Noul Seat Leon este disponibil și în România: prețurile hatchback-ului compact pornesc de la 17.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 29.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat a publicat lista de prețuri a noului Leon. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune pleacă de la 17.035 de euro și este echipată cu motorul pe benzină de un litru cu 110 CP.

Noua generație Seat Leon a fost prezentat la începutul anului curent. Modelul de clasă compactă propus de constructorul spaniol a primit modificări estetice, îmbunătățiri consistente la interior și o gamă generoasă de motorizări.

Acum, oficialii SEAT au publicat lista de prețuri a noului Leon pentru piața din România. Cea mai accesibilă variantă va fi echipată cu motorul pe benzină de un litru în versiune de 110 cai putere. Prețul pentru această variantă pornește de la 17.035 de euro.

Pe piața din România, noul Seat Leon va fi disponibil în patru versiuni: Reference, Style, Xcellence și FR.

Pentru moment, gama de motorizări este formată din patru unități. Cei care preferă un propulsor diesel vor găsi în oferta ibericilor doar motorul de 2.0 litri cu 150 de cai putere și transmisie automată DSG.

Fanii motorizărilor pe benzină vor avea la dispoziție propulsorul de un litru cu 110 CP sau unitatea de 1.5 litri în versiuni de 130 de cai putere sau 150 de cai putere. Varianta de top echipată cu transmisia automată va fi disponibilă cu sistemul mild-hybrid la 48V.

LISTĂ DE PREȚURI NOUL SEAT LEON
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE REFERNCE STYLE XCELLENCE FR
1.0 Benzină
TSI
3 cilindri
110 Man6 17.035 18.136 - -
1.5 Benzină
TSI
4 cilindri
130 Man6 - 19.007 21.111 21.111
1.5 Benzină
TSI
4 cilindri
150 Man6 - - 21.921 21.921
1.5 Benzină
eTSI
4 cilindri
150 Aut7 - - 24.421 24.421
2.0 Diesel
TDI
4 cilindri
150 Aut7 - - 26.681 26.681

Versiunea de bază Reference va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: faruri și stopuri cu LED, carcase pentru oglinzile exterioare vopsite în culoarea caroseriei, sistem de climatizare, sistem pentru monitorizarea șoferului, funcție Auto Hold, sistem de frânare de urgență cu funcție pentru detectarea pietonilor și a bicicliștilor, geamuri față și spate acționate electric, sistem pentru menținerea benzii de rulare, sistem de infotainment cu ecran de 8.25 inch și oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite.

Varianta Style plusează cu următoarele: sistem de climatizare pe trei zone, sistem cruise control adaptiv cu funcție Follow to stop (doar pentru versiunile cu DSG), sistem de iluminare ambientală cu LED, jante din aliaj de 16 inch, sistem de asistență pentru faza lungă, sistem audio cu 6 incinte, porturi USB-C și pentru pasagerii din spate, proiectoare de ceață cu LED și funcție cornering, și volan și schimbător îmbrăcate în piele.

Varianta Excellence va oferi și următoarele echipamente: instrumentar digital de bord cu diagonala de 10.25 inch, faruri cu funcție Coming&Leaving Home, stopuri unite de o baghetă LED orizontală, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, senzori de parcare spate și volan sport.

Spre deosebire de varianta Style, nivelul de echipare FR va oferi și următoarele dotări: bare de protecție față și spate FR, carcase pentru oglinzile laterale vopsit în nuanța Cosmo Grey, stopuri unite de o baghetă LED orizontală, instrumentar digital de bord cu diagonala de 10.25 inch, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, praguri cu ornamente FR, accesorii cromate pentru interior, sistem Drive Profile pentru selectarea modurilor de rulare, senzori de parcare spate, volan sport cu logo-ul FR și setare specifică FR pentru trenul de rulare.

NOUL SEAT LEON VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Focus
1.0 litri
Trend Edition
125 5.5 10 19.000
Honda Civic
1.0 litri
Sport
126 6.0 10.9 20.400
Hyundai i30
1.4 litri
Classic
100 6.4 12.6 16.827
Kia Ceed
1.0 litri
Best
120 5.5 11.3 16.761
Mazda 3
2.0 litri
Standard
122 6.2 10.4 19.890
Opel Astra
1.2 litri
Astra
130 5.2 9.9 20.010
Peugeot 308
1.2 litri
Active
130 5.0 9.7 18.450
Renault Megane
1.33 litri
Zen
140 5.5 9.5 17.900
Seat Leon
1.5 litri
Style
130 6.1 9.4 19.007
Skoda Scala
1.0 litri
Ambition
115 5.7 9.8 16.036
Toyota Corolla Hatch
1.2 litri
Eco
116 5.6 10.1 18.199
Volkswagen Golf
1.5 litri
130 5.3 9.2 20.303
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

Comentarii (35)

  • fan skoda
    17.000 de Euro...

    Are multe dotari, gadget-uri, sisteme de asistenta/siguranta.

    Rivalul Ceh, Skoda Scala, este cu 1000 de euro mai ieftin.

    Are si 2.0 TDI.

    Cea mai scumpa varianta este 27.000.
    Cu niste optionale, este cam 28.000 de Euro (versiunea cea mai scumpa cu niste dotari optionale)

    O varianta ok (cu dotari standard destule), cu un motor ok si niste optionale, este cam 20.000 de Euro

    PS: Masina arata bine, ok. Design-ul este inspirat de la Tarraco.
    9 17
  • Parere
    27k pret de pornire cu dotari minimale dpmdv....Sa o aduci la media concurentei mai adaugi 4-5k euro. Si asta pentru una din cele 2 low-costuri din gama VAG (Skoda si Seat). Merci, dar prefer sa dau banii pe o marca serioasa.
    18 19
  • Auto emocion cu motoare VAG și exterior copiat la liniuță de la Mazda 3.
    Bine, nu-i ca și cum șmecherii de la Wolfsburg ar mai avea rușine....
    22 14
  • Am vazut poza cu masina si am crezut ca e un articol despre Ford Focus.
    17 16
  • Daca ii adaugi la varianta FR cu motorul de 1.5 si cutie automata in varianta FR niste dotari care le gasesti pe toate marcile concurente (camera video pentru marsarier, faruri cu LED si pachet de iarna) o faci aproape 29k euro. Whaaaat? Pentru un Seat cu punte spate rigida?
    14 11
  • fan skoda
    @parere


    Citeste tot articolul. Ai sa vezi cate dotari standard are, inca din echiparea de baza.

    Este 17.000 de euro pretul de baza, la care ai foarte multe dotari standard.
    Skoda are materiale excelente si de calitate si foarte multe dotari standard si beneficii (si nu o zic doar eu, ci si ceilalti, cu capul pe umeri).
    Si pot sa-ti si dovedesc:
    In testul cu Skoda Superb PHEV la Ne-a placut: calitatea materialelor

    La un alt test, cu o masina mai scumpa cu peste 5000 de Euro, Ne-a placut: calitatea ANUMITOR materiale.

    SEAT este o marca "normala". Are dotari destule, e ok.

    Preferi sa dai banii pe marca serioasa ?
    I-ati Skoda sau VW.

    PS: Nu ai cum sa nu-ti dai seama ca este SEAT !
    Design-ul este inspirat de la Tarraco.
    Nu seamana deloc nici cu Mazda 3, nici cu Ford Focus
    9 19
  • frumos i30-ul asta .... a pardon focus-ul asta.
    10 6
  • andrei
    e bine dotat, iar FR e excelent dotat. unde pui ca e si mai spatios ca g8. tableta aia la interior nu ma incanta, dar o sa ma duc la un drive-test. cand s-o termina cu pandemia, adica nu stim cand :)
    8 2
  • @ fan skoda - daca iti faci o configurare ai sa vezi ca pe versiunea de baza, care costa 17.000 de euro, nu ai chiar atat de multe dotari. Lista de dotari optionale e luuuunga...deci daca vrei ceva serios, trebuie sa te uiti la versiunea Xcelence sau FR...care pleaca de la 21.000 euro. avantajul este ca ai un motor ok, 1.5 130 cai. pt ca motorul de 1.0 si 110 cai e destul de lenes iar daca ii fortezi limitele scoti si un consum nu neaparat avantajos. astfel incat mie nu mi se pare masina asta un best buy. asa ca aspect arata bine, nu am multe de reprosat.
    12 3
  • Ce e cel mai misto la masina asta fata de Golf e ca e mai mare, a crescut fata de precedenta.

    In rest, aceeasi mizerie cu motoarele mai mari doar in configuratia cea mai scumpa.

    + cel putin in Romania, la 2 L TDI cu DSG esti cam la acelasi pret cu un golf, cel putin la pret de lista. Deci ramane de vazut cat de mult o sa mai convinga Golful cu actualele modificari destul de aiurea la plansa de bord, plus renuntarea la toate butoanele si trecerea pe ecrane cu touch (chestie care nu stiu daca o sa placa clientelei traditionale a Golfului). Pe de alta parte, eu intre asta si un Golf, tot pe Golf m-as duce. Daca ar fi macar un 10% diferenta de pret in favoarea Golfului, m-as duce poate la un drive test si cu Leon.

    In fine, demult nu mai are nicio noima politica de preturi a producatorilor de masini...
    11 1
  • fan skoda
    @adi_10

    Daca ii bagi niste optionale, se duce cam la 20.000 de Euro.
    E destul de ok, cred.

    Dar, eu cred ca versiunea foarte buna, cu dotari destule si ok, si motor chiar bun, este versiunea Style 1.5 TSI 130 cai si 4 cilindrii.

    Eu zic ca sunt destui 130 de cai pe o masina relativ mica.
    Este 19.000 de Euro.
    Cateva optionale si ajunge la 20.000 de Euro.

    La 20.000 de Euro ai o compacta ok, cu dotari optionale destule, si niste dotari optionale si motor 1.5 TSI 130 Cai.

    Eu zic ca eu pret bun raportat la dotari.
    6 12
  • fan skoda
    *dotari standard destule*
    3 8
  • Am configurat FR 1.5 150CP MT cu aceleasi dotari ca Leon-ul meu 1.8Tsi (generatia anterioara) si vad ca iese cu vreo 200 Euro mai mult.

    Ce-i drept asta vine stock cu niste chestii in plus care nici nu erau ca optiuni in 2016 cand l-am luat eu, gen climatronic pe 3 zone, virtual cockpit, etc.

    As zice ca-i mai atractiv noul Leon dpdv al gadget-urilor, dar nah, pe 1.8-ul de 180CP ai mai multe "jucarii" care chiar au legatura cu condusul: suspensie multi-link, discuri de frana mai mari, bara stabilizatoare spate mai groasa, senzori pt placutele frana fata.

    PS: vad ca dintre optiuni lipseste un sistem audio mai bun fata de cel standard, cum puteai alege la generatia anterioara.

    PS2: farurile alea LED "ECO" cu care vine standard sunt o mare pacaleala. Nu sunt matrix, nu au highway assist (cum era pe versiunea anterioara) si din ce-mi dau seama s-ar putea sa fie LED doar pentru faza scurta. Deci trebuie adaugat si optiunea de faruri LED "HIGH" (+ 1180 Euro). Ha ha ha...doar nu credeati ca face VAG pomana cu dotarile :))
    6 1
  • @Fan Skoda: cu 22.000 iei Kia XCeed cu 1.6 DIESEL hibrid cu automata si 136 CP. Dar masina asta e doatata cu cam tot ce-ti poti dori, am facut eu configuratia zilele trecute pe site.

    SI AI 7 ANI GARANTIE TRANSMISIBILA! Acum va las pe voi sa decideti care e o optiune mai buna.

    Intre timp eu stiu ca :

    ZI DE ZI, DIESEL! Deasupra tuturor!
    12 10
  • Facand abstractie de unele asemanari pe ici pe colo la anumite elemente cu ceva competitori ( de altfel inevitabile se pare in ultimii ani in lumea auto si nu numai) , mie unuia imi place noul look al lui Leon , pastreza forme inconfundabile de la vechea generatie dar arata mult mai maturizat si cu ceva tuse mai elegante/fine , dar totusi per total are un look cu accente sportive asa cum a avut intotdeauna. La interior regasim acelasi "in trend" design simplist , cam prea simplist dupa ale mele gusturi si intotdeauna intunecat dar nici ca ar fi excelat vreodata Leon la interioare. Iar cu lindicul ala pe post de selector la automata nu stiu daca voi putea sa ma obisnuiesc vreodata, imi pare una din cele mai penibile decizii ale grupului VAG din ultimii ani, puteau sa gaseasca solutii sa-l repozitioneze total daca vroiau neaparat spatiul acela .
    Destul de ciudata pozitionarea ca si pret fata de Skoda Octavia , sesizabil sub pretul cehilor - care apropo @AM - este colega de platforma a Leonului si nu Scala cu care ati tinut voi neaparat sa faceti comparatie . Sa inteleg ca ati decis , Octavia nu mai concureaza la compacte ? Pai si atunci unde concureaza ? Atata timp cat are caroserie in 5 usi si e platforma compacta atunci trebuie sa apara aici.
    La Hyundai i30 - nu mai exista motorizarea de 1.4/140 cai , de ce faceti comparatie cu 1.0/100 cai ? Bine ar fi multe de comentat la tabelul comparativ, dar cel mai important ar fi ca puteati lua fie motorizarea de 1.0 l fie pe cea de de 1.5/150 cai , dar voi ati ales ca etalon ultima "gaselnita" a grupului VAG - varianta lesinata a 1.5-ului TSI - scoasa pe piata sa aiba motive de a cere mai multi bani pe amaratii aia de 150 cai , intorcand inca o data limitele impuse de UE in favoarea lor .
    9 3
  • fan skoda
    @pipo

    Skoda Octavia este un sedan de clasa C.
    La limita segmentului. Se duce usor catre clasa D, unde concureaza Passat si Superb.

    Este sedan intre Clasa C si clasa D.

    Nu prea se pot compara sedan cu hatchback.

    Este pe platforma VW, MQB.

    Rivalul Ceh pentru Leon si Golf este Scala.

    Octavia este Sedan;
    Leon si Golf sunt hatchback-uri.

    @PMC

    Sunt mai multe variante.
    8 9
  • andrei
    pai sa ne fie cu iertare dar pe logica asta si kia e scumpa, sunt hatchbackuri la fel de bine dotate chiar mai ieftine decat kia. iar xceed are o tinuta de drum mult sub leon, nici macar nu mai trebuie testata. e inalta e mai grea si asta spune totul. iar interiorul.....ma abtin.

    in principiu e normal ca daca vrei calitate sa si platesti. un seria 1 de ce nu e cat un golf? ca e mai calitativ. aia e. vrei? platesti dar doar pentru ca e mai ieftina nu inseamna ca e si mai buna, inseamna ca raportul pret/calitate e mai BUN, ceea ce e cu totul altceva.
    11 8
  • fan skoda
    Pai asa, daca te gandesti, sunt SUV-ri foarte bune si destul de dotate la banii astia. (T-Roc, T-Cross, Kamiq)

    Mie nu mi se pare (foarte) scumpa.
    7 6
  • khal drogo
    @andrei: bravo, cel mai de bun simt comentariu pe care l-am citit in ultima vreme pe automarket. Asta ar trebui sa retina toti ”specialistii” care comenteaza pe aici, pentru ca se pare ca nu si-au insusit diferenta asta: ”doar pentru ca e mai ieftina nu inseamna ca e si mai buna, inseamna ca raportul pret/calitate e mai BUN, ceea ce e cu totul altceva”.
    Let that sink in !
    8 6
  • E tare ca vorbiti de mii de euro, faceti calcul si planuri, comparatii si analize, dar unii dintre voi sunteti analfabeti din punct de vedere functional. Nu reusiti sa cititi un text pana la capat si sa extrageti corect informatiile.
    7 5
  • @andrei: tocmai ca aici e skepsis-ul. Iei BMW 1 si NU e "mai calitativ" cum spui tu, decat un Golf. Daca ar fi, nimeni nu spune sa nu ceara bani mai multi. Nici Leon nu e sub Golf, si nici Octavia nu (mai) e.
    8 6
  • @fan skoda : "The Octavia, despite its saloon-y looks, is a family hatchback rival for the VW Golf and Seat Leon with which it shares a chassis and engines, and the ubiquitous Ford Focus." Am ales sa incep cu acest citat ca ma gandesc ca Top Gear iti spune ceva . Nu ca ar trebui luati ca etalon ,sunt departe de asta, doar poate tartacutei tale i se aprinde vreun beculet daca aude numele asta , dar poti cauta pe net si o sa dai de alte sute probabil de teste cu Octavia de-a lungul timpului in care regasesti ce fel de caroserie este si cu cine concureaza.
    Ca sa-ti intre bine la tartacuta, orice auto cu deschidere a portbagajului cu tot cu luneta ( pe intelesul tau) se numeste hatchback - adica are inca o usa in spate, acestea pot fi deci cu 3 sau 5 usi. Ca si modelele din tabelul de mai sus , Octavia este un hatchback , un model in 2 volume ( adica cand deschizi portbagajul=a 5-a usa dai de acelasi spatiu/volum in care stau si pasagerii , adica le poti scuipa seminte in cap p-acolo - ca sa-ntelegi) si care ( te rog retine asta) intotdeauna a concurat cu Golf, Focus, Astra, Megane, etc..adica tot ce inseamna clasa compacta . Tu te auzi ce prostii debitezi de obicei ? Cum adica , Octavia nu e in clasa compacta dar e un sedan de clasa C care concureaza cu clasa D ? Definitia de "sedan" ( sa-ti intre bine si asta la bostan) trebuie sa ramana = saloon= masina cu 2 sau 4 usi= masina in 3 volume ,adica daca deschizi portbagajul -care are balamalele sub luneta, deci nu se deschide cu tot cu luneta ( adica nu le poti scuipa in cap seminte pasagerilor pe acolo) , adica portbagajul e cel de-al 3-lea volum ,separat de cel al compartimentului motor si cel al pasagerilor, capisci !!? Adica Focus sedan, Megane Sedan, Civic sedan..etc , daca vorbim de clasa compacta.
    Deci, un hatchback e un hatchback atata timp cat are 3 sau 5 usi , nu conteaza ce forma are , asta trebuie sa retii tu si Octavia e un hatchback de clasa compacta atata timp cat este realizata pe platforma compacta a grupului VAG si chiar are dimensiuni exterioare similare cu alti competitori din clasa compacta in variante sedan , nu mai vorbesc de ampatament care este acelasi sau poate chiar mai mic decat la altii. Singurul lucru pe care l-a facut Skoda de la inceput cu Octavia si in care a perpetuat a fost sa vina cu o singura caroserie , cu forma de berlina dar pastrand avantajul hatchback-ului ,spre deosebire de majoritatea celorlalti concurenti care continua sa ofere doua caroserii diferite -hatchback in 2 volume si sedan in 3 volume. Skoda este un producator din fostul bloc comunist est european traditional iubitor al formelor berline (sedan) si probabil asta a fost rationamentul pt. care ei au venit de la inceput cu un altfel de mix si care s-a dovedit unul castigator cred.

    P.S. : ca sa te bulversez si mai tare, sa stii ca si Superb este un hatchback ! Tare , nu !? Sunt variatiuni ,in clasa medie in general, in cazul caroseriilor traditionale de berlina ,in care putem gasi deschideri de tip hatchback ( vezi Insignia, Mondeo, Superb, noul 508, Audi A5, etc) denumite gen liftback, sportback, fastback, etc, dar nu gresesti cu nimic daca le numesti hatchback.
    P.S2 : am o rugaminte/intrebare la tine - ai putea sa te abtii sa comentezi la orice subiect si comentariu ?
    16 3
  • Edikkk
    De accord cu dl Pipo despre Seat

    De frumoasă exterior foarte frumoasă, dar uzată moral şi fără dotările care contează

    Hyundai / Kia - EV / PHEV au aşa
    - ambele scaune faţă cu încălzire
    - ambele scaune faţă cu răcire
    - nu ai absolut niciun stick (doar frumoasele butoane R P N D)
    - se conduc cu un singur picior şi o singură mână

    Deci Seat egal zero la primele cerinţe, ca tot grupul VAG
    5 14
  • - se conduc cu un singur picior şi o singură mână

    avantaj veteranii de razboi !

    PS ai uitat pretul. Unde Kia...puncteaza!
    8 6
  • mircea badea
    tot mai urat devine..
    3 6
  • fan skoda
    @Edikkk

    Ai ramas fara un picior ?
    Sau doar iti este lene sa-l folosesti ?

    Apesi ambreiajul, pornesti.
    Trebuie sa ai doua picioare, unul pe frana, celalalt pe acceleratie.

    Unii chiar n-au creier

    @pipo

    Ce logica... tampita !

    Deci, dupa tine, sedan-ul este hatchback pentru ca se deschide hayonul cu tot cu luneta ?

    Daca spuneai ca break-ul este de fapt un hatchback alungit, mai intelegeam

    Sau

    Daca spuneai ca hatchback-ul este de fapt un break cu spatele taiat, mai intelegeam.

    Sedan-ul NU este hatchback !

    Inainte de Scala, rivalul Ceh al lui Golf si Leon, era Rapid Spaceback.

    Doar Octavia break se poate compara cu Golf break.

    Nu compara sedan cu hatchback.

    Si nici nu ai citit atent tot comentariul.
    Am spus ca Octavia este in Clasa C, la limita segmentului.
    Este intre Clasa C si Clasa D, unde concureaza Superb si Passat.

    Octavia NU a concurat niciodata cu Hatchback !

    Te rog, daca nu stii, lasa pe altcineva sa ofere informatii, cineva documentat.

    Si Coupe este Sedan.

    Coupe-ul este un sedan cu spatele inclinat.

    A coupé or coupe is a passenger car with a sloping or truncated rear roofline and generally two doors (although several four-door cars have also been marketed as coupés).

    Poate iti intra la tartacuta:

    Exista mai multe tipuri de caroserii: Sedan, break, hatchback, SUV, pick-up, monovolum, cabrio, coupe, roadster...

    Intelegi ?

    Exista doua tipuri de deschidere portbagaj la un sedan:

    Se deschide tot hayonul, cu tot cu luneta.

    Sau

    Se deschide DOAR o parte din hayon.

    Cea mai buna deschidere, este cea cu tot cu luneta.
    La aceasta deschidere, este mul mai facil accesul la portabagaj, si este mai usor de pus lucruri mai mari.
    Sa-ti intre bine la tartacuta !

    Dar, indiferent cum se deschide hayonul, este sedan.

    Sedan este, de exemplu: Skoda Octavia, Skoda Superb, etc.

    Daca spatele este drept, si este mai mica, etc. , este hatchback.

    Octavia NU are legatura cu VW Golf !
    Rivalul Ceh pentru Golf este Scala.
    Inainte sa fie Scala, era Rapid Spaceback.

    Skoda Octavia este pe platforma VW MQB, pe care se face si Golf.
    Skoda Octavia este pe platforma de Golf.
    Impart aceleasi motoare, transimisi, etc.

    Dar, asta nu inseamna ca este hatchback.
    6 13
  • Când ziceam că nemții nu știu decât cu rigla și echerul au sărit "cunoscătorii", acum completez: unde ii depasesete originalitatea, copiază. Mazda, Ford, Hyundai, nu contează. În rest toate bune, numa' că-i cam scumpă. La banii ăștia poți lua și altceva mai de soi.
    3 4
  • fan skoda
    PS: Am configurat un Leon Style 1.5 130 cai

    Nu are standard faruri Full LED.

    Cu cateva optionale (sunroof panoramic, Virtual Cockpit, Sistem navigatie, Pachet Comfort Drive, faruri Full LED si pachet iarna), pret total: 24.000 de Euro.

    Fara trapa: 23.000 de euro

    PPS: In configurator, ca sa ai faruri Full LED, te "obliga" sa pui si pachetul Comfort Drive.

    Si inca lista era mai lunga.

    Seat Leon XCELLENCE cu dotari optionale (faruri Full LED si pachet iarna), pret: 24.000 euro.

    Cu navigatie se duce catre 25.000 euro
    Cu sunroff panoramic se duce catre 26.000 de euro

    O sa dau un exemplu cu un SUV destul dotat:

    Skoda Kamiq Monte Carlo 1.5 TSI 150 cai cu dotari optionale: Driving Mode Selection, Scaune fata/spate (incalzite) si duze stropitoare parbriz incalzite, Senzori parcare fata/spate, Virtual Cockpit, Camera video spate.
    Culoare Red Velvet.
    Pret: 25.673 euro

    Are trapa panoramica si faruri Full LED standard.

    Mai sunt si alte variante, chiar SUV. Mai este si T-Cross.

    Exemplul de mai sus, cu Skoda Kamiq, este cu versiunea cea mai dotata si cateva optionale.
    Ajunge cam la acelasi pret ca un Leon cu niste optionale.
    6 7
  • Deci, clar, un Leon decat o cutiuta suprainaltata de la sccoda.
    6 1
  • deci, cum ziceam, in concluzie si prin comparatie un Seat Leon decat o Skcoda Camic
    4 1
  • @pipo: mizerabila atitudinea. Daca nu esti de acord cu fan skoda, nu inseamna sa-l iei asa in balon. Poti spune civilizat ca esti de alta parere, nu sa-i spui sa-i intre la bostan si alte asemenea gunoisme.
    In plus, e dreptul lui sa puna 100 de comentarii la fiecare articol. Autoritatile grijulii ne tin in casa ca pe vite, deci e de inteles ca omul se plictiseste si are cate ceva de spus la orice articol. Io as zice sa-ti limitezi tu apucaturile de cenzor. Ce zici?
    8 7
  • LUCCI LUCIANO
    Sa inteleg ca la Referance, Leonul nu are radio? Sau 2-4 boxe?Iar preturile ultimelor doua echipari, le vad absolut identice? O fi greseala Auto Market... Daca la prima echipare avea si scaune incalzite....era toto ce trebuie. Oricum, modelul de baza cu motor de 1 litru este ca sa dea bine in statistici...ca ,,e ieftin''. De fapt, pretul real de baza este 19.007 euro.
    4 1
  • @fan skoda: as lua 1.5 TSI numai daca are ACT. In rest, out of the question. Te duce cu consumul in oras la peste 10L. Thanks, but no thanks...
    5 2
  • Ai testat seria 1 si Golf 8 si-a iesit ca sunt la acelasi nivel ? Nivelul insemnand si dinamica si peformante. O fi Golf bun, dar sa nu exageram, VW nu concureaza cu Bmw
    5 1
  • aaa...eu sunt de acord cu ce spune pipo. Inclusiv cu atitudinea.
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru