Voteaza:
0 voturi | 28 comentarii

Chevrolet ne explică cum se calculează consumul de 2.5 litri al lui Volt

Chevrolet Volt este, spun cei de la Chevrolet, cel mai eficient model compact de pe piață, cu o medie combinată de 2.52 litri/100 km. Explicația vine în filmul următor.

Comentarii (28)

  • la 26.12.2010, 13:25
    VOLT
    Ce frumos.....ne-au aburit ca e electric la inceput...apoi au dat-o cu motoare pe combustie care incarca bateria ...si mai apoi vine cu articol gen cel mai mic consum ..2.5 l/100 de km =) SUperb.
    -
  • rty
    la 26.12.2010, 13:51
    prius, volt, leaf = marketing pentru cei slab de inger
    37MPG este un consum mare si pentru o masina normala. Penibili ca de obicei "mancatorii de grasimi saturate". Ce se fac dansii cand viata bate teoria si ai de facut un drum lung iar cele 35 de mile "electrice" devin lipsite de importanta? O sa zica sa ma opresc de 4000 de ori ca sa reincarc? Nu multumesc mai bine iti cumperi o masina cu un MPG bun din start ( gen DIESEL) care nu poarta cu ea 500kg de baterii toxice. Aviz ecologistilor de coltul blocului: acumulatorii de la petardele astea vor face mai mult rau decat toate masinile clasice puse cap la cap.
    -
  • la 26.12.2010, 14:36
    @rty
    Nu chiar. 37 MPG inseamna 60 km cu 3 l ceea ce inseamna 5 l/ 100km
    -
  • la 26.12.2010, 15:56
    masinile electrice nu au nici un viitor........
    de ce??
    pai in 21 12 2012 murim:)))))))))
    -
  • sile
    la 26.12.2010, 16:11
    @Lamborghini
    Mai calculeaza inca odata-37 MPG inseamna 59.2km cu 3.7854 l adica 6.4l/100km.
    -
  • la 26.12.2010, 16:12
    mda
    tzenu lasa mai usor prognozele.... nu sunt bune asta k consuma mult k ne pacalesc..lasa k sunt mai bune hibridele de la bmw cu 20% mixt....
    -
  • gelu
    la 26.12.2010, 19:22
    It's More Car Than Electric.
    It's a Hybrid!

    In alta ordine de idei, citind unele comentarii (unul in mod special) nu pot sa nu-mi aduc aminte de o vorba din batrani: nu obisnui cornuta (boul - in original) cu paie; cand ii vei da fan iti va rasturna ieslea. Orice asemanare cu realitatea NU este intamplatoare.
    -
  • truthseeker
    la 26.12.2010, 22:38
    Volt NU e cel mai eficient
    Poate sa zica Chevrolet ce-o zice, dar pentru Nissan Leaf platesti echivalentul a 2.37 litri/100 km, deci chiar mai putin, consumul asta fiind calculat de un organsim independent din SUA, nu de producator.

    http://www.automarket.ro/stiri/nissan-leaf-a-fost-clasificata-ca-fiind-cea-mai-eficienta-masina-compacta-34746.html
    -
  • Gabi
    la 26.12.2010, 23:18
    prostie
    Prostie de masina.. rahat
    -
  • @rty
    la 26.12.2010, 23:23
    @rty
    Din cate imi dau seama esti un copil cu minte putina... masinile electrice (fara ghilimele) nu sunt pt cei de la "coltul blocului" asa cum sed ei in imaginatia ta... electricele sunt pt oamenii bine situati financiar, deschisi la noi tehnologii, care au o masina cu motor pe combustie interna in garaj, dar vor si un autombobil electric pt a se deplasa ieftin, rapid si curat prin orasul in care traiesc.
    Atat ! Se numeste RESPONSABILITATE, un cuvant de care nu prea ai habar.

    "DIESEL) care nu poarta cu ea 500kg de baterii toxice"

    Nu stiu de unde iti iei informatiile, dar esti complet detasat de realitate baiatule... in primul rand, la un full-electric, bateriile nu cantaresc 500kg, ci aprox. 250km, in al doilea rand gazele care ies pe furnalele fabricilor de masini cu motoare termice + gazele la teava de esapament sunt de o mie de ori mai TOXICE decat gazele rezultate la producerea unor simple baterii.
    De incarcat, bateriile se pot incarca peste noapte in garaj (instalatia de incarcat e livrata de constructor), sau se pot incarca in 30 min pana la 80% capacitate la mall-uri, restaurante, cafenele sau la viitoarele statii Quick-Drop, inventate de Renault-Nissan. Timp - 3 minute.
    Mai ai de invatat!
    -
  • rty
    la 27.12.2010, 01:41
    pentru distinsul domn de mai sus
    Esti un fel de Hegel nedescoperit. Te admir si imi doresc sa fie cati mai multi ca tine. Te sarut dulceata.

    PS Ma tavalesc de suparare ca nu pot sa te jignesc si eu... esti prea tare pentru mine
    -
  • la 27.12.2010, 02:18
    @@rty
    si cu acele 250 kg de baterii cand nu mai sunt bune ce faci?atunci nu mai poluezi,nu?
    stii ca pt "producerea unor simple baterii" sunt folosite diverse substante chimice f toxice?
    si acele simple baterii sunt produse in niste chestii care se numesc fabrici si fabricile au niste tuburi in sus care se numesc cosuri/furnale si ghici ce iese pe ele in atmosfera...
    -
  • orbul
    la 27.12.2010, 04:05
    fericiti cei saraci cu duhul
    ce coincidenta, tocmai ma uitam la Book of Eli

    @rty, alinusu si alti ca voi: nu e deajuns sa ai unealta la indemna trebuie sa si stii sa o folosesti

    tara de ignoranti...
    -
  • Marian
    la 27.12.2010, 08:43
    Zicea unu pe aci ca un Leaf e mai eficient decat Volt. Asa o fi, dar ce faci cand ai de parcurs 4-500 de km intr-o zi? Daca ai de parcurs cate 50-60 de km pt naveta sunt la fel de eficiente amandoua, dar ce te faci daca afara ploua sau te apuca noaptea? Nu dai drumu la stergatoare sau nu aprinzi luminile pentru a ajunge acasa?
    -
  • la 27.12.2010, 09:58
    "dar ce te faci daca afara ploua sau te apuca noaptea? Nu dai drumu la stergatoare sau nu aprinzi luminile pentru a ajunge acasa?"

    dar daca ai becu' de la rezervor aprins pleci spre casa ( 40-50km ) fara sa alimentezi ?

    parerea mea este ca daca faci pana prostului ... esti prost indiferent de masina ...

    @volt -- " zi sa mori tu ca mananca doar 2% "
    ce bullsh!t de marketing american au baietii astia pe ei frate ... ceva incredibil.
    apropo' - stiati ca americanii au drumuri.. lungi ? ... ca "media" aia de care vorbesc ei este valabila doar daca stai in oras, langa job (30km..). Dar mai stiti ca in SUA nu prea poti sa stai asa de aproape de oras --- cai scump ca dracii , si lumea sta si la 100km distanta ? Si mai stiti ca Volt dupa ce isi consuma bateriile este PRAF SI PULBERE in materie de consum ?? ...si asta judecand logic sistemul de propulsie, nu doar pentru ca vreau eu sa imi arat inteligenta pe aici.
    s-o luam pe rand ;)
    1. 35mile pe electric ... mda, cad bate vantu din spate, sunt 22 de grade afara, drumul este un pic la vale, drept si fara semafoare.
    Ce se intampla daca sunt 40 de grade afara ? .... tai 5-10mile pentru ca folosesti curentul pentru instalatia de aer conditionat. Ce se intampla daca sunt -10 grade ? .. tai 5 mile datorita scaderii eficientei bateriilor si mai tai vre-o 5-10 pentru caldura. Ce se intampla daca este frig .. sau cald... si dai de aglomeratie in oras ... evident mananci bateria pe caldura sau aer conditionat si faci 5mile pe "electric".
    2. 6,x % in modul "cu motorul pornit" ? sa fim seriosi, asta-i o gluma proasta deja. De ce este o gluma proasta? simplu - sa incercam sa gasim o masina cu motor pe benzina, aspirat, de 1,4-1,6l, cu greutate totala in jurul a 1500kg si care sa consume "combinat" sub 7 ... in realitate ;).
    Modul semielectric al lui Volt este o transmitere a puterii motorului pe benzina la roti prin intermediul a doua motoare/generatoare electrice. Transmitem puterea avand intre roti si motor 2 alte utilaje care au randamente in jurul a 90% --- deci automat si din start motorul pe benzina are un randament de 80% de trimitere a puterii create la roata.
    INDIFERENT de vorbele goale aruncate de cei de la marketing VOLT este o masina INEFICIENTA in afara modului electric. Si INDIFERENT ce spune un abtipild masina aia NU va avea mai mult de 25-30mpg ( evident in afara cazului in care locuiesti la 3km de job, la 2km de supermarket si sala de bowling.. etc. ).
    Acum nu avem decat sa asteptam sa vedem masina pe strada, in mainile unora care sunt impartiali .... dar impartiali pe bune , nu vre-o "semi-facatura" de test-drive facuta sub supervizarea celor de la Chevrolet.
    sarbatori fericite domnilor, si numai ganduri bune ( evident comentariile de mai jos sunt scutite de asta si sunt libere sa exceleze in injurii )
    -
  • @alinusu
    la 27.12.2010, 17:53
    @alinusu
    dai dovada de aceeasi superficialitate ca panglicarii care au ceva impotriva masinilor electrice... nu-mi pune mie acceasi placa fictiva la un comentariu de-al meu citit pe sarite... construirea unei masini cu motor termic implica o poluare mult mai mare: direct si indirect.
    Gandeste-te numai la energia consumata pt transportul si depozitarea combustibilor fosili, la procesul de productie cu emisii poluante, dar si la noxele iesite pe teava de esapament... aduna tu toate astea si apoi sa vedem daca mai ai curajul sa-mi spui ca masinile electrice polueaza mai mult... hai ca esti ridicol
    -
  • la 27.12.2010, 21:31
    @ domnul de mai sus :

    iti dai (sper) seama ca Volt nu este o masina electrica ?
    -
  • Thor
    la 27.12.2010, 23:52
    mai unchiule
    Te rog eu sufera in tacere :)
    -
  • la 28.12.2010, 00:53
    @@alinusu
    dupa cum zice si unckle banuiesc ca iti dai seama ca si volt e tot o masina cu motor termic!:))
    in al doilea rand nu mai fi asa de inversunat sa nu ti se faca rau,ia-o mai usor!:)
    in al treilea rand gandeste-te cum se obtine electricitatea si dupa gandeste-te cum ar fi daca toti ne-am lua cate o masina electrica(full electrica,nu ca volt)!
    a sa nu uit: tu stii ce inseamna "panglicar"?
    -
  • Dicocodino
    la 28.12.2010, 01:57
    Volt
    @unckle
    In general ai dreptate, dar:
    1. oricate semafoare ar fi pe o strada consumul e acelasi ca si cum pe strada respectiva nu ar fi semafoare. Asta din cauza faptului ca motorul electric isi opreste complet turatia atunci cand masina e oprita, spre deosebire de motoarele cu combustie.
    2. media distantei parcursa e de 35 mile, iar distanta propriu-zisa variaza intre 25 si 50 de mile. In Wikipedia la articolul despre Chevrolet Volt apar cateva teste. Testul cu cea mai mica distanta a fost facut de Car and Driver si arata 26 de mile in cele mai rele conditii de trafic si cu viteza de 80mph (cand viteza trece de 70mph motorul pe benzina intra in ajutor), dar, daca bine am inteles din articolul lor, la intoarcere au obtinut 31 de mile. Testul cu cea mai mare distanta arata 47.5 mile si se specifica faptul ca masina arata ca mai avea suficienta energie pentru inca 10 mile, dar a fost condusa in cel mai eficient mod posibil. Cele doua teste sunt extremitatile.
    3. in unele teste a fost folosit aerul conditionat dar distanta nu a coborat sub 30 mile.

    @----------------
    1. 70mph inseamna 112kmh. Daca are de gand cineva sa spuna ca asta e o viteza mica pentru soferul obisnuit, atunci e un ipocrit.
    2. 26 mile inseamna 42km. In Bucuresti poate ca e putin, dar in alte orase distanta asta inseamna un drum dus intors dintr-un capat in altul chiar si de doua ori.
    3. Simplul fapt ca are un motor pe combustie care ajuta la deplasarea masinii il face pe Volt un hibrid. Asta e definitia hibridului. Nu conteaza ca motorul respectiv doar incarca acumulatorul. Plus ca in cazul lui Volt motorul pe benzina se poate conecta mecanic pentru a transmite putere la roti in caz de nevoie.
    4. Eu nu cred ca ar trebui sa fie important faptul ca masina e hibrida, ci faptul ca, spre deosebire de alti hibrizi, Volt permite parcurgerea a 35 de mile doar in modul electric.
    5. Chevrolet ofera o garantie de 8 ani sau 160000km pentru acumulatori. Chiar daca se va dovedi ca acumulatorii de pe Volt se strica mai repede, costurile vor fi suportate de Chevrolet. Asta nu ar trebui sa fie un motiv de a da o nota proasta masinii.
    -
  • @alinusu @unckle @rty
    la 28.12.2010, 10:52
    @alinusu @unckle @rty
    Inca odata dati dovada de superficialitate... eu sunt cel care i-a raspuns lui 'rty' , cel care baga la gramada hibride si electrice : "prius, volt, leaf = ..."
    Comentariul meu se refera strict la masini electrice, nu la Volt. Nu voi continua. S-a transformat intr-un dialog al surzilor... Scurt voi spune: cine are cap pricepe, cine nu moare prost
    -
  • @all
    la 28.12.2010, 11:13
    romanul dupa ce ca e rupt in cur si are cele mai mici venituri din Europa, mai e si fudul... adica americanii care platesc benzina cu 80 de centi / litru (3 dolari pe gallon) sunt innebuniti dupa orice masina cu baterii, iar noi romanii "mai smecheri" cu 1.6 dolari / litru la pompa facem figuri la Nissan Leaf cu 5 dolari pt un full-charge de 160 km?!!

    baaaiiii inconstientilor, ala 1 litru de benzina nu va ajunge nici din centrul orasului pana la perfiferie unde stati voi!
    -
  • la 28.12.2010, 11:23
    Electric future
    Dupa toate comenturile de mai sus inclin sa cred ca toata lumea are dreptate in felul lui..ideea este ca voi pescuiti intr o galeata, toti fiind convinsi fiecare in parte ca veti prinde pestele cel mai mare....ceea ce se vede sau se arunca pe piata in materie de hibride sau electric car e praf in ochii! in anii 50 un calculator care stia sa faca 2+2=4 ocupa un hangar care era plin de dulapuri, azi un ceas chinezesc face de sute de ori mai multe...oare motorul otto a ramas atat timp cea mai buna optiune de 150 de ani incoace...atat timp cat v-a exista petrol sub nisip nicio tehnologie alternativa cu adevarat fiabila nu v-a scoate capul la lumina! desi sant convins ca exista...ceea e vedeti voi sant firimiturile pe care o mana de oameni vi le arunca sa le ciuguliti ca sa va tina ocupati! Q.E.D.
    -
  • Thor
    la 28.12.2010, 11:53
    Cainii latra caravana trece
    -
  • ion
    la 28.12.2010, 12:13
    @black_ink
    Tin sa te contrazic. Electricele sunt reale si sunt pregatite! De speculat pe marginea fiabilitatii poate specula oricine. Dar atat vor ramene: simple speculatii.
    Oricum niciun constructor nu risca sa investeasca miliarde de dolari si sa scoata o tehnologie netestata si putin fiabila pt ca o asemenea lovitura de imagine ar putea duce la faliment.
    Masinile cu motoare termice au avut nevoie de 120 de ani sa ajunga la nivelul la care sunt astazi. In aprox 40-50 de ani e pronosticat ca vom ramane fara petrol. De ce sa nu incepem de acum sa dezvoltam tehnologii alternative? De ce sa nu incercam sa mai subtiem smogul din orase? De ce sa nu circulam mai ieftin?
    In 2015 masinile electrice vor avea o autonomie de 240 km. In 2020 masinile electrice vor detine 10% cota de piata la nivel mondial. Astea sunt target-uri CONCRETE. Nonsensuri ca ale tale camuflate in cuvinte alese poate scrie oricine.
    -
  • geo
    la 28.12.2010, 22:49
    poate apare Opel Ampera
    si o sa fie un hibrid turbo diesel ... oricum mie imi place mai mult Volt decat Prius, se incarca de la priza, ai cuplu de la 0rpm, consumul de 2,5% e ok ... daca mai scade si pretul hibridelor cumparam si noi ...
    -
  • la 29.12.2010, 12:59
    "oricate semafoare ar fi pe o strada consumul e acelasi ca si cum pe strada respectiva nu ar fi semafoare. Asta din cauza faptului ca motorul electric isi opreste complet turatia atunci cand masina e oprita, spre deosebire de motoarele cu combustie"

    mda, se vede cate stii despre fizica ... parerea mea ar fi ca iti mai trebuie un "bis" la perioada pierduta dintre clasele a 7-a si a 12-a

    de asemenea, wikipedia ar treebui considerata "corecta" doar pe subiecte cu documentatie serioasa la baza -- wikipedia este "libera" si oricine poate edita acele pagini cata vreme se supune regulilor. De unde STII TU ca pagina de pe wikipedia nu are in spate 1milion de dolari "donati" fundatiei ?

    @thor ... calm prietene, mai vorbim cand o sa fie pe strada masinile alea ;)
    -
  • Dicocodino
    la 29.12.2010, 18:15
    cu sau fara semafoare
    Nu se pune problema discutarii cunostintelor mele si nici a claselor pierdute pentru ca nu isi are rostul. In plus ar fi fost normal sa ma contrazici cu argumente.

    Orice idei ai avea tu, motoarele electrice chiar nu se invart cand masina nu se deplaseaza. Motoarele cu combustie stau la relanti si consuma. Masinile electrice folosesc acelasi principiu ca aeromodelele electrice.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru