Prețuri Volkswagen ID.4 1st în România: start de la aproape 45.500 de euro pentru SUV-ul electric

de Cornel Șocariciu
Marti, 13.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul electric Volkswagen ID.4 este disponibil și în România. Varianta Pro Performance cu motor de 204 CP și baterie de 77 kWh pornește de la 44.119 euro, însă pentru moment, nemții oferă doar versiunea 1st Edition care crește prețul cu încă 1.360 de euro.

La finalul lunii septembrie, Volkswagen a prezentat noul ID.4. SUV-ul electric dezvoltat de constructorul german împrumută numeroase elemente stilistice și tehnice de la hatchback-ul ID.3 și este dezvoltat pe baza platformei MEB, o arhitectură gândită special de nemți pentru modele electrice.

Acum, Volkswagen a publicat prețurile pentru noul ID.4 și pentru piața din România. La fel ca în cazul lui ID.3, în primă fază, SUV-ul electric va fi disponibil în varianta Pro Performance cu echipare 1st Edition.

Astfel, SUV-ul Volkswagen ID.4 va fi echipat cu un motor electric de 204 cai putere și 310 Nm și cu o baterie cu capacitatea netă de 77 kWh. Autonomia calculată pe baza standardul WLTP este de 520 de kilometri, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 8.5 secunde. Viteza de top va fi limitată electronic la 160 km/h.

Prețul pentru varianta ID.4 Pro Performance pornește de la 44.119 euro, iar pentru pachetul 1st Edition, clienții vor mai avea de achitat încă 1.360 de euro (total de 45.479 de euro).

Totodată, în oferta producătorului pentru piața din România este disponibil și pachetul 1st Edition Max, prețul acestuia fiind de 10.840 de euro.

VOLKSWAGEN ID.4: PREȚURI, VERSIUNI ȘI DATE TEHNICE

Volkswagen ID.4 Pro Performance cu pachetul 1st Edition va fi echipat, printre altele, cu următoarele: bare de protecție în culoarea caroseriei, bare longitudinale cromate pe plafon, cotiere individuale pentru scaunele din față, sistem de iluminare ambientală cu 30 de culori, scaune față încălzite, scaun pentru șofer cu reglaj manual pe înălțime, tapițeri din stofă ArtVelours, cruise control adaptiv, sistem pentru monitorizarea șoferului, sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru identificarea pietonilor și a bicicliștilor, sistem pentru menținerea benzii de rulare, Park Pilot, sistem de climatizare pe două zone, sistem Car2X, sistem pentru selectarea modului de rulare, Apple CarPlay wireless, faruri cu LED, stopuri cu LED, jante din aliaj cu diametrul de 20 inch, volan încălzit și îmbrăcat în piele, duze încălzite, cameră video pentru mersul cu spatele, pedale din oțel inoxidabil cu simbolurile Play și Pause, și sistem de navigație Discover Pro.

Mașini electrice 2020-2021 în România

MODEL/VERSIUNE SEGMENT PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(WLTP) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Smart EQ Fortwo hatchback de oraș 82 135 22.600
Smart EQ Forfour hatchback de oraș 82 130 23.192
Opel e-Corsa hatchback subcompact 136 330 29.950
Peugeot e-208 hatchback subcompact 136 340 29.990
Renault Zoe ZE 40 R110 hatchback subcompact 108 300 30.350
Renault Zoe ZE 50 R110 hatchback subcompact 108 395 31.050
Mini Cooper SE hatchback subcompact 184 270 32.201
Renault Zoe ZE 50 R135 hatchback subcompact 135 395 33.250
Peugeot e-2008 SUV subcompact 136 310 33.490
Mazda MX-30 Launch SUV compact 143 200 33.990
Nissan Leaf 40 kWh hatchback compact 150 270 36.700
DS 3 Crossback E-Tense SUV subcompact 136 320 37.900
Volkswagen ID.3 1st hatchback compact 204 420 38.118
Hyundai Ioniq Electric hatchback compact 136 311 39.199
Honda e hatchback subcompact 154 211 39.980
BMW i3 hatchback subcompact 170 300 40.282
Hyundai Kona Electric 136 CP SUV subcompact 136 289 40.163
Kia e-Niro 100 kW SUV compact 136 289 40.460
Hyundai Kona Electric 204 CP SUV subcompact 204 449 44.566
Nissan Leaf 62 kWh hatchback compact 215 385 44.800
Kia e-Niro 150 kW SUV compact 204 455 45.172
Volkswagen ID.4 1st SUV compact 204 520 45.479
BMW iX3 SUV mediu 286 460 67.592
Audi e-tron 50 quattro SUV mare 313 336 70.471
Audi e-tron Sportback 50 quattro SUV mare 313 347 72.996
Mercedes-Benz EQC 300 SUV mediu 408 416 76.250
Jaguar I-Pace SUV mediu 400 470 77.945
Audi e-tron 55 quattro SUV mare 408 433 84.379
Audi e-tron Sportback 55 quattro SUV mare 408 440 86.393
Porsche Taycan 4S sportivă 530 407 110.625
Porsche Taycan 4S Perf Battery+ sportivă 571 463 117.411
Porsche Taycan Turbo sportivă 680 450 157.318
Porsche Taycan Turbo S sportivă 761 412 190.861
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii
**în tabel sunt trecute versiunile de echipare bază ale modelelor disponibile în România

Comentarii (27)

  • N-am nimic împotriva dotărilor high și a pachetelor cu fel de fel de afafiuri, dar multe mi se par bani aruncați pe geam.
    ... pedale din oțel inoxidabil cu simbolurile Play și Paus, sistem de iluminare ambientală cu 30 de culori, bare longitudinale cromate pe plafon... Hai să fim serioși, poate aș opta pentru alte dotări cu mult mai importante.

    Spre exemplu, eu am cotiere individuale, la o altă marcă, în dotare standard. De ce să incluzi așa ceva in pachet opțional pentru care va trebui să plătești o căruță de bani.
    21 4
  • netam-nissan
    skodaq eniaq iV o sa fie preferata de multi ca-i mai ieftinache si tot vw pina la urma.
    are cred grila cu dinti de croqodil special ca sa il canibalizeze pe verisoru id.4.
    24 5
  • ACE - Craiova
    Autonomia ID.4 1St este de 520 km WLTP !!!
    In tabel scrie 310 km WLTP.

    Pretul in Romania este chiar O.K.!

    În Spania, ID4.1 st incepe de la 45.485 € iar ID.4 1st Max de la 55.140 €

    În Grecia, ID4.1 st incepe de la 46.800 €
    28 10
  • Oare si asta vine cu functii pentru care platesti, dar nu le primesti? Sau care se strica din senin, in timp ce rulezi pe autostrada?
    https://youtu.be/2hn31vLKgho?t=945
    14 8
  • @ACE-Craiova
    Am modificat valoarea din tabel. Mulțumim pentru observație.
    17 0
  • "doar versiunea 1st Edition care crește prețul cu încă 1.360 de euro." As mai astepta sa nu mai ma oblige la optiunea asta iar de banii astia mi-as cumpara cel mai tare generator pe benzina de curent de la Honda .
    11 10
  • @ACE : "Pretul in Romania este chiar O.K.!" - poate o fi pt. tine , poti detalia ? Ca te-ai exprimat de zici ca cine stie ce chilipir este . Vorbim de un VW ,o masina cu un target clar pt. patura medie a societatii din Europa si numai. Acest model in mod particular nu imi inspira nimic ,macar un detaliu sau ceva care sa ma duca cu gandul la o calitate peste medie , interiorul ala e la nivel de ..Skoda Scala sau Kamiq . Ce salariu/castig ar trebui sa aiba un roman ca sa-si permita o masina la acest pret ? Hai sa luam un salariu bunicel din marile orase , cat e ?...1000-1200 euro ?...pai ar putea sa plateasca vreo 10.000 euro avans si vreo 500 euro rata pe 5-6 ani ( luand in considerare RETINE- pretul masinii dupa bonusul de 10.000 euro= aprox.35.000 euro) ?. Pai despre ce draci vorbim p-acilea ? Nu va inteleg cum puteti inghiti cu atata extaz preturile astea aberante ale electricelor . Inteleg extazul electrificarii dar pana la un anumit punct , adica tu sa ramai in curu gol salivand in transa in timp ce ala iti spune nonsalant ca tre sa-si scoata pagubele si sa faca profit pe spatele tau ...!? Scuza-mi exprimarea ,nu e adresata la persoana !
    28 18
  • A,am uitat,printre optiuni mi-ar placea sa regasesc si discurile pe spate in loc de tamburi si sa mai pot bifa si suspensia spate multilink.Ca bani,as da pe electrocasnicul de mai sus in cea mai buna echipare,maximum 19000,hai 20000euro,ca atat face.
    16 14
  • @pipo,degeaba va chinuiti sa le explicati in mod realist,n-o sa inteleaga aproape nimeni asta si o s-o ia si in nume rau. Tot un bun Veblen e si ascutiotarea asta electrica,o sa fie bataie pe ea.
    12 9
  • Mecanicu'
    Pe https://ev-database.org/ VW ID4 are o autonomie reala de 400 km...
    Cam asta va fi, poate +50km pe Mild Weather adica 450 km - si vreo 340 km autonomie pe frig.

    Nu pricep ce rost are acest WLTP extrem de mincinos
    14 6
  • Costin
    Nu-i corect sa comparati ID4 care inca nu e pe strazi cu versiunile deja vechi ale altor masini. Va dau doar 2 exemple - Renault Zoe are acum autonimie 390 km, si Nissan Leaf parca 370 ... si acestea sunt masini deja pe strada. Suna a manipulare/pacalire in folosul VW ... ceea ce oricum nu cred ca tine la cine are 35'000 euro de dat.
    12 7
  • @pipo, ACE raporteaza pretul lui VW ID4 la pretul altor masini electrice ca doar nu o fi nebun sa raporteze la pretul masinilor pe benzina sau gaz...

    In urmatorii ani preturile masinilor electrice cu siguranta vor scadea, stati fara grija.

    Toata admiratia pentru oamenii care sustin prin banii platiti acest trend de electrificare!!!!

    Daca nu era Tesla, nu facea nici dracu' masini electrice!

    VW a lansat ID3 pe piata cu softul varza...constructorii traditionali de automobile fac totul pentru a-ti baga piciorul in ele de masini electrice...folosesc baterii de putere mica pentru o autonomie cat mai redusa, matriale mai proaste decat pe fosile, totul la un pret mult mai mare!
    18 14
  • ACE - Craiova
    @pipo

    Eu am zic ca este un pret OK din urmatoarele motive principale:
    - la ora actuala VW ID.4 1st are cea mai mare autonomie electrica dintre toate modelele vandute oficial in Romania (520 km WLTP); OBS. TESLA are modele cu autonomie mai mare dar nu are reprezentanta in tara noastra...
    - pretul achizitiei fara subventii, fata de MERCEDES BENZ EQC sau JAGUAR I-Pace, ( masini destul de apropiate ca dimensiuni cu VW ID.4) este mai mic cu cca. 70%;
    - pretul intretinerii si exploatarii este evident mai redus decat in cazul masinilor cu motor termic comparabil (de ex. pentru un plin de baterie care-ti asigura parcurgerea unei distante de 500 km, cheltui 77 kW x 1 RON/kWh = 77 lei).
    Reviziile unei masini electrice sunt mai ieftine: fara schimb de ulei motor, filtre etc.....
    - Nr. de piese la un motor clasic este de cca. 250 , la electrice cca. 50 piese - fiabilitate mai mare
    26 12
  • Aș vrea să văd și eu de unde-a reieșit prețul ăla de 1leu / kWh.
    Că pentru a beneficia de tarifele din rețeaua casnică e nevoie de oarece facilități (loc de parcare la geam, alimentator plus ore de răbdare).
    La Mol ar fi o variantă (29 sau 44 lei sesiunea), doar că sunt ....12 benzinării în România.
    Că la stațiile Enel prețul e 1,79 la încărcare rapidă și 1,29 la dormit în mașină până se-ncarcă.
    De modul de taxare șmecheresc al Renovatio, cu abonamente și tarife pe orice altceva decât kWh nici nu mai merită vorbit.

    Despre costurile de întreținere se poate vorbi la termice, însă la electrice scăderea capacității bateriei după un anumit număr de cicluri (nu de alta, dar scade autonomia aia fragilă) ar fi o problemă, nu? Iar eventuala necesitate a înlocuirii unor module ale bateriei unde s-ar rezolva și la ce costuri s-ar face?
    17 12
  • Energia electrica, consumata la contoarele trifazice individuale, pentru persoane fizice, costa cca. 0,5-0,55 lei/kW, in functie de furnizor: E-ON, Electrica, CEZ, Enel etc....

    Un pret unitar mediu ce poate fi luat in considerare, de 1 leu/kW, consumat in regim trifazic, este unul realist.

    Observ si eu ca mai exista unele persoane care nu cunosc preturile energiei electrice din piata.
    10 5
  • La 35.000 de euro e comparabil cu un RAV 4, Honda CRV. La Toyota, poti sa platesti postgarantie sub forma verificarilor anuale pentru pachetul de baterie, astfel ca esti cumva asigurat pe perioada lunga de timp, inclusiv la SH. Vad ca vw promite la 160.000/ 8 ani 70% performanta la baterie sau 360 km, real sub 300 probabil. Dar va exista postgarantie pentru baterie? Daca la 8 ani sa zicem ca masina mai valoreaza 25% din pretul standard, 8-10k euro, o mai cumpara cineva stand cu sabia deasupra capului ca bateria scade treptat pana la moarte clinica?
    15 4
  • Sunteti siguri ca e vorba de versiunea cu bateria de 77 kWh? Cam mica diferenta de pret fata de ID.3 1st atunci. Nu cumva este vorba tot de bateria de 58 kWh, ca si la ID.3 1st?
    4 5
  • Designul exterior e sters. Designul interior e simplifurâțit. Si ma refer inclusiv la scaune, care arata ca niste scaune de hyundai din anii '90.

    Scumpa ca dracu'? Bifat!

    Desi costa cat un E Klasse, are cuplu sub un Diesel de 2L si viteza maxima de Renault Clio cu motor aspirat de 1.2. De dus o sa te duca in conditii reale vreo 300 de km. Cifrele alea de autonomie sunt date in conditii ideale. Plus bateriile se uzeaza. In 3 ani daca pierzi 20% din eficienta, ce faci? Ajungi la 200 si ceva de km autonomie? O s-o poti vinde? Te speli pe cap cu ea.

    Bun... acuma cine sunt eu sa spun ca e o tampenie?! Dar ma lasa fara cuvinte indivizii care pica in genunchi in adulatie pentru toata povestea asta cu "electrificarea". Sa lauzi si sa inghiti galusca asta mi se pare absolut inimaginabil. Exista variante MULT mai ieftine SI MULT MAI BUNE!

    Daca mi-ar fi spus cineva ca lumea poate fi prostita cu asemenea produse, l-as fi trimis la plimbare.
    8 7
  • ia zi o varianta mai ieftina si mai buna?

    Tesla Model 3 ---- 0 - 100/km in 3,4 s --- 450 CP, 639Nm
    Tesla Model S ---- 0 - 100/km in 2,3 s-----785 CP, 967Nm
    Tesla Model S Plaid -----0 - 100/km in 2,1s------1100CP

    Ca vad ca iti place viteza!

    Bateriile sunt garantate 8 ani de toti producatorii.

    Dupa mintea ta statia spatiala internationala ar trebui sa mearga pe diesel :)

    De ce va opuneti evolutiei?
    6 9
  • Ma opun evolutiei proaste. Evolutiei de dragul evolutiei.

    O varianta mai ieftina si mai buna e un Diesel de 2 litri cu cuplu de 400 Nm, o viteza limitata la 250 kmph si o eficienta la care masinutzele cu baterii pot doar visa cu ochi mari si blanzi de bovina.

    Ce baterii garantate sunt cand stii ca dupa 8 ani iti spune din start producatorul ca o sa ai 70% eficienta? Stim si noi ca_cand producatorul spune 70%, va fi nici 60% de fapt. Dar presupun ca vantul fermecat al electrificarii nu va mai lasa loc in minte pentru gandire logica. Ca astea toate nu fac nicio ceapa degerata atunci cand esti usor manipulabil si credul, nu? :)

    Si inca ceva: este ca voi toti astia cu progresu-n gura nu va puteti abtine sa nu jigniti ori de cate ori cineva e de alta parere? Este ca sunteti absolut toti pusi pe interzis si indesat pumnul in gura oricarei opinii divergente? Este ca nu suportati niciun argument? Eu zic ca este! Ma intreb de unde aveti toti gena asta totalitara in voi? Ma tot intreb... :)
    7 8
  • Câte persoane dispun de ”contoarele trifazice individuale” care să permită accesarea prețului de 50 de bani pe kWh ?
    Prețurile finale pentru consumatori casnici individuali din București de exemplu, joasă tensiune, variază între 0,6035 bani și 0,71 bani pe kWh, poate și mai sus, în funcție de furnizor.

    Preț unitar mediu realist de 1 leu? Pentru cine? Pentru Edi Miliard (kkk), care stă pe câmp în casa lui acoperită de panouri solare de unde încarcă exclusiv și nu cheltuie pe plinuri la alte prize?
    Ce vă mai place să luați cea mai favorabilă și improbabilă variantă în considerare, numai ca să vă păcăliți că vreodată va începe să se amortizeze grămada de bani dată pe (deocamdată) jucăriile astea de snobi.

    Și la ce are bateria aia garanție 8 ani? La fail 100%, la combustie spontană sau doar se garantează că mai aprinde bordul și după 8 ani? Că inevitabil după ani sau/și cicluri vor începe să pice din pachete și să-și reducă din capacitatea care va fi cât? 70%? 80%?
    4 5
  • 1.Suntem asa de hotarati pentru ca nu avem business-uri cu petrol, rafinarii, benzinarii, service-uri auto, statii ITP, magazine de piese auto.

    2. Pentru ca 120 de ani de poluare continua sunt suficienti. Pentru ca pe langa faptul ca nu suportam fosilele nu suportam nici taietorii de paduri si alti ignoranti care distrug planeta.

    3. Pentru suntem la mijlocul lui octombrie si lumea umbla in maneca scurta. Pentru ca in 2020 au iesit ghioceii in ianuarie.

    4. Pentru ca vrem sa le lasam o lume mai buna copiilor nostri. Pentru ca nu suntem egoisti sa ne gandim doar la noi ci si la cei ce urmeaza dupa noi.

    5. Pentru ca trebuie folosita toata tehnologia de care dispunem pentru a produce si folosi energie curata. Asta inseamna evolutie.
    La inceput e mai greu, ca la telefoanele mobile, dar cum au evoluat telefoanele mobile in 20 de ani, asa vor evolua si masinile electrice daca le dam ocazia sa evolueze. Daca sustinem prin achizitii aceasta industrie.
    6 11
  • Inghiti galustele progresiste fara sa le mesteci. Sunteti incredibili babaieti... :)

    Nu ma chinui sa raspund pe puncte, stiu ca n-are niciun rost.

    Totusi: aerul e mai curat acum decat in urma cu 30 - 40 de ani. Lumea evolueaza fara sa i se bage pe gat norme de poluare draconice. Oamenii nu sunt prosti: o sa isi faca temele si o sa aiba grija de sanatatea lor, pentru ca tehnologiile evolueaza oricum si se eficientizeaza.
    Pamantul are mai multa suprafata impadurita decat in urma cu 100 de ani.
    Nu stiu unde esti tu la mijloc de octombrie si umbli in tricou. Eu sunt in vestul romaniei si azi dimineata erau 10 grade pe termometru. Aznoapte au fost vreo 7. Acum oi fi tu ceva individ cu sange rece pt care 10 grade inseamna vreme de tricou...
    Aia cu lumea mai buna lasata copiilor e cea mai de ras din tot ce ai debitat :))
    In fine... vise frumoase in continuare! O sa te trezesti tu candva. Sper ca socul sa nu fie prea puternic. In caz ca va fi, exista bobitze pentru aproape orice problema. :))
    5 9
  • Mai are care dintre voi telefoane de acum 8 ani?? Cum va imaginati ca o baterie o sa piarda asa putin din capacitate in atatia ani? Si la 45000euro, ce masina poti sa ti cumperi? Cu 20000 iti iei o masina mult mai ok decat asta si ti mai raman si bani pt viitorul copilului. Asta cu poluarea este un pic cam ipocrita, pt ca masina se incarca cu curent electric care este produs majoritar cu combustibil fosil, nu mai vorbim de poluarea masiva pe care o produce fabricarea acestei baterii.
    8 6
  • Miss Univers, tu esti?
    Ai uitat sa spui ca vrei pace in lume.
    Dupa ce vei castiga concursul de Miss poate iti vei da seama ca oamenii nu sunt deranjati de ideea de evolutie ci de vehementa cu care ne este bagata pe gat. Modul in care o tema corecta in teorie este promovata in mod violent si cu o singura varianta de rezolvare. Iar cine nu este de acord este retrograd, invechit sau pur si simplu prost.
    9 4
  • bla bla
    Alin@ Stii vb aia, daca taceai .... Bateriile masinilor sunt diferite chimic fata de bateriile telefoanelor. Vezi Tesla cu peste 300 de mii de km si bateriile inca au 85-90% viata. Producerea curentului nu mai este de mult majoritara pe combustibili fosili.Poluarea acestor baterii sunt mult exagerate.
    PMC@ Pamantul nu are mai multa suprafata impadurita bai muppet. Vezi imagini din satelit.
    Daca tu crezi ca s-ar fi redus emisiile fara normele de poluare, atunci am niste pamant pe Marte de vanzare pentru tine.
    Sa inteleg ca esti unul dintre muppeti care nu cred ca exista incalzire globala
    3 1
  • Nu as vrea sa fiu hater dar de 30k euro iti iei un Tiguan frate bun cu id.4-ul asta si de restul de 15k euro bagi 200k km pe diesel sau chiar 250k km pe gaz. Pentru unii, distantele astea reprezinta 10-15 ani de mers cu masina.
    Imi pare ca ecologia nu se impaca cu gandirea critica si calculul economic.
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru