Noul BMW M4 Competition Cabriolet debutează cu tracțiune integrală și plafon soft-top

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 26.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul bavarez de automobile tocmai a lansat noul M4 Competition Cabriolet M xDrive. Pe lângă sistemul de tracțiune integrală (premieră absolută), modelul german vine cu un plafon de tip soft-top.

Noua generație BMW M3 și M4 a debutat în toamna anului trecut. Acum, o dată cu venirea sezonului cald, a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea M4 Competition Cabriolet M xDrive.

PENTRU PRIMA DATĂ CU TRACȚIUNE INTEGRALĂ

Un nume destul de lung, din care trebuie să reții doar că modelul bavarez este echipat, pentru prima dată, cu tracțiune integrală.

Este același sistem de tracțiune integrală care a debutat o dată cu actualul M5. Cei 510 CP și 650 Nm dezvoltați de motorul de 3.0 litri, twin-turbo, sunt livrați în mare parte punții spate, puntea față intervenind doar atunci când este nevoie.

Mai mult, sistemul M xDrive are trei moduri de funcționare: 4WD, 4WD Sport și 2WD. Cel din urmă oferă o experiență clasică de mașină cu roți motrice spate.

Că tot suntem la acest capitol, mai trebuie să amintim transmisia automată M Steptronic cu opt rapoarte. Cu acest pachet, noul BMW M4 Competition Cabriolet M xDrive atinge 100 de km/h în 3.7 secunde, iar viteza maximă poate fi crescută până la 280 km/h cu pachetul opțional M Driver.

În caz contrar, se oprește la 250 km/h.

Fiind un vârf de gamă, decapotabila bavareză vine în standard cu suspensie adaptivă M și sistem de frânare M Compound. Frânele M Carbon sunt opționale și propun discuri de 400 mm pe față și de 380 mm pe puntea spate.

PLAFON SOFT-TOP

Plafonul retractabil este de tip soft-top. De fapt, BMW îl descrie ca fiind "un acoperiș inovator panel bow" care combină beneficiile practice ale unui hard top cu estetica elegantă a unui acoperiș din stofă. Unul dintre avantajele sale fiind că este cu 40% mai ușor decât plafonul hard top al vechiului model.

Acționarea plafonului durează 18 secunde și poate fi realizată la viteze de până la 50 km/h. Când este coborât, portbagajul are o capacitate de 300 de litri, o creștere de 80 de litri. Atunci când acoperișul este închis, volumul portbagajului este de 385 litri.

Plafonul este disponibil în două nuanțe, inclusiv Negru Moonlight.

Din punct de vedere estetic, noul BMW M4 Competition Cabriolet M xDrive nu este diferit de un M4 obișnuit.

Farurile LED, jantele de 19 inch pe față și 20 pe spate, instrumentarul de bord digital cu ecran de 12.3 inch, display-ul central de 10.25 inch, volanul M îmbrăcat în piele și scaunele sport sunt standard.

Clienții pot bifa și scaunele M Carbon, care sunt cu 9.5 kilograme mai ușoare decât cele standard.

via BMW

Comentarii (9)

  • Tanatofobu'
    Ar trebui judecati in piata publica de catre popor toti cei care-si cumpara masini care nu sunt limitate din fabrica la 180km/h.Rusine!
    14 9
  • Acum ca versiunea soft-top a fost lansata, asteptam si versiunea soft-front care sa includa o husa pentru acoperirea partii frontale pentru a mai acoperidin rusinea aia de grila.
    18 3
  • Seriff
    3.0 benzina, i-auzi Fanel, aia vor oamenii nu zoe lesinat, nu aplicatii de incarcat, nu plug and share, nu dormit in parcare la kaufland, nu masini cat un matiz care costa cat un sedan pe benzina.
    16 4
  • Manuel Abagiu
    Imediat cum termina de lustruit argintaria lu' domnu' Musk,o sa apara si Iedikk sa le bata obrazul astora de la Bemveu ca inca scot masini uzate moral cu motoare care usuca plamanasii ursilor polari inca de la ralanti.
    13 4
  • Seriff
    Da si Fanel sau alt comunist care o sa le sugereze sa traga evacuarea in interior, daca tot nu polueaza, desi vad ca asta e cabrio, asa ca nu ar fi o problema:))
    9 2
  • rusinea aia de grila de la haudi e mai hidoasa
    6 2
  • Seriff
    @flo strica efectiv toata masina, e ca nuca in perete, e horror, nu imi explic ce a fost in capul lor.
    6 1
  • baietii frustrati de grila BMW de pe toate forumurile de pe internet nu prea se intersecteaza cu baietii aia care-si permit si chiar au comandat o asemenea masina. Cainii latra, caruta trece, dividentele se iau la sfarsitul anului in continuare. Baietii frustrati sa aiba rabdare inca vreo 10-15 ani pana o sa-si permita o asemenea masina. Si le modifica ei cu o grila normala cumparata din Obor. Si o sa puteti atunci dormi linistiti si BMW o sa-si bage banii in continuare in buzunar pe baza pieselor cumparate de baietii mai sus mentionati.
    4 15
  • Seriff
    @unu ce treaba are faptul ca ne permitem sau nu masina, grila e hidoasa, nu contest performantele masinii, daca tie iti place caloriferul ala cat casa ce sa zic, de ce nu o cumperi?
    12 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru