Feedback

EuroNCAP a testat şase vehicule de transport persoane, iar rezultatele sunt slabe

Comenteaza 9
EuroNCAP a testat şase vehicule de transport persoane, iar rezultatele sunt slabe - Poza 1
Euroncap a publicat astăzi rezultatele testelor de siguranţă pentru şase vehicule destinate transportului de persoane. Dintre acestea, unul singur a obţinut cinci stele de siguranţă, celelalte având rezultate slabe.

Organismul independent EuroNCAP a testat şase modele destinate transportului de persoane. Cel mai slab clasat a fost Renault Trafic, care a obţinut două stele de siguranţă, pe când Ford Transit Custom este cel mai bine clasat, cu cinci stele de siguranţă. Patru modele tesate de EuroNCAP în această sesiune au obţinut trei stele de siguranţă, respectiv Hyundai H-1, alături de tripleta Peugeot Expert-Fiat Scudo-Citroen Jumpy.

Comenteaza 9

Comentarii (9)

  • antonny
    de ce nu avem mercedes????,de ce nu avem volkswagen????
    14 10
  • Si ce se mai lauda Renault cu siguranta masinilor sale!
    16 27
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • O opinie
    La Renault Trafic punctajul de 58% pentru protectia adultilor e in media punctajelor obtinute de ceilalti. Oricum sunt masini destinate utilizatorilor profesionali care stiu ce vor, nu celor care dau nenumarate comentarii pe Automarket. Faptul ca Renault s-a mentinut atatia ani ca specialistul nr.1 la utilitatre in Europa de Vest, spune multe.
    27 14
  • o alta opinie
    Prietene, las-o balta! Trafic a luat cel mai punctaj. Daca tu consideri ca utilitatea este mai importanta decat siguranta, in conditiile in care vorbim de o masina care e destinata si distantelor lungi care nu se fac cu 50 de km/h ca in oras, traiesti in lumea ta. Hai, da-ti singur mai multe "like-uri", ca daca gandesc multi ca tine e trist.
    15 21
  • @antonny are dreptate: comparatiile pe acest segment (foarte important astazi ca impact economic) nu-si au rostul fara Merz si VW. Pe mine ma deranjeaza faptul ca GM n-a indraznit sa abordeze si domeniul utilitare in Europa, unde se pare ca rivalii de la Ford au dat lovitura cu Transit si inca de foarte multi ani (chiar am condus-o de cateva ori si m-a impresionat: practica, spatioasa, rezistenta, fiabila). Opel Movano a fost doar o gluma proasta, un altfel de Renault Master. Singura speranta ar fi ca Chevrolet (tot Chevy......) sa se insinueze belicos pe piata europeana a transporturilor "upper medium size" profitand de ascensiunea formidabila pe care o traverseaza gratie autoturismelor.
    Oricum, este cam rusinos pentru un mastodont auto ca GM sa comita atatea greseli si sa-si oblige fanii sa traiasca mai mult cu gandul la realizarile glorioase din trecut......
    5 10
  • unu din vest
    Renault este specialistul nr.1 la utilitare in Vest asa cum unele partide din Romania o sa va dea zeci de mii de euro daca ies la guvernare. Ce au in comun cele 2? Amandoua sunt vrajeli sau marketing romanesc.

    Intamplator am stat si am vazut majoritatea tarilor din vest iar mercedes si trio-ul fiat-psa fac legea... cel putin ca prezenta pe autostrazi, de performante si alte detalii va ma contraziceti si voi ca e tarziu acum.
    6 12
  • Giga-Motors, probabil ca motivul pentru care GM nu a intrat in Europa cu utilitare e faptul ca aici sunt cateva marci mari si tari care au majoritate pe piata, gen PSA, Fiat, Ford si Renault. Este un domeniu in care in primul rand conteaza pretul masinii si robustetea. Din cauza asta probabil ca VW si Mercedes nu au fost luat in calcul, cum spunea Antonny. Pentru faptul ca masinile testate de EuroNCAP sunt unele dntre cele mai vandute in Europa.
    Ideea este ca e o categorie in care nu prea se cauta dotari de top sau scumpe... un patron isi doreste sa investeasca intr-o masina cat mai ieftina, cat mai solida si cat mai fiabila. Ori prima varianta eu cred ca e Renault, in general ei au cele mai mici preturi de pornite, iar fiabilitatea e ok.
    Acum vreo 6 luni l-am ajutat pe un prieten sa isi care niste mobila si a venit cu un Trafic de la firma la care lucreaza. Masina avea cam 170 000 de km si fusesera ceva probleme la partea electrica la un moment dat, insa nimic grav. In rest nu a avut nimic masina, doar consumabile se schimbasera.
    17 2
  • chinezu'
    Se vede clar ca Ford a detinut Volvo si si-a luat toate datele tehnice privind siguranta si pe care le vor folosi inca multi ani .
    Cei de la Volvo au in standard ESP din 2004 , iar din 1998 airbag-ul cortina, care se pare ca cei de l-au Ford l-au pus si pe utilitare, foarte bine, dar nu trebuie sa te bazezi pe el tot timpul si sa mergi prin sate cu duba cu 100 si sa depasesti la mustata in general.
    Peste cativa ani vom vedea si masinile galbejitilor ca vor bate la siguranta si durabilitate multe alte marci, care si-au trecut testele de la EuroEncap pe luneta pt publicitate iar in cazurile reale se cam aduna....Pacat! Asa a murit si artista Laura Stoica! d-zeu s-o odihneasca!
    Va doresc tuturor soferilor drumuri bune si sa nu fie cazul sa vi se deschida airbagurile!
    8 12
  • @ o alta opinie si unu din vest: Ia verificati, cand a fost lansat Trafic si cand au fost lansate celelalte modele, in special Transit? Dupa aceea puteti sa comentati.
    7 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod

Ultimele stiri din Siguranta

Prețuri mașini noi

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru