Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline
Vezi alte modele Volkswagen
- Amarok facelift
- Arteon
- Beetle
- Beetle Convertible
- Caddy
- e-Golf facelift
- e-Up
- Golf 7 facelift
- Golf 8
- Golf Alltrack facelift
- Golf Sportsvan (2014-prezent)
- Golf Variant facelift
- Passat (2014-prezent)
- Passat Alltrack (2014-prezent)
- Passat Variant (2014-prezent)
- Polo
- T-Roc
- T5 Multivan (2009-2016)
- Tiguan
- Tiguan Allspace
- Touareg
- Touran (2015-prezent)
- Up facelift
- Toate modelele (237)
Vezi alte versiuni Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Comfortline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Comfortline
- 2.0 Diesel Biturbo (BiTDI) 240CP 4x4 Aut7 Highline
- Hibrid Plug-in (GTE) 218 CP Aut6
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 Comfortline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Trendline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Highline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 Comfortline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut6 Comfortline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 Highline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut6 Highline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP 4x4 Aut6 Highline
- 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 Highline
- 1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Trendline
- 1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Comfortline
- Toate versiunile (16)

Ai intrebari despre Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)?
Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!Consum (litri / 100 km)
4.4
Diesel
Mixt
4.4 |
Emisii CO2 g / km
122 |
Urban
5.4
|
Nivel poluare
E6
|
Extraurban
3.8 |
Date tehnice
Combustibil
Diesel |
Nr. usi
5 |
Motor tip / cilindri
L4 |
Nr. locuri
5 |
Cilindree cmc
1968 |
Lungime mm
4767 |
Putere maxima CP (rpm)
150 (3500) |
Latime mm
1832 |
Cuplu maxim Nm (rpm)
340 (1750) |
Inaltime mm
1477 |
Viteza maxima km/h
218 |
Greutate kg
1569 |
Acceleratie 0-100 km/h s
8.9 |
Ampatament mm
2791 |
Tractiune
fata |
Volum rezervor litri
66 |
Cutie viteze
Automată (6 trepte) |
Volum portbagaj litri
650 |
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
- Preţ DDP
- 33.786 €
- Preţ CIP
- 28.391 €
- Timbrul de mediu
- zeroValabilă de la
15 Martie 2013
Compară cu concurența:
-
Volkswagen pregătește o gamă completă de versiuni de performanță pentru viitoarele modele electrice. Primul model care va primi o variantă de performanță GTX va fi SUV-ul ID.4. (Vineri, 13 Decembrie)
-
Volkswagen a livrat în luna noiembrie 586.400 de mașini noi la nivel global. Producătorul german a înregistrat creșteri consistente atât în Europa de Vest, cât și pe piețele din America și China. (Joi, 12 Decembrie)
-
Grupul Volkswagen este acuzat de manipularea emisiilor în Canada, în perioada 2008-2015, într-o nouă extensie a scandalului Dieselgate. Nemții ar fi exportat în Canada 128.000 de vehicule echipate cu un soft care “păcălea” sistemul de măsurare a emisiilor. (Marti, 10 Decembrie)
Prețuri mașini noi
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: de la 24.610 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: de la 25.823 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: de la 35.522 €
-
BMW Seria 7 Preţ: de la 92.404 €
-
BMW X2 Preţ: de la 39.270 €
-
Bentley Continental Flying Spur Preţ: de la 210.056 €
-
Bentley Mulsanne facelift Preţ: de la 313.596 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: de la 21.896 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: de la 12.300 €
-
Kia Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: de la 14.227 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: de la 47.100 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: de la 15.150 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: de la 18.450 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: de la 25.530 €
-
Opel Corsa Van Preţ: de la 12.010 €
-
Renault Koleos Preţ: de la 30.850 €
-
Smart Forfour (2014) Preţ: de la 11.250 €
-
Smart Fortwo Cabrio Electric Drive Preţ: de la 25.337 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: de la 33.449 €
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7).
Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou
Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii luiAudi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).
Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însăampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat.
Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT.
Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business
Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion.
În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km.
Prin rabatarea scaunelor, Passat Variant ajunge la 1.780 de litri. Atentat la Skoda Superb Combi?!
Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris 2014, din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.
Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7).
Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou
Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii luiAudi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).
Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însăampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat.
Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT.
Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business
Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion.
În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km.
Prin rabatarea scaunelor, Passat Variant ajunge la 1.780 de litri. Atentat la Skoda Superb Combi?!
Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris 2014, din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.
Noul Passat va fi disponibil cu o gamă de 10 de injecție directă turbo motoare pe benzină și diesel , care acoperă o gamă de putere de la 120 CP (88 kW) la un impresionant 280 CP (206 kW). Motorul pe benzina de 1.4 litri entry-level vine cu 125 CP (92 kW), dar Volkswagen oferă o versiune mai puternic cu 150 CP (110 kW), care vine cu Active Cylinder Technology.
Un motor TSI mai mare de 1,8 litri genereaza 180 CP (132 kW). De 2.0 litri TSI vine cu 220 CP (162 kW), dar VW ofera o versiune mai puternică, care dezvoltă 280 CP (206 kW). În ceea ce privește motoarele diesel, entry-level TDI de 1.6 litri vine cu 120 CP (88 kW). Cu toate acestea, Volkswagen oferă popular motor TDI de 2.0 litri care genereaza 150 CP (110 kW) sau 190 CP (140 kW).
Există, de asemenea, o versiune cu totul nou biturbo de motorul diesel de 2.0 litri care ofera 240 CP (176 kW) și 500 Nm de cuplu la 1.750 rpm. Pentru prima dată, Passat va primi un plug-in de propulsie hibrid, format dintr-un motor pe benzina TSI de 1.4 litri care produce 156 CP (115 kW), un motor electric cu 108 CP (80 kW) si o baterie externă exigibile.
Producția totală furnizată de sistemul hibrid este 211 CP (155 kW), ceea ce înseamnă că 2015 Passat (B8) Hibrid va fi VW'a cel mai puternic model hibrid plug-in. Datorită motorului electric și baterie externă exigibile, Passat (B8) Hybrid are o gamă all-electric de 50 km (31 mile), în timp ce gama de combinat este de 965 km sau 600 mile.
Toate motoarele găsite pe 2015 Passat (B8) respecta normele de emisii Euro 6. Volkswagen spune ca noul Passat este de 85 de kg mai ușor decât modelul pe care il inlocuieste. Ca urmare, consumul de combustibil și emisiile de CO2 au fost atât redus cu 20 la sută. În ceea ce privește proiectarea, 2015 Passat arata destul de impresionant și la fel ca un Phaeton mai mic, sedan pilot VW.
Cu o lungime totală de 4767 mm, 2015 Passat este de 2 mm mai scurt decât predecesorul său, în timp ce lungimea ampatamentului a fost prelungit cu 79 de mm la 2791 mm. Ca rezultat, roțile mutat de 29 mm față de partea din față, în timp ce roțile din spate 17 mm deplasat spre bara din spate. Lungimea interioara a crescut cu 33 mm, ceea ce nu suna ca o mulțime, dar este o mulțime de spațiu pentru picioare.
La fel ca versiunea anterioară, 2015 Passat (B8) va fi oferit în două variante de stil corp - sedan și estate - și în trei versiuni: Trendline, Comfortline și Highline. Highline vine ca standard cu noile faruri cu LED-uri. 2015 Passat (B8) Estate oferă mai mult spațiu portbagaj, care a fost majorat cu 47 de litri la 650 de litri. Vă mulțumim pentru scaunele pliante, Passat (B8) Variant ofera un volum total de 1780 de litri.
2015 Passat (B8) Sedan oferă un spațiu portbagaj de 586 de litri, cu 21 de litri mai mult decât modelul pe care il inlocuieste. Interior din nou vehicul german a fost complet revizuit, deoarece vine cu un tablou de bord redesenat, un volan nou, Info Display Active (un panou de instrumente complet digitală) și un head-up display extensibil.
Marca Volkswagen Passat (B8) vine cu cele mai noi tehnologii, cum ar fi-app pe bază de scaun din spate de divertisment pentru computere tableta, Front Assist plus Oraș de frânare de urgență cu pietonala de monitorizare și alte trei premiere mondiale: Assist Urgență (vehicul se oprește în caz de urgență), Trailer Assist (asistat de manevră cu o remorcă) și Traffic Jam Assist. [Sursa: Volkswagen]
Mixt 5,2 l/100 km
Urban 6,3 l/100 km
Extraurban 4,6 l
Mixt 4.5
Urban 5.3
Extraurban 4.1