Citroen vrea să-l convingă pe Loeb să revină în WRC

de Daniel Popescu
Vineri, 10.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Citroen speră să-l convingă pe Sebastien Loeb să combine o eventuală participare în Raliul Dakar cu un program part-time în Campionatul Mondial de Raliuri.

Esential 9 titluri mondiale a obtinut Sebastien Loeb in WRC
Sebastien Loeb a dezvăluit recent că analizează oportunitatea de a concura pentru Peugeot în Raliul Dakar în ianuarie 2016, cu preţul de a renunţa la cariera în Campionatul Mondial de Turisme.

Yves Matton, şeful Citroen Racing, are însă un plan şi mai îndrăzneţ: francezul vrea să-i propună nonuplului campion mondial să concureze în Raliul Dakar şi să aibă un program part-time în Campionatul Mondial de Raliuri.

"Se bucură de ceea ce face, dar uneori probabil nu se bucură când nu câştigă. Este normal pentru un campion ca el să vrea să câştige în fiecare weekend, aşa că pentru el este mai dificil decât în WRC pentru că în WTCC sunt mai mulţi piloţi capabili de victorie. Putem vorbi să-i cerem să revină în WRC, dar nu cred că va fi interesat de un sezon complet", a declarat el.

În opinia lui Matton, revenirea lui Loeb în campionat, chiar şi cu un program limitat, ar fi benefică, întrucât ar reprezenta o provare pentru Sebastien Ogier, care domină competiţia începând din 2013.

"Principala slăbiciune a WRC-ului este că există doar doi piloţi capabili să câştige titlul său să obţină regulat victorii.

Unul dintre ei participă în campionat, şi anume Ogier, în timp ce celălalt este în WTCC", a adăugat el, cu referire directă la Loeb.

Via Autosport

Comentarii (5)

  • tocmai Ogier este problema majora pt Loeb... cu siguranta daca revine va castiga raliuri dar e greu de crezut ca la varsta lui si dupa atata pauza va mai lua titluri... ar risca sa pateasca ca Schumacher... cand au fost coechipieri, desi Loeb era in plina forma, cei doi au fost foarte apropiati (mult mai apropiati decat sunt acum Hamilton si Rosberg... pt ca e clar ca Rosberg e foarte aproape de Hamilton insa ii liseste ceva care sa il faca sa se impuna... Ogier avea in competitia cu Loeb chiar si acel ceva...)
    3 5
  • @ dany
    Problema majora in momentul de fata pentru Loeb este ca Citroen in prezent nu poate concura in materie de buget ( si evident dezvoltarea masinii ) cu VW, Hyundai si din 2017 cu Toyota ce il va avea ca manager pe Tommi Mäkinen, acesta dispunand de un buget consistent oferit de Akio Toyoda ce va avea functia de presedinte al echipei de raliuri Toyota . Tinand cont ca VW va ramane in raliuri cel putin pana la finalul sezonului 2019, pana la finalul deceniului lupta pentru tiitlurile puse in joc se va da cel mai probabil intre VW si Toyota .
    3 2
  • Defapt au fost 12 campionate mondiale nu 9.La Loeb regele raliurilor dati o singura masina un C4.Si va continua istoria.
    1 0
  • nu e de buget neaparat......ia istoria f1
    0 0
  • @dany

    "La varsta lui" ? Sa fim seriosi... La varste apopiate Mansell, Vatanen sau Sainz castigau titluri mondiale ...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru