Feedback
vasyi
a intrebat pe 2 Nov 2010, 20:14 in categoria Volkswagen, Probleme tehnice

pornire grea la cald

salut...de ceva vreme am observat ca golful meu5 nu mai porneste cum pornea odata...
am zis ca e normal ca nu mai este in tara sa de origine (germania)si ca motorina di ro l-a facut sa dea simtomele astea.intrebarea si marea curiozitate(defapt a devenit o problema enervanta)este ca atunci cind pornesc masina de dimineata sau dupa o prioada de timp de stationare cu motorul oprit -porneste de zici ca acum l-am cumparat odata ce se incalzeste ...se schimba situatia ,dau la automat de imi vine rau poate chiar 5-6 secunde daca nu mai mult.
am fost la reprezentanta skoda si dupa teste facute de ei mi-au spus ca e electromotorul (nu da turatia suficienta pt a deschide injectia)si ca ar trabui sa schimb si volanta .am mai intrebat in stinga si in dreapta si mi-au spus ca electromotorul invirte la fel si la cald si la rece.
VOI CE PARERE AVETI???poate v-ati confruntat cu aceeasi problema si poate ati gasit si rezolvarea (am vw golf 5 1.9 tdi 77kw --194000km)multumesc

Raspunsuri

cosmin
a raspuns pe 26 Nov 2012, 23:07

ai aflat care este problema? si eu am tot un golf 5, acelasi motor si la fel imi face si mie

fedorca florin
a raspuns pe 20 Nov 2013, 15:37

am un a3 si porneste greu la cald
rog cine a rezolvat problema sa-mi dea un raspuns
PLATESC BINE
merci mult

nicoleta
a raspuns pe 3 Mai 2017, 22:15

Si eu am o problema cu pornirea la cald la un VW Sharan. Se aprinde si becul de la bujii rog un raspuns. Mersi

a raspuns pe 3 Nov 2010, 13:06

Nu -i un secret faptul ca sunt unele exemplare in randul automobilelor produse de VAG care intampina probleme la partea de pornire a motorului cand acesta este cald. Acest fapt se datoreaza unei erori de soft (un bug) din fabrica si apare numai in randul motoarelor TDI.
“Simptomele” unei astfel de erori sunt simple: motorul rece porneste foarte bine, iar cand se incalzeste, porneste greu sau chiar deloc, pana in momentul in care temperatura lichidului de racire scade.
Cele mai intalnite motoare cu problema asta sunt 1.9 TDI de 105 CP (Golf 5, Seat Leon etc.) si 1.9 TDI de 90 CP (Golf 4, Skoda Octavia etc.) insa nu sunt singurele, cazurile extinzandu-se la aproape toata gama TDI.
Asa ca trebuie softul de pornire bibilit mai intai.

vasyi
a raspuns pe 3 Nov 2010, 14:28

SAL .multumesc de raspuns ...numai ce m-am intors de la un "meserias"si spune el ca ar fi sonda de temperatura lichid de racire asa ca am dat fuga la piese auto am dat 130lei pe sonda si acum treb sa merg sa o schimb ...nu o sa fie mare mirarea cind rezultataul va fi acelasi ...acum sa vedem poate o sa ma insel si o sa porneasca bine macar si nu excelent...orcum o sa postez aici rezultatul interventiei mele ...

a raspuns pe 3 Nov 2010, 19:52

cum spunea colegul este problema stiuta asta....
volanta nu are absolut nimic trebuie schimbat electromotorul si atat....
in plus de asta tine cont ca bateria sa fie tot timpul in stare buna(sa nu tii mai mult de 3-4 ani o baterie pe masina si sa fie de cel putin 74ah si 680A(EN)
cu softul la calculatorul de motor nu stiu care e problema mie nu mi-a facut fitze dar oricum de la electromotor este...


bafta multa!

jiji
a raspuns pe 4 Nov 2010, 19:14

problema e din soft majoritatea motoatelor tdi euro 4 au aceasta problema dupa ce au trecut de 180 de mii,se rezolva usor si nu costa mult in jur de 250 ron si in 5 minute ai scapat de aceasta problema, nu umbla la electromotor sau la alceva pierdere de timp si banii.

vasyi
a raspuns pe 7 Nov 2010, 14:02

referitor la problema mea...
am schibat si senzorul de temperatura a lichidului de racire si ...parca putin mai bine porneste la cald dar nu suficient ...am sa dau si electromotorul jos sa-l verific si eventual sa-l repar (carbuni, bucse etc) daca nici asa nu merge am sa umblu(nu eu )in programul masinii (calculator)foarte enervanta aceasta problema
am sa postezezultatele interventiilor mele oadata ce le voi realiza ....

vasiy
a raspuns pe 2 Mar 2011, 23:04

nu am reusit sa dau de cap acestei probleme ...daca mai sunt si oameni de bine pe acest mare internet si au in posesie o astfel de masina (vw golf 1.9 tdi 77kw) si s-au confruntat cu problema mea(pornire grea la cald )va rog sa ma ajutati printr-un sfat sau vreo recomandare (la cine sa merg) sa o repar si sa scap de ea ...altfel voi ajunge sa vind masina .
mentionez ca toate cele auzite si spuse (in limita bunului simt) de aici de pe net....le-am facut si ...nu,nu merge
deci astept ....va multumesc

Dragos
a raspuns pe 25 Apr 2011, 16:13

Problema se poate rezolva din soft si costa 50euro. Te pot ajuta.
0744 28 66 93

dan
a raspuns pe 23 Iun 2011, 18:57

s-a rezolvat problema? si eu intampin exact aceeasi problema cu un golf5 1,9-105cai cu 200.000km. dupa o stationare indelungata porneste foarte greu. am fost la reprezentanta si mi-au spus ca e de la oringurile de la injectoare si de la rampele de combustibil... nu stiu ce sa zic
astept un raspuns legat de resoftare!
salut

ionut
a raspuns pe 3 Aug 2011, 17:51

stati,linistiti,eu am un golf 5 20.tdi 140.cv,si mi sa antamplat la fel,e din releul,de curent.se ancalzeste.

dan
a raspuns pe 7 Aug 2011, 21:36

si eu am acele sintome la un fiat marea 1,9 jtd cand motorul este cald nu mai porneste , daca cine cineva sa-mi dea un sfat sau remedeiere

cornel
a raspuns pe 27 Aug 2011, 21:52

Aceeasi problema am si eu la un passat 1.9 tdi pd,cand motorul este cald cateodata nu porneste , am avut aceeasi problema la un mercedes si la ala a fost de la bucsele de la electromotor, cand era cald motorul, era o bucsa fisurata la electromotor care se dilata si pierdea curent pe acolo si abia invartea motorul. Cand se racea pornea fara probleme, la passat totusi parca invarte normal dar nu porneste. Daca rezolvati ceva dati raspuns.

dans
a raspuns pe 4 Oct 2011, 17:29

am un golf 4 ajm85 kw,am schimbat senzorul pe lichidul de racire,dar la cald nu porneste(invarte motorul,dar e ca si cum nu s-ar alimenta cu motorina).Ma poate ajuta cineva,va rog?

cornel
a raspuns pe 15 Nov 2011, 21:43

dans - acelasi motor il am si eu la passat , la mine pornirile grele la cald au inceput dupa ce am schimbat filtru de motorina, am schimbat din nou filtrul de motorina de doua luni si nu mai am probleme de atunci cu pornirile.

vasy
a raspuns pe 14 Dec 2011, 22:24

referitor la aceasta problema "pornitul greu la cald",ma refer strict la golf5 1.9 tdi ,a rezolvat cineva problema prin resoftare ...daca da va rog intrebati persoana care a mesterit la masina daca e dispusa sa mai faca una (a mea) eu sunt din mangalia

tambalagiul
a raspuns pe 22 Ian 2012, 19:11

vasy ai rezolvat problema ?
daca nu intra si contacteaza-ma pe mess

vasy
a raspuns pe 21 Feb 2012, 04:37

ce spui daca imi dai un numar de telefon , si te sun ...

a raspuns pe 12 Iul 2012, 14:06

Am rezolvat problema pornirii la cald(GolfV 1,9TDI)Electromotorul este cel cu probleme.Dupa schimbarea periilor si a bucselor, masina porneste ca si noua la orice temperatura a lichidului de racire.
Recomand revizia electromotorului.(Am testat personal aceasta metoda)

patrick
a raspuns pe 15 Sep 2012, 06:52

vasy.. eu am avut aceeasi problema cu pornirea grea la cald..insa de vina era bateria am schimbat-o cu una noua si porneste la sfert

miha
a raspuns pe 16 Oct 2012, 00:56

Am schimbat bateria, electromotorul, filtrul de motorina, volanta si masina porneste la fel de greu la cald... A mai ramas sa- i fac softul...ce ziceti???

tity
a raspuns pe 15 Apr 2013, 21:12

LA VW PASSAT 19TDI AJM aceeiasi problema la rece o ia la sfert la cald daca dau automat unul dupa altul porneste la sfert,dar daca sta 5 min cite odata porneste cite odata nu adica greu dupa 5,7 secunde,am schimbat senzor temperatura apadegeaba,acum am schimbat pompa tandem,,,si astept savad cum o sa fie,,,daca stie cineva astept si eu un raspuns,multumesc!!

sebastian
a raspuns pe 20 Apr 2013, 16:21

Salut am si eu o problema cu un Seat Altea 1.9 diesel..
La rece masina o ia la sfert e cand se incalzeste motorul ii dau cheie invarte motoru de 6 , 7 ori si porma porneste oare poate sa fie o problema de soft de baterie de electromotor? imi puteti da si mie un mesaj pe privat care ati rezolvat aceasta problema

ovidiu
a raspuns pe 19 Iun 2013, 20:57

Vectra B, din 2001, 1600 cm3 -16v, 74 kv - 166 mii km. La fel. Pornire greoaie la cald ... Schimbat senzor temperatura lichid racire, sonda Lambda si toate filtrele regulamentar, la 140 mii km chiar si bujii ... dar nik. Cred ca asa o sa moara.

Adrian
a raspuns pe 18 Sep 2013, 07:02

Ciudata chestia cu pornirea la cald. Am si eu ford focus 1.8 TDDI 90caluti , km destui cam 280.000 si aceeasi problema. Chiar si la -20°C porneste perfect masina dar dupa ce se incalzeste putin motorul ...nu o mai ia usor. Nu e vorba de km neaparat...am luato la 170.000km si cam tot asa facea. Daca imi dati careva o idee v-as fi recunoscator. salutare

gigi
a raspuns pe 7 Dec 2013, 11:02

am si eu un vw bora 1900 tdi ajm cu pompe si am avut aceiasi problema cu pornirea la cald, dar am rezolvat schimband calculatorul cu unul de golf, iar acum porneste la sfert si la cald lucru care nu era posibil inainte. M-a costat 300 de lei

jovani
a raspuns pe 12 Dec 2013, 18:26

problema data o am si eu cu mercedes sprinter CDI , m-am saturat deja sa merg pe la service auto, cind se ridica temperatura mai su de 80 de grade, nu mai porneste, tre sa astept sa se raceasca, este foarte enervant... ajutor

adi
a raspuns pe 17 Dec 2013, 20:32

culmea si totusi adevarat dar au dreptate cei de la reprezentanta au dreptate ce au zis .Am patit pe pielea mea exact la un golf5 ,am skimbat periile[carbunii]si merge super si nu odata de doua ori,si nu mi-a venit sa cred

caddy
a raspuns pe 3 Aug 2014, 15:31

La electromotor e problema si la caddy daca nu pornesye la cald

close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru