Noua generație Ford Tourneo Connect: două motorizări și, în premieră, tracțiune integrală

de Alexandru Monenciu
Marti, 12.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a publicat primele imagini și informații despre noua generație a modelului Tourneo Connect. Clienții vor putea alege una dintre cele două motorizări, iar tracțiunea integrală (opțională) este oferită în premieră.

Noua iterație Ford Tourneo Connect a debutat acum oficial. Clienții au la dispoziție trei niveluri de echipare (Sport, Titanium și Trend), dar și o variantă Active care propune o serie de elemente de protecție din plastic și câteva detalii estetice exclusive.

Noul model al americanilor este disponibil în două versiuni de ampatament: L1 (2.6 metri cubi volum maxim de încărcare) și L2 (3.1 metri cubi). Indiferent de alegerea făcută, Ford Tourneo Connect dispune de 3 rânduri de scaune și poate găzdui până la 7 pasageri.

Al doilea și al treilea rând de scaune pot fi pliate complet sau îndepărtate. Mai mult, scaunul pasagerului din dreapta poate fi pliat complet și astfel pot fi transportate obiecte cu o lungime maximă de 3 metri.

Din punct de vedere al designului exterior, a treia generație Tourneo Connect propune o grilă frontală proeminentă, uși spate glisante și faruri cu lumini de zi LED sub forma literei C.

Pentru interior, constructorul american a pregătit o consolă centrală minimalistă, controalele sistemului de climatizare și cele ale sistemului audio integrate în sistemul multimedia și display-ul central de 8.25 inch oferit în standard.

Nivelurile de echipare Titanium, Sport și Active vin cu ecranul de 10 inch.

Lista de dotări opționale include display-ul central de 10.25 inch și instrumentarul de bord complet digital.

TRACȚIUNE INTEGRALĂ OFERITĂ ÎN PREMIERĂ

Gama de motorizări este compusă din două agregate pe benzină și diesel. În prima categorie intră unitatea de 1.5 litri EcoBoost cu 114 CP, transmisie manuală cu șase trepte sau automată cu 7 rapoarte și dublu-ambreiaj.

De cealaltă parte, propulsorul diesel de 2.0 litri EcoBlue este disponibil în versiuni de 102 și 122 de cai putere. Prima poate fi alăturată doar unei transmisii manuale, în timp ce pentru a doua poate fi bifată și cutia de viteze automată.

Mai mult, versiunea de 122 CP poate fi comandată și cu tracțiune integrală (premieră).

Noul Ford Tourneo Connect va debuta pe piața Europeană la începutul anului viitor. Primele exemplare vor ajunge în showroom-uri în primăvara lui 2022.

via Ford

Comentarii (4)

  • Se pare că e produsul colaborării dintre Ford și VW. De altfel, cred că e primul produs palpabil de când au făcut colaborarea. În afară de partea frontală, se vede clar în lateral, în spate și la interior că e Caddy.

    Și asta nu e ceva nou. În trecut Ford Escort s-a vândut în Brazilia ca VW Apollo, iar mai recent, probabil că vă amintiți de prima generație a tripletei Ford Galaxy-VW Sharan-SEAT Alhambra.
    17 2
  • Nimic despre faptul ca acest Ford Tourneo Connect e construit pe platforma MQB a Grupului Volkswagen? Nimic.
    Bine ca am aflat, in schimb, ca "controalele sistemului de climatizare si cele ale sistemului audio integrate in sistemul multimedia".
    9 0
  • Asta pare sa fie ceva de bine, ca eu am la munca generatia trecuta de Tourneo si este varza calita la toate capitolele.
    0 0
  • Hello!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru