Voteaza:
0 voturi | 3 comentarii

Reclama care introduce noul slogan Mercedes - "Cel mai bun sau nimic"

Mercedes îşi va clădi campaniile de publicitate viitoare pe un nou slogan: "Cel mai bun sau nimic". Germanii au creat şi o reclamă, care trece în revistă realizările din istoria Mercedes.

Comentarii (3)

  • I.O.N
    la 17.06.2010, 10:32
    Imi placea ultima reclama la Honda dar asta e cu mult peste!!
    -
  • la 17.06.2010, 10:43
    Opinie
    Jos palaria! Astfel de sloganuri ar trebui sa ne conduca pe toti! In toate domeniile vietii. In definitiv asta face diferenta intre natiuni, popoare, state, comunitati, grupuri de oameni si indivizi. Nu ma mira ca acest slogan a venit de la un neamt. Haideti sa fim calauziti de un astfel de slogan toti cei care ”activam” pe Automarket. Sa facem din Automarket un site model pentru online-ul, media si realitatea romaneasca.
    -
  • cezar p.
    la 17.06.2010, 13:56
    Poate...dar...in prezent...
    Poate, poate va face ceva mai bun. In prezent Mercedes se bazeaza mai mult pe emblema, pe sigla si mai putin pe calitate. Modelul meu, un Vaneo din 2002, e execrabila. Suspensie slaba, plastice inferioare, intr/un cuvant> JALNIC!
    eSTE POSIBIL CA E CLASS SAU S CLASS SA FIE CEVA MAI BUNE, DAR PT CAT CERE MERCEDES PT ACESTE MODELE NU SE MERITA. NO OFFENCE!
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru