Voteaza:
0 voturi | 4 comentarii

O reclamă ingenioasă pentru Renault Espace

Renault încearcă să folosească o abordare diferită pentru promovarea modelului Espace. Familistul beneficiază de o reclamă care ilustrează suprafaţa vitrată impresionantă.

Comentarii (4)

  • la 20.10.2010, 19:59
    mi se pare super. Mai ales pentru o masina de familie.... suprafete vitrate mari inseamna o vizibilitate superba pentru pasageri. Te bucur si de drum asa, nu doar de destinatie.
    -
  • CT
    la 20.10.2010, 20:59
    Espace
    Mie-mi pare ca nu e vorba doar de vizibilitate ci si de siguranta .
    -
  • la 21.10.2010, 09:38
    dati-o la TV !!!
    -
  • raduku
    la 21.10.2010, 17:54
    Analiza super tare
    Ce interesant, citind parerile anterioare se poate constata urmatoarele:
    1. 5 persoane din 8 isi cumpara o masina pentru vizibilitatea pe care o ofera, conteaza ambianta interioara.
    2. 1 persoana din 8 este interesata de siguranta pe care o ofera.
    3. 2 persoane din 8 isi cumpara o masina , fara niste obtiuni clare dar tin cond de sfatul prietenilor.

    Salutari
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru