Voteaza:
6 voturi | 21 comentarii

Panou publicitar inteligent pentru Nissan Leaf la New York

Nissan a realizat un panou publicitar inteligent pentru electrica Leaf pe care l-a montat în apropierea locul în care s-a desfăşurat Salonul Auto de la New York.

Comentarii (21)

  • la 27.04.2011, 17:39
    mda......fara cuvinte.....
    +15
  • la 28.04.2011, 10:42
    tot fara cuvinte . . . dar poate din alte motive . . .
    -14
  • @unckle
    la 28.04.2011, 13:18
    sa-ti suspectam prostia?
    +13
  • Tzaq
    la 28.04.2011, 15:12
    Ca sa fabrice bateriile polueaza foarte mult. Ca sa o alimenteze cu energie electrica polueaza iarasi f mult. O porcarie de masina. Nu exista masina eco. Au zis despre Toyota Prius ca e eco si defapt ea consuma mai mult decat un M3 cu motor de 4 litri. (daca iei o toyota prius si mergi cu +100 km/h pe un circuit iti va consuma 16 litri, iar un M3 care se tine dupa ea va dupa ea va consuma vreo 14)

    O zi buna!
    -10
  • @Tzaq
    la 28.04.2011, 17:47
    Unde ai invatat chestiile astea? La prietenii tai, spargatorii de seminte de la coltul blocului?

    Trebuie sa fii cu adevarat "sclipitor" sa afirmi ca e porcarie o masina pe care n-ai vazut-o niciodata in realitate si care a obtinut cele mai prestigioase recunoasteri din industria auto la ora actuala: "World Car of the Year 2011" si "European Car of the Year 2011"

    Iar comparatia Nissan Leaf - Toyota Prius e prosteasca.

    Nu ca ai intelege ceva din toate astea...
    +11
  • mihai
    la 29.04.2011, 05:14
    am vazut panoul asta ... e chiar in fata la Javitz Center unde va fi salonul
    poti sa umplii lumea de uratanile astea de masini ca poluare tot o sa fie
    chiar la o strada dupa panou statea un autobus diesel (american diesel care sunt jalnice ) si scotea un fum de albea strada .... ce sa mai zic de camioane
    si mai am o intrebare
    vreau sa merg pana in canada , 700 km ...... unde dracu alimentez hidoshenia aia de masina ? de cate ori tre sa incarc si cat tebuie sa astept pentru o reincarcare a bateriei ?
    sistemul nu e dezvoltat deloc
    -10
  • Semtex
    la 29.04.2011, 08:32
    Leaf este o masina pentru acele persoane cu venituri peste medie,
    responsabile, deschise la nou, active, care au deja in garajul casei o
    masina cu motor termic, dar doresc pentru mobilitatea urbana, o masina
    fara emisii toxice, ieftin de alimentat, rapida si silentioasa. O
    masina care o poti incarca stand la o cafenea sau seara dupa ce ti-ai
    terminat treaba cu ea.

    O masina electrica se adreseaza si marilor companii care doresc
    reducerea costurilor la flote si o imagine buna pe piata. Tocmai de
    aia pentru inceput Renault-Nissan va vinde electricele doar
    persoanelor juridice.

    Exista studii europene care confirma ca 80% din populatie utilizeaza
    automobilul personal pentru distante zilnice mai mici de 50 km.

    Deci sa recapitulam:

    PROFULUL CLIENTULUI (PF)
    -patron, liber profesionist, manager
    -25-60 ani, celibatar sau cuplu
    -sta la casa / vila cu garaj
    -poseda o masina, dar doreste si o a 2-a
    -interesat de tehnologii avansate
    -apreciaza noutatile automobilistice
    -face ~100 km / zilnic in mediul urban
    -ocazional isi acorda calatorii de vacanta

    Eu zic ca sunt suficienti clienti care se potrivesc acestui profil,
    asttfel incat Nissan sa considere Leaf un succes de piata.
    +12
  • @semtex
    la 29.04.2011, 11:00
    m-ai dat gata. si unii dintre voi - masina cu motor termic???? of of of inteligenta dusa la extrem ce naste :))
    Tzaq ai dreptate.
    Mai documentati-va ce presupune constructia unei masina ca leaf sau prius. Pana cand iese de pe portile fabricii ea de fapt a poluat mai mult decat oricare alta masina diesel au benzina. Curentul electric necesar alimentarii cum credeti ca se obtine la ora actuala? Nuclear Power plant se numesc si se gasesc pretutindeni, iar astea sunt extrem de fiabile si de prietenoase cu mediul :) (vezi Fukushima, Cernobal).
    Poate sa primeasca x premii, daca folositi mintea nu ati alege asa ceva. E aleasa doar de smart ass-uri care vor sa arate ca '' le pasa de mediu'' CA tare s-au mai interesat ei de asta. Ipocrizia e la mare cautare in zilele astea.
    Ieu un polo, fiesta sau orice masina mica cu consum mic si esti mai in castig, e la jumate de pret si mai ieftin. De restul banilor umblii sute de km.
    -11
  • la 29.04.2011, 13:12
    @ .... : poti sa suspectezi ca mama ta nu a fost foarte inspirata in alegrea "tatalui" tau ...

    Pentru cei 24kWh pe care leaf ii consuma la un "plin" se ard, in medie combustibili folsili in valoare de peste 40kWh, respectiv aruncand in atmosfera:
    Carbune: 14000g CO2, 102g SO2, 40g NOx, 13g CO, 173g particule.
    Petrol: 11120g CO2, 180g SO2, 30g NOx,
    Gaz natural: 8101g CO2, 13.5g NOx,
    cele 3 de mai sus sunt sursa pentru peste 80% din energia electrica generata pe pamant, in acest moment - iar situatia nu pare a se schimba atat de repede incat masinutele electrice sa devina cu adevarat "verzi"

    @semtex - aia pare a fi o nota interna data catre dealerii renault-nissan :) . Cam cati dintre cei care se inscriu acolo sunt "patroni" de firma scapata de criza sin inca nu isi dau seama de valoarea reala a banilor ... cam cati crezi ca-s atat de cretini cat sa dea 30000E pe o "jucarie" doar asa de dregul naturii?
    -10
  • Semtex
    la 29.04.2011, 16:49
    @unckle
    Stiu ca tare ti-ar placea sa crezi ca nu e scrisa de mine, dar adevarul e altul... poti ajunge usor la concluzia mea doar daca ai mintea deschisa si esti lipsit de frustrari, angoase etc.

    Masinile electrice nu sunt intr-atat de multe incat sa justifice calculele tale. In plus o tehnologie care justifica niste procente azi , maine poate sa nu mai fie valabila.

    Ai auzit de energia regenerabila? Capata din ce in ce mai mult teren, iar in viitor va reprezenta un procent majoritar din energia totala produsa. Energia va fi furnizata de panouri fotovoltaice, energia solara concentrata, energia eoliana, energia din reciclarea deseurilor si alte surse de energie regenerabile.

    @@semtex
    Citeaza publicatii jurnalistice, ONG-uri sau analisti auto care sa sustina ca productia unei masini electrice polueaza mai mult decat una cu motor termic (termen prea greu pentru tine?) ... CONCRET !! din gura (sau din tastatura) oricine poa' sa dea... pune-ti faptele acolo unde sunt si vorbele! asta daca te tine!
    +10
  • Semtex
    la 29.04.2011, 17:44
    Oricum, daca e sa fim corecti, sunteti niste ipocriti in toata tirada voastra... putin va pasa voua de mediu, deci faza cu poluarea fabricilor de baterii e de poleiala... Spre deosebire de voi, mie chiar imi pasa de natura... si mai sunt si altii ca mine cu siguranta
    +8
  • la 29.04.2011, 22:32
    Faptul ca energia regenerabila, inclusiv aia hidro, are acum o pondere de 10% in vietile noastre ma face sa cred ca se vor inventa alte metode de propulsie a masinilor (sau poate cine stie ... alte metode de transport) pana cand se va trece de 50-60%.
    Faptul ca iti este destul de greu sa intelegi ca pentru a face un "plin" electric undeva cineva polueaza... ma face sa cred ca esti ecologist doar la fata si ca nu prea iti pasa sa incerci sa intelegi mai bine ce se intampla in spatele reclamelor de la TV. Este dreptul tau sa crezi despre tine ca esti "eco" si ca iti pasa de natura - eu te cred sincer - dar abordarea problemei este gresita, ar trebui sa vezi ce poti face tu si cei din jurul tau pentru mediu ACUM, nu intr-un viitor incert promis de niste "specialisti" platiti cu sume grele pentru a scoate in fata niste cifre nu tocmai "complete".
    Industria de obicei polueaza ... deci discutia despre cat polueaza fabrica de baterii in comparatie cu aia de motoare ... este inutila si irelevanta. Cert este ca pentru toate activitatile omului modern este nevoie de energie - mai multa sau mai putina, mai curata sau mai murdara. Depinde de toti oamenii cat de multa si cat de murdara - dar, din pacate, depinde de cativa oameni daca ceilalti au sau nu acces la tehnologii care ar diminua necesarul de energie ...

    si te rog eu , abtine-te din a face caracterizari personale bazate pe cateva randuri scrise pe un site ... este destul de probabil sa te inseli, si sincer nu prea vreau sa te injur de domna mama ta si pe tine. O minte deschisa se cheama ca ai si cand nu pui botu' la toate prostiile pe care le servesc astia populatiei - dar asta este mult mai greu de observat ... intelegi?
    -7
  • Semtex
    la 30.04.2011, 00:45
    @unckle
    Se vor inventa alte mijloace de propulsie pana se ajunge la 50% ER?! S-o crezi tu p-asta! Hai s-o dam in SF-uri, nu? StarTrek sau Odiseea spatiala, ce e?

    Si faci tu pe savantul cu mine, dar aici problema nu sunt reclamele, pt ca oamenii isi formeaza convingerile in urma documentarii si a experientelor personale. Pentru mine, masinile electrice au o justificare foarte puternica in conditiile actuale. Tu probabil ai bagat degetele in priza cand erai mic si ai ramas socat de atunci, saracutul de tine...

    imi scrii mie ca " ar trebui sa vezi ce poti face tu si cei din jurul tau pentru mediu ACUM" ?! Ei na!

    Treburile sunt simple: smogul si efectul de sera din marile orase trebuie reduse, iar Nissan Leaf e solutia cea mai la indemana.
    E ce poti face ACUM , da! Nu ca ar intelege unul ca tine cu educatie ecologica zero...

    Dupa cum vrei sa lasi tu de inteles masinile electrice ar polua CEL PUTIN la fel de mult ca masinile cu motor termic! O absurditate de la un cap la altul ! Iar comparatia intre emisiile fabricilor este "inutila si irelevanta" pt ca nu ai dovenzi in sensul asta. Daca erau dovezi care sa-ti fie favorabile sa vezi ce "utila si relevanta" era comparatia!

    Daca ar fi sa ne luam dupa tine, totul se invarte in jurul petrolului ... nu-i chiar asa...
    +7
  • Semtex
    la 30.04.2011, 00:48
    erata:
    *smogul din marile orase
    +1
  • la 30.04.2011, 11:46
    nu imi aduc aminte sa fi spus ca polueaza cel putin la fel de mult ...

    si mai termina cu atitudinea asta de baiat destept, pentru ca nu esti, si siplul fapt ca apari aici si nu faci altceva decat sa-ti impui cu vehementa parerile, jignind in stanga si in dreapta pe toti cei care spun altceva, nu denota o inteligenta mareata
    -5
  • Semtex
    la 01.05.2011, 10:39
    Te poti simti jignit doar daca te simti cu musca pe caciula... pana una alta eu scriu pentru cei care au cap sa priceapa, dar nu si-au format inca o opinie... acesti oameni nu tebuie indusi in eroare... asta pt ca schimbarea vine de la fiecare dintre noi... schimbarea e posibila ACUM
    +5
  • la 02.05.2011, 23:36
    mi se pare normal sa ma simt cu musca pe caciula ... ca doar dl semtex are dreptate in permanenta nu ?

    ia sa vedem:
    "Opinia ta in calitate de... ce?! nu-mi trebuie mult ca sa-mi dau seama ca-i un subiect care te depaseste... sunt obisnuit cu analizele "profesioniste" ale unor bautori de bere, elevi sau hartogari / finantisti care-si dau aere de mari eruditi... o sa repet si pt tine intarziatule: Duster are toate adaptarile specifice oricarui alt SUV COMPACT prezent pe piata.
    Ceea ce in mintea ta suna a critica, e de fapt o platitudine a timpurilor pe care le traim... e un semnal ca trebuie sa-ti scoti ochelarii de cal..." -- asta nu mi-a fost adresata mie, dar tonul ramane :)
    "Sunt incuiati care striga "monopol pe electricitate" sau "fabrici de baterii ultrapoluante" NU EXISTA ASA CEVA !" -- asta m-a jignit profund ... auzi tu, si io care credeam ca o manuta mica de oameni conduc lumea... silly me :)
    "Chiar asa greu de priceput e in tartacuta aia a ta facuta din material de conserva" -- ma bucur ca existi.. ce ma faceam fara tine?..
    "Da' ce sa ne asteptam de la un amarastean cu mitsubishi cacarisma la mana a 7-a" -- ce masina ziceai ca ai ?
    "Bai priceputul lui peste, in domeniul auto cand ne referim la emisii , ne raportam la emisiile PRODUSULUI FINIT " -- de parca curentul ala nu polueaza... dar asta-i alta discutie
    "Nu lucrez la Renault (reno dupa transcrierea taranilor) " -- suficient de inteligent pentru a intelege o gluma
    "Ma faci sa rad! Dar de ce trebuie sa reafirm eu chestiuni de bun simt? Ca nu te duce pe tine capul? Cine esti tu? Ma doare in cot de tine!" ... mda...
    "poti ajunge usor la concluzia mea doar daca ai mintea deschisa si esti lipsit de frustrari, angoase etc" -- deci daca nu gandim ca tine ... clar gresim...
    "sunteti niste ipocriti in toata tirada voastra... putin va pasa voua de mediu" -- aici dai dovada ca nu prea intelegi nimic ...
    "Te poti simti jignit doar daca te simti cu musca pe caciula..."
    "Tu probabil ai bagat degetele in priza cand erai mic si ai ramas socat de atunci, saracutul de tine..."

    . . . si tot asa :)
    si sa vizitati http://www.automarket.ro/raspunsuri/intrebare/ce-accesorii-credeti-ca-ar-trebui-sa-adauge-dacia-in-oferta-pentru-duster-4705.html .. sa vedeti ce frumos se exprima dl Semtex la adresa altora :) ... mda, este clar prietene, noi toti avem o problema, nu tu, stai linistit ;)

    (scuze de off-topic ... dar "on-topi" am cam epuizat tot ce se putea discuta... mai ramane sa le vedem pe strada)
    -3
  • Semtex
    la 03.05.2011, 09:46
    Ti-a luat ceva sa adaugi toate astea :)) nu stiam ca te chinui chiar asa =)) poti sa mai adaugi si "sa-ti suspectam prostia?" , pt ca tot eu am scris-o..
    oricum, eu iti multumesc pt reclama, dar esti mult off-topic, iar eu nu ma lsa tarat unde ai tu chef... poti sa ma jignesti cat vrei, chiar ma doare in cot, dar daca arunci cu noroi inspre Nissan iti dau la capatana imediat ! Pana te inveti minte!
    +4
  • la 03.05.2011, 15:05
    am incercat sa omit comentariile nesemnate, dar cred ca-i destul de clar din ce "material" sunteti construit domnule Semtex ;).
    Si ma bucur ca Nissan are un aparator infocat, ca doar Reanult-Nissan-Dacia fac cele mai bune masini din lume si nimeni nu ar trebui sa aiba nici nu motiv sa ii critice - iar cretinii aia care se incumeta sa le critice trebuie batjocoriti imediat, ca sa-si dea seama de pozitia lor inferioara in societate.
    .. dar, la sfarsit de zi, nu pot sa-ti zic decat ca esti slab, foarte slab la capitolul dezbateri/discutii etc. Imi pare rau ca de fiecare data cand apare cate o stire si apari tu printre comentatori totul degenereaza in jigniri aruncate catre toti ... dar internetul este liber ( inca ).

    ce masina ziceai ca ai ?
    -3
  • Semtex
    la 03.05.2011, 19:14
    "cele mai bune masini din lume" ...pff :))

    Dupa stilul prostesc ce te caracterizeaza, recidivezi si o dai iar in extreme... Spre deosebire de tine, eu nu sunt genul care sa ma arunc des cu declaratii radicale intr-un spectru atat de larg...

    Nu sustin si nu am sustinut niciodata ca Dacia, Renault sau Nissan face cele mai bune masini din lume, ci obisnuiesc sa raspund punctual la fiecare obiectie. Si de unde pana unde trebuie sa-ti dau eu tie raportul in ceea ce ma priveste?! Aici discut de Nissan. Nissan Leaf !
    +2
  • la 03.05.2011, 20:19
    mie mi s-a parut ca discutai de o anume Carisma :) .. deci , ce mazina zici ca ai ? ... sau ti-e rusinica sa ne spui ? .. ai dat-o in defensive? ... my friend, ti-am spus ca esti slab la capitolul dezbateri, resemneaza-te. Macar te poti consola cu faptul ca marea majoritate a romanilor (si nu numai) sunt indobitociti suficient ca sa nu observe ;)
    -2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru