Suzuki a câştigat în instanţă dreptul de a folosi numele GTI
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Suzuki a câştigat în instanţă dreptul de a folosi numele Gti pentru modelele sale. Verdictul a venit abia după opt ani, iar japonezii au câştigat la cea de-a doua cea mai importantă curte din Europa, Curtea Generală de Justiţie. Cei de la Suzuki spun că vor revizui verdictul şi ar putea să facă un apel la Curtea Europeană de Justiţie. Suzuki primise iniţial permisiunea folosirii denumirii de GTi pe piaţa din Europa în 2003, cât timp aceasta era legată de numele Swift şi litera "i" era în format mic, dar decizia a fost contestată în 2004 de nemţii de la Volkswagen.
"Orice similitudine vizuală, fonetică sau conceptuală dintre Volkswagen Golf GTI şi Suzuki Swift GTi este negată de numele Swift. Majoritatea clienţilor nu vor presupune că toate vehiculele, piesele şi accesoriile provin de la acelaşi producător doar prin prezenţa celor trei litere (gti), deci nu există probabilitatea confuziei între modele.", au concluzionat cei de la Curtea Generală de Justiţie a Uniunii Europene.
Disputa dintre Suzuki şi Volkswagen asupra dreptului de a folosi numele GTI nu a ajutat deloc alianţa începută în 2009, parteneriat început cu mult optimism de cele două părţi. Diferenţele de opinie dintre cei doi constructori au dus ulterior la răcirea relaţiilor, iar japonezii cer arbitrarea alianţei cu Volkswagen în speranţa că vor reuşi să găsească alţi parteneri pentru alianţe strategice.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
McLaren va obține 170 de milioane de lire sterline din vânzarea sediului său din Woking către compania de investiții GNL, tranzacția urmând să fie finalizată în acest trimestru, potrivit informațiilor din presa britanică. (21.04)
-
Juriul care acordă trofeul "Mașina Anului 2021 în lume" a decis că, anul acesta, marele premiu merge la Volkswagen ID.4. În Europa, titlul de Mașina Anului a fost adjudecat de Toyota Yaris. (21.04)
-
Kia a înregistrat o creștere ușoară a vânzărilor pe piața europeană în primul trimestru, cu peste 113.000 de unități. Vehiculele electrificate au reprezentat 28.4% din totalul vânzărilor. (20.04)
-
OFICIAL: Noul Mercedes-Benz EQS - limuzina electrică are uși care se deschid singure și 770 de km autonomie
-
Noul Nissan X-Trail: prima imagine și primele informații ale SUV-ului cu 7 locuri
-
Industria auto, amenințată de o nouă criză: rezervele de cauciuc sunt din ce în ce mai scăzute
-
Prima imagine a noului Volkswagen Polo facelift anunță o digitalizare extinsă
-
Ford a prezentat noul Evos: display uriaș de 43 inch și tehnologie de condus semi-autonom de nivel 2
Nu e prima data cand japonezi castiga un proces impotriva unei compani germane,dreptul de a se folosi de un nume/initiale,infiniti cu ale lor M-uri,suzu cu GTi ,parca nu ar fi in stare sa scoata niste nume noi
In "Jungle Book", Louie regele maimutelor, plictisit si sictirit de statul de urangutan, vroia sa invete sa faca foc de la Mowgli sa ajunga si el ca oamenii. La fel si nea izmana suzuki daca nu poate face o masina ca lumea, macar sa-i puna un logo de VW. Sper din toata inima ca VW sa nu se opreasca cu achizitionarea serpilor astora ci sa-i cumpere cu totul si sa-i dezmembreze bucata cu bucata. N-am sa vars o lacrima in ziua aia.
Astfel de initiale se foloseau inca din ani '60 la muscle cars in US.
Era si normal sa piarda.
VW sa invete sa faca masini fiabile la ora actuala.
Trezeste-te la realitate ca vw e cam de porc.