Voteaza:
11 voturi | 9 comentarii

Electrica bate benzina: Tesla Model S umileşte un Ford Mustang de 700 de cai

Deja celebrul mod de rulare "Insane" al modelului electric Tesla Model S reuşeşte să depăşească la performanţe legende tunate precum acest Ford Mustang dus la 700 CP.

Comentarii (9)

  • hazard
    la 27.07.2015, 12:02
    pariez ca la o cursa de 1000 de km treburile stau exact invers
    -9
  • @hazard
    la 27.07.2015, 12:16
    depinde cand mustangul atinge cuplul maxim si cat cuplu maxim are tesla ,luind in considerare ca tesla il are maxim de la atingerea pedalei...s-ar pute ca la un anumit moment turatia mustangului sa atinga un cuplu mai mare decat al teslei si....clar,il va depasi...
    +1
  • la 27.07.2015, 13:54
    Eu nu înțeleg de ce tot se fac aceste liniuțe cu Tesla S, nu contează că ai 700 sau 1000 de cai, cuplul instant și tracțiunea pe toate roțile o fac imbatabila la accelerație, la modelele clasice cu tracțiune spate se pierde timp cu pierderea aderentei.
    +8
  • V8
    la 27.07.2015, 14:29
    Clar,Model S este masina viitorului,totusi sunetul unui muscle-car este demential,iti face pielea de gaina,nici macar cele mai scumpe supercaruri europene nu suna atat de bine.
    +8
  • 1234
    la 27.07.2015, 16:34
    Viitorul este aici. Tesla a reusit sa faca din masinile electrice ceea ce nimeni n-a reusit pana acum. Atat putere cat si autonomie. Plus ca la statiile cu energie Tesla, alimentarea se face gratuit. Ca sa va dati seama de cat de invechita este tehnologia prin ardere de combustibil, ganditi-va cum ar fi sa avem frigiderul sau aspiratorul pe benzina sau motorina?!
    +6
  • Marketing
    la 27.07.2015, 23:04
    Marketing agresiv tipic american. Nimic deosebit.


    Motive pentru care nu mi-as lua o Tesla Model S niciodata:

    -Pe bancheta din spate stai cu genunchii dupa urechi din cauza bateriilor , bancheta rabatata nu ofera podea plata, ci inclinata + un sant cat canalul manecii
    -pe locurile opuse pt copii (copiii pe care ii pui in portbagaj vreau sa spun), siguranta e zero la un impact din spate.
    -Nu ai buzunare la usi in care sa-ti pui o sticla de apa la jumate.
    -Torpedoul e minuscul. La fel si suportul pt pahare.
    -in tavita pe tunelul central daca pui ceva la accelerare zboara de colo colo
    -Stalpii A foarte grosi obstructioneaza masiv vizibilitatea. Totusi masina e imensa. Ar fi trebuit sa aiba camere de jur imprejur, sa o vezi de deasupra., dotare care este si la un banal Nissan la un sfert din pret. Cica Tesla asta ar fi trebuit sa fie masina high-tech...
    -Stergatoarele sunt mai zgomotoase decat masina in sine; au pretentii "premium" se pare... fleosc,fleosc!
    -vizibilitate luneta foarte slaba
    -climatizarea nu are botoane separate; trebuie sa intri in meniul stufos ca sa pornesti clima; incomod
    -fiabilitatea ! are o multume de gargauni.
    -autonomia reala e undeva la 300 km.
    -1
  • la 27.07.2015, 23:27
    coae, ai mers tu cu una si nu tza placut?

    in corsa ala al tau din '97 ai mai mult spatiu?

    LOL! ce uameni ! ce caractere!
    -1
  • Marketing
    la 28.07.2015, 13:23
    Da, am urcat in ea; nu, nu am condus-o, dar s-au facut nenumarate review'uri pe tema autonomiei reale la tesla.
    ps: limbajul de pubertar imatur nu ma impresioneaza deloc, sa stii
    +4
  • salam
    la 28.07.2015, 21:32
    Motorul electric, bate pe cel cu ardere interna din toate punctele de vedere.Era de asteptat ca Tesla sa isi bata joc de mustang, si de bugatti poate sa faca asta
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru