In ultimul timp BMW, cel putin in Romania, nu sunt capabili sa gestioneze nici macar relatiile cu clientii fideli.
M4 a fost o masina pe care mi-am dorit-o, dar, sub influenta ultimelor intamplari traite alaturi de BMW Romania, din pacate nu mi-o mai doresc.
Probabil daca si-ar trata clientii fideli cum mai mult respect si in perioada post garantie, cel putin si in Romania, ar avea mai mult de castigat.
Chiar daca sunt de acord ca au in portofoliu modele carora eu, cel putin, eu nu le gasesc rival pt dinamica si pt sentimentul pe care il atunci cand conduci un BMW, sunt profund dezamagit de atitudinea BMW Romania in privinta unor probleme care in mod clar (confirmat, neoficial insa, si de mecanicii BMW) au fost defecte de fabricatie, pe care BMW a refuzat sa si le asume, ajungand astfel sa inlocuiec motorul unei masini de 45000 km (a 5-a masina cumparata de la BMW), ei ascunzandu-se in spatele unor texte copiate dintr-un catalog de marketing.
Rusine BMW Romania! Prin incompetenta oamenilor angajati, lipsa unui departament tehnic capabil sa ofere macar o explicatie fundamentata tehnic, faceti de ras un brand si indepartati clientii care intradevar isi doresc BMW. Sunt incapabili sa jestioneze o relatie cu un client dupa momentul in care au vandut si s-au vazut romaneste cu sacii in caruta.
Probabil daca si-ar trata clientii fideli cum mai mult respect si in perioada post garantie, cel putin si in Romania, ar avea mai mult de castigat.
Chiar daca sunt de acord ca au in portofoliu modele carora eu, cel putin, eu nu le gasesc rival pt dinamica si pt sentimentul pe care il atunci cand conduci un BMW, sunt profund dezamagit de atitudinea BMW Romania in privinta unor probleme care in mod clar (confirmat, neoficial insa, si de mecanicii BMW) au fost defecte de fabricatie, pe care BMW a refuzat sa si le asume, ajungand astfel sa inlocuiec motorul unei masini de 45000 km (a 5-a masina cumparata de la BMW), ei ascunzandu-se in spatele unor texte copiate dintr-un catalog de marketing.
Rusine BMW Romania! Prin incompetenta oamenilor angajati, lipsa unui departament tehnic capabil sa ofere macar o explicatie fundamentata tehnic, faceti de ras un brand si indepartati clientii care intradevar isi doresc BMW. Sunt incapabili sa jestioneze o relatie cu un client dupa momentul in care au vandut si s-au vazut romaneste cu sacii in caruta.
Ultimele comentarii
2 in total