Mercedes explică regresul din Germania prin interzicerea inversării pneurilor

de Daniel Popescu
Luni, 08.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ross Brawn susţine că imposibilitatea de a inversa pneurile de pe partea stângă cu cele de pe dreapta a determinat Mercedes să aibă din nou probleme cu încălzirea cauciucurilor la Nurburgring.

Construcţia pneurilor s-a schimbat şi cred că abilitatea de a schimba cauciucurile între ele era o metodă bună de a reduce stresul aplicat acestora.

Ross Brawn
Sef Mercedes
Mercedes a obţinut două victorii la Monaco şi Silverstone într-un interval de numai trei curse la scurt timp după efectuarea unui test cu pneuri Pirelli, element care a condus la ipoteza că germanii au remediat problemele cu supraîncălzirea pneurilor din prima parte a anului.

Acestea au apărut însă din nou la Nurburgring, acolo unde Lewis Hamilton a terminat doar pe locul cinci după ce a plecat din pole position, în timp ce Nico Rosberg a obţinut doar un loc nouă.

Ross Brawn, şeful Mercedes, a dezvăluit că una dintre cauze este decizia luată de Pirelli după penele de la Silverstone de a interzice inversarea pneurilor de pe partea stângă cu cele de pe dreapta şi invers, întrucât aceasta era una dintre metodele prin care Mercedes reuşea să reducă presiunea asupra cauciucurilor.

"Construcţia pneurilor s-a schimbat şi cred că abilitatea de a inversa cauciucurile între ele era o metodă bună de a reduce stresul aplicat acestora.

Puteai să foloseşti un pneu (n.r - pe partea stângă) în calificări şi apoi să-l schimbi (n.r - pe partea dreaptă) pentru a-l avea într-o altă condiţie pentru cursă. Acum nu mai putem face asta şi cred că am revenit la trecerea peste o anumită temperatura a pneurilor", a declarat britanicul.

Brawn a admis că situaţia pneurilor s-a ameliorat în cursă doar după ce cantitatea de carburant din rezervor a scăzut semnificativ comparativ cu începutul cursei.

"Prima jumătate a cursei a fost oribilă. În a doua jumătate, greutatea carburantului a scăzut, s-a făcut un pic mai răcoare, am revenit în fereastra optimă, iar timpii erau respectabili. La începutul cursei, când încercam să forţăm cu rezervorul plin, am suprasolicitat pneurile şi trebuie să găsim soluţii pentru asta", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (5)

  • Incredibil ....
    9 4
  • Mercedes
    Eu personal cred ca Mercedes mai au nevoie de un test de 2000 km. Cel putin, sau poate ii lasa sa participe la testul pilotilor tineri?
    13 11
  • sunt penibili... anul trecut aveau aceeasi problema iar acum sunt singura echipa de top care au probleme foarte mari de gestionare a pneurilor... ce or fi facand in pauza de iarna?! au bani, au resurse, au ingineri buni, au piloti foarte buni... dar ei nu sunt in stare sa foloseasca niste pneuri in aceleasi conditii ca celelate echipe...
    8 4
  • La testul de la Silverstone clar nu vor participa , si sunt aproape sigur ca nu vor avea voie nici in a 4-a zi , pentru nu cred ca va exista ... Trist ce se intampla la Mercedes, avand in vedere ca Niki Lauda vroia sa musamalizeze tot prin discutia cu Eclestone si Todt , si admir taria lui Ros Brawn de a continua cu procesul. Cu toate astea cererea de a participa in a 4-a zi de teste mi se pare puerila si copilareasca. Si cu tot tamtamul asta, se pare ca e "back to the drawing board" cu Mercedes . Inca odata ... TRIST !
    5 6
  • foarte bine..isi merita soarta....
    2 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru