Un inceput promitator pe piata auto europeana au avut cei de la Hyundai cu modeul i30 inca din 2007, dar acum dupa testarea terenului si analiza in detaliu a concurentilor puternici din gama, Hyundai arata nu numai maturitate ci si ambitie de a demonstra ca se poate duela cu greii industriei auto mondiale, dupa reusite in domeniu in SUA este momentul sa demonstreze capacitatea si in Europa.
Noul i30 este ceea ce Hyundai isi doreste a fi promotorul succesului pentru gama compacta, aduce ceea ce are nevoie o masina din segment la un raport calitate pret si performante care tinde catre ambitia de a spune "aproape perfect"! Intr-o nota personala si poate si putin influentat de vechiul model pe care il conduc, noul i30 prin Sculpture design aduce frumusetea pe care au impus-o in domeniu italienii atat exterior unde totul curge linear din fata pana in spatele masinii. La interior s-au ales materiale de mediu cu tendinte premium pentru a reusi sa imprime ideea lucrului bine facut. Functionalitatea modelului va fi bine apreciata de familiile la inceput de drum cat si de tinerii care isi doresc o masina bine accesorizata la un pret decent. La capitolul performante Hyundai isi doreste sa depaseasca usor concurenta prin capacitati cilindirece reduse si puteri bune, capabile sa ofere un consum decent, chiar mic pentru motoarele diesel si performante de apreciat pentru o masina cu destinatie zilnica.
La capitolul siguranta Hyundai pregateste ceva cu adevarat bun 5* la fel ca si la modelul precedent.
Performantele de consum cred ca vor trebui sa fie cele mai pareciate in era in care toata lumea doreste un model economic si fiabil, Hyundai s-a pregatit intens sa ofer acest lucru inca din 2007 pe vechea generatie, probabil ca odata cu trecerea anilor si a dezvoltarii cercetarii acest punct a trecut la unul forte fata de concurenta, nu doar pe hartie ci si in realitate.
Puncte negative probabil ca vom putea gasi daca vrem sa fim si carcotasi, USB-ul pozitionat la indemana, dar inestetic, iar jantele care apar in prezentare sunt cu linii drepte in opozitie cu linia masinii.
Ultimele comentarii
1 in total