OFICIAL: Acesta este Volkswagen ID.7. Omologul electric al lui Passat are 700 km autonomie

de Alexandru Monenciu
Marti, 18.04.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a dezvăluit noul ID.7. Omologul electric al lui Passat oferă 289 de cai putere și o autonomie maximă de până la 700 de kilometri.

După o lungă campanie de promovare, Volkswagen lansează noul ID.7 sau, cu alte cuvinte, omologul electric al celebrului Passat. Clienții pot opta pentru una dintre cele două versiuni: Pro și Pro S.

Indiferent de alegerea făcută, noul Volkswagen ID.7 este echipat cu un motor electric, care dezvoltă 289 de cai putere. Sunt disponibile două variante de baterie: de 77 kWh sau 86 kWh.

Dacă prima oferă o autonomie de până la 615 kilometri și încărcare rapidă de 170 kW, cea de-a doua se laudă cu 700 de kilometri autonomie și încărcare DC cu putere de până la 200 kW.

Trecând peste designul exterior (cu benzi LED față/spate, mânere minimaliste pentru portiere și jante cu profil aerodinamic), noul Volkswagen ID.7 are o lungime de 4.961 de milimetri și un ampatament care măsoară 2.966 de milimetri. Coeficientul aerodinamic Cd este de 0.23.

În echiparea standard, noul ID.7 propune un Head-up Display cu realitate augmentată, sistem multimedia cu ecran de 15 inch, instrumentar digital de bord, cu ecran de 12.3 inch, și un sistem de climatizare inteligent. 

Acest sistem complex va putea regla automat temperatura habitaclului în funcție de condițiile climatice prezente.

Sistemul de climatizare se va activa automat atunci când șoferul se apropie de mașină, chiar înainte de a deschide ușa, prin recunoașterea cheii.

În zilele fierbinți, sistemul va porni automat aerul rece la interior, iar în zilele friguroase sistemul va porni automat căldura.

În timpul acestui proces, fluxul de aer va fi direcționat rapid către o mare parte a habitaclului prin intermediul unor mișcări dinamice orizontale ale aeratoarelor.

Ele sunt controlate digital, iar temperatura va putea fi reglată manual prin comenzile tactile ale ecranului central de 15 inch. Tot cu ajutorul ecranului va putea fi redirecționat și fluxul de aer, precum și intensitatea acestuia. Bineînțeles, aceste lucruri vor putea fi reglate și cu ajutorul sistemului de comandă vocală.

O altă premieră adusă de acest sistem este felul în care acesta reacționează automat în funcție de poziția soarelui. Cu ajutorul unui senzor integrat în parbriz, sistemul va putea detecta unghiul de incidență al luminii soarelui. Astfel, în cazul zilelor cu temperaturi mari și cu o intensitate puternică a soarelui, sistemul de climatizare va oferi mai mult aer rece în zonele afectate de căldură, iar interiorul nu se va mai încinge atât de tare.

Chiar și scaunele beneficiază de o climatizare inteligentă.

Plafonul panoramic din sticlă este opțional.

Acesta devine opac sau transparent la apăsarea unui buton. Tot opțional este și sistemul audio Harman Kardon cu 14 incinte.

Lista cu sisteme de asistență include tehnologia de condus semi-autonom Travel Assist care combină sistemele Lane Centering, Adaptive Cruise Control și un asistent la schimbarea benzii de rulare.

Pentru parcări ușoare, Volkswagen a pregătit sistemul Park Assist Pro cu funcție de memorie. Asta înseamnă că mașina memorează ultimii 50 de metri dintr-o manevră de parcare și poate să îi reproducă la nevoie. 

Varianta europeană a lui Volkswagen ID.7 va fi produsă la uzina din Emden, Germania. Modelul cu zero emisii va debuta pe piața europeană în toamna anului 2023.

via Volkswagen

Comentarii (32)

  • Seriff
    Cum adica 0 emisii cand se polueaza la greu pentru baterii si productie?
    Plus curentul care vine din ardere de carbune?
    0 emisii din parti, legat de autonomie, clar e vrajeala, in realitate va face cum fac majoritatea 300 km, pretul sigur va sari de 50.000 euro, design-ul e oribil.
    25 31
  • Jador de Cluj
    Mi-e mi se pare că un chinez o desenato
    22 14
  • Alex D.
    @Seriff sunt de acord ca polueaza obtinerea oricarei componente din masina si mai ales bateria. Dar curentul nu vine numai si doar din carbune, in Romania de exemplu este un site interesant numit transelectrica.ro, unde in momentul de fata se poate vedea asa: 44% energie de la hidrocentrale, 22% nuclear, 14% carbune, 8% hidrocarburi, 8% foto(solar), 3.5% eolian si 0.5% biomasa. Deci nu e dracul asa de negru cum s-ar spune, doar trebuie sa va informati si in timp sa mai inlocuim carbunele si hidrocarburile cu ceva mai putin poluant.
    36 4
  • Seriff
    Greu de realizat, plus ca oricum se polueaza la greu la extractia de minerale pentru obtinerea bateriilor, plus transportul lor, se extrag dintr-o tara, se trimit pe vapor in alta, unde se monteaza, dupa se trimit catre Europa si tot asa, poluarea e tot acolo, practic pui gunoiul sub pres, sa nu mai zic de fabrici si uzine care polueaza de rup 24 din 24, dar de alea nu vorbeste nimeni, e perfect normal, nu deranjeaza.
    12 26
  • @Seriff
    Zero emisii când rulează. Oricum, mult mai bine decât fumegătoarele, iar o parte semnificativă din energia electrică privind din surse regenerabile, procentul crescând anual.

    "Argumentele" celor anti-electrice (care se fapt ne spun că strugurii sunt acri pentru ca ei nu își permit) sunt din ce în ce mai penibile, deci lucrurile merg bine.
    20 16
  • Seriff
    @12:55, pai atunci sa scrie zero emisii cand ruleaza, altfel e minciuna, nu are legatura cu strugurii acrii, are legatura cu faptul ca de banii aia iti poti cumpara o masina cu autonomie tripla si la care nu ai nevoie sa stai 7 ore sa o incarci.
    Eu nu mi-as lua nici gratis asa ceva, ca mine gandesc 90% din cumparatorii de masini, drept dovada vanzarile de termice care bat electricele de spala cu ele pe jos.
    13 21
  • @Seriff
    Pe cuvântul tău că nu ai lua-o nici gratis? Tu ai pretenția să te creadă cineva?

    Cât despre emisii - mereu se referă la rulare. Emisii în producție au și termicele, dar asta otrăvesc aerul zeci de ani, și fac viitorul incert pentru copiii noștri.

    Vânzările de termice sunt mai mari, deocamdată, pentru că electricele sunt mai scumpe. În plus, nu știu ce termică ai văzut tu cu autonomie 3 x 700km = 2100km.

    Faptul ca exagerezi grosolan arată că nu ai argumente pertinente.

    PS: se scrie "acri", cu un singur i.
    17 10
  • Andrei
    Hai că e ora de internet la Bălăceanca :))
    11 2
  • Seriff
    @14:35, Da, pe cuvantul meu ca nu as lua-o gratis fiindca e inutila, iar povestea cu 700 km autonomie o crede un copil de 3 ani, asa declara toti autonomii mari, iar cand se testeaza masinile in realitate sunt la jumatate, copiii nu au nimic, daca iti pasa atat de tare de mediu, nu mai zbura cu avionul cand pleci in vacanta, nu iti mai schimba telefonul des fiindca apare modelul nou, planteaza un copac si stai in garsoniera sa consumi cat mai putin curent si gaz, pana atunci esti doar un ipocrit care nu da 2 lei pe mediu, asa ca scuteste-ma. Tu ce masina ai?
    Ai cumva electrica? Ai din parti, doar visezi, asa ca esti un sarac cu mult timp liber care debiteaza prostii pe internet.
    11 14
  • Seriff
    Electricele nu se vand nu fiindca sunt mai scumpe decat termicele ci fiindca sunt inutile pentru 90% din populatie, nu are legatura cu pretul.
    10 15
  • Mircea Badea
    cam lung si cam inalt...dar asta e ozn pe langa pasatul dizal al romanasului..si pus pe gheata zboara pe langa varianta termica.
    5 5
  • Deci pana la urma inlocuiesc Passat? sau il fac numa break? aici scriati ca o sa mai fie o generatie...https://www.automarket.ro/stiri/oficial-viitorul-volkswagen-passat-disponibil-doar-in-varianta-break-113003.html
    2 1
  • @Seriff
    Vorbești prostii de te încurci în ele.

    Da, la noi în familie avem chiar două electrice, mici, de oraș. Una mai nouă și un Zoe prima generație. Le încărcăm acasă și nu am făcut niciodată pana prostului :)

    Și, ca să anticipez răspunsul tău, avem și un break, ICE, pentru week-end-uri, vacante și altele. Când o să îi vina rândul sa fie înlocuit, va fi înlocuit cu o electrică.

    Evident, nu suntem 100% green, dar facem cât se poate si nu ne lăudăm că suntem nesimțiți, cum faci tu.
    18 6
  • Andrei
    Seriff, fumegatoarea ta consumă cât zice producătorul??
    Atât consumul cât și autonomia oficială sunt obținute în condiții ideale, pe care rareori le întâlnești în realitate.
    Așa cum autonomia reala e sensibil mai mica decât cea oficiala, și consumul real de benzina/motorină e uneori mai mult decât dublul celui oficial.

    A mea se lauda cu 6 l/100km dar am și 13, în oraș.

    Dacă vrei să te ia cineva în serios trebuie sa nu exagerezi aiurea, ca nici noi nu suntem născuți ieri.
    16 4
  • Andrei
    "copiii nu au nimic"

    Trebuie sa ai obrazul gros de tot sa spui asa ceva... Sau sa trăiești pe altă planetă. O grămadă de copiii care trăiesc în orașe au probleme respiratorii.

    In plus, era vorba de viitor. În 30-40 ani vor fi milioane de refugiați de mediu (climate refugees). Sa vezi atunci distracție.

    Până la un punct înțeleg să nu îți pleacă sa plătești mai mult pentru ceva care are, într-adevăr, unele dezavantaje. Dar în cazul tău cred că e vorba de nesimțire crasă.

    Adică ai putea spune că îți vei lua electrică atunci când va costa cât o fumegătoare echivalenta si/sau când va avea aceeași autonomie.
    Dar sa susții că fumegătoarele nu sunt dăunătoare mediului și sănătății e deja de domeniul nesimțirii.
    16 6
  • Asteptam de ceva timp aceasta lansare de masina. Mi se pare foarte ok designul, o idee mai putin in spate, in rest este un design foarte reusit. De mentionat ca masina asta are aproape 5m, aceasta aproape ca ar concura cu sedanuri de clasa mare gen Audi A6. Eu cred ca o sa fie un concurent de volum pentru urmatorul Audi A6 e-tron. Din tot ce am vazut si pe la vloggeri pe internet, se anunta a fi destul de eficienta, undeva la 15kwh/100km la un mers echivalent cu dn-urile noastre, probabil undeva la 18-20 kwh/100km pe autostrada. Sunt curios care vor fi timpii de incarcare, ar fi super daca pot cobora la vreo 25 min 10-80%. Deci autonomie reala de peste 500 km in varianta cu baterie mare. E un pas inainte. Ca minusuri as spune ca este pretul, probabil va incepe de la vreo 55k EUR, cam departe fata de un Passat diesel si de asemenea la fel de departe fata de un Model 3 care in momentul de fata este 42k EUR. Le urez succes la vanzari, cu cat mai multa concurenta cu atat mai bine.
    9 1
  • @Serifule, discutia cu poluarea este foarte lunga, dar nu e un argument asta ca daca polueaza fabricarea bateriilor, clar mai bine folosim o alta masina care foloseste combustibili fosili, ca ambele polueaza. Si rafinatul ala, extractia, transportul ala polueaza la greu. Cauta de curiozitate pe google cat consuma un petrolier (unde acolo e adevarata poluare, nu la masinute mici) si o sa vezi ca sunt cazuri unde acestea consuma si 10% din totalul petrolului transportat. In momentul de fata, curentul ai posibilitatea sa il produci tu, petrolul nu prea. E o discutie foarte lunga si sunt multe perspective in care este gresit sa punem masinile electrice la acelasi nivel cu cele pe combustie. Clar si electricele polueaza, mult, dar macar pe durata lor de viata nu mai polueaza in orase. De asemenea, 7 ore stai la incarcat cu ea la incarcare AC. Alta comparatie aiurea este cea la vanzari. Este normal ca masinile pe combustie sa fie vandute intr-un numar mai mare decat cele electrice din simplu fapt ca acestea se comercializeaza de mai bine de 100 de ani. Nu-i nimic anormal aici. De mirat ar fi daca peste 15-20 de ani ar fi la fel.
    14 2
  • Prea multă propaganda si prea mulți spălați pe creier. Nu sunt “cu zero emisii” nici in mers, nici in parcare nici in vise, nici in viitorul apropiat… nu va mai mințiți, curentul nu este nici 50% “curat”!!! Este doar manipulare ieftină. Că o electrică poluează mai puțin, posibil de la caz la caz, țară la țară etc… dar nu sunt cu “zero emisii”, sunt mașini electrice cu acumulatori. Nu-si ia lumea clasica de “nervi” sau din ego, adică atunci când produsul (BEV-ul), va fi competitiv va fi acceptat si cumpărat. Decoltată sunt la început si discutam de volume limitate, nu spun nesemnificative, dar încă mici pentru a produce o schimbare.
    Creștere semnificativă va fi când anual se vor produce 40 milioane de electrice (aprox. jumate din volumele anuale), ori asta înseamnă un necesar si mai mare de electricitate. Se investește încă semnificativ in surse verzi de electricitate, dar si necesarul va crește exponențial.
    BEV-urile au nevoie de o infrastructura electrica, care este muuult mai complexa fata de un rezervor îngropat si o pompa pentru o clasica. Sunt tari unde nici in 100 de ani nu se va rezolva problema infrastructurii electrice si probabil nu se va rezolva niciodată… nu vreu sa intru in subiecte de tari sărace, extremiste șamd, dar e plină lumea.
    Nu înțeleg ce-i cu toată tevatura asta pro si contra.
    Cine a “ieșit” din casa știe foarte bine care este nivelul planetei, iar cele câteva tari care stau foarte bine la infrastructura si surse ECO nu reprezintă nici 10% din piața.
    O sa fie o “implementare” defazată… cum deja este si cazul.
    Toți “jmecherii” nu pot opri un război declanșat de o țară… dar o sa impună tuturor trecerea pe electrice.
    Nu vreu sa par arogant (nu foarte tare), dar cine-i pasionat de istorie, guverne, politici, doctrine, dictaturi etc. înțelege cam până unde merge globalizarea…
    PS când Ucraina va trece 100% pe electrice?
    Dar Grecia, România, Bulgaria, Turcia?
    10 14
  • Flu flu
    700km doar dacă mergi cu 90 la oră, 20 de grade afară cu vânt din pupa, la vale și o damă de 55kg în dreapta. În minijup.
    8 6
  • Alt papagal… vezi ce am spus si nu fi ridicol.
    4 5
  • Dar probleme de la junk Food, ecrane, si lipsa atenție din partea părinților nesimțiți nu au?
    Incredibil cât de penibil poți sa fi sa o dai așa la telenovela cu copiii… of, of cât ești tu de afectat pana la lacrimi, îți plânge sufletul… pa in grătar si cu o bere la 3 litri (bănuiesc).
    Doar ce am scăpat de masca din cauza inepțiilor ca tine care nu-i așa au vrut sa se protejeze pe ei si pe cei din jur. Vaccinuri (cele 3) ți-ai făcut sa poți merge sa-ți iei in brațe bunica sau in concediu?
    Așa cum am spus… recunosc am greșit, bate vântul si noapte, in capurile voastre goale.
    PS africanii care mor cu sutele înecați lunar in încercarea de a ajunge in Europa, de caldura din Africa fug nu? Fug de diesel-uri, așa-i? Refugiați de mediu… așa ceva!!!
    5 8
  • Seriff
    @16:57, nu ai ramas niciodata in pana prostului fiindca ai unde sa le incarci, asta fiindca te duci cu masina doar la paine si inapoi, chiar tu ai spus ca ai o termica pentru drum lung, de ce nu te duci cu zoe la drum lung daca e asa de bun?
    Simplu, fiindca sti si tu ca nu e.
    Asta imi place la spalatii pe creier eco, ipocrizia, adica practic recunosti ca masina electrica e inutila la drum lung, pun pariu ca ai un diesel cu care faci mii de km si cu zoe te duci la lidl si inapoi, adica practic termica e baza, zoe e pentru mers in oras, in oras poti sa mergi si pe jos daca tot iti pasa de poluare.
    Dar nu iti pasa, iti pasa sa iesi ieftin si sa nu mergi deloc pe jos, pun pariu ca esti vreun gras la 100 kg frustrat pe viata.
    Si da, copiii nu au nimic, cum nici voi nu aveti nimic, cum nu are nimeni, restul sunt povesti si propaganda, exact cum a fost si cu covid, azi se murea pe capete, maine nu mai moare nimeni.
    3 6
  • Seriff
    @Andrei, nu, masinile termice, mai ales cele noi care majoritatea sunt benzina, nu sunt daunatoare mediului, nu pateste nimic mediul din cauza lor, poluarea masiva e din cu totul alte surse, sti bine asta, doar ca esti ipocrit si nu vrei sa o vezi.
    4 6
  • Ce ma enerveaza la toate modelele noi este eliminare butoanelor fizice sau mai bine zis a potentiometrelor pentru volumul sonorului, temperatura si viteza ventilatorului. In mers este groaznic sa iti faci ceva reglaje, trebuie sa iti iei ochii de la drum. Poate la mine o fi din cauza varstei, trecut de 45 de ani.
    3 0
  • Deci Musk a venit cu ideea masinii-gadget-cu-baterii, toata industria auto a sarit in sus si s-a apucat sa faca la fel. Bun, dupa care VW, chintesenta producatorului de volum, a ajuns sa produca masini cu baterii mai scumpe decat Tesla, care era o masina de nisa acum 6 - 7 ani. Deci daca asta nu e cretinism in forma pura, nu stiu ce e. Deci o sa ajunga un Passat pe baterii vreo 60.000 de eur. Mi se pare o contraperformanta demna de antologia cretinismului.

    PS: Pe Musk recunosc ca l-am subestimat. Omul e intr-adevar un vizionar-geniu. Si i-am supraestimat pe inteligentii din industria auto europeana. Oamenii sunt intr-adevar complet cretini. :))
    2 5
  • Strict comparativ cu celelalte elctrice din piata , acest model incearca sa se pozitioneze ca si performante si design ca si Passat-ul termic - sedan spatios , functional ( bravo in mod special pt. deschidere portbagaj cu hayon) , cu o calitate de constructie peste medie , design usor anost dar totusi curat si elegant, performante nu slabe dar nici sportive, etc. Acum sa vedem cu preturile...dar in lumea electricelor e greu sa definesti un pret corect acum, cererea este inca mult mai mare decat decat oferta si asta din cauza capacitatii de productie inca limitata . Sincer cred ca aceasta problema va fi inca multi zeci de ani de acum incolo , asa ca ...eu nu as astepta vreo reducere de preturi la modul general in aceasta piata ! Oricum, testul suprem pt. acest model nu va fi neaparat pretul , ramane in primul rand de vazut daca aceast tip de caroserie ramane totusi desirabil indeajuns cat sa acopere capacitatea lor de productie sau va trebui rapid inlocuit de un "suv". Cred ca sunt si multi alti producatori de volum care o sa urmareasca cu mare interes raspunsul pietei la acest model.
    3 0
  • "noul Passat" este in prezent Model 3 ( 4,69 m ) de la Tesla, o masina cu cost corect buna si in oras, buna si in afara.
    ID7 este cam lung( 5 m) pentru o singura masina de familie, electricele isi ating scopul si sunt eficiente mai degraba in oras. E un dezastru cu o masina de 5 m in oras!

    Passat-ul ''TDI'' era o masina universala 4,77 m, cu portbagaj, automomie si costuri reduse, un BEST BY... deci Model 3 pare mai degraba urmasul.
    4 4
  • Seriff
    Intre timp au cam inceput sa pice bateriile pe electrice, se vaita lumea pe forumuri, e cam nasoala treaba
    2 5
  • @Sheriff @Dutz

    Apropo de baterii... maşina şi bateria o fabrici o singură dată, dar maşina o foloseşti 15-20 de ani !

    Ăia 20 de ani de ars benzină / motorină sunt problema, nu fabricaţia unei baterii din litiu, un metal foarte foarte răspândit şi care nu este nici nociv.
    În plus bateria de la maşină duce garantat încă 10-15 ani ca power wall la casă, după!!!

    Ce mai spui de poluare la termice , despre schimbat uleiul de motor ANUAL?
    1 litru de ulei poluează 1 milion de litri de apă potabilă !

    Şi sunt 1 miliard de maşini termice!

    Ce dreaq dom'le ...
    3 2
  • Seriff
    @mike, canta la alta masa, ca nu ma prostesti pe mine cu vrajeala cu poluarea, poluarea masiva e din cu totul alte surse, asta stie pana si un copil de 5 ani, i se preda la gradinitia, eu ma refeream ca masinile electrice sunt bombe cu ceas, cand se strica, scoti zeci de mii de euro din buzunar sa le repari si piesele vin extrem de greu, vorbim de minim 6 luni, sunt cazuri reale intamplate.
    3 3
  • Seriff
    ''1 litru de ulei polueaza 1 milion de litri de apa potabila'' :)))))))))))) , totusi traiesti, nu ai murit de sete:)) Vai ce aberatii, eu nu inteleg cum de au bagat astia net la spitalul de nebuni
    1 3
  • cum e AM ??

    Cenzuraţi comentariul ne test (pe bună dreptate)
    dar cele ofensatoare mie, nu.
    Nici la cerere, nu.

    Mda
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru