine. În 2007, anul în care Megane Sedan de generație secundă se bătea cu a doua Skoda Octavia de epocă modernă, SUV-urile erau încă la stadiul de experimente. Între timp, însă, armata de SUV-uri compacte dominată de Nissan Qashqai și Volkswagen Tiguan a făcut ca sedanurile să-și piardă din putere și prezență. 

În aceste condiții, Megane Sedan în versiunea testată de noi are în colțul opus al ringului exact 3 rivali echivalenți: inamicul tradițional Skoda Octavia 1.6 TDI de 110 CP cu DSG, Volkswagen Jetta 2.0 TDI de 110 CP cu DSG și Ford Focus Sedan, care oferă o versiune 1.5 diesel de 120 CP cu transmisie automată. Dacă e să lărgim aria de selecție, găsim alți trei concurenți care pot fi configurați asemănător, dar care au fie motorizări diferite, fie nu oferă cutii automate. Este cazul lui Fiat Tipo (1.6 diesel de 120 CP, disponibil doar cu manuală), bătrânul Opel Astra Sedan (1.6 CDTi de 110 CP, de asemenea doar cu manuală) și Hyundai Elantra 1.6 CRDi, care vine cu automată, dar nu oferă diesel doar pe o versiune de 136 CP, deci mai degrabă rivală directă cu 1.6 dCi-ul de 130 CP de pe Megane.

În această companie pestriță, Megane Sedan rezolvă ecuația cifrelor de consum oferind cele mai bune valori între rivalii enumerați mai sus: o medie de 3.7 litri/100 km, la egalitate cu Astra Sedan. Observăm însă în același timp că nu există diferențe majore între mașinile concurente pe acest palier, cel mai gurmand fiind Fiat Tipo, care "mănâncă" în medie cu 0.5 litri mai mult.

Partea bună este că vor exista momente în care Megane Sedan se va apropia foarte mult de cifrele din cartea tehnică. De exemplu, o excursie la drum lung pe șoselele țării vă va oferi o medie de 4.5-5.0 litri, în funcție de greutatea piciorului drept. Pe autostradă, la 130 km/h, consumul va crește spre 6.5-7.0 litri/100 km. Așteptați-vă la 7.0-8.0 litri pentru rularea urbană normală, fără excese.

Performanţe

Îmi este foarte clar faptul că Renault a ascultat cu atenție clienții acestui tip de mașină înainte de a-și pune inginerii la treabă. Spun asta pentru că o privire aruncată pe fișa tehnică a acestei mașini scoate în evidență imediat caracteristicile pe care le caută familiștii care își doresc un sedan: spațiu interior, design plăcut și consum cât mai mic.

Nimic despre performanțe, probabil. Până la urmă, dacă ții neapărat să prinzi aripi, copilul încape și în spatele unui Megane RS, nu?

În cazul mașinii testate de noi, accelerația 0-100 km/h avea loc în 12.5 secunde, o valoare mediocră pe care o "depășește" în sens negativ doar Astra Sedan (cu 13 secunde), mașină care are însă nu mai puțin de 200 de kilograme în plus. 

În rest, există sedanuri compacte de 110-120 CP care coboară chiar sub 10 secunde (Fiat Tipo cu manuală oferă 9.7 secunde pentru 0-100 km/h), iar ceilalți rivali se înghesuie in corpore, ca la magnet, în zona 10.9-11.0 secunde. 

Altfel spus, dacă vreți performanțe de la viitoarea mașină, ar fi bine să vă reorientați. Eventual spre Megane-ul 1.6 dCi de 130 CP, care reușește 0-100 km/h în 10.5 secunde.

Interior

Nicio surpriză la interior, acolo unde Renault a transplantat habitaclul unui Megane hatchback căruia i-a adăugat efectiv doar mai mult spațiu pentru bagaje. Adică un portbagaj pe care nu-l prea poți adăuga la categoria "elemente care schimbă atmosfera în habitaclu". Poate doar dacă luăm în considerare faptul că cei 550 de litri apăruți în spate îți oferă liniștea necesară pentru a ataca vacanțele fără griji legate de spațiu. Char și cu doi copii mari în componența "lotului".

Una peste alta, Megane oferă al doilea portbagaj din segment, liderul fiind Skoda Octavia, cu 590 de litri.

În rest, Megane Sedan vine cu aceleași avantaje și dezavantaje la nivel de calitate, materiale, confort și tehnologie precum fratele său hatchback. Un interior din care butoanele fizice au dispărut aproape în totalitate, rămânând pe baricade doar cele pentru climatizare (construite dintr-un plastic care pare fragil) și cele care comandă încălzirea în scaune, asistentul la parcare și funcția eco.

Avem în schimb un ecran uriaș, de 8.7 inch, poziționat vertical. Pachetul R-Link 2 este ok la nivel grafic și ușor de utilizat și de înțeles, chit că limba română disponibilă poate fi aproximativă pe alocuri, însă e integrat ușor cam sărăcăcios în peisaj, cu un panou din plastic lucios utilizat ca "ramă". 

Scaunele sunt confortabile, însă suportul lateral este virtual inexistent. Te vei simți practic ca-ntr-un fotoliu în care trebuie să stai nemișcat de nevoie în virajele abordate cu aplomb. 

La nivelul volanului, ergonomia este ușor complicată și necesită acomodare. Dacă ați mai avut un Renault, atunci probabil vă veți obișnui repede și cu satelitul de comandă al sistemului audio, amplasat sub volan, o idee la care francezii nu vor să renunțe și care a devenit tradiție.

Afișajul instrumentelor de bord este unul hibrid: avem indicatoare analog pentru temperatura apei și combustibil și unul digital în centru, dedicat celorlalte funcții. Are o grafică prietenoasă, dar poate ușor cam aglomerată pentru cei cărora le plac soluțiile simple și eficiente.

Materialele sunt în general mult mai bune decât în cazul vechiului model. Plasticul este mai moale, excepție făcând doar cel al consolei centrale. Finisajele par a fi și ele cu mult superioare modelului anterior. 

Atmosfera poate fi înviorată și colorată cu ajutorul unei iluminări ambientale în diferite nuanțe. Chiar și intensitatea acesteia poate fi reglată.

Spațiile de depozitare sunt multe, dar pe alocuri problematice. Avem unul extrem de generos pentru telefonul mobil, la baza planșei de bord. Dispune chiar și de o talpă din cauciuc care nu permite telefonului să alunece. La nivelul consolei centrale există spațiu și pentru două sticle sau pahare, însă adâcimea mică a acestora vă obligă să aveți grijă ca recipientele așezate acolo să nu se răstoarne la accelerări, frâne sau viraje.

Preţ de achiziţie

Deși configurația testată de noi - 1.5 dCi de 110 CP cu transmisie automată EDC în versiunea de echipare de top Intens - reprezintă cea mai scumpă variantă pe care o poți alege în gama noului Megane Sedan, avem vești interesante. 

Mașina costă 20.700 de euro, preț în care sunt incluse toate pachetele de siguranță și toate elementele tehnologice pe care le poți avea pe Megane la finalul anului de grație 2016.

Ei bine, nu există niciun concurent care să ofere un sedan compact diesel cu transmisie automată la un preț mai bun. Un Focus Sedan asemănător costă cu 800 de euro mai mult în echiparea de top Titanium, rivalul Skoda Octavia are un preț cu 600 de euro mai mare înainte de facelift-ul care va apărea în primăvară și care probabil că va ridica prețul cu alte câteva sute de euro, în timp ce VW Jetta e la aproape 3000 de euro mai sus în listă. 

Dacă vreți o comparație fără cutii automate intrate în peisaj, aflați că un Megane Sedan cu același motor și în aceeași configurație, dar cu transmisie manuală, costă 19.500 de euro. Mai puțin decât un Fiat Tipo echivalent, de exemplu, dar ceva mai mult decât Opel Astra Sedan, care la vârsta sa venerabilă rămâne cea mai accesibilă variantă de pe piață. Cel puțin până la apariția noii generații.

Siguranţă

Cum noul Renault Megane a primit cinci stele din partea organizației EuroNCAP, iar sedanul vine cu aceeași structură frontală și laterală, este de la sine înțeles faptul că punctajul versiunii hatchback se transferă automat și pe berlină. 

Megane a primit 88% din punctele maxim posibile la capitolul protecția pasagerilor adulți, 87% pentru protecția pasagerilor copii, iar pentru pietoni scorul s-a oprit la 71%, adică o valoare foarte mare, similară cu cea acordată pentru sistemele de siguranță.

Dincolo de punctajul foarte bun, noul Renault Megane Sedan preia de la fratele său cu portbagaj mai mic o listă lungă de sisteme active: avertizare la părăsirea benzii de mers, cruise control adaptiv, avertizare privind păstrarea distanței față de vehiculul din față, recunoașterea semnelor de circulație, frânare automată de urgență și monitorizarea unghiului mort. Adică toate acele tehnologii transplantate tot mai des din segmentele superioare.

Ţinută de drum

În mod normal, Megane Sedan este o mașină construită pentru ca întreaga familie să se simtă confortabil. Deci mizați pe suspensii care vor ataca imperfecțiunile din șosea cu atitudine relaxată și echilibrată. Practic, sedanul francez e un cruiser prin excelență, pentru că la rularea pe șosele întinse sau pe autostradă se va simți ca peștele în apă. 

Renault a dotat însă gama Megane, așa cum a făcut-o și în cazul SUV-ului Kadjar și al berlinei superioare Talisman, cu pachetul Multi-Sense, care personalizează o mulțime de elemente legate de comportamentul mașinii în general. Pe lângă răspunsul motorului și al pedalelor, se schimbă implicit feedback-ul direcției, care trece de la una "grea" și ușor de înțeles pe modul Sport la una ceva mai artificială și "gumată" pe modul Comfort. 

Nu te aștepta însă ca suspensiile lui Megane Sedan să primească vreo modificare în funcție de selectorul Multi-Sense. Cum pe această versiune de caroserie nu avem șasiul dinamic care oferă implicit direcție pe toate roțile și este disponibil doar pe Megane GT, trebuie să ne mulțumim cu o mașină setată pe confort. Chestiune complet asumată, de altfel.

Megane Sedan este mașină care îți oferă un comportament subvirator evident atunci când forțezi nota. Dar tu nu vei forța nota, pentru că ți-ai cumpărat Megane Sedan și ești cu familia în mașină, nu-i așa?

Vizibilitate

Vizibilitatea în partea frontală este similară cu cea a lui Megane hatchback. În partea posterioară, însă, șoferii care trec de pe hatch pe sedan ar putea întâmpina probleme. Cauzate în principiu de cei 24 de centimetri suplimentari pe care i-a adăugat portbagajul.

Ca și în cazul versiunii scurte a lui Megane, luneta nu este foarte prietenoasă. În cazul sedanului, chiar dacă are o suprafață mai generoasă, este înclinată foarte mult și afectează vizibilitatea când execuți manevre în marșarier. Montanții C sunt și ei destul de mari. Asta înseamnă că manevrele efectuate în marșarier pot fi îngreunate serios.

În completare, oglinzile laterale sunt bine proporționate, iar primul rând de montanți pare să nu fie problematic în viraje strânse.

Tehnologie

La fel ca la capitolul interior, suntem nevoiți să subliniem faptul că Megane Sedan nu diferă cu nimic în ceea ce privește ofertă tehnologică față de fratele său hatchback. 

Deși ar putea părea o afirmație ușor negativistă și poate chiar dezamăgitoare, nu e deloc cazul. Asta pentru că Megane Sedan se transformă astfel în cea mai actuală berlină compactă de pe piață, oferind pachete și sisteme la care concurenții doar vizează.

Panoul de comandă este display-ul vertical montat pe mijlocul bordului. Acolo îți conectezi telefonul pentru a accesa serviciile media disponibile online și tot de acolo pornești sau oprești sistemele avansate de siguranță adunate sub umbrela pachetului Visio System: frâna automată de urgență, cruise controlul adaptiv sau monitorizarea continuă a benzii de rulare.

Dacă mergem mai departe în lista de elemente disponibile pe Megane Sedan, ne lovim de masaj în scaunul șoferului și de un afișaj Head-Up Display color oferit într-o variantă ceva mai primitivă, cu afișajul proiectat pe o bucată de sticlă care se rabatează deasupra volanului. Scopul său este însă bifat, pentru că informațiile utile la rulare sunt afișate acolo, astfel că nu ești nevoit să-ți muți privirea înspre instrumentarul de bord. Și el pe jumătate digital, așa cum am mai spus.

Megane Sedan oferă, în deja clasicul stil Renault, o cartelă care te va face să privești cheile normale ca pe obiecte de muzeu. Kitul mâini libere este completat chiar și de un portbagaj cu deschidere printr-un senzor care recunoaște piciorul sub bara posterioară a mașinii. La fel ca în toate celelalte cazuri în care această tehnologie este prezentă, indiferent de marcă, eficiența ei este însă discutabilă. Pentru că se întâmplă des ca senzorii să nu funcționeze, ceea ce transformă potențiala relaxare în nervi în timp record.

Design

Renault a ales excelent timing-ul de lansare a lui Megane Sedan. Asta pentru că nu doar că modelul francez are un design atractiv și dezirabil, lucru confirmat de întrebările primite de la posesorii generațiilor mai vechi și nu numai, ci și pentru că unii competitori direcți tocmai dau cu oiștea-n gard la capitolul design. Vezi cazul facelift-ului anunțat pe Skoda Octavia, o mașină care vine cu o parte frontală care pare desenată la nervi.

Revenind însă la Megane Sedan, subliniem caracterul impunător al părții frontale dominată de LED-urile masive preluate mot-a-mot de la versiunea cu hayon și spatele preluat la rândul său de la Talisman, care îi oferă astfel un iz de ADN superior.

 

Nu ne-a placut

  • Performanțe slabe
  • Unele elemente de la interior
  • Vizibilitatea în partea posterioară
  • Lipsa unei versiuni GT cu șasiu dinamic
  • Lipsa cutiei EDC pe motorul diesel de 130 CP
Date tehnice - Renault Megane Sedan 1.5 dCi 110CP Aut Intens
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1461
Lungime mm
4632
Putere maxima CP (rpm)
110 (4000)
Latime mm
1814
Cuplu maxim Nm (rpm)
260 (1750)
Inaltime mm
1443
Viteza maxima km/h
190
Greutate kg
1320
Acceleratie 0-100 km/h s
12.5
Ampatament mm
2711
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
49
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
550
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Renault Megane Sedan

Ultimele teste

Comentarii (19)

  • O masina decenta la un pret imbatabil.
    27 11
  • Sa-ncep cu hibele:
    1. Cine poate deosebi un Talisman d-un Megane Sedan din fatza (sau din spate, egal) merita un mare premiu. Asta nu inseamna totusi ca BMW, Audi sau Mercedes ar fi mai breze la capitolul "copy-paste". In fine, toti sint macar "virusati chinezeste" doar in propriile game.

    2. Performantele-s realmente slabutze vs. concurentii directi, chiar daca suficiente in traficul actual aglomerat, restrictiv si haotic. Nu doar acceleratiile, ci si Vmax dezamagesc, Cx-ul sedanului fiind la fel de putin studiat ca al hatch-ului, in ciuda unor linii mai fluide "ochiometric".

    3. Bordul e si el un "soldat universal" din gama suvo-compacto-medie Renault. Designul interior e totusi OK, desi personal nu ma incinta, chiar daca e-n progres calitatea finisarii.

    Calitati - ca are si d-astea:
    1. Consumul rezonabil - pentru greutatea masinii mai ales.

    2. Fiabilitatea remarcabila, in primul rind a motorului (da-da, Daimler-Benz n-a selectat chiar aiurea dCi-ul Renault de 1,5 l pentru versiunile de baza A-Klasse, dupa destule teste drastice de andurantza.) Ce-i drept, pe la noi mai cad injectoarele, dar numai pseudo-calitatea motorinei livrate de unele statii pare sa fie de vina.

    3. Pretul acceptabil (mai ales cu traditionalele discount-uri rombice. :-))

    Concluzie: desi eu n-as cumpara masina asta EVER, multi altii o vor face si or sa fie sigur multumiti.
    73 10
  • Bogdan: Ford focus 1.8 benzina 2000. De la 3000 de ture cade pana la 2000 si un pic... Raspunde
  • Au rezolvat problema la cutia cu dublu ambreiaj EDC? Am inteles ca sunt probleme mari, se face update de soft si se pierde 20% din cuplu si vreo 20 de caluti la versiunea GT (vezi formurile din Germania si cazurile deja aparute in Romania la masini care nu au mai mult de 15.000 km).
    14 5
  • tavone
    "Pe autostradă, la 130 km/h, consumul va crește spre 6.5-7.0 litri/100 km"
    Cred ca e o eroare, nu?
    3 6
  • @Adi: Problema EDC citata de tine e reala, desi a aparut sporadic - si exclusiv la versiunea 1.6 GT de 205 CP, la care s-a aprins uneori avertizarea de supra-incalzire a cutiei (si nemtii astia le forjeaza pe autobahnuri in draci - ca au voie, deh.)

    ...Cazuri in care s-a reprogramat softul CUTIEI ca sa "rimeze" cu al motorului, care nu pierde oricum vreun calut sau Nm de cuplu... dar nu intotdeauna cu succes (au mai existat recidive.) Asta-i deci viata cu atita burduseala electronica.

    Conform anuntului oficial Renault insa, "Le problème serait résolu avec une nouvelle mise à jour depuis le 16/12/2016."

    Nicio grija deci (deocamdata ;-)) apropo de versiunea asta dCi de "doar" 110 CP.
    42 3
  • @Kirotractor
    Merci de completări și răspunsuri. Băgăm o juma' de normă pe aici? :)

    @tavone
    Nu e o eroare. Ar trebui să fie?
    15 1
  • tavone
    @mircea
    Nu neaparat eroare, insa daca in realitate este chiar asa mi se pare multisor. Comparand mere cu pere, pe 1.8 tsi in regim de autostrada 130km/h obtin constant 6.2-6.4 L/100
    8 3
  • @Tavone

    Și eu mă gândeam că e mult. Eu am Mondeo mk4, mașina are aproape 1600 kg și la 130-140 km/h consumul e 5,7 - uneori chiar și spre 5,5.

    6-7 e mult ținând cont că mașina e mult mai ușoară ca al meu Mondeo.
    8 2
  • @kirotractor: a ales Daimler motorul de 1.5 DCI, dar mai spune ca nu e chiar un copy/paste cu ce este pe Renault. Si injectoarele alea nu stiu cum de ce nu pica la Toyota, Mazda, Volvo etc. ca doar motorina e aceiasi.
    Masina asta inainte de toate este un fel de produs global, care trebuie sa prinda si in Coreea (si in speta Asia), acolo unde Renault si Samsung Motors sunt "mana in mana". De aici i se pot trage unele chestii care ridica niste mici semne de intrebare.
    12 8
  • @mircea:
    a) You're welcome!
    b) Lasati datele de contact - va sunam noi (la sfantu asteapta.:-))
    Serios acu', inclin sa cred ca as fi de acord in principiu, daca oricum "activez" cumva p-aici (cred asta dupa o lunga indecizie... nu de ore, ci ani), asa ca astept calea de comunicare - ca-s destule detalii implicate si-n jumatatile de norma.
    31 1
  • hazard
    6 29
  • @hazard, esti degeaba
    @all, problema injectoarelor a fost din cauza delphi, care o prostit pe renault, dacia, mercedes ( - da, motorul de 2.2 ) , vw si multi altii. Acum nimeni mai important nu foloseste sistem de injectie de la ei. Asta a fost de mult, insa cum romanii ca natie folosesc numai masini sh, suntem in urma cu ce contine un motor de generatie mai noua.
    12 3
  • Matasaru Cristian: Buna ! Cum conectez telefonul prin bluetooth la sistemul multimedia la... Raspunde
  • 6 19
  • Dacă ar scoate o variantă dci 1.6 cu EDC și șasiu GT, s-ar vinde și cu 25.000€.
    4 4
  • Nu o mai da de gard, ca pute. Asa incapabili sa fi fost inginerii Renault incat sa nu-si fi dat seama ca injectoarele Delphi sunt praf? Si oare doar romanii folosesc masini de 10-12 ani, din perioada in care Renault avea probleme cu DCI-urile? Asta referitor la natiile sh.
    Si apropo, 19000 de euro chestia asta? Nu zic ca nu e dotata bine. Dar motorul e slab (pentru acest pret). Plus ca este un buget la care te poti uita la un Avensis de exemplu.
    9 5
  • nu pare cine stie ce, dar cand te duci si vezi o elantra, octavia, jetta si vezi cat costa iti dai seama ca e destul de ok masina, singura varianta cat de cat echivalenta fiind opel astra sedan care are si ea un pret decent.
    14 3
  • blabla
    romania-germania si inapoi, 5.2 la suta cu mers 140 pe autostrada
    9 4
  • hazard
    @io sunt degeaba? he he :)) N-ai argumente sa ma contrazici si ai dat-o de gard.
    Cu cat dai kilu' de rosii?
    2 4
  • Ce treaba are meganeul cu passatul ? Ai dat votul la psd, pari genul, asta daca ai peste 18 ani.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru