Feedback

Interviu cu Johan de Nysschen, noul preşedinte al mărcii Infiniti

Comenteaza 2
Interviu cu Johan de Nysschen, noul preşedinte al mărcii Infiniti - Poza 1
Infiniti, marca premium din Japonia are un nou preşedinte. La Salonul Auto de la Paris a răspuns la câteva întrebări legate de viziunea sa asupra viitorul brandului Infiniti.

Infiniti este marca de lux a grupului Nissan, dar deşi este o marcă japoneză este vândută doar pe piaţa nord-americană şi cea europeană. Şi pentru a se orienta mai bine către preferinţele clienţilor pretenţioşi de pe aceste pieţe, Infiniti are de curând un nou preşedinte. Numele lui este Johan de Nysschen, un nume cunoscut în lumea auto, mai ales cea de peste ocean. De Nysschen a fost preşedintele Audi of America timp de 20 de ani şi ştie foarte bine ce vor clienţii de la o marcă premium. 

Johan de Nysschen şi-a intrat în atribuţii la Infiniti în acestă vară pe fondul unor mutări importante în cadrul mărcii. Sediul central a fost mutat din Japonia în Hong Kong, deoarece Infiniti plănuieşte o intrare agresivă pe pieţele asiatice şi mai multă autonomie faţă de compania mamă, Nissan. China este o piaţă foarte importantă, Infiniti sperând să vândă aici 100.000 unităţi până în 2016. 

Cu Johan de Nysschen la cârmă, viitorul mărcii Infiniti se anunţă cel puţin interesant. Noul preşedinte este adeptul unui supercar în gama de modele, deci este foarte posibil ca Infiniti Emerg-E să devină realitate şi să treacă pragul de la concept car la model de serie mică.

Johan de Nysschen s-a născut în 1960 în Africa de Sud. A absolvit Universitatea din Pretoria şi deţine un MBA în marketing şi finanţe. Între 2004 şi 2012, a fost preşedintele Audi of America în cadrul grupului Volkswagen. Anterior s-a ocupat de destinele mărcii Audi în Japonia şi Africa de Sud.

Comenteaza 2

Comentarii (2)

  • spre deosebire de Porsche care a facut un HIPOPOTAM pe post de SUV cei de la Infiniti au inteles prin FX ca o marca premium se deosebeste de marcile ieftine nu nimai prin imiagine, tehnologie, dotari si materialele mai scumpe ci si prin designul "haut couture"...
    7 1
  • eau de eau
    "Infiniti este marca de lux a grupului Nissan, dar deşi este o marcă japoneză este vândută doar pe piaţa nord-americană şi cea europeană."

    Oare Orientul Mijlociu, e in Europa sau Nord America?!?!?!
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod

Ultimele stiri din Interviu

Prețuri mașini noi

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru