Feedback
ScorpyonVAG
a intrebat pe 18 Aug 2010, 11:56 in categoria Hyundai, Cumparari / vanzari, Diverse, Probleme tehnice

Ce parere aveti de Hyundai ? Pe net scrie ca este NR. 1 la calitate si fiabilitate.

La hyundai o singura data am fost la dealer, caci este o marca ,care nu imi place deloc.

Stiam ca sunt proaste, dar acuma a intrecut la calitate si fiabilitate (AUDI, MERCEDES, BMW, TOYOTA , marii giganti auto ).

Pai atunci nu ne mai luam Logan, ne luam Accent nuuu ? Ce credeti despre aceasta marca ?

Raspunsuri

Robert
a raspuns pe 12 Mai 2014, 21:00

Va salut, sunt proaspat proprietar de hyundai (coupe 2.7 v6 fx) 2003 si chiar mi se pare o masina buna 170 cp automat

a raspuns pe 19 Mai 2017, 00:30

Pe mine ma stiti, pentru mine siguranta e alpha si omega, bai, dar sincer, astia de la hyundai de cativa ani fac masini bune, cel putin la siguranta, si vb de modelele mari, nu de Accent.
Acum la calitate interioara nu pot sa ma pronunt sau la motoarele lor, ca nu am condus, dar la siguranta parca as baga mana pentru ei, desi mai au mult pana la nivelul Volvo.

a raspuns pe 18 Aug 2010, 12:04

scorpyon..daca stii ce mai intrebi? a progresat mult in ultimii ani si au acordat multa atentie pe cand marii constructori s-au lasat pe o ureche crezand ca sunt de neinvins..nu stiu cad e nr 1 dar este un rival de temut mai ales in vremurile astea de criza..

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 12:06

@edi80: Dar eu nu cred asa ceva. Nu este posibil. Cum arata S-Classe, X5, A5, LAND CRUISER ,iar o CHINEZARIE (KOREEANA), sa intreaca marci de renume ?? Pfffffff. Stau pe ganduri.

a raspuns pe 18 Aug 2010, 12:25

Ce treaba are cum arata si cu fiabilitatea ? Performantele cu dotarile e ceva ,iar fiabilitatea e altceva. Daca le aduni ,probabil va da vreun nume gen Toyota ,Mazda ,care sunt ,citez Top Gear: ''Enervant de fiabile ! '' De exemplu in SUA ,Hyundai este mult inaintea VAG la fiabilitate,dupa parerile posesorilor,fara nici o gluma proasta sau pareri subiective !.... Chinezarie coreeana !!!??? ..Cielo a fost chinezarie ?

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 12:33

Pt mine hyundai sunt ca niste chinezarii gen Geely. Dar ele au originea KOREEANA besche !

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 12:50

@besche: Cielo a fost masina buna, am un prieten care are 700.000km si masina merge ca noua :)). Era din primele serii.

a raspuns pe 18 Aug 2010, 13:03

Pai tocmai asta ziceam ! Geely e intr-adevar o porcarie la siguranta,poate mai proasta si ca Dacia 1300,a luat 0 (zero) stele la test crash , la fel si Chery,a trebuit scos manechinul demontat bucata cu bucata, in asa hal a fost de distrusa masina la 64 km/h. . I30 de exemplu sau Ceed au 4 stele

a raspuns pe 18 Aug 2010, 14:11

Hyundai e o masina onesta sia atat.Clasamentul acela e facut in fct de gradul de satisfactie al clientului.Comparatia cu Mercees si BMW nu-si are rostul, acestea jucand in alata liga, ca si cum un suporter al Stelei ar fi multumit ca aceasta a luat campionatul, dar nu a facut nimic in UCL, iar un suporter al lui Real nu e asa de multumit ca echipa sa a castigat campionatul Spaniei, dar a ajuns doar pana in semifinale in UCL.Intamaplator, tata are un Hyundai Accent si pot sa-ti spun ca motorul(1.6 benzina) e in genul celor japoneze-se tureaza relativ repede, consuma acceptabil, dar directia e ciudata, franele-mediocre, iar materialele din interior-ieftine, desi asamblarea e solida

a raspuns pe 18 Aug 2010, 14:25

Nu ma intereseaza catusi de putin Hyundai.

a raspuns pe 18 Aug 2010, 14:43

Mi se pare un pic cam scumpa daca mai pui ceva dotari pe ea, cam grea pt clasa ei, ma rog... mie unul nu-mi place.

andrei sirbu
a raspuns pe 18 Aug 2010, 15:22

ce aiurea......
@dm stai linistit ca propaganda e mama fraieritului la ora actuala.....cata propaganda isi fac firmele singure (cica in reviste de specialitate(dar sunt tot revistele si forumurile lor::))....cum e hyundai era si kia asa era si ssangyong si desi ma mira chiar si honda s-a prestat la asa ceva.....

banuiesc ca este un sondaj propriu pe 200 de posesori de kia care au avut pana acum masini mai putin fiabile ca ea si acum au prins pe dumnezeu de picioare ca nah bani de ceva high-classe si fiabil nu au avut.....cum spunea @ztele e ca si cum ai spune ca echipa de pe locul 1 in LIGA D este intr-adevar si senzational numarul 1 in calitate dupa ce ai intrebat doar jucatorii din echipa respectiva........ ==))))))
ok?
:)))

bafta

andrei sirbu
a raspuns pe 18 Aug 2010, 15:23

scuze in loc de "posesori de @kia" ma refer la @hyundai...........

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 16:00

or fi buni, oricum fiecare poate sa nimereasca o masina noua cu un defect la o anumita componenta, doar procesele de fabricatie nu fac cu precizie, asa ca un defect chiar si la o marca premium poate apare, eu mizez pe japonezele ieftine si ofertele lor de entry level(toyota auris, suzuki sx4, honda civic 1.8 sedan, etc) unele sub 10 mii euro si ofera tot ce doresc, si mai uitati-va si la fiat si alfa romeo au acuma motoarele anului 2010 consum mic si putere mare, la siguranta alfa e cea mai sigura masina din lume la euro NCAP(98 puncte din 100). daca-s si fiabile heh da-i ca merge Fiat-ul e si ieftin. :)

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 16:08

am uitat sa zic ca Fiat isi dezvolta motoarele in colaborare cu Ferrari si le testeaza si la uzinele Ferrari, asta spune ceva:)

VW a fost facut muci cu ale lor TSI anu asta, i-a batut fiat cu o diferenta de vreo 70 puncte la motorul anului

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 17:36

@paul: Te contrazic. Fiat nu o sa fie niciodata la nivelul VW. Si cand vorbesti de motorizarea TSI vorbesti de o motorizare foarte reusita care a luat nenumarate premii, si a iesit cel mai bun motor in categoria sa, asa ca FIAT este mai jos. Fiatul nu stiu daca este la nivelul Renault in calitate si fiabilitate, dapoi sa mai vb de VW. Motoarele Renault sunt mai bune ca cele Fiat. Nu totdeauna conteaza 0-100, top speed.

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:03

nici nu m-am referit la 0-100 km/h,plus de asta ca ei au brevetat common rail-ul, iar acum au motoarele cu cea mai mare putere pe cilindree si cu CEL MAI MIC CONSUM, asta ca sa-ti sara in ochi, de ex motorul de 900 cmc turbo benzina de 85 cp si cuplu de 145 nm/1700 rpm(deci cuplu la turatie de diesel) consuma in afara 3.7 l benzina adica mai putin ca Prius, si la un pret de 10 mii euro nu 30 de mii ca Prius, inca ceva dupa ce a data Fiat aceptul sa folosessca si ceilalti fabricanti common rail atunci au sarit toti, si inca ceva VW a incercat prin TSI sa copieze Fiat Multiair insa nu puteau sa apeleze la aceeasi soluti de actionare electro hidraulica si mecanica a supapelor ca multiair pt ca Fiat nu mai vinde patentul cum a facut cu common rail, da si tu un google engine of the year 2010 ca sa casti bine ochii, de ce tre sa fim cu masinile germane care in afara de opel sunt scumpe ca naiba si revizii scumpe? , si nu ofera aceleasi perfiormante ca de ex japoneze sau Fiat?, inaca ceva renault si maj masinilor frantuzesti au motoarele si transmisiile cele mai ineficiente pune masini japoneze si Fiat de ex pe dinamometru si pune si renault sa vezi cata putere ajunge la roata din cea specificata in cartea masinii, cat despre piese masini frantuzesti au preturi de piese de mercedes sa-ti cumperi tu renault, nu favorizez nici o marca insa in momantul in care u producator imi ofera cel mai mic consum cu unul din cele mai mici preturi si revizii comaparabile cu japonezele (ieftine) nu ma mai uit la marca , poate sa fie si fiat, sau multi se mimt jenati la volanul unui fiat in loc de VW, eu nu ma simt

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:12

@PAUL: Si atunci de ce TSI-ul este superior T-Jetului de la Fiat, atat la CP, cuplu, reprize, fiabilitate ?
Cine isi ia un motor cu 2 CIlindrii (85cp) de masina de spalat ?
Nu prea merg alea cu 3 cilindrii bine, dapoi unul cu 2.
TSI-ul o sa fie si mai mic de 1.200cmc3.
3.0TSI de pe Touareg ce zici ?
V8 TDI de pe Touareg ce zici ?
V10TDI care trage avioane ce zici ? TOATE SUNT VW.
Fiat ce motorizari performante are ?
2.0 M-Jet 165CP ? VW 2.0TDI 170CP (si in curand o sa apara 2.0TDI 210CP ). TDI-urile sunt cele mai reusite motorizari diesel (cu exceptia 2.0TDI 140CP care a fost un motor nereusit, dar se pare ca in acest moment problema sa remediat).

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:16

iar scorpyon: la remarca cum arata un mercedes, x5 pe lanaga o chinezarie, arata pt ca alea costa zeci de mii de euro mai mult, e si normal sau poate ca iti plac tie masinile scumpe, i\nsa hyunday e alta liga (cea ieftina), cara daca spre exemplu orice piesa este mai ieftina ca la un mercedes si este totodata mai fiabila si mai rezistenta la uzura(nu compar aici un un bord de piele mertan cu unu de plastic hyundai dar daca ala hyundai este mai durabil, mie imi place si un bord de plastic ca doar tot asa merge masina, astea-s pur mofturi) revin la piesa durabila atunci bravo hyundai demonstreaza ca o masina ieftina e mai calitativa decat una scumpa, sunt unii care nu vad decat premium din pacate si judecat tot cum vor pt ca asa vor ce sa-i faci, romania e tara de dat mare, am auzit de milardari care folosesc fiat 500 ca masina mai tot timpul(este o dovada de gandire si de clasa) nu are rost sa zic mai multe ca parac zic degeaba

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:27

nu prea merg alea cu 3 cilindrii de pe vw polo ca-s niste rahaturi mai si costa 10 mii de euro, dar cel de 0.9 si 2 cilindrii fiat este un motor turbo de dimensiuni asa de mici inact permita ca intre cutia de viteze si motor montarea unui motor electric adica devine un hibrid, plus ca este un motor favorabil alimenterii cu LPG in aceasta combinatie se va ajunge (doar dupa parerea mea) la un 3,5 sau 4 l de LPG sau chiar mai putin la suta(e 2 lei litru de lpg), motoru asta de spalat are 2 CILINDRI adica: 3 segmenti /cilindru, 4 rulmenti :2 la arbore si 2 la cele 2 pistoaneplus , unul in 4 cilindrii dupa exemplul de mai sus are in total 12 segmenti nu 6, are 8 rulmenti nu 4, are si 3 pistoane in plus, si 2 injectoare in plus(sa iti traduc ce inseamna asta in plus la revizii sau piese de schimb in plus?), referitor la puteri maxime chiar tu ai zis ca nu conteaza 0-100 km/h nu?, si este irelevant pt ca fiecare vor scoate motoare care vor fi tot mai puternice sau cred ca nu pt ca se trece pe hibrizi si noxele sunt tot mai sugrumate tot mai mult de legislatie, deci nu ma tenteaza un 210 cp pt ca imi suge din buzunar, muncesc ca sa mananc si sa treiesc ok nu din placerea de a alimenta masina.:)

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:30

2 pistoane in plus la 4 cilindrii comparativ cu 2 cilindrii (scuze m-am grabit la tastat_ :D

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:42

VW superior FIAT . PUNCT. nu mai am chef sa iti dau explicatii. VW este premium, FIAT este low-cost.

ScorpyonVAG
a raspuns pe 18 Aug 2010, 18:46

Cu ultima afirmatie aveai dreptate : ,,deci nu ma tenteaza un 210 cp pt ca imi suge din buzunar, muncesc ca sa mananc si sa treiesc ok nu din placerea de a alimenta masina.:) "
dar daca ai bani si iti permiti de ca sa nu mergi pe ceva premium ?

a raspuns pe 18 Aug 2010, 19:24

La ce e ma VW premium? :))))

a raspuns pe 18 Aug 2010, 19:29

la preturi desigur....

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 19:29

VW golf 1 masina poporului a fost odata in anii 80 (acum VW este premium) he he ce ma distreaza, pai asa e sa mergi cu premium ca sa te dai mare in RO (ceea ce nu ai inteles tu prin avantajul unei masini low cost foarte bune pt ce tre sa faca ea), tocmai se demonstreaza in lumea intreaga un exemplu fiind industria de masini ca premium inseamna chiar mai prost decat low cost si imi place sa merg cu o masina low cost care stiu ca imi ofera calitatea costuri scazute si pot sa ma laud cu asta prietenilor fara a parea ca ma dau mare ba chiar imi creeaza un avantaj :) in ochii lor, plus de asta VW superior eu stiu? cand cad VW passat CC urile toate injectoarele la 80 de mii km :d si cad la un pret premium pe undeva la 30 de mii de euro, ce misto e premium asa:)), vine unu cu toyota yaris si ii mai face cu mana mergand inca sunte de mii km fara defectiuni si cu 23 .000 euro mai face si el ceva se duce prin vacante ca atat e diferenta intre yaris low cost si passat CC premium acuma:)

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 19:33

23.000 euro sunt bani grei pt multi azi, asta am vrut sa mai spun meersi ca m-ati ascultat fara insulte ati dat dovada macar de respectla discutia temei acesteia, daca am jignit cumva in cer scuze in special lui scorpyon ca mai mult cu el am dezbatut.:)

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 19:48

la 60.000 km revizia la un logan 1.6 a unui coleg de munca a fost 2100 lei(da da 21 mil lei vechi) si nu era busita sau asa ceva e doar revizia ce trebuia facuta la nr de km, si masina asta costa 8000 euro, pai nu vreau sa stiu cat costa la un renault mai premim, am fost la mercedes sa intreb de A-class motorul de 1.5 l cel mai ieftin mertan, mi s-a parut spatioasa din afara si din curiozitate am intrat la dealer, era 16.000 euro cu 3 rable si prima revizie(de obicei cea mai ieftina) costa 910 lei, la honda civic 1.8 benzina consumul e mai mic decat a- class iar civic are 140 cp, si merc 95 cp, la honda primele 3 revizii gratuite la 15. , 30 si 60 de mii km, dupa sunt in jur de 500 lei, la honda sistemul IVTEC al motoarelor banzinare nu a avut NICI UN DEFECT din 1976 de cand a aparut pana acum, unde o fi ma premiumul asta ca eu nu-l vad, de ce nu poti sa faci o masina de 60 de mii de euro sa consume mai putin ca una de 10 mii si sa fie mai fiabila si sa ai in timp cu ea costuri mai reduse?, ca doar ai 50 de mii euro in plus ca sa realizezi asta, e culmea

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 19:59

ceva f important: NU CONTEAZA puterea motorului, ci cuplu (sau moment motor), cuplul trage masa masinii nu caii putere (cuplu inseamna momant de torsiune la planetarele masini) adica cata forta are motorul sa rasuceasca planetara si sa invarta roata, luati-va masini cu , cuplu mare OBTINUT LA TURATII cat MAI SCAZUTE, cu cat urci motorul in ture face mai multe curse pistonul si papa mai multa benzina, apoi inca ceva :daca ai cuplu mare la turatii scazute iti permiti sa schimbi o treapta mai sus fara sa moara masina la deal iar la aceeasi viteza intr-o treapta superioara inseamna turatii mai scazute pt motor asadar iar se reduce consumul, puterile maxime in cai putere conteaza mai mult in curse F1 raliuri etc pt ca acolo masinile sunt usoare si nu le trebuie cuplu mare care sa le actioneze rotile, si totusi si acolo conteaza cuplul insa nu asa de mult.

pe scurt un motor cat mai mic capabil de un cuplu motor cat mai mare, cu cat mai multe trepte de viteza asta e reteta

scuze dar nu m-am putut abtine si am mai zis si astea :d

paul
a raspuns pe 18 Aug 2010, 20:09

uitasem , vw vrea cu tot dinadinsul sa cumpere Suzuki, stiti pt ce? pt platforme si pt ca vrea motoarele VVT-i (da da ca alea de pe toyota), tocmai pt ca vrea motoarele astea bune, sin inca ceva suzuki sx4 e acelasi cu fiat sedici, e plina romania de sx4, dar de sedici nu insa sunt identice, de ce? fiat are o reputatie proasta din trecut dar acum sunt masini (parerea mea) bune, plus de asta sx4 asa cum pare ea e o masinuta extraordinar de versatila, e 9000 euro , jos palaria, imi cer scuze din nou la cei care cititi ca iar am mai scris cate ceva ;))

close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru