- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Feature
Ultimele stiri din Feature
-
Motoarele noii generații BMW Seria 5 au fost dezvoltate de către un inginer român. Numele său este Claudius Bogusch și este unul dintre o mulțime de ingineri născuți în țara noastră care lucrează pentru nume consacrate din străinătate. În acest articol, îl vom cunoaște mai bine pe omul din spatele motoarelor noului model de clasă executive. (17.02)
-
După Al Doilea Război Mondial, BMW a fost în pragul falimentului. Din fericire, afaceristul Herbert Quandt a preluat compania și a dus la debutul modelului 1500, care a salvat compania. Totuși, dacă vom cerceta mai adânc, vom afla că sursele averii familiei Quandt aveau în spate regimul nazist. (28.11)
-
În cadrul unei vizite făcute în capitala cultural europeană Timișoara, am luat parte la prezentarea schițelor realizate de Paul Bracq, un designer foarte important și marcant pentru BMW. În același timp, am aflat și povestea din spatele celebrului sediu BMW din Munchen, botezat „Vier Zylinder”, adică clădirea „4 cilindri”. (24.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
FEATURE: 30 de ani de BMW Seria 3 E30 - Povestea "Ursului"
In privinta modelului, o legenda, pacat ca sunt din ce in ce mai putine care arata bine la noi, ca-n afara sunt multe renovate si arata excelent iar in toata lumea mai exista incredibil de multe care inca circula, e aproape fara moarte, tot timpul va fi iubita si nu va fi lasata sa dispara.
Cam toate au ajuns la retopit deja si asta spune mult.
Ca sa nu mai vb ca pretul de revanzare a cazut 80% dupa 5 ani.
Un design frumos si un motor performant dar de uzura foarte mare.
Care e manelar,are datorii la intretinere si 2 clase mai mult ca tramvaiu isi ia un ursulest,pisicuta..birmaneza.
Ideea cu masini de genul asta,clasice adica,este sa ti le permiti,nu este o treaba ieftina deloc sa intretii exemplar un ursulet din 1986,nu sa mergi cu ea in 3 roate,fara frane si directie,eventual ii dai un tunning dala facut in ghena de gunoi si gata domne am bemveu..cand nici bani de Tico nu ai.
Cel mai grav lucru este ca deraiatii astia cu ursuleti si pisicute sunt si complet iresponsabili si fac cele mai mari tampenii,ca motociclistii,daca ar murii numai ei nu ar fi nici cea mai mica problema dar cand te omoara pe tine..
In fond daca nu aveti 40-50 mii euro de dat pe un Seria 3 nou,mergeti bai fratilor si luati-va Logan nou,poate va mai ramane si de pasta de dinti.
@ScorpyonVAG: ai punctat bine la partea cu piata auto din Romania, legat de e30
http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/3077480279.html
http://losangeles.craigslist.org/sgv/cto/3076781271.html
http://losangeles.craigslist.org/wst/cto/3076666310.html
Valoarea lor a coborat sub valoarea metalului de reciclare.
CUVANTUL CHEIE: ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE".
Daca nici macar in California nu se face ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE" atunci cu siguranta ca se face in romanica.
Fiabilitatea se face in comparatie cu alte marci in acelasi mediu de exploatare.
Honda si Toyota isi pastreaza valoareA de 3 ori mai mult decat BMW si asta numai datorita FIABILITATI.
In State lucrurile nu stau chiar asa, masinile japoneze sunt ingeneral cautate iar asta mentine sus si pretul sh.
Probabil ca dupa mintea ta nici la motociclete japonezii nu au modele de legenda.
Ce usor ne luam aere de colectionari si restauratori de automobile cand vorbim de modele ieftine culese de prin gunoaiele Europei. Sa nu fim aroganti si sa recunoastem ca restauram ursuleti sau golfuri sau chiar dacii 1300 80% pentru ca sunt ieftine. Mai interesant ar fi de restaurant un Daimler, un RR sau un Bugatti. Dar nu ni le permitem.
In plus, cu riscul (tardiv oricum) de a primii sute negative mai trebuie recunoscut ca daca marii restauratori si colectionari de Lancia Integrale si ursuleti am avea bani de masina noua si de casco pentru ea pasiunea pentru intretinerea defectuoasa a modelelor vechi s-ar estompa subit.
Ne lipseste curajul de a ne vedea lungul nasului. Suntem o natie de impostori si de lenesi. Pacat.
Hahahahahahahahaha.......
Adevarul poate fi dureros.
Majoritatea cunosc BMW din poze si vb si ei ca sa para cunoscatori.
Cei care au avut sau pus mana pe scule si lucrat la cate unul stiu cata dreptate am.
PS - pentru cultura ta generala, ieri am fost la Brasov unde a avut loc intalnirea anuala a BMW E30. La ora 14 s-a plecat din Darste spre Poaiana Brasov. La trecerea masinilor prin Brasov, orasul a fost ca si paralizat. Ma refer la toti oamenii de pe strada care se opreau in loc si priveau cu admiratie, ma refer la toti soferii din trafic, care uitau sa mai plece de la semafor cu ochii la e30-urile de langa ei. Sincer, mai gandeste-te.