Formula 1: Max Verstappen câștigă în Qatar. Lupta pentru titlu se va da în Abu Dhabi

de Tiberiu Safta
Marti, 02.12.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Max Verstappen a câștigat Marele Premiu al Qatarului după o cursă câștigată cu ajutorul strategiei. Lando Norris, liderul clasamentului, a încheiat doar pe locul 4, în timp ce Oscar Piastri și Carlos Sainz Jr au urcat pe podium.

A 23-a și penultima cursă din sezonul 2025 de Formula 1 a adus echipele și piloții în Qatar. Această etapă, cu o miză uriașă în ceea ce privește lupta pentru titlul mondial la piloți, a inclus și o cursă de sprint, câștigată fără probleme de către Oscar Piastri. Australianul de la McLaren și-a recăpătat forma pe care a avut-o în cursele din vara acestui an, însă mai avea de bifat și cursa principală de duminică.

POLE POSITION PENTRU PIASTRI

La câteva ore după câștigarea cursei de sprint, care a fost aproape în totalitate lipsită de acțiune, Oscar Piastri a obținut un nou pole position, pentru prima dată de la Marele Premiu al Țărilor de Jos. Lângă el în prima linie a venit Lando Norris, urmat de Max Verstappen pe locul 3 și de George Russell pe locul 4.

Pe linia a 3-a au venit Kimi Antonelli și Isack Hadjar, aceștia fiind urmați de Carlos Sainz Jr, Fernando Alonso, Pierre Gasly și Charles Leclerc. Aproape la fel ca în Las Vegas, Lewis Hamilton a fost din nou șocul calificărilor, atât în sprint, cât și în grand prix. Pentru ambele curse, fostul campion mondial nu a reușit să urce mai sus de locul 18. Britanicul avea să plece în cursa mare de pe locul 17 datorită unei penalizări cu 5 poziții pentru Gabriel Bortoleto, ca urmare a accidentului pe care l-a provocat în cursa precedentă.

LIMITĂ DE TURURI PENTRU ANVELOPELE PIRELLI

Înaintea ambelor curse, Pirelli a impus o limită de tururi pentru anvelopele sale după ce au fost descoperite mai multe tăieturi după singura sesiune de antrenamente libere. Astfel, niciun pilot nu avea voie să meargă mai mult de 25 de tururi cu același set de anvelope din motive de siguranță.

Aproape toți piloții au ales să plece în cursă cu anvelopele de compoziție medie. Doar Hamilton și Nico Hulkenberg, plecat de pe locul 11, au ales anvelopele soft.

La start, Oscar Piastri și-a păstrat avantajul, însă Lando Norris a fost pus sub presiune de către Verstappen pentru locul 2. Britanicul a nu a rezistat atacului olandezului și a căzut pe locul 3. Verstappen și-a lăsat apoi mai mult culoar liber pentru a-și proteja mai bine anvelopele. Mai în spate, George Russell a avut parte de un prim tur slab după ce a ieșit larg în cel de-al doilea viraj. Britanicul de la Mercedes a pierdut 3 poziții ca urmare a acestui moment și a fost depășit de Antonelli, Sainz și Alonso.

ACROȘAJ ÎNTRE GASLY ȘI HULKENBERG

Pierre Gasly, plecat de pe locul 9, a ieșit și el larg într-un viraj și s-a ales cu o podea ușor avariată. Francezul de la Alpine începea să fie pus sub presiune de către Nico Hulkenberg, care îl depășise pe Charles Leclerc în cel de-al doilea tur.

În al 7-lea tur al cursei, Hulkenberg a încercat să treacă de Gasly pe exteriorul primului viraj. Cei doi s-au acroșat, iar germanul a ieșit cel mai rău din acest incident. Monopostul Kick Sauber s-a răsucit și a rămas cu o roată dejantată blocată într-o zonă de pietriș. Și Gasly s-a ales cu o pană, însă el a putut să meargă înapoi la boxe pentru anvelope noi.

MCLAREN GREȘEȘTE STRATEGIA

Din cauza acestui incident, Safety Car-ul a fost chemat pentru a neutraliza cursa.

Acela a fost momentul perfect pentru ca Red Bull să-l cheme la boxe pe Max Verstappen pentru un set nou de anvelope medium. Toți ceilalți piloți din spate, cu excepția lui Norris și Esteban Ocon, au intrat și ei la boxe pentru anvelope noi. Esteban Ocon a intrat un tur mai târziu pentru a servi o penalizare de 5 secunde, acordată din cauza unui start anticipat.

Decizia de a nu opri în perioada de neutralizare i-a lăsat pe McLaren foarte vulnerabili la atacurile lui Verstappen. Olandezul a revenit pe circuit pe locul 3, cu anvelope mai proaspete și mai aderente. De asemenea, toate celelalte echipe mai aveau acum de efectuat doar o singură oprire în turul 32, în timp ce McLaren trebuia să efectueze o oprire în plus pentru Piastri și Norris.

La restart, cursa era în continuare condusă de Piastri, urmat de Norris, Verstappen, Sainz și Antonelli. Cei doi piloți McLaren au forțat la maxim de monoposturi și au început să se distanțeze de restul plutonului. În momentul în care Piastri a oprit la boxe în cel de-al 24-lea tur, australianul avea un avans de 8 secunde în fața lui Verstappen pe locul 3.

După oprire, Piastri a revenit pe locul 5, între Antonelli și Alonso. Norris a intrat la boxe în turul următor și a revenit în spatele lui Piastri, care a urcat acum pe locul 4. Verstappen era acum noul lider, urmat de Sainz și Antonelli.

PIASTRI RECUPEREAZĂ POZIȚII

Această ordine nu a durat prea multă vreme, deoarece Oscar Piastri s-a apropiat rapid de următorii 2 piloți din față. Mai întâi, Piastri l-a depășit pe Antonelli în turul 30. Isprava a fost repetată două tururi mai târziu, de data asta cu Sainz pentru a urca pe locul 2.

Puțin mai în spate, Norris avea să treacă și el de Antonelli. La scurt timp după asta, Max Verstappen a oprit din nou la boxe pentru un set de anvelope hard care aveau să-l ducă până la sfârșitul cursei. Toți ceilalți piloți care opriseră în spatele Safety Car-ului au oprit și ei în același tur.

Astfel, Piastri era din nou lider, urmat de Norris, Verstappen, Sainz și Antonelli. Cei doi piloți McLaren mai trebuiau, în schimb, să mai oprească încă odată la boxe.

MCLAREN OPREȘTE MAI DEVREME DECÂT ANTICIPAT

Pentru a doua serie de opriri, McLaren a ales să-și cheme piloții la boxe mai devreme decât fusese anticipat. Astfel, Piastri a oprit la finalul turului 42 și a revenit pe locul 3, în spatele lui Verstappen. Norris a urmat în turul următor și a revenit în spatele lui Antonelli, pe locul 5.

Cu 14 tururi rămase până la final, Verstappen era din nou lider, urmat de Piastri, Sainz, Antonelli și Norris.

LUPTĂ PENTRU PODIUM ÎN 3

Max Verstappen s-a bucurat de o distanță mare față de Oscar Piastri care, deși începea să-l prindă din urmă, nu reușea să se apropie suficient de repede pentru a-i pune probleme campionului mondial en titre. În schimb, lupta pentru ultimul loc pe podium era una intensă între Sainz, Antonelli și Norris.

Cu câteva tururi înainte de final, Sainz, aflat pe locul 3, s-a confruntat cu un comportament din ce în ce mai subvirator.

Asta l-a făcut să piardă timp față de Antonelli și Norris, care începeau să-i sufle în ceafă. La rândul său, italianul de la Mercedes era pus sub presiune de Norris, care se afla în raza DRS, însă nu avea suficientă viteză suplimentară pentru a efectua o depășire.

Cu doar două tururi rămase până la final, Antonelli a fost primul care a cedat în lupta pentru podium. Italianul a ieșit larg într-un viraj, spre nedumerirea celor de la Red Bull, care au crezut inițial că Antonelli i-a făcut loc lui Norris. Reluările au arătat că, în realitate, Antonelli a ieșit larg într-un viraj ca urmare a unei mici erori de pilotaj și nu a fost nicidecum o manevră intenționată.

Astfel, Norris a urcat acum pe locul 4, însă nu avea suficient ritm de cursă pentru a-i pune probleme lui Sainz, chiar și cu problemele pe care le avea spaniolul de la Williams.

VICTORIE CRUCIALĂ PENTRU VERSTAPPEN

La finalul celor 57 de tururi, Max Verstappen a câștigat Marele Premiu al Qatarului cu un avans de 7.9 secunde în fața lui Oscar Piastri. Carlos Sainz Jr a rezistat presiunii și a obținut încă un podium neașteptat pentru Williams. Lando Norris a trebuit să se mulțumească doar cu locul 4, într-o cursă în care putea să devină campion mondial dacă ar fi câștigat-o. Kimi Antonelli a terminat pe locul 5, urmat de George Russell pe 6.

Clasamentul din top 10 a fost completat de: Alonso (7), Leclerc (8), Liam Lawson (9) și Yuki Tsunoda (10). În afara punctelor au terminat: Alex Albon (11), Lewis Hamilton (12), Gabriel Bortoleto (13), Franco Colapinto (14), Esteban Ocon (15), Pierre Gasly (16), Lance Stroll (17) și Isack Hadjar (18). Oliver Bearman și Nico Hulkenberg au fost singurii piloți care au abandonat.

16 PUNCTE ÎNTRE CEI NORRIS, VERSTAPPEN ȘI PIASTRI

Cu acest rezultat, lupta pentru titlul mondial se va decide în cursa din Abu Dhabi. După etapa din Qatar, Lando Norris are acum 408 puncte și este la doar 12 puncte în fața lui Verstappen, care urcă pe locul 2 în clasamentul general. Oscar Piastri este la 4 puncte în spatele olandezului și la 16 puncte distanță față de Norris cu doar o singură cursă rămasă.

Pentru a-și asigura titlul, Norris trebuie doar să termine pe podium în Abu Dhabi, indiferent de unde termină Verstappen și Piastri. În schimb, dacă se va repeta rezultatul din Qatar, atunci Verstappen va fi campion mondial cu doar un singur punct în fața lui Norris. Miza este, așadar, uriașă.

În campionatul constructorilor, McLaren are acum 800 de puncte, în timp ce lupta pentru locul 2 se va da între Mercedes și Red Bull, care au 459 de puncte, respectiv 426 de puncte. Ferrari are asigurat locul 4, cu 382 de puncte, iar Williams și-a asigurat locul 5, cu 137 de puncte.

Urmează cea mai importantă cursă a sezonului, Marele Premiu din Abu Dhabi. La finalul acestei curse, care va avea loc în 7 decembrie, vom ști cine va fi campion mondial în 2025.

via Formula 1

Comentarii (27)

  • Noroc cu McLaren ca sunt cam prosti
    Ei trebuia sa intre in boxe indiferent de ce facea Max sau altcineva, la ce pace aveau
    Retards!
    3 0
  • Formula 1 pare din ce in ce mai mult "staged", ca sa tina (tele)spectatorii interesati pana in ultima cursa. Cam multe coincidente de la preluarea F1 de catre americani.
    3 0
  • Bixente
    @Automarket

    Sunt neplacut surprins pentru faptul ca mi-ati anihilat comment-ul din jurul orei 14:00 in modul cel mai brutal, refuzandu-va sa acceptati adevarul brut si crud cu privire la josnicia pe care-am vizionat-o cu totii pe Losail.

    Din pacate, vom avea un campion mondial in premiera peste cinci zile, pe cat imoral, pe atat de ilegal.
    3 4
  • Bixente
    Rusine Mercedes AMG PETRONAS F1 Team!

    Rusine Toto Wolff !

    Rusine Kimi Antonelli!

    ....Pipernicitul de Norris are pentru ce sa va multumeasca.

    Cu 12puncte aferente unui extrem de probabil loc 4 in Austria si eliminand si cele 2 puncte oferite in modul cel mai deplorabil de doveditul terorist Kimi Antonelli lui Norris in penultimul tur pe Losail, tocmai Verstappen era acela care era liderul clasamentului general provizoriu inaintea finalei de pe Yas Marina.

    Doar ca, din pacate, Verstappen este victima unor certe actiuni care pot fi facil asimilate cu atentate la moralitatea competitiei dar, mai important, a caror ciclicitate si consecinte sunt de o gravitate nemaiintalnita in disciplina etalon pe patru roti.
    5 4
  • Câtă imaturitate la McLaren… așa ceva!!! Verstappen nu poate câștiga acest campionat, Noris și Piastri trebuie să-l piardă și asta ar fi impardonabil din toate punctele de vedere.
    2 0
  • Bixente
    @Dutz

    Constat ca esti un debutant la F1.
    McLaren a arvunit ambele titluri mondiale pe 2025 inca din semestrul unu. (Austrian GP)
    0 2
  • „Profeții”
    HA-HA-HA !!!!

    O eroare incredibilă în Formula 1!
    Lando Norris a fost afișat brusc ca și campion mondial pe site-ul oficial, deși lupta pentru titlu este complet deschisă înainte de Abu Dhabi. Înaintea unuia dintre cele mai palpitante finaluri de F1 din istoria recentă, nimeni nu putea anticipa această ciudățenie.
    Pe portalul F1, sub numele pilotului McLaren, era scris că are un titlu mondial.

    Fanii au observat imediat eroarea, au distribuit capturi de ecran, iar problema a fost rapid eliminată. Greșeala a avut loc în mijlocul unei lupte deja tensionate pentru titlu.


    gsp.ro/sporturi/formula-1/eroare-site-oficial-formula-1-lando-norris-campion-875252.html
    0 0
  • Bixente
    De la sfârșitul cursei de Duminică și până azi n-am dormit o oră de nervii ce mi i-a făcut Antonelli...deh: atât mă duce capul!
    Dacă nu ajunge Verstappen anul ăsta campion și iese Noris, mă atârn de copac!
    2 3
  • Discutam de piloți nu de constructori. Poate clarifici ce ai vrut să spui după ce recitești ce am scris.
    PS sunt pasionat de F1 de mulți ani cu ceva intermitențe în perioada în care Hamilton câștiga tot, dar fără pretenții de specialist în domeniu ;)
    0 0
  • Bixente
    N-am de gand sa ma culpabilizez pentru faptul ca stapanesc la perfectie fenomenul F1.
    0 3
  • Întrebare:
    Daca la apariția SC erau invers, pe 1 Norris și Piastri pe 3, mai "gresea" McLaren strategia? Cum e cu papaya rules, ala din fata alege când intră? Pariez că îl băgau pe Norris, că să iasă în față lui Max și pe Piastri îl mai țineau un tur, că să iasă pe 7-8. Cu "eroarea" aceasta i-au furat minim 7 p lui Piastri și, dacă le adăugăm și pe cele 6 când cu schimbul de poziții și cu împinsul in afara circuitului, practic australianul ar fi fost la 3 p de Norris înainte de ultimă cursa! Și se mai mira de ce lumea îl huiduie pe Norris.....
    3 0
  • Attenzione!
    La Abu Dhabi, va fi ultima șansă pentru Lewis Hamilton să evite o premieră în cariera lui, un sezon întreg de Formula 1 fără clasare pe podium!
    Ceea ce surprinde este că Hamilton nu a urcat niciodată pe podium de când conduce pentru Ferrari, fiind pilotul Scuderiei cu cea mai lungă așteptare din istorie până la prima clasare între primii 3.
    Și pentru ca cele întâmplate în acest sezon să usture și mai tare, pilotul pe care l-a înlocuit la Ferrari, Carlos Sainz, s-a clasat deja de două ori pe podium conducând un Williams!

    (ScuderiaFans)
    2 0
  • Mircea Badea
    merita mclaren sa piarda titlul, ca l-au masluit pe pastri la ultimele curse! so its only fair...max!!
    3 0
  • @Attenzione
    A câștigat și el cursa de sprint de la începutul sezonului, în rest zici că a fost un Tsunoda dar la Ferrari. Am citit ieri că Sainz încă mai ține legătura între el și Ferrari și că ar fi posibilă o revenire la scuderie dar după mult timp (cel puțin după 2026).
    3 0
  • @Bixente
    Isteria, ura față de Antonelli, dragostea față de Verstappen mai mare decât a lui Simion față de șofer, acuzații peste acuzații, laude la adresa ta & olandezului ș.a. te definesc ca de la cer la pământ. Cu astea te lauzi tu? Tu nu ești sănătos măi omule, nu ești dezvoltat mental!
    Mă întreb: tu, dacă oi lucra, cum d...u te înțelegi cu șeful și colegii de la servici? Căsătorit nu cred că ești, că ar trăi biata femeie o viață plină de traumă alături de o așa "specie" ca tine.
    6 1
  • @Bixente
    Blestemat să fie Luca de Meo, fir-ar al naibii de parvenit! Din cauza incompetentului de Meo, Verstappen va pierde titlul. De ce? Pentru ca lui Norris i s-a promis un motor dCi ca recompensă pentru câștigarea titlului /s

    Acum serios, omule, du-te și controlează-te la psihiatru, chiar ai probleme mari.
    3 0
  • Șansele lui Max au mai scăzut, dar nu au dispărut. Lipsa de competitivitate a monopostului la un moment dat, tensiunile interne de la începutul campionatului, neadaptarea pilotului Nr 2 la monopost ( in 2021 fără Perez Max nu era campion), unele erori de strategie ex Spania cu ultimul schimb, sunt cauze reale a situației lui Max. Însă dacă ML erau corecți cu Piastri, jocurile erau deja încheiate azi. A propus, aș vrea să văd comentariul lui Bixente despre cursa din Spania când Max... a pierdut 9 puncte.
    0 0
  • A mai facut miracole Max pe acest circuit in 2021, duminica cine stie ce apare ?
    4 0
  • Zak Brown
    Mesaj tranșant pentru Norris și Piastri

    În ceea ce privește faptul că avem doi piloți în cursa pentru campionatul mondial, filosofia și abordarea noastră nu se vor schimba. Le vom oferi atât lui Oscar, cât și lui Lando posibilitatea de a concura și de a-și urma visul. Oscar are șansele lui. Am mai văzut în istoria Formulei 1 că atunci când ai acest tip de situație, când doi se bat uneori al treilea câștigă. Am văzut asta, cred, în 2007, în 2010, iar Oscar este rapid, cred că merită să încerce să realizeze performanța de a deveni campion.
    Vom permite piloților să concureze unul cu celălalt, dar mai presus de toate, ceea ce este important pentru noi este să fim în stare să-l învingem pe Verstappen cu unul dintre cei doi piloți ai noștri. Cred că orice decizie vom lua în ceea ce privește utilizarea colaborării piloților noștri va trebui să respecte unele dintre principiile noastre, care sunt fundamentale pentru abordarea noastră.
    Vrem să fim corecți cu piloții noștri, vrem să concurăm cu integritate și vrem să concurăm într-un mod care să nu-i surprindă pe piloții noștri. Așadar, înainte de Abu Dhabi, vor exista discuții suplimentare cu Lando și Oscar. Vom confirma abordarea noastră în materie de cursă, dar cu siguranță ceea ce pot spune este că, dacă vreunul dintre piloți este în cursă pentru a câștiga titlul, atunci vom respecta acest lucru. Nu va exista nicio decizie care să excludă celălalt pilot atunci când acesta este în situația de a câștiga.
    Așadar, vom vedea în ce scenariu se va desfășura cursa, dar cu siguranță ceea ce pot spune este că vor exista conversații și va exista o modalitate de a expune unitatea dintre echipă și piloți, așa cum am făcut întotdeauna.
    (SpeedWeek)
    1 1
  • Attenzione!
    Lewis Hamilton va rata prima sesiune de antrenamente din sezonul de F1 din 2025.

    Ferrari a confirmat că Lewis Hamilton va fi înlocuit de Arthur Leclerc, fratele lui Charles, la primele antrenamente înaintea Marelui Premiu de la Abu Dhabi din acest weekend.

    Ferrari a confirmat, de asemenea, că Dino Beganovic va pilota SF-25 în configurația sa actuală în testele de marțea viitoare din faza post-sezon, în timp ce Hamilton și Charles Leclerc vor completa fiecare câte o jumătate de zi.
    0 0
  • Lando Norris
    „Ordine de echipă? Nu am cerut așa ceva, dar eu aș accepta pentru Piastri.
    Nu, nu am vorbit despre așa ceva. Să fiu sincer, mi-ar plăcea la nebunie, dar nu aș cere așa ceva. Depinde de Oscar dacă ar accepta, nu ține neapărat de mine.

    La fel și viceversa. Personal, cred că aș accepta [ordinele echipei], pentru că pur și simplu așa sunt eu. Dar nu depinde de mine și nu voi cere așa ceva.

    Nu vreau să cer așa ceva pentru că nu cred că este neapărat corect. Dacă Max va câștiga, ei bine, asta e - Felicitări lui și ne vedem la anul. Nu ar schimba nimic, nu mi-ar schimba viața. El ar merita să câștige mai mult decât noi.”
    (autosport.com)
    0 0
  • Oscar Piastri
    „Nu este ceva ce am discutat. Nu știu ce să răspund, până voi ști care sunt așteptările de la mine.
    În urma a ceea ce s-a întâmplat în Qatar, am mare încredere că mă pot descurca excelent. Evident, am nevoie să se întâmple destul de multe lucruri pentru a ieși campion, dar mă voi asigura că voi fi în locul potrivit la momentul potrivit și vom vedea ce se va întâmpla”.
    (autosport.com)
    1 0
  • Romica Jurcă
    Temperaturile în timpul weekendului Marelui Premiu de la Abu Dhabi vor varia între 23 și 28 de grade Celsius, fiind, desigur, mai răcoare în sesiunile de seară, cum ar fi a doua sesiune de antrenamente, calificările și cursa.
    Nici vântul nu este așteptat să creeze probleme piloților, cu excepția unor rafale ușoare în timpul cursei, atingând 20 km/h (5.5 m/s), dar nimic serios. Precipitații, bineînțeles, nu sunt anticipate pe parcursul întregului weekend pe circuitul „Yas Marina”.
    0 0
  • Abu Dhabi Grand Prix
    FP1 results

    1. Lando Norris McLaren 1:24.485
    2. Max Verstappen Red Bull Racing +0.008
    3. Charles Leclerc Ferrari +0.016
    4. Kimi Antonelli Mercedes +0.123
    5. Nico Hulkenberg Sauber +0.144
    6. George Russell Mercedes +0.248
    7. Gabriel Bortoleto Kick Sauber +0.257
    8. Oliver Bearman Haas +0.274
    9. Carlos Sainz Williams +0.286
    10. Franco Colapinto Alpine +0.370
    11. Ryo Hirakawa Haas +0.449
    12. Isack Hadjar Racing Bulls +0.492
    13. Paul Aron Alpine +0.719
    14. Pato O’Ward McLaren +0.761
    15. Arvid Lindblad Red Bull Racing +0.771
    16. Arthur Leclerc Ferrari +0.875
    17. Ayumu Iwasa Racing Bulls +0.990
    18. Luke Browning Williams +1.005
    19. Jak Crawford Aston Martin +1.404
    20. Cian Shields Aston Martin +1.947
    0 0
  • Abu Dhabi Grand Prix
    Free Practice 2 results

    1. Lando Norris, McLaren, 1:23.083
    2. Max Verstappen, Red Bull, 1:23.446 (+ 0.363)
    3. George Russell, Mercedes, 1:23.462 (+ 0.379)
    4. Oliver Bearman, Haas, 1:23.501 (+ 0.418)
    5. Nico Hulkenberg, Sauber, 1:23.550 (+ 0.467)
    6. Gabriel Bortoleto, Sauber, 1:23.570 (+ 0.487)
    7. Isack Hadjar, Racing Bulls, 1:23.657 (+ 0.574)
    8. Charles Leclerc, Ferrari, 1:23.658 (+ 0.575)
    9. Fernando Alonso, Aston Martin, 1:23.708 (+ 0.625)
    10. Kimi Antonelli, Mercedes, 1:23.750 (+ 0.667)
    11. Oscar Piastri, McLaren, 1:23.763 (+ 0.68)
    12. Lance Stroll, Aston Martin, 1:23.832 (+ 0.749)
    13. Carlos Sainz, Williams, 1:23.872 (+ 0.789)
    14. Lewis Hamilton, Ferrari, 1:23.939 (+ 0.856)
    15. Alex Albon, Williams, 1:23.950 (+ 0.867)
    16. Esteban Ocon, Haas, 1:23.958 (+ 0.875)
    17. Yuki Tsunoda, Red Bull, 1:24.303 (+ 1.22)
    18. Liam Lawson, Racing Bulls, 1:24.474 (+ 1.391)
    19. Franco Colapinto, Alpine, 1:24.771 (+ 1.688)
    20. Pierre Gasly, Alpine, 1:24.963 (+ 1.88)
    0 0
  • Abu Dhabi Grand Prix
    FP3 result

    1 George Russell Mercedes 1:23.334
    2 Lando Norris McLaren +0.004
    3 Max Verstappen Red Bull Racing +0.124
    4 Fernando Alonso Aston Marti +0.251
    5 Oscar Piastri McLaren +0.259
    6 Esteban Ocon Haas F1 Team +0.271
    7 Oliver Bearman Haas F1 Team +0.275
    8 Charles Leclerc Ferrari +0.341
    9 Kimi Antonelli Mercedes +0.373
    10 Alexander Albon Williams +0.388
    11 Gabriel Bortoleto Kick Sauber +0.457
    12 Carlos Sainz Williams +0.477
    13 Nico Hulkenberg Kick Sauber +0.536
    14 Lance Stroll Aston Martin +0.561
    15 Liam Lawson Racing Bulls +0.613
    16 Isack Hadjar Racing Bulls +0.645
    17 Pierre Gasly Alpine +0.738
    18 Lewis Hamilton Ferrar +1.136
    19 Franco Colapinto Alpine +1.167
    20 Yuki Tsunoda Red Bull Racing +1.359
    0 0
  • Abu Dhabi Grand Prix
    Qualifying result

    1 Max Verstappen Red Bull Racing 1:22.207
    2 Lando Norris McLaren +0.201
    3 Oscar Piastri McLaren +0.230
    4 George Russell Mercedes +0.438
    5 Charles Leclerc Ferrari +0.523
    6 Fernando Alonso Aston Martin +0.695
    7 Gabriel Bortoleto Kick Sauber +0.697
    8 Esteban Ocon Haas F1 Team +0.706
    9 Isack Hadjar Racing Bulls +0.865
    10 Yuki Tsunoda Red Bull Racing no time
    11 Oliver Bearman Haas F1 Team 1:23.041
    12 Carlos Sainz Williams 1:23.042
    13 Liam Lawson Racing Bulls 1:23.077
    14 Kimi Antonelli Mercedes 1:23.080
    15 Lance Stroll Aston Martin 1:23.097
    16 Lewis Hamilton Ferrari 1:23.394
    17 Alexander Albon Williams 1:23.416
    18 Nico Hulkenberg Kick Sauber 1:23.450
    19 Pierre Gasly Alpine 1:23.468
    20 Franco Colapinto Alpine 1:23.890
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru