Voteaza:
7 voturi | 7 comentarii

Crash-test frontal inedit între noul Smart Fortwo şi Mercedes-Benz S-Klasse

Daimler, compania care deţine mărcile Smart şi Mercedes-Benz, ne prezintă un impact frontal defazat între un S-Klasse şi noul Smart Fortwo la 50 km/h. Iată cum se comportă cele două modele.

Comentarii (7)

  • vianu
    la 18.07.2014, 11:02
    ok

    cat din structura de rezistenta este comuna celor doi constructori? Daca e identica (si logic asa trebuie), renault ar putea sa isi stearga mizeria de la EuroNCAP.
    +9
  • Marian
    la 18.07.2014, 11:20
    Ba esti nebun... cum sa cantareasca Smartul asta asa de mult - 1124 kg. Actualul model are 825 kg, plus 2 persoane a 80 kg medie si tot nu ajunge la 1000 kg. Astia au incarcat-o cu bolovani sa nu sara de pe sine :))
    -9
  • Sam@vianu
    la 18.07.2014, 12:12
    Chiar daca Renault Twingo este pe aceiasi platforma si rezista la fel de bine la un impact nu va putea sterge mizeria de la Euroncap pentru ca acolo punctajul se da pe electronice mai nou, nu pe cat de bine rezista masina la impact. Deci, daca are o infinitate de electronice care sa aminteasca soferului sa puna centura, sa nu iasa de pe banda, sa nu se bage in masina din fata, sa nu faca cine stie ce alta tampenie, va lua punctaj mare, daca nu atunci chiar daca este super sigura la impact va lua un punctaj mic. Asa functioneaza Euroncap mai nou.
    +23
  • daniel
    la 18.07.2014, 12:37
    eu nu gasesc nici o clipa clara despre paguba smart-ului, doar poze din spate-lateral + videourile de sus nu-s pana la finalul impactului.. e marketing. crede cine vrea
    +17
  • vianu
    la 18.07.2014, 19:17
    @sam...

    poate de asta e asa de greu Smartul....e plin de senzori, contacte, leduri, becuri, beculete, microcontacte...

    :))
    +5
  • arogantul
    la 18.07.2014, 23:02
    marketing ieftin
    ok cusca de rezistenta e foarte ...rezistenta, ceea ce e bine pt ca nu o sa ai picioarele storcite
    dar zona de absorbtie din partea frontala este MINUSCULA, si deci disipeaza prea putin din forta impactului
    mai facusera si cei la top gear un test in care loveau un smart de un perete de beton, si da, a rezistat
    dar nu vreau sa ma gandesc la ce forte sunt supuse organele interne ale pasagerilor intr-un astfel de impact.
    +13
  • Sam@vianu
    la 19.07.2014, 12:19
    Foarte posibil. Astai defapt unul dintre motivele pentru care cam toate masinile moderne au luat serios in greutate.
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru