Prețuri Toyota Yaris Cross în România: start de la 17.200 de euro

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 04.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua Toyota Yaris Cross este disponibilă pentru pre-comandă și în România. Clienții au la dispoziție chiar și o motorizare hibrid, dar mai ales tracțiune integrală.

Toyota a publicat, în aprilie 2020, primele imagini și informații despre Yaris Cross. SUV-ul de clasă mică este disponibil acum pentru pre-comandă și în România.

Clienții pot alege unul dintre cele 5 niveluri de echipare: Eco, Active, Dynamic, Exclusive Elegant, Exclusive Adventure și Exclusive Premiere.

Noua Toyota Yaris Cross este disponibilă cu motorul de 1.5 litri, pe benzină, atât în variantă convențională, cu 125 CP, cât și hibrid. Aceasta din urmă dezvoltă 116 cai putere și poate fi alăturată unei transmisii CVT și unui sistem de tracțiune integrală.

Versiunea de 125 CP vine în compania unei cutii de viteze manuale, cu șase trepte, sau a uneia CVT.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Toyota Yaris Cross
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu 4x4 
și Automată
ECHIPARE Eco
1.5 benzină 125 CP
145 Nm
17.247 - -
1.5 hibrid 116 CP
141 Nm
- 20.157 -
ECHIPARE Active
1.5 benzină 125 CP
145 Nm
18.747 20.019 -
1.5 hibrid 116 CP
141 Nm
- 21.648 -
ECHIPARE Dynamic
1.5 benzină 125 CP
145 Nm
20.407 21.767 -
1.5 hibrid 116 CP
141 Nm
- 23.397 26.077
ECHIPARE Exclusive Elegant
1.5 benzină 125 CP
145 Nm
22.277 23.537 -
1.5 hibrid 116 CP
141 Nm
- 25.437 28.067
ECHIPARE Exclusive Adventure
1.5 hibrid 116 CP
141 Nm
- 25.977 28.607
ECHIPARE Exclusive Premiere
1.5 hibrid 116 CP
141 Nm
- - 31.997

Cel mai accesibil Yaris Cross pornește în România de la 17.247 de euro.

Dacă bifează motorizarea hibrid, clienții trebuie să scoată din buzunare cel puțin 20.157 de euro. Pentru tracțiunea integrală trebuie să plătească de la 26.077 de euro în sus.

Noua Toyota Yaris Cross vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Yaris Cross
1.5 benzină
125 4.9 - 17.247
Nissan Juke
1.0 benzină
114 5.0 10.7 17.930
Peugeot 2008
1.2 Puretech
100 4.6 10.9 18.207
Renault Captur
1.0 TCe
90 5.3 14.0 16.520
Citroen C3 Aircross
1.2 PureTech
110 5.9 8.8 17.600
Dacia Duster
1.0 TCe
90 5.6 13.1 14.050
Hyundai Bayon
1.2 benzină
84 4.6 12.6 17.267
Skoda Kamiq
1.0 TSI
95 4.7 11.2 15.878
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Toyota

Comentarii (17)

  • ridicol
    cuplu 145 Nm la versiunea nehibrida, ca in anii '90
    20 17
  • @ridicol
    Si aia la vreo 5000 rpm, anemie totala.
    17 11
  • Niggapls
    Ce ridicol e ridicol...dacia duster are 160nm, toate motoarele turbo de 1l au sub 200nm. Iar un motor aspirat se tureaza mai usor, e mai elastic, ca sa nu mai vb de fiabilitate/intretinere.
    16 3
  • Catalin
    Nu inteleg de ce folositi termenul pre-comanda. Mai dai o comanda suplimentara in 2-3 saptamani? Eu inteleg sa dai pre-comanda cand era lansata in Japonia, nu erau anuntate preturile. Dar altfel? Renuntati la termenul pre-comanda
    15 0
  • Chera Robinson
    Oricum e cam lesinata si prea scumpa ptr ce ofera...Asteptam Corolla Cross, aia e de interes, nu gargarita asta...
    12 10
  • @AM, principalii concurenti fara Ford Puma?
    12 1
  • mircea badea
    cross maracini? ce poate croseta un cross? cine cumpara cross-uri, chiar suv-uri, am niste preconceptii despre iq...
    10 7
  • Edikkk
    Din păcate, uzată moral.

    Singurele versiuni de la Tesla care merită cumpărate sunt cele PHEV adică versiunile Prime.

    În plus, studiaţi să vedeţi, că nu ştiţi ce cumpărați, unele Toyota hibride în România nu sunt alea bune eCVT care au sun-moon gears (sunt denumite eCVT dar nu au CVT) ci au CVT !

    Nu vreau să greşesc, dar pur şi simplu, sunt praf.
    E-tech de la Renault sau hibrida de la Honda sunt mai bune decât aceste Toyota care nu ştiu cum sunt băgate pe gât în România.

    La cele PHEV au versiunea hibridă bună.

    Oricum Toyota cam ascund parţile tehnice, cam mai nou, toţi producătorii auto (mai puţin Tesla) şi nu mai ştii pur şi simplu ce cumperi.

    Afară e vopsit gardul, înauntru leopardul.

    Precum pungile de stafide, care sunt opace dar cu poza pe tot ambalajul cu stafide mari, galbene şi frumoase. Şi când deschizi punga nişte stafide uscate, mici, cu sâmburi şi mai maro decât galbene.

    De exemplu : nu ştii nici dacă bateria este litiu ion sau porcăriile de nichel metal hibrid.
    5 32
  • Psihiatrul
    alooo, trezirea!
    "Singurele versiuni de la Tesla care merită cumpărate sunt cele PHEV"....
    Boala a avansat. Se impun masuri urgente.
    20 2
  • Preturi aberante la Toyota Romania. In Slovacia sunt cu 3000 - 4000 eur mai mici cu dotari similare. Toyota.sk
    La fel si Honda in Romania este aberant de scumpa. Honda.sk sunt modele Honda CRV cu 10000 mai mici cu dotari similare. Stie vineva de ce?
    14 4
  • Marius
    Dupa tabelul afisat , la un calcul general, dintre concurenti, citroen c3 aircross este cel mai tare.
    5 3
  • Nu inteleg, de ce hibridul e atat de slab in performante ? Tre sa ai ceva la memeaca sa-ti dea prin cap sa-ti iei un 4x4 de 140 Nm si sa mai si dai 26 k euro sau chiar 32 k eur in echiparea cea mai cea...! Chiar si cu discounturi mari nu ar fi prea atractiva oferta celor de la Toyota. Iar fara 4x4 , la fel, oferta nu pare deloc atractiva la prima vedere, desi sincer, nu prea stiu nimic despre cum se conduce motorul asta de 1,5 aspirat. Ca si design, ca mai toate japonezele , aspect de insecta razboinica...probabil mai toti designerii lor au fost/sunt fani manga si alte ciudatenii d-ale lor..!
    7 3
  • @Mario
    @Mario, vezi ca dezinformezi, mai intra pe honda.sk si mai verifica.
    Honda CRV, Elegance AWD, costa 30.790 euro, la fel ca si in Romania.
    Ca cei din Slovacia vand si versiunea Comfort 2WD (fara tractiune integrala) la 26.000 euro (versiune ce nu se gaseste la noi), asta este alta poveste.
    3 0
  • razvan
    Scumpa si slabă in performante.Sunt posesor de rav 4 2013 luat de nou pe care am dat 31300 in echiparea Luxury de atunci,cu piele ,trapa ,si toate alea care merge perfect dar nu as lua asa ceva.Unde s-a ajuns cu preturile astea?
    6 1
  • @Mario
    Cam da, cam dezimformezi prietene...si cred ca cu buna stiinta, asta dc cumva nu sti gram de matematica.
    La concret, varianta de baza a Yaris-ului Cross de cu 700 euro mai ieftina decat la noi insa cu doar 3 ani garantie in limita a 100.000 km fata de 200.000 km/6 ani si asta asa, la o scurta privire.
    0 0
  • @Chera Robinson
    Corolla Cross nu va ajunge in piata din EU anul asta, iar pozitionarea ei este intre CH-R si Rav4. Adica un minim 27k euro.

    @Mario:
    Pt ca TVA si Rabla :)

    @pipo: 140nm doar motorul termic. Fara cel electric.

    Cat despre pretul ei...nu mi se pare chiar asa mare(chiar am comandat-o) comparativ cu restul. Captur(automat,benzina,mai prost dotat, 21k), Kamiq(1.5 automat, mediu) 20k, Vitara(automata, benzina) 19k, Puma tot pe acolo.
    Deci daca vrei ceva in segmentul asta, avand in vedere ca iei vreo 500E in plus cu rabla pt ca e hibrida, cam la aceeasi bani iesi(in jur de 20-23k cu rabla pt automata, 16-18K manuala). Bonus garantia mai mare si consumul mai mic.

    Ca preturile masinilor au luat-o razna in general(toate clasele), e alta poveste.

    @mircea badea: Pt unii clasa C e prea mare(ca nu imi place sa conduc eu si 4m de masina degeaba in spatele meu 90% din timp)
    5 0
  • mugurelv@gmail.com
    Nu poate fi cu 26000 de euro versiunea tractiune fata , for grip poate cu diferenta de la 2weel drive cu four by four...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru