Drivetest Volkswagen Golf 6 GTI (2009-2013)

2.0 TSI GTI DSG
Volkswagen Golf 6 GTI (2009-2013) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 10.07.2009
Fratele obraznic
Golf GTI a ajuns deja la cea de-a sasea generatie si reuseste sa ofere exact aceleasi senzatii pe care le oferea si prima editie a acestui model. Descendent al inventatorului hot hatch-urilor, Golf GTI le ofera clientilor sai un echilibru intre performanta, confort si spirit practic, adica exact ceea ce a adus primul Volkswagen Golf GTI in lumea auto.

Volkswagen Golf 6 GTI (2009-2013)
2.0 TSI GTI DSG

  • Pret de pornire 27.182 €
  • Pret model testat 29.098 €
  • Taxa auto 412 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Exemplarul testat de Automarket este echipat cu un motor TSI de 2.0 litri, cuplat unei transmisii DSG. In comparatie cu generatia precedenta a lui Golf GTI, modelul testat dezvolta cu 11 CP in plus si ofera acelasi cuplu motor cu care ne-a obisnuit Golf V GTI, diferenta fiind legata de momentul maxim si de curba cuplului. Desi motorul pare sa fie doar o versiune modificata usor a unitatii gasite pe Golf V GTI, TSI-ul de pe Golf VI GTI devine astfel o unitate cu totul noua, creata sa ofere un consum cat mai redus si performante la un nivel cel putin la fel de ridicat ca al versiunii precedente. Transmisia DSG a acestui model are sase trepte, pe care soferul le poate schimba atat in mod automat, cat si in mod manual prin intermediul clapetelor de pe volan sau al levierului cutiei de viteze. Aceasta transmisie pune in valoare toata puterea si tot cuplul motor al unitatii TSI de 2.0 litri gasite pe Golf, iar modelul ne arata ca este capabil sa rupa aderenta in aproape orice treapta. Diferentialul XDS cu care este echipat tempereaza insa aceste porniri si le canalizeaza catre sosea intr-un mod cat mai eficient. Spre deosebire de numeroase modele echipate cu un motor puternic si avand tractiune fata, Golf GTI nu are un torque steer pronuntat, ci prezinta doar o urma delicata a acestui fenomen. Acest lucru inseamna ca volanul nu iti este smuls din mana in timpul accelerarilor puternice, iar trasa pe care o urmareste GTI este doar cea aleasa de sofer. Reprizele oferite de motorul TSI ale lui Golf sunt foarte bune, atat in treapta D a transmisiei, dar mai ales in treapta S (Sport). Transmisia DSG interpreteaza dorintele soferului in functie de forta si viteza de apasare a pedalei de acceleratie si schimba treptele de viteza in functie de stilul de condus abordat. Treapta S ofera schimbari de viteza mai rapide si retrogradari mai brutale decat cele cu care ne-a obisnuit treapta D. In cazul in care apasati pedala la podea in treapta D, cutia DSG nu va dezamagi si va raspunde in consecinta, schimband treptele de viteza la 6.900 rpm la kickdown. Avand in vedere rapiditatea cu care schimba treptele cutia DSG in modul S, nu aveti un motiv intemeiat sa folositi clapetele de pe volan pentru schimbarea manuala a treptelor. Sunetul motorului TSI este acordat pentru a nu fi deranjant in momentul in care rulati la o turatie scazuta prin oras, si se face auzit in momentul in care apasati acceleratia si acul turometrului "zboara" peste gradatia de 3.000 rpm. Odata ce acul turometrului a urcat in jumatatea superioara a gamei de turatii, motorul TSI dezlanuie un sunet gutural prin evacuarea dubla a lui GTI. Din pacate pentru Golf GTI, motorul TSI de 2.0 litri cu care este echipat nu mai este cel mai puternic din acest segment, fiind depasit cu cateva zeci de cai putere de rivalii sai directi. Performantele cutiei DSG alina acest dezavantaj si te ajuta sa te bucuri cat mai mult de puterea si de cuplul motor disponibil, ridicand nota acordata de Automarket la acest capitol.

Consum

Fiind un model orientat catre performanta, Volkswagen Golf GTI nu exceleaza la capitolul economiei de carburant. Exemplarul testat a consumat 18 litri la 100 kilometri in regim urban, propulsorul lui Golf GTI multumindu-se cu 10 litri la suta in regim extraurban. Cutia de viteze DSG te ajuta sa obtii un consum de carburant mai scazut, dar aceasta tinta implica un stil de condus temperat si diferit de cel al majoritatii proprietarilor de hot hatch-uri. La urma urmei, consumul de carburant scazut nu este motivul pentru care aceste modele sunt cautate, ci mai degraba performantele oferite de motor si de transmisie. Cu toate acestea, 18 litri de benzina pentru parcurgerea a 100 de kilometri prin oras ramane o cifra enorma, mai ales in conditiile in care vorbim de compacta, fie ea si sportiva.

Performanţe

Desi pe hartie modelul nu exceleaza prin performante in clasa hot-hatch-urilor, motorul TSI si cutia DSG a lui Golf ofera reprize foarte bune si ii permit sa accelereze rapid atunci cand i se cere acest lucru. Golf GTI are nevoie de 6.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Dar, fiind echipat cu un motor supraalimentat care ofera un cuplu motor ridicat, acesta ofera reprize comparabile cu un diesel de dimensiuni mari sau, fortand nota, chiar cu un motor pe benzina aspirat, dar cu o cilindree mult mai mare. Pentru puterea sa de 211 CP, Volkswagen Golf GTI accelereaza exploziv pana la 150 de km/h si apoi incepe sa urce ceva mai lent, dar intr-un ritm foarte bun pentru un model de 211 CP. Ulterior, hot hatch-ul Volkswagen accelereaza linear dar sigur, iar odata ajuns la o viteza superioara o poate pastra pentru zeci de kilometri fara sa dea semne de oboseala.

Interior

In esenta, interiorul lui Volkswagen Golf GTI este preluat de pe Golf VI, exceptia in sens pozitiv fiind reprezentata de aparitia unor accente sportive. La fel ca in cazul versiunii standard a lui Golf, materialele sunt de calitate foarte buna, iar ergonomia comenzilor este buna. Scaunele sport fabricate de Recaro sunt imbracate in acelasi material de care s-au indragostit fanii primului Golf GTI in urma cu peste 30 de ani, un material textil cu tesatura cadrilata. Scaunele ofera un sprijin lateral foarte bun, elementele de sustinere fiind ferme, iar sezutul este ceva mai moale, pentru a spori confortul pasagerilor. Pe langa elementele prezente pe versiunea standard a lui Golf, modelul GTI are un volan sport, cu partea de jos tesita, iar anumite elemente au primit trasaturi mai sportive, pentru a complementa spiritul nervos al motorului TSI. Printre aceste elemente putem enumera cusaturile in doua culori ale scaunelor si ornamentele cromate din habitaclu. Spatiul interior este identic cu cel oferit de versiunea standard a lui Golf, si este suficient pentru cinci pasageri si bagajele aferente. Desi este un model sportiv, Golf GTI are un volum al portbagajului de 350 de litri, iar spatiile de depozitare sunt si ele generoase. Inginerii si designerii Volkswagen au oferit chiar si suporturi de pahare pentru GTI, semn ca acestia nu au dat uitarii confortul in fata sportivitatii dedicate.

Preţ de achiziţie

In versiunea testata de Automarket, Volkswagen Golf GTI avea un pret cu toate taxele incluse de 27.318 euro. Pretul ridicat apare din cauza transmisiei DSG, care il face sa fie cu aproape 2.000 de euro mai scump decat versiunea cu transmisie manuala. Totusi, desi varianta echipata cu o cutie de viteze DSG are un pret mai piperat, transmisia face toti banii atat in conditii de trafic aglomerat, cat si in cazul unei sosele libere. Printre rivalii acestui model se numara Honda Civic Type R, Mazda3 MPS, Renault Megane RS, Ford Focus ST si RS. Dintre acestia, Honda Civic Type R este cu o generatie in urma dar are un pret mult mai mic decat GTI, situat in jurul valorii de 24.000 euro, pe cand Mazda3 MPS este cu aproximativ 1.000 euro mai scump decat acest model, dar ofera 260 CP si un nivel diferit de performante. Pretul noului Renault Megane RS nu a fost inca anuntat in Romania, dar acesta are sanse mari sa se situeze sub nivelul la care se afla Golf GTI, facand din Megane-ul mai puternic un rival extrem de serios. In ceea ce-i priveste pe cei doi rivali de la Ford, modelul ST este ceva mai ieftin, pe cand versiunea RS a lui Focus urmeaza sa fie disponibila la circa 30.000 euro. Echivalentul lui Golf VI GTI in materie de performante este Focus ST, deoarece modelul RS dezvolta 300 CP si poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h cu aproape o secunda mai repede.

Siguranţă

Volkswagen Golf a primit cinci stele la testul EuroNCAP, iar versiunea GTI a acestuia se descurca la fel de bine in cazul unui eventual accident. Pentru a putea struni cat mai bine motorul nervos al GTI-ului, Volkswagen a echipat hot-hatch-ul sau cu un diferential XDS, care ajuta sistemul ESP la pastrarea traiectoriei alese de sofer si la un control mai bun al modelului. Franele lui GTI sunt foarte performante, iar stabilitatea la franare este ridicata indiferent de viteza la care va aflati. Modelul beneficiaza atat de airbag-uri cortina, cat si de un airbag pentru genunchii soferului. Optional, clientii pot sa opteze pentru airbag-uri laterale spate.

Ţinută de drum

Volkswagen Golf GTI ofera un comportament exemplar in viraje gratie suspensiei sale ferme. Ruliul caroseriei se situeaza la un nivel scazut, rolul acestuia fiind acela de a ne aminti in unele momente ca este cazul sa reducem viteza, pentru a aborda virajul pe trasa dorita fara a intampina probleme. Sistemul ESP iti permite sa realizezi derapaje controlate de anvergura mica, ajutat oarecum de diferentialul XDS. Modelul se dovedeste a fi extrem de usor de controlat in viraje abordate sportiv, iar sistemul de control al stabilitatii si diferentialul cu alunecare limitata te ajuta sa recapeti controlul cu usurinta. Stabilitatea la viteze mari si in cazul vantului lateral este foarte buna, la fel cum este si stabilitatea la franare puternica. Directia lui Golf GTI este extrem de precisa si iti reda cu fidelitate aderenta disponibila, oferind astfel un comportament rutier previzibil, chiar si pentru un hot-hatch nervos. Singurii rivali ai lui Golf in materie de manevrabilitate sunt modelele care au renuntat la confort in favoarea unui comportament 100% sportiv, destinat mai degraba pistei de concurs decat drumurilor de calitate inferioara din Romania. Volkswagen Golf GTI absoarbe gropile cu moderatie si iti reda cu precizie suprafata pe care ruleaza, cu toate imperfectiunile sale.

Vizibilitate

Fiind bazata pe Golf, versiunea GTI a acestui model are aceleasi calitati si neajunsuri pe care le are modelul de baza, care poate fi achizitionat la mai putin de jumatate din pretul unui GTI. Din fericire pentru clientii Volkswagen, modelul Golf GTI ofera o vizibilitate buna, estompata doar de dimensiunea relativ mica a lunetei, deranjanta la manevrele de garare cu spatele. Oglinzile sunt foarte bine proportionate in raport cu caroseria, si ofera o vizibilitate foarte buna, pe cand unghiurile moarte formate de montantii A,B si C apar doar in situatiile obisnuite deja pentru un hatchback, si au dimensiuni la fel de reduse ca unghiurile moarte ale lui Golf.

Tehnologie

Fiind varful gamei Golf, modelul GTI beneficiaza de o lista bogata de dotari optionale, cel mai important element al acesteia fiind sistemul multimedia cu touch-screen, care este foarte usor de utilizat. Acest sistem sta in mijlocul consolei centrale si este elementul in jurul caruia se concentreaza design-ul acesteia. Interfata multimedia are si functii de navigatie, iar calitatea sunetului oferita de sistemul audio standard este foarte buna. Oglinda retrovizoare interioara are sistem automat anti-orbire, pe cand oglinzile laterale sunt reglabile electric si incalzite. Torpedoul beneficiaza de un sistem de refrigerare, iar sistemul de senzori de parcare este precis. Farurile pot fi aprinse automat la apropierea si plecarea de langa masina, gratie functiei Coming/Leaving Home, iar stergatoarele pot fi si ele actionate automat, la comanda senzorilor de ploaie si lumina.

Design

La fel ca in cazul interiorului, Golf GTI se distinge de fratele sau cuminte cu ajutorul unor elemente distincte, care le arata celor din jur ca au un rival serios alaturi. Inca de la spoilerul fata putem observa un plus de agresivitate din partea lui GTI, iar prizele de aer sunt mai mari si folosite la potentialul lor maxim. Proiectoarele au o forma diferita si sunt mutate catre extremitatile barei de protectie. Profilul modelului este schimbat extrem de subtil, doar prin prisma bosajelor aripilor, care au fost umflate usor pentru a face loc jantelor de 18 inch. Desi la prima vedere avem impresia ca jantele lui Golf VI GTI sunt identice cu cele gasite pe generatia precedenta a lui GTI, putem observa ca design-ul acestor elemente a fost modificat, desi forma a ramas aceeasi. Jantele din aliaj ascund etriere de culoare rosie si discuri de frana de dimensiuni mari, pregatite sa opreasca modelul de la orice viteza in cel mai scurt timp. Posteriorul lui Golf este modificat aproape la fel de subtil ca profilul acestuia, singurul element care diferentiaza GTI-ul de un Golf standard fiind logo-ul GTI de pe hayon si evacuarea dubla care este integrata in bara spate, umflata subtil. Pe langa asta, Golf GTI are si un eleron discret montat pe luneta, necesar pentru a oferi o apasare aerodinamica mai buna.
Date tehnice - Volkswagen Golf 6 GTI (2009-2013) 2.0 TSI GTI DSG
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1984
Lungime mm
4213
Putere maxima CP (rpm)
210 (5300)
Latime mm
1786
Cuplu maxim Nm (rpm)
280 (1700)
Inaltime mm
1469
Viteza maxima km/h
238
Greutate kg
1414
Acceleratie 0-100 km/h s
6.9
Ampatament mm
2578
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
55
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
350
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Golf 6 GTI (2009-2013)

Ultimele teste

Comentarii (67)

  • performante mediocre...
    stai sa vina Meane RS !
    29 13
  • Flaviu C
    18%??
    asa ceva....
    SLK 230 Kompresor din 2000 nu consuma atat....la 193 de cai ai lui...
    si asta acu 9 ani...
    si fiti siguri ca ii mai rapid...
    23 14
  • golf
    EU as zice stai sa vez ce poate focus rs nu megane
    10 25
  • Bogdan
    Tehnologie 10 din 10 ?!!!
    Nu cred ca se apropie de tehnologia de nota 10 , dupa cum vad ca a fost apreciata aici, eu in tehnologia unei masini a-si include si motorul si alte subansamble mecanice nu doar un sistem multimedia cu touch screen , oglinzi cu sistem anti-orbire si alte chestii marunte asemenea lor.In timpul in care se lucreaza la masini electrice,la tehnologii de monitorizare a soferului in ideea evitarea adormiri acestuia la volan etc etc sa vina VW cu o "super " tehnologie TSI ca sa suga 18-20 l de carburant de la un motor de 2l mi se pare super tare.Astept urmatorul level(tehnologie) de la un motor de 2.2 care sa suga 25-3ol %.
    19 6
  • Ovidiu
    Consum
    WOW... Observati in poza 22 pe displayul computerului de bord apare Range 70 km, adica autonomia de carburant cu benzina din rezervor. Acum uitati-va la acul de la benzina ... arata pe undeva pe la 30%... rezulta un consum imens.
    15 6
  • pretul cailor putere
    Bogdan eu cred ca trebuie comparata cu alte hothatchuri ca si tehnologie, nu cu hibride ca sa fie corect. Asa ca mi se pare ok ce au zis baietii si nota primita. Ca si performante si oficialii VW au recunoscut ca GTI nu e cel mai cel, insa e un hothatch civilizat. Acum depinde de gustul fiecaruia ce masina alegi din acest segment. Si slava domnului ai de unde alege... personal cred ca toate sunt bune in felul lor si decizia finala e una emotionala si personala. Nu cred ca Megane RS, Astra OPC, Focus RS, sau Seat Cupra sunt mai bune sau mai rele decat GTI.
    Articolul e bun, pozele "galbene" sunt cam ciudate.
    As ruga baietii de la Automarket ca pe viitor daca mai testeasa hothatchuri sa includa o fisa comparativa cu modelele testate anterior ( dupa ce o sa testati mai multe ). Astept cu nerabdare reviewul lui GTD, mai ales un comparativ cu GTI consum/performante. O zi buna va doresc.
    7 5
  • Cosmin
    Design
    Design 9 din 10 pt o masina abasolut banala?! Atunci Civic Type S, de exemplu, cat ar trebui sa aiba? Sau o Alfa...
    Traditionala ridicare pe culmi a VWurilor, masini corecte si atat, fara pic de personalitate sau de feeling. Vezi Top Gear pt mai multe informatii :P
    22 13
  • sau o alfa mito saumai nou milano nu :)))
    2 9
  • SEMTEX
    nota umflata
    Sebastian Toma parca initial GTI-ul asta avea punctaj total 78... ce te-a facut sa te razgandesti?
    15 0
  • auzi si la ala nota umflata!!!
    hahahahaahahahhahahaha eram sigur ca il subapreciaza :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))intrati pe http://www.topgear.com/uk/volkswagen/golf-gti
    aia chiar mi se par niste cunoscatori!!!
    4 7
  • are conducte de rafinarie intre motor si rezervor?!
    fac pariu ca-l intinde pe paine un MEGANE RS !
    26 6
  • eram sigur ca o sa fie comparat cu dacie modelul asta
    Pun pariu ca urmatoarea versiune de golf R20 o sa se stearga cu troaca de megan rs.Eram sigur ca o sa apara iubitorii de dacie parca sunt nemuritori!!
    4 20
  • george
    COMPARATII NEPORIVITE
    @ redactor

    Pretul Type R-ului in Romania e din ala "de criza" + "de model vechi".
    Pe piata din Germania (unde preturile spun, in general, adevarul) Type R e mai scump cu peste 2000 de Euro.

    In ceea ce priveste consumul, cred ca ar trebui sa se precizeze ca cei 18 litri la 100 au fost obtinuti in regim de testare a performantelor masinii in regim urban. Adica, mai pe romaneste, "i s-a dat in gura"...Nu de alta, da` se trezesc filozofi din astia care nu stiu de viata lor sa faca niste comparatii de tot rasu`...
    8 9
  • volks-vagon de sprit
    jeg...
    ce mah si Clio RS il face, daramite un Megane RS... oricum golfu nu merita in nici un caz 9 la design, cel mult un 7...
    23 7
  • @George
    Pentru ca Automarket a testat modelul Golf GTI in Romania, comparam pretul sau cu cel al rivalilor sai din Romania, preturile din Germania sau din alte tari nefiind relevante pentru comparatia noastra.
    9 2
  • Hunter
    Degeaba o veni Megane RS sau Focus RS...o fi ele poate...si zic POATE mai performante, dar un Golf GTI niciodata nu a fost conceput pentru "a face" alta masina la semafor. Un Golf GTI este pentru pasionati fiind o masina echilibrata. Adica daca vrei sa iti duci copiii la scoala dimineata o face foarte bine, intr-un habitaclu extrem de comod cu materiale si finisaje de calitate excelenta, iar mai tarziu, cand poate iesi de la serviciu, si vrei sa te dezmortesti, te ajuta foarte bine sa faci asta.
    Exista masini si masini...normal sunt altele mai performante atat la puterea dezvoltata de motor si poate si la consum ca vedeam pe unii uimiti in comentariile lor de valoarea de 18% in oras. Normal...pana la urma orice masina consuma daca te apuci sa conduci agresiv.
    Pana si un Passat din 2003, cu un 1,9 TDI de 101 CP consuma in oras 12-13 % daca e condus nu la fel de domol ca si atunci cand scoate cam 7-8 %, valori declarate de altfel de producator.

    Intotdeauna VW a facut masini cu un raport calitate/pret de nediscutat. SI pana la urma nu doar in cazul modelului de fata....GTI.....referindu-ma la orice model.....fie iti place fie nu iti place. Doar astea 2 optiuni exista intotdeauna !!!
    12 18
  • mare e gradina....
    Eu ma infior cati prostii are romanica asta!Cred ca ne meritam soarta.Cum pana mea sa il camparati ma cu DACIE sunteti sanatosi la cap!!!!!!!!
    5 16
  • "exact aceleasi senzatii"
    Nu vreau sa fiu carcotas, dar chiar nu cred sa ofere aceleasi senzatii ca si primul Golf GTI. De altfel nici un model sport din geneartia actuala nu poate sa ofere senzatiile pe care le poti trai intr-o masina sport din acea perioada.
    5 2
  • Consum
    La consum sunteti subiectivi, pt ca orice masina cu care se merge la limita consuma mult mai mult decat declara producatorul. Ati scos consum de 18% urban pt ca ati mers numai pe rosu cu ea si in Buc. Iar extraurban va luat peste 10% pt ca ati mers cu mult peste 170 km/h. Stiu ce vb pt ca am G5 GTI ;)
    11 9
  • @Hunter
    ce aberezi ba baiatule! cine isi ia un Golf GTI ca sa duca copiii la scoala dimineata??? Cand vrei sa te "dezmortesti", iti doresti ce-i mai bun, iti doresti cele mai tari senzatii, iar astea nu le poti obtine cu un golf, ci cu un Megane RS
    21 11
  • consum
    De ce GTI si nu al model? Pentru ca am avut mai multe generatii de GTI si abia cand il ai poti sa apreciezi adevarata valoare brandul "GTI".
    GTI-ul DSG consuma intre 11 si 13% in orasul.... Bucuresti! Schimbi orasul...difera si consumul. Daca mergi in "S" si cu pedala jos, datele se schimba! Cert e ca in Bucuresti faci 350 - 400 km cu un plin.
    Culmea e ca, am GTI si imi duc copii cu GTI-ul la gradinita in fiecare dimineata!
    12 15
  • anonim
    "La urma urmei, consumul de carburant scazut nu este motivul pentru care aceste modele sunt cautate, ci mai degraba performantele oferite de motor si de transmisie" - nu prea vad ce performante deosebite ofera motorul si transmisia astfel incat aceste modele sa fie asa cautate, avand in vedere ca performantele oferite de rivali sunt mai bune; ce e drept inafara de Type R, restul rivalilor au motoare mai puternice.
    9 2
  • george
    REPER
    @ redactor

    Este foarte corect. Cumperi masina din Romania, platesti pretul din Romania. Numai ca nu strica sa se faca aceste precizari cand s-a ales ca prima comparatie masina respectiva. Macar atat, ca sa nu mai punem la socoteala si alte minusuri.
    0 0
  • George, nu te uita la pretul de lista, afara un Type R a ajuns sa se vanda si cu 23-24.000 TTI, din cauza ca au ramas cu ele pe stoc. Si asta e valabil pentru mai toate hot hatch-urile. De altfel, cred ca e una din segmentele afectate cel mai rau de criza e tocmai hot hatch-ul.
    Orice s-ar spune, Megane R26 ramane cea mai buna oferta performante-pret. Degeaba ii trageti voi cu Dacie si alte cele, masinile in ziua de azi sunt la un nivel foarte apropiat de performante si fiabilitate. Ca Renault isi plateste angajatii mai prost si, astfel, masinile devin mai ieftine, asta e partea a doua, insa furnziorii de piese sunt cam aceiasi pentru toti.
    Iar la partea cu consumul, intr-adevar, la ce te poti astepta daca mergi in blana cu masina? Am impresia, dragi redactori, ca nu prea stiti cu ce se mananca un test. Cum poti avea pretentia de la un benzinar turbo sa consume putin in regim de mers alert, asa cum ati sugerat ca ati candus-o? Exista cineva in lumea asta intreg la cap incat sa se astepte la consum redus la putere mare/performante bune/stil sportiv de mers? (in afara de niscaiva romani 'telighenti) Eu va demonstrez ca si cu un Aygo daca merg in acelasi stil scot lejer 13-14%.
    6 7
  • @Paul
    Exista masini sport care consuma mai putin, chiar daca sunt conduse intr-un regim alert. Putem da ca exemplul modelul Renault Megane RS.
    20 12
  • Da subscriu la ce a zis Paul.Acum poate ma lamureste si pe mine un lucrator de la Renault:Daca esti prost platit, francezu jegos isi bate joc de tine in tara la tine de ce sus si tare mama ce Dumnezeu e francezu.NU as mai lucra pentru jegurile astea nici batut cu ranga ultima data era sa il scuip pe un jegos dasta.Nu va mai zic de patanii avute cu masinile lor care erau pline de probleme dar numai jafuri dalea cumparau!
    4 10
  • @Sebastian Toma
    NU cred ca ai mers cu vreo coaja daia ca sa vezi ce inseamna sau ai mers "cuminte" in cel mai bun caz.Cum a zis si paul daca mergi ca prostu sau nu stii cum sa mergi normal ca iti ia 50%.Ce sa ne mai..... pe noi, trebuia depunctata la consum ca nu va poate contesta nimeni.Sigur voi ati mers cu GTI !!@@!!??
    7 11
  • mda sa asteptam meganu si focusu... ce sa mai vorbim... low costurile pe care le punem caroserii impresionante ca sa mearga mai bine ca golfu... mare surpriza baieti... de aia e masina germana ca sa mearga mai bine ca stifturile franco americane facute in turkia. Aaaa iar ati dat aceeasi nota. Voi aveti ceva cu palierul 80-85, nu vi se pare ca-i prea aglomerat? un aveo e de 4-50 un golf de 70 un merc de 8-90 un ferari de 100 cam asa ar trebui sa vedem nuca toate is de 8-9 ca le dati note design, coolness tehnologie si alte aiureli
    4 12
  • Golf
    o masina care merita toti banii...punct
    10 23
  • @automarket
    un test CORECT de consum dupa mine ar fi cam asa:
    1)talpa la maxim prin oras = consum x
    2) mers f lejer pentru a identifica consumul minim (ceva gen: oricat am incercat nu am reusit sa scoatem sub .... )
    3)mers normal=consum x

    4) primele 3 la diferite ore + trasee diferite

    altfel prezentati informatii total nefolositoare unui potential cumparator...care poate se uita si la consum! am g5 gti si in mers normal/ trafic obisnuit de bucuresti nu imi consuma mai mult de 13-14, daca traficul este mai degajat(sambata/duminica) nu sar de 12 , extern nu sar de 8 ;
    ...cand o calc ...niciodata nu iese la fel! va multumesc!
    9 11
  • @a
    bai papagalule, vorbesti aiurea-n tramvai !
    MEGANE RS e conceputa de Renault SPORT, aceeasi divizie ce activeaza in Formula 1- sportul cu motor nr1 ! Ce experienta are vw in sportul cu motor??? Si pt cultura ta generala Megane RS e fabricat 100% in FRANTA , Dieppe
    17 6
  • vand vw
    Un golf GaTuIt
    numai masina sport nu e asta... da' exista destui fraieri
    15 7
  • truthseeker
    A PLATIT BINE ?
    Cand au fost afisate rezultatele testului prima data, punctajul era 78 . Apoi pagina a disparut de pe site. A reaparut dupa dupa cateva ore cu punctajul modificat. Intrebarea mea este urmatoarea d-le SEBASTIAN TOMA :

    Cat a platit volkswagen pentru cele 4 puncte suplimentare care i le-ai acordat?

    O sa inteleg daca mesajul imi va fi sters.
    17 5
  • Da se vede au niste super rezultate in F1 renault.Mai ieri amenintau cu retragerea cea ce le si doresc in atatia ani slabe performante!
    2 9
  • severin
    @Hamas
    dupa ce standarde compari tu Renault cu VW? impresii personale....feelinguri si zicale de pe vreun forum? Ia arata-mi tu mie si celorlalti care ar trebui sa te credem ... un singur test de revista occidentala in care VW sau alti nemtzi "si-o fura" cum ziceti voi (detractorii) de la Renault pe vreo clasa ...oricare vrei tu .... compacta, mica, mare, sport, cabrio

    Esti lipsit de argumente .... eu personal am Megan Scenic .... dar nu compar VW cu Renault .... pretul mic reflecta calitatea tehnologiei si a finisajelor, chiar si fiabilitatea e diferita (dar tu stii pentru ca orice fan Reno mai sta si pe forumul din romania si vede ca nu sunt un simbol de fiabilitate. Si desi citesc toata presa auto de ani buni nu am gasit testul ala in care Reno este peste nemtzi (deci peste VW) .... poate imi amintesti tu discret o publicatie si un numar sau un link al ei si ma scoti si pe mine din eroare. ia da tu un search pe google si uimeste-ma. PS. nu masura caii putere din fisa tehnica .... ca nu iti cumperi numai cifre ...mai vrei si manevrabilitate, timp pe cirecuit (in acest caz special), frane, finisaje .... adica chestii durabile pe care le folosesti mereu .... de cate ori crezi tu ca ai nevoie de inca x cai in plus peste inca cateva sute. Ce cutie de viteze crezi tu ca are Reno de rivalizeaza cu un DSG
    6 11
  • semtex
    bla bla bla
    bai ma lasi cu forumurile ! vorbaria lunga saracia omului ! sa vii cand ne vom organiza pe aeroport la kogalniceanu... vedem atunci pe unde scoti camasa... MEGANE RS face muci orice golf !
    iar tu daca spui ca ai "megane scenic", ceea ce ma indoiesc, ai prima generatie de scenic, o masina destul de veche... intre timp sau schimbat multe
    12 6
  • ghostrider*s
    megane ttttt-rs
    semtex, hai ca te astept eu la brostugan, cu tata oricarui megane, sa fie el si TTT-RS...sa vad ce mai faci in fata unui umil golf 3 VR6 (2,8 litri, putere intre 700 si 900 de cai)...

    si daca ala e prea tare pentru superbengameganul tau ttttttt-rs, ma limitez doar la un stage 5 de la hgp, la numai vreo 600 de cai, care scoate suta si 3 secunde jumate...

    ok? si nu fi jmecher, ca ai zis, citez: "MEGANE RS face muci orice golf !"

    hai, suedia e o tara frumoasa...
    4 11
  • mandrake
    wow
    Are un consum enorm pentru un motor de numai 2000cmc ! Se vede ca pe nemti nu i-a interesat mediul inconjurator si cred ca nici nu sau ostenit sa lucreze la reducerea lui.
    3 3
  • @ghostrider*s
    ma te pui cu totii care abia si-au permis un logan si e cea mai tare masina din univers.
    6 2
  • ssss
    Iar incep aia cu performantele lui Megane RS. Da recunosc e rapid e tatic, dar interiorul e cam de kko. Daca nu e masina de trackday nu prea merita. Nu stiu voi, dar eu 99% din timp stau in interiorul masinii, asa ca asta conteaza mult, calitatea materialelor, ergonomie, confort, feeling. E doar parerea mea.
    1 7
  • mi-e lehamite de amatorisme si sarade ieftine
    bai daca spune omu' de aerodrom, stie ce spune... asa ca nu va mai ofticati... DA! Megane RS face un Golf GTI stock. Punct !
    18 5
  • amatorilor
    amarati cu loganu fac comentarii deplasate
    6 7
  • renaultu cea mai proasta masina de pe piata
    renaultu e cea mai proasta masina de pe piata,,,,dupa dacia si chevrolet.asa ca,,,nare rost sa mai discutam!
    8 6
  • brunetul
    masini
    NICI AUDI Q7 SI ALTELE MASINI NU I CA GOLFUL ASTA GTI LA CUTIE DE VITEZE.DACA VREAU APAS PE TREAPTA AUTOMATA DACA NU PE MANUALA I SUPER ASA.
    4 13
  • @brunetul
    s-a dat jos moldoveanu din caruta ! ce ai spus tu inseamna cutie automata ce poate functiona si in mod secvential, iar asta o au in oferta cam toti constructorii... cutia manuala, e cutie manuala ! nu le amesteca ! ...vw are transmisie automata in 7 trepte cu dublu ambreiaj
    9 1
  • hi,hi,hi
    ha,ha,ha
    are dreptate si brunetul, cutile DSG au pe langa optiunea normal automatic si sport si manual, iar pe modul manual schimbi impingand usor spre inainte treptele, iar pe display iti arata in dreapta in ce treapta esti....nu s-a dat chiar din caruta jos !!!!!!!
    0 10
  • VW Golf GTI ... taticul GTI-urilor
    Orice ar zice unii carcotasi, este o masina buna care satisface multe gusturi si pretentii pe care le astepti in general de la un vehicul. Carcotasii nemultumiti sa isi cumpere Logan-uri....apropo...eu am Logan pentru ca asta imi permit acum. Colegul meu are un Volkswagen Golf 5 GTI si am ocazia sa vad asa ceva in fiecare zi si sa aflu direct de la utilizator cate ceva. Eu zic ca este o masina super...la banii pe care ii dai pe asa ceva NU ramai dezamagit.
    Ce va asteptati ?!!! Vreti performante ?! Costa...desi cu consumul este cam exagerat in ce am citit mai sus....totusi... intradevar masina este gurmanda dar daca mergi linistit are un consum rezonabil. Ar mai fi o varianta pentru cei nemultumiti....sa isi cumpere din fiecare cate una si sa mearga pe rand in functie de dispozitie... cu masina care vrea.
    Dar cred ca unii din care comenteaza aiurea pe aici nu au macar nici Logan si GTI au vazut doar in poze.
    8 4
  • Hunter
    @xss

    Se pare ca unii chiar au bucuria de a detine un GTI, indiferent de generatie, ma refer la cel care a postat dupa tine.
    Poate ar trebui sa te documentezi mai bine in legatura cu istoria anumitor modele si motivul pentru care au aparut ele, mai bine zis scopul !!! Poate daca ai urmari mai multe clip-uri ale producatorului din Wolksburg (VW, ca pun pariu ca habar nu ai despre cine as fi pomenit) sau ai citi mai multe despre istoria GTI in special, nu te-ai mai da asa rotund ca atotcunoscator in domeniul asta.
    Si poate ar trebui sa inveti sa nu mai folosesti termeni de genu "ba baiatule", in primul rand pentru ca sunt convins de un lucru si anume nu ne-am tras de sireturi in acelasi timp, si doi la mana, nestiind cui exact te adresezi, ar fi bine sa nu te apuci de catalogat lumea in necunostinta ta.
    2 12
  • GOLF
    DA,AVETI DREPTATE CAND SPUNETI CA NU E CORECTA COMPARATIA!
    ...ADICA ASTEPTATI VOI MEGAN-UL SI FOCUS-UL,EU ASTEPT GOLF-UL R20,APOI VB DE PERFORMANTE CAT VRETI,DAR VA SPUN EU CATEVA:2.0/270 CP TSI,DSG,4 MOTION,SUB 5 SEC SUTA CU LC LA PLECARE DE PE LOC,ASTA DIN MOTOR DE 2000 CMC,NU 2500 LA CARE AI TAXE MARI,PLUS ALTE INOVATII PE CARE NU LE ARE NICI UN RIVAL DE-AL GOLF-ULUI IN ACESTA CLASA GEN:PARCK ASISST,DCC,ACC,XDS,LASER WELD,DSG,4 MOTION,ETC...LISTA E PRE LUNGA PT FORD SAU RENAUL..:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    3 5
  • @hunter
    vw care din "masina poporului" a ajuns o masina pentru prostii rapid imbogatiti. spunea unu mai sus ca daca vrei performanta trebuie sa platesti... pai cat sa mai platesti fratele meu?!!! realitatea e ca astia de la vw sunt de-a dreptul NESIMTITI la pret.
    wv a investit masiv in ultimii 20 de ani in campanii de marketing si publicitate pe care a scos-o si pe nas clientilor sai... si exact cum ii spune si numele e doar un vagon(o anexa:|), locomotiva fiind Mercedes impreuna cu BMW si Audi(constructori de masini premium).. asta-i fenomenul...vw a fost "tras" din urma de imaginea masinii germane create de Mercedes/Audi/BMW... asta fara sa faca investitii majore in dezvoltarea produselor comercializate. Dovada e motorul de 1.9TDI care l-au tinut 2 decenii (conceptie 1989, imbunatatit 1997) SMENARI!
    16 4
  • Hunter
    @xss

    Vezi ca nu prea ai habar de ce vorbesti ?! Amintesti de Mercedes, BMW, si Audi. Afla ca Audi apartine grupului VW de prin anii '60-'70. Daca nu era mult blamatul VW, nici Audi nu prea era la ora actuala acolo unde se afla. Si pana la urma nu are rost sa amintim de cele 3 marci, care fac parte din clasa premium, cand VW doar tinde spre asa ceva....adica construieste modele de o calitate si o fiabilitate buna spre foarte buna la niste preturi direct proportionale.
    Prostii aia rapid imbogatiti de care tot trancanesti tu pe acolo fi sigur ca nu si-au luat nu isi iau si nu o sa isi cumpere VW, pentru ca ar fi "injosire" pentru statutul lor social...nu s-ar limita la niste modele "ieftine" deja pentru ei.
    Si sa iti mai zic ceva...daca tot faci pe desteptul...legat de motorul 1.9 TDI. Nu conteaza cat a fost tinut in uz, si va mai fi tinut pentru o perioada.....dovada fiabilitatii este tocmai longevitatea sa. A fost si este folosit in intreg grupul VW: Audi, Seat, Skoda si VW cu diferite configuratii de putere. Actualmente este in lista de motorizari pentru Seat, Skoda si VW...si va mai fii mult si bine.
    O fi el mai zgomotos in functionare, datorita sistemului pompe-diuze, fata de un diesel common rail, insa si consumul este pe masura. Adica rezonabil de scazut. Sistemul de pompe-diuze functioneaza pe principiul inaltei presiuni de injectare a motorinei, mai exact 2000 de bari, deci gandeste-te ce firisoare de motorina sunt injectate, cu ce eficienta, pentru a pune in miscare motorul TDI, si a obtine un consum redus.
    3 13
  • de acord cu Hunter
    Mai puneti la socoteala si faptul ca vw golf este lider la vanzari in Europa de ceva ani, cu fiecare generatie. Da, motoarele pompe-duze sunt mai zgomotoase, dar foarte reusite si echilibrate ca si consum si performante. Cei care tot lauda Renault (nu vorbesc de Megane RS) probabil n-au condus niciodata un vw, pentru ca atunci ar fi observat diferenta in ceea ce priveste cutia de viteze, etajarea treptelor, ergonomia la volan, directia, etc.
    3 4
  • cam nu face banii...
    cred k masina este o optiune doar pt impatimitii marcii care sunt destui...pretul mi se pare cam mare iar performantele nu te dau pe spate.iar nota pt design este chiar umflata(nimic spectaculos).singurul lucru care chiar isi merita banii este intr-adevar cutia DSG. personal dc ar fi sa investesc in acest segment as opta pt honda civic type R.
    11 1
  • VW
    Consumul de cca 18 % in regim urban fortand masina , este absolut normal ptr un turbo de 2 litri in jurul a 200 CP . nu este nici mare , nici mic . Tinand cont de performantele dinamice ale acestui GTI și făcînd analogie cu alte masini asemanatoare , vom vedea că nu este exagerat. Eu am o masina asemanatoare (nu germana) care are un motor de 1,8 l /145 CP (aspirat ) si pot sa scot si 8-9 % urban , dar si 13 -14% . Extraurban pot scoate si 6-7% dar si 9-10% . Depinde cum o exploatezi . Sunt convins că acest GTI poate scoate cand e condus cuminte si 10-12 % urban si 7-8% extraurban . In rest , GTi este de fapt o legenda . Macar ptr asta merita respectat . Categoric , Type R ul este peste el , Exact cum arata cineva anterior , segmentul acesta de masini este printre cel mai afectat de actuala conjunctura economica mondiala. Si e pacat ....dar cine stie , poate va reveni vremea lor....
    1 6
  • george
    DIN CE PUNTE DE VEDERE
    @ Prius

    este Type R "categoric" peste GTI?

    Eu iti pot da cateva exemple unde este sub.
    1 5
  • Re VW
    @george Sunt un fan al masinilor italiene , deci pot spune ca sunt obiectiv la analogii de genul GTI vs Type R . Da , per ansamblu este o masina mai reusita Type R -ul . Daca intram in amanunte , ambele au plusuri si/sau minusuri. In plus , ca design , personal imi place Honda . Golfurile nu mi-au spus niciodata nimic . Exceptie faimosul mit al masinilor germane , in care personal nu mai cred de multa vreme . Si stiu eu de ce ....PS ...asta nu inseamna insa nimic.....e o parere a mea , deci subiectiva . Respectul meu fanilor masinilor germane .....
    0 0
  • Riddler
    Megane RS, Ford RS, mama RS si ce-o mai fii
    Domnilor,

    Ma apuca nervi cand vad pe aici cum sustineti sus si tare ca Megane-ul RS, Ford-ul RS sunt PESTE GTI.
    Va intreb, voi ati urcat intr-unu GTI pana acum ?!
    Daca nu, va invit eu la un "test-drive" sa va arat eu ce inseamna tehnologie germana fiabila si FOARTE performanta.
    Nu am GTI 6 dar am G5 GTI de 1 an, iar eu unu n-as schimba masina asta decat poate cand peste 1 an cand o sa ma tenteze GTI 6-ele.

    Suiti-va intai intr-un GTI, mergeti cu el prin oras sau prin afara lui, si dupa comentati.
    Asa fiecare isi lauda masina lui favorita ca doar asta-i meteahna noastra, tot ce aveam noi in ograda e cel mai buna :)

    Sper ca nu v-ati plictisit citind comment-ul:)

    P.S.: Sigur ma astept sa fiu luat peste picior si injurat indirect de catre alti fanatici care nu au "la icre" VAG-urile, dar oricum nu ma intereseaza :))))))))
    7 4
  • GTI vs restul lumii
    @ Riddler ......Nu trebuie sa te apuce nervii ptr atata lucru . Inteleg ca esti un pasionat VW . Foarte bine . Nu asa se fac analogiile intre masini din aceeasi clasa . Poate veni acum un posesor de Megane RS sau de altceva RS si sa te intrebe ....Va intreb, voi ati urcat intr-unu RS pana acum ?!
    Daca nu, va invit eu la un "test-drive" sa va arat eu ce inseamna tehnologie franceza/ japoneza / chineza ....etc , fiabila si FOARTE performanta.......Ce raspuns le vei da ? Fiecare masina este privita / simtita de catre cel care o conduce cu propriile simturi subiective , deci nu putem blama alte persoane de subiectivismul pe care il avem fiecare . GTI urile au fost mereu niste masini reusite . Din multe puncte de vedere.Dar nu au nimic deosebit fata de celelalte rivale . Ma refer la ceva care sa le arunce in top departe de tot...GTI -ul o fi el cu tehnologie asa zis germana (sa nu uitam de globalizare , implicit de furnizorii diferitelor componente !) , dar nici nu decoleaza vertical , nici nu surclaseaza prea multe masini din acea clasa . De exemplu , am condus vreo luna de zile un 650 Ci . Dupa ce conduci asa ceva , un GTI pare un Matiz. Asadar , nu te mai enerva , mereu va apare o masina mai buna decat VW urile . Dar nu are nici o importanta . Important este sa ne simtim noi bine in masina noastra , iar aceasta sa-si faca treaba cat mai bine . Iti doresc un Golf Mk 6 GTI cat mai curand ....
    3 2
  • 2.0TSI
    Noul motor EA888. Ca si pe Scirocco. Misto chestia asta de marketing. In plus GTI-ul e un pic mai greu ca si Scirocco . Testate amandoua pe dyno - 217 cai. Cu toate ca producatorul declara 200 la una si 210 la alta. :)) Dintre Scirocco si GTI, as alege GTI-ul, mult mai practic.. Dar cred ca e mai bine sa astepti noul Megane RS :D
    3 0
  • vasile
    Golf GTI 6
    urmeaza sa-mi iau sie eu exact o masina ca cea testata mai devreme de cei de la Automarket

    tot copii , tot gradinita , sper sa faca fata la trafic !

    o sa va scriu cate megane , st , rs , type r am facut pe drum !!!

    ha , ha , ha !!!
    3 0
  • bai loganistule cu renault megane rs care ai venit de la taranoaia tu nu stii ca francezii sunt cei mai prosti la masini in discutia asta era vorba de masini nu de tomberoane ca meganul tau care l omor cu golf 3 vr6 stok 174 cai ,,,,,,,vai de clio simbol ala din turcia
    1 0
  • andrei
    GTI vs alte modele
    Calmativa oameni buni....aici e vorba de GTi nu de megan Rs Focus ST respectiv Rs sau Honda Type R. Sunt posesor de jetta 1.4 tsi 170cai am avut un golf 5 gti ed30, masinile Vag sunt foarte bune din punct de vedere calitativ, fiabilitate etc. Dar recunosc un Megan rs e mai rapid pe pista decat golf 6 gti....dar calitatea+consumul de carburant peste GTi. E o parere personala. Am stat si in megan rs si e misto masina doar calitatea e subclasata de VW
    0 0
  • Golf R20
    90% dintre specialistii care au postat comentarii fac comparatii intre mere si pere.:)
    Megane RS, Focus RS, Mazda 3 MPS, Type R, Scirocco R sau Cupra R trebuiesc comparate cu un Golf R20, nu cu Golf GTI. GTI-ul se compara cu Leon FR, Focus ST...si sta foarte bine in comparatie cu acestea (performante, consum, stabilitate, design etc).
    Un Golf R20 este cel mai tare hot-hatch dintre cele mentionate mai sus: cel mai rapid (0-100,0-160,0-200), este singurul cu tractiune integrala + suspensie adaptiva, este singurul echipat cu DSG (senzatie deosebita sa schimbi vitezele de la padele asemeni pilotilor din formula 1 - mai rapid, mami mic consum), este cel mai rapid pe circuit, motorul are posibilitati de tuning de pana la 450 de cai si 500 Nm + condus normal are cel mai mic consum dintre ele. Pretul este insa cel mai mare dintre ele, comparativ aici doar cu Focus RS, tocmai pentru ca are atatea functionalitati in plus fata de restul hot-hatck-urilor. Ar mai intra in discutie Audi S3 sau BMW 135i, dar aici intram pe taramul clasei premium deja.
    Mi-ar fi placut sa simt fiu posesorul unuia, insa datorita pretului am fost nevoit sa ma multumesc cu un Seat Leon FR 2.0 TSI (211 cai) cu DSG si diferential electronic XDS. Este un bun compomis intre a avea la dipozitie putere suficienta atunci cand simti nevoia sa o calci + a avea confort la condus.
    3 0
  • victor17
    bai
    http://www.youtube.com/watch?v=uYjMF3N7ecQ&feature;=related
    intrati aici sa vedeti ;)
    1 0
  • cristi
    nimic nu e adevarat!
    aproape nimic din ce este scris de aceasta revista nu este adevarat! v-ati batut joc de golful gti prin minciunile pe care le-ati spus!!! consum de 18 la suta....asta doar cand mergi cu ea ca un retardat timp de 5 minute! nici nu merita niste oameni ca voi sa se urce si sa comenteze despre o masina cu o asemenea traditie! SA VA FIE RUSINE!
    4 0
  • corado
    GOLF 6 GTI DSG
    Tin sa precizez ca detin noul cayenne turbo, un bmw 630 i cabrio si bineinteles un golf 6 GTI (altfel nu as fii postat un raspuns aici)

    nu ma bag in seama si nu ma laud....chiar nu vreau sa deschid o polemica insa ...ma enerveaza cand citesc randuri despre comparatii "dampulea" intre o masina si alta (fara sa ai macar habar despre ce iti dai cu parerea...nici macar n-ai vazut-o in realitate insa esti convins ca megane si focus si plm...e mai buna sau nu decat gti)....fiecare isi are rostu ei....fiecare se conduce in felul ei.....PRIUS.....(asta e o toyota, nu? ) nu inteleg de ce zici ca daca ai condus un bmw 650 i si te urci in gti ti se pare matiz......nu vad rostul afirmatiei tale....bineinteles ca daca te-ai fii urcat intr-un golf 6 GTI dupa ce ai condus acel bmw.....ti se va parea o altfel de masina(tractiune spate vs tractiune fata).....dar nu un matiz......mie imi place cum se conduce golful mai mult decat celelalte 2 masini pe care le detin....pot zice ca am dat comanda la GTI fara sa fac nici un fel de test drive....este cel mai "complet" hot hatch disponibil pe piata la ora actuala.....calitate/pret/asteptari.., ofera senzatii la un pret decent (motorul de 2000cmc turbo este suficient, consumul nu e de 18% , mie in bucuresti imi ia 12.5..mentionez ca este DSG-cutia asta este "perfecta" sa nu uitam ca si ferrari a adoptat aceasta tehnologie de transmisie cu dublu ambreiaj)
    masina este foarte misto din toate punctele de vedere, se conduce excelent, padelele de dupa volan te fac sa te simti STIG...si nu o spun prin prisma faptului ca o conduc zi de zi..GTI imi ofera o satisfactie pe care suvul porsche si cabrioleta de la bmw nu mi-o ofera..sa nu uitam ca vorbim de o legenda....GTI mk1 a deschis segmentul "hot hatch"...
    cat despre performante pe circuit si nu numai e disponibil golf R20 care le inchide gura la toate frantuzoaicele si japonezele
    "cu sange in pix"!
    Punct.
    4 0
  • GOLF GTI
    Daca nu a-ti avut un GTI pur sange lasati cu totii comentariile ca sunt de prisos....si mai lasati Megane-ul ca nu se compara cu VW...bafta la comentarii pt cei ce nu stiu sa invete
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru