Voteaza:
1 vot | 6 comentarii

Cum ajungi să cunoști istoria Jeep? Conduci cele mai importante modele din ultimii 75 de ani

AutoExpress a vrut să vadă cum a devenit Jeep atât de popular în ultimii 75 de ani. Pentru asta a mers în SUA, unde a testat cele mai importante modele din istoria de 75 de ani a constructorului american.

Comentarii (6)

  • OIIIIIIIO
    la 28.04.2016, 11:20
    O marca cu istorie si traditie grea in spate. RESPECT!
    +3
  • la 28.04.2016, 11:26
    Frumoasa istorie, dar nu am inteles nimic Din filmul de mai sus , am tras concluzia ca aceasta masina a avut ceva influenta in castigarea razboiului.Chiar asa sa fie? Eu stiam ca Petrolul si hiaceul au facut istoria, Cred ca filmul asta este o mare bucata de rahat cu apa rece,.Este in engleza, iar noi, romanii , suntem din nou vitregiti de soarta. De ce nu dati istoria asta si in limba romana? Mare pacat!
    0
  • Andy
    la 28.04.2016, 11:43
    Slabut per total. Primul SUV a fost Chevrolet Suburban cu 11 ani inaintea lui Willys Wagon, adica in 1935.

    Si sa nu aminteasca de Forward Control si Wagoneer / Grand Wagoneer printre modelele iconice?
    +2
  • la 28.04.2016, 13:44
    @Andy

    Ai dreptate, insa doar partial.... Suburban a avut 4WD abia dupa 1955... Asa ca, daca acceptam ca un SUV fara tractiune integrala nu e un SUV, cred ca Jeep la facut pe primul.
    +4
  • la 29.04.2016, 10:05
    l-a facut
    -
  • inexorabil
    la 01.05.2016, 21:56
    Hristos a ȋnviat!

    Axiomă: degeaba fugim de adevăratele valori (cele afirmate ȋn trecut, firește) – ele se vor afla, mereu, cu un pas ȋnainte ȋn goana noastră absurdă către viitor (sau nu va fi niciunul?...doar un prezent “ȋncremenit” ȋn sine și bântuit de incertitudine?...”Istoria s-a terminat” – Francis Fukuyama; da, dar se va relua când va apărea acel nebun “global” și extrem de “mesianic”…).

    Dacă aruncăm o privire ȋn ansamblu asupra prezentului, este imposibil să nu observăm (uimiți?) că există destui reprezentanți ai mass-mediei (nu doar de specialitate) care evocă din ce ȋn ce mai multe monumente ale automobilismului care au intrat ȋn legendă (printre ei, nu cred să fie vreunul mai fericit decât simpaticul Jay Leno).

    Jeep…Ehei, câți ȋl maculează, inclusiv pe AM. Pe mine mă contrariază doar dispariția lentă (mă rog, cică ar fi vorba despre “evoluție”), de pe modelele brandului (exceptând Wrangler-ul), a configurației consacrate a grilei radiatorului (aceea care “coincide” cu utilizatorul “OIIIIIIIO”). Bine, totuși, că iese tot numărul magic șapte la numărătoarea fantelor :) Oricum, să ne trăiești, Jeep!

    Marchionne (sau Marchionnino, cum ȋl “alintă” Davide Cironi), ai grijă de această piatră nestemată (sperăm că ȋți va prii lecția Lancia). De fapt, toate din FCA sunt nume uriașe (eu cred că tocmai acest adevăr simplu nu-l realizează, ȋn sensul că aceste mărci constituie niște “discuri” care ȋngreunează “haltera” minții/misiunii lui).
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru