Prețuri Fiat 500 electric în România: start de la 27.200 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 06.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Fiat 500 electric poate fi comandat și la noi în țară. Versiunea cu zero emisii a celebrului model italian este disponibilă cu trei variante de caroserie și pornește de la 27.223 de euro, cu TVA inclus.

Constructorul italian de automobile a lansat versiunea electrică a celebrului model 500 anul trecut, la Milano. Debutul oficial era programat pentru Salonul Auto de la Geneva, dar evenimentul a fost anulat din cauza pandemiei de SARS-CoV-2.

Noul 500 electric este asamblat la uzina Mirafiori din Torino și este comercializat alături de versiunea cu motor termic a vechii generații. Aceasta din urmă este produsă în continuare la fabrica din Tychy, Polonia.

Fiat 500 electric poate fi comandat acum și la noi în țară. Modelul italian este disponibil în 3 variante de caroserie: coupe, cabrio și 3+1. În funcție de alegerea făcută, clienții au la dispoziție două motorizări și mai multe niveluri de echipare

DOUĂ VERSIUNI DE MOTORIZARE

În cazul celei dintâi, unitatea electrică dezvoltă echivalentul a 95 de cai putere și 220 Nm. Aceasta vine alături de un acumulator cu capacitatea de 23.8 kWh, iar autonomia anunțată de producător este de 190 kilometri (ciclu WLTP combinat), sau 257 kilometri în ciclul urban (WLTP).

Bateria poate fi încărcată la stații rapide de până la 85 kW, caz în care repriza 0-80% durează 35 de minute.

A doua versiune de motorizare dispune de 118 CP și 220 Nm, iar acumulatorul are capacitatea de 42 kWh.

Autonomia este de 303 kilometri (ciclu combinat) sau 436 kilometri (ciclu urban).

Paleta de culori include nuanțe precum Alb Ice, Negru Onyx, Gri Earth, Verde Ocean, Roz Gold, Albastru Glacier, Gri Mineral, Gri Cloud (finisaj mat) și Albastru Celestial (tristrat). Jantele au dimensiuni cuprinse între 15 și 17 inch.

START DE LA 27.223 EURO

Cea mai accesibilă variantă este Fiat 500e Action și pornește de la 27.223 de euro cu TVA inclus.

VARIANTĂ PUTERE
CUPLU
NOUL FIAT 500 electric
PREŢ
(€ cu TVA)
 
Action 95 CP
220 Nm
27.223
Icon 118 CP
220 Nm
31.878
La Prima 118 CP
220 Nm
36.432
Icon Cabrio 118 CP
220 Nm
34.914
Icon 3+1 118 CP
220 Nm
33.902

Echiparea standard include, printre altele, jante cu diametrul de 15 inch, bare de protecție în culoarea caroseriei, 4 locuri, aer condiționat, display multifuncțional de 7 inch pe post de instrumentar de bord, stopuri LED, geamuri față acționate electric, acces și pornire fără cheie, alimentare cu 50 kW de la o priză rapidă.

Pe lista cu sisteme de siguranță sunt trecute frânarea automată de urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor și bicicliștilor, Attention Assist, Traffic Sign Recognition, Lane Control, Intelligent Speed Assist, frâne față cu disc și spate cu tambur și sistem de monitorizare a presiunii din pneuri.

Noul FIAT 500 electric vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(KM, WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Fiat 500 electric
75 kW, Action
95 190 9.5 27.223 

Honda E

154 219 8.3 39.980
Mini Cooper SE
S AT
184 232 7.3 33.499
Renault Zoe
Z.E R110
108 240 11.4 30.350
Peugeot e-208
Active
136 340 8.3 30.228
Opel Corsa-e
E-Edition
136 330 8.1 30.247
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Fiat

Comentarii (15)

  • La Prima - 36.432 Euro. Aș vrea să-l vad pe ăla care dă o căciulă de bani pe o mașină, probabil, mai mică decat Matizul.
    20 6
  • IL Duce
    Fiatul asta e precum o pizza facuta la cuptorul electric de mine dar de doua ori mai scumpa decat una facuta traditional de un maestru pițar.
    18 3
  • Benito
    Ps. Stiu ca un Fiat 500 cu motor pe benzina de 1.4 pleca in versiunea cheala de la vreo 12000euro la oferta in Romania. Era oricum mai util ca electrica de mai sus.
    15 3
  • Oricat de mult mi-ar placea mie 500-ul, si-mi plac extrem de mult, nu pot sa-i gasesc scuze si atuuri modelului astuia la pretul asta.
    Poate singurele scuze, fortate ce-i drept ar fi ca la pret ar fi in linie cu ceilalti concurenti, si ca e o masinuta "premium" foarte simpatica cumparata de cei care vor nu cei care au nevoie de o masina.

    In rest, motto-ul se pastreaza.
    Zi de zi aceiasi intrebare: cand vor deveni electricele accesibile?
    26 1
  • Cum cand? Cand vor fi taxate cele pe benzina si motorina de noi cu 110% din pretul de vanzare,exact ca-n Danemarca.
    12 8
  • La fiecare articol cu preturile electricelor, parca se aude un oftat lung al sustinatorilor acestora.
    22 3
  • Ha-ha-ha .. Foarte corect Dane. Din pacate insa toti oftam, si cand ne uitam la preturile masinilor normale, noi sau second hand.

    Este incredibil, dar CLK-ul meu astazi as putea sa-l vand cu un profit frumusel. Cu doi ani mai vechi si 10,000 km in plus. Din pacate insa, nu stiu ce as putea sa-mi cumpar mai nou si emotional mai atractiv, la banii aia :):):)
    13 4
  • Adrian
    Dupa ce ca au o marja de profit colosal mai mare fata de masinile clasice (se vorbeste de 30% la electrice fata de 5% la termice), preturile lor de vanzare sunt si considerabil mai mari din start. Atata jecmaneala pe aceasta ”piata libera”, ceva de speriat.
    Da da da, stiu, sunt scumpe pentru ca e ceva nou (poftim?), investitii in R&D (poftim?), mergem pe minus (bai ma lasi?).
    De fapt ala care e fraier sa creada ca asa salveaza el planeta, n-are decat sa plateasca banu gros! Ca in lumea asta toti vor sa aibe grija de tine si de planeta. Vezi si cu pandemia asta, ni se doreste atat bine, incat ne-ar lega mainile si picioarele ca masura preventiva.
    34 4
  • In Danemarca sunt taxate cu 180%, aceea fiind taxa de imatriculare si noxe, si mai nou este aplicabila si la hibride si vor sa o puna si pentru electrice deoarece ei vor sa promoveze mersul cu transportul in comun sau biciclete.
    10 1
  • Posesor zoe50
    Nu merita sub nici o forma nici jumatate din suma ,sunt patit stiu ce zic ,din autonomia fiecarei masini electrice scadeti jumatate de km si apoi faceti calcule si vedeti daca se merita
    12 2
  • @@alex plus mersul pe jos
    11 1
  • Johnny
    Este comparat cu subcompacte, nu mini...chiar asa mult s- a ingrasat electricul?
    10 2
  • Cand esti mare sef si vrei sa-i faci cadou amantei..un breloc..Ii mai pui si funda!
    11 1
  • inexorabil
    Cum, dragi închinători ai Gaiei? Aţi lăsat neoperat zeroul “roşu” al lui @Adrian?!

    De fapt, cum să reacţionezi contra (başca vehement) în cazul unor axiome/truisme?

    Vorba aceea din bătrâni: v-a pus în curte.
    16 3
  • Vasilev
    Mda.....Un model deosebit, mai ales versiunea cu 4 usi ca de Rolls Royce ( adica de BeMWeu cu bombonele pe coliva ) .Dar pretul ma face putin sa inghit in sec....34.000 € fara optiuni e cam aleluias . Evident ca pentru romanas tot mirosul de TeDeIu este baza.

    @cioflânga din Zarnesti

    Mai emotional pentru tine tărănaș ar fii sa te intorci la nostalgiile de odinioara :plugul tras de boi, caruta cu magar etc ....este chiar mai eco decat o electrica.

    @dan grecu

    Ce-ai facut ma nebunule ai renuntat la E3jn-oua ? Chiar acum cand incepea sa ii creasca valoarea si lui ? Adica de la 500 € cat ai dat tu pe el acum 10 ani , a oscilat la un 5.000-8.000 € unul in stare ok. Scuza-ma ca iti zic dar F10-ele e cam demodat deja, acum ca tu l-ai luat pt a agata cu el, iti zic eu ca mai bine agati cu masina mea "aia albastra" stii tu la care din ele ma refer ;-). Am zis ca sambata acum sa o scot din garaj, ca nu am mai mers cu ea. Are 76.000 km in 14 ani . Vivat !
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru