Castigatori testimoniale
Test de weekend cu Renault Megane. |
Locul 1 |
Grigorescu Alexandru - Curtea de Arges | vezi testimonial |
Grigorescu Alexandru - Curtea de Arges
La inceput a fost ... |
Machete Renault Megane |
Locurile 2 - 10 |
Birca Mihai Alexandru - Bucuresti | vezi testimonial |
Birca Mihai Alexandru - Curtea de Arges
Sunt pe DN1, cativa kilometri de Bucuresti...Limita de viteza 70 km/h, o viteza mult prea "linistita" pentru Noul Renault Megane cumparat cu cateva zile inainte de aceasta plecare.Astept cu nerabdare sa ies din comuna pentru a putea apasa pedala de acceleratie, viteza tinta fiind de 140-145 km/h pentru a putea scapa fara a-mi fii suspendat permisul in caz ca dau de Domnul radar...Si asa la fiecare comuna, parca as intra in depresie.In cele din urma trecem de plictisitorul drum drept si ajungem pe serpentine...Masina asta ma uimeste, 90 km/h in curba destul de stransa,cauciucurile din spate scartaie usor,dar nici vorba sa pierd controlul...Offff, e asa o placere sa conduci.Ajung la destinatie: Plaiul Foii.Am observat un lucru, Renault Megane se potriveste cu orice decor,atat in oras, cat si pe autostrada,atat intr-o zi insorita de vara pe malul marii,cat si intr-un peisaj de munte.Am uitat sa va spun, sunt asa de entuziasmat incat am uitat ce era cel mai important,acest Renault Megane are o motorizare de 1,6 16v, am ales benzina pentru ca se potriveste cel mai bine.Intrebarea este "De ce se potriveste mai bine?".Pentru ca este Coupe.Am petrecut aproape toata ziua in masinuta, ne-am cazat acum spre seara si nu stiu de ce, dar vreau sa vina cat mai repede urmatoarea zi pentru a apasa din nou acceleratia...E o senzatie in adevaratul sens al cuvantului...Noapte Buna! |
|
Bredet Emil Emera - Galati | vezi testimonial |
Bredet Emil Emera - Curtea de Arges
Legatura dintre mine si Renault se intinde de aprox 2 ani. |
|
Damian Alexandru - Bucuresti | vezi testimonial |
Damian Alexandru - Curtea de Arges
Nu suport banalul la un automobil. Intotdeauna am ocolit formele drepte, sobre adoptate de unii care cred ca la volan trebuie sa fii intotdeauna serios. Pana cand a aparut Meganul care dadea din fund intr-o reclama. In sfarsit, un design cu adevarat reusit si indraznet, o masina dupa care intorci capul chiar si acum. Primul Megan cu care am luat contact a fost al unui prieten si am observat ca pentru un pret foarte bun primesti foarte multe lucruri normale pe care nemtii de exemplu le considera a fi de mare lux. Aprinderea automata a luminilor, senzorii de ploaie, ESP-ul si sa nu uitam piesa de rezistenta: Sunroof-ul. Nu poti sa-ti cumperi un Renault fara sa ai Sunroof. Perzi toata distractia. Nu mi-am permis un Megane, dar tot mi-am luat un Clio 3 de care ma bucur in fiecare zi. Iar acum, la semafor, chiar nu mai simt nevoia sa ma uit la masinile din jurul meu. Stiu ca nu exista design mai interesant si mai atractiv decat la Renault. Iar acum apare noul Megane. Cu siguranta masina cu care mi-as dori sa-mi fac intrarea pe prima autostrada de pe Marte. Sper ca pana atunci sa am totusi ocazia sa o conduc si pe Pamant. |
|
Firu-Nicolescu Bogdan - Bucuresti | vezi testimonial |
Firu-Nicolescu Bogdan - Curtea de Arges
de cand ma shtiu am avut numai mashini de teren, ultima dintre ele fiind un jeep grand cherokee limited v8, 4.7 l. la un moment dat, asha cum i se intampla oricui, banuiesc, m-am plictisit de el shi am vrut sa-l vand. negasind un cumparator cu banii in mana, m-am reorientat catre un schimb shi, in sensul asta am postat cateva anuntzuri pe net. ca raspuns la unul dintre ele, m-a sunat un domn din sibiu care-mi propunea un schimb cu un autoturism renault megane II sedan. nici n-am vrut sa aud, noroc cu un prieten care mi-a prezentat alternativa ca pe o excursie placuta la sibiu, fara obligativitatea de a incheia tranzactzia. ca s-o scurtez, am fost pana acolo, m-am intors cu megane-ul (2006, 1.5 dci, 101-130 cp, dupa remapare) shi de 3 ani de zile incoace ma minunez in fiecare zi de cum a reushit mashinutza asta sa ma faca sa uit jeep-ul, cat de bine poate sa mearga shi la ce costuri... |
|
FLOROIU OCTAVIAN - BUCURESTI | vezi testimonial |
FLOROIU OCTAVIAN - Curtea de Arges
In urma unui colocviu de familie, in 2005 s-a hotarat achizitionarea unui vehicul care sa devina carausul numeroasei noastre familii (5 adulti). Fiecare a venit cu o solutie, care mai de care mai tentanta: era vorba de o cehoaica (tata), o romanca (mama), o frantuzoaica (fiul cel mare) si o nemtoaica (fiul cel mic). Am vizitat fiecare showroom in parte in vederea analizarii si luarii celei mai bune decizii. Ne-am inarmat cu toate informatiile disponibile pe Internet, am primit ofertele de pret si am tras linie: cehoaica prea scumpa la ce oferea, romanca era prea modesta in dotari, nemtoaica avea un look prea banal si cam invechit iar frantuzoaica... avea tot ce ne doream: portbagaj spatios pentru o familie numeroasa, spatiu interior deosebit in confort si dotari, elemente de siguranta complete, estetic si consum foarte OK, un raport pret-calitate deosebit. Noul membru aparut in familie poarta numele Megane Estate 1.5 dci, cu numarul B-45-RNW. In 4 ani de utilizare in care a atins deja 100.000 de kilometri, ne-a fost un partener de incredere in toate calatoriile noastre si cand va fi timpul sa ne despartim de el, cu siguranta vom alege un fratior al familiei Renault intrucat si-a demonstrat fiabilitatea si prestigiul marcii. |
|
Galbinisteanu Daniel - Bucuresti | vezi testimonial |
Galbinisteanu Daniel - Curtea de Arges
Primavara lui 2002, prima zi la noul loc de munca, sunt incantat de salariu, conditii de munca, birou, de absolut tot cu exceptia masinii.."e un Renault Megane Classic, 1.9, dti...sper sa-ti placa". Atunci mi-am zis,"wow! o puturoasa...". Pana atunci nu mai urcasem intrun "diesel cu turbo".., Cobor seara sa plec acasa, intru in garaj, ochesc "dti-ul" verde metalizat, ma indrept spre el emotionat dar in acelasi timp dezamagit si curios...eram mai degraba confuz. Cand am urcat in masina am inceput sa verific "accesoriile". Aerul conditionat, scaunul reglabil pe inaltime si lombar, 4 Airbag-uri, ABS m-au impresionat, erau ceva "high" pentru acea vreme(zic eu).Bordul frumos conturat, computerul de bord, joystick-ul pentru instalatia audio, toate astea au inceput sa-mi faca o impresie buna! A venit si momentul in care a trebuit sa pornesc motorul si sa misc "puturoasa" din loc.Pornirea "la sfert" cum se zice a fost fascinanta!Pana atunci pornisem numai diesel-uri simple, fara turbo si mai vechi.Era ceva cu totul nou! La plecarea dupa loc ma surprins cuplul foarte bun si care incepea de la turatii joase!M-a dat pe spate si la propriu si la figurat!Ajuns in strada, dau sa plec spre casa, dar....pe "traseu" mi-am schimbat directia de mers.Nu vroiam sa ma duc acasa! Vroiam sa ma plimb cu masina cea noua! Asta era tot ce imi doream! Intr-un tarziu ajung in fata blocului.Imi sun prietena si o invit la o plimbare cu noua mea "amanta".In primul weekend am stat o zi intreaga langa cea care ma cucerise, curatind fiecare surubel, fiecare bucatica de stofa, asa cum n-o mai facusem pana atunci.Nu pot spune ca a fost dragoste la prima vedere, dar au urmat doi ani in care am facut aproximativ 100.000 km, in concedii si delegatii de serviciu....Consum mic, confort, siguranta... Am fost "indragostit" pot spune de masina...Am avut si un eveniment in care mi-a salvat viata. Intr-o vineri dupa amiaza, conduceam linistit (35km/h), dar dupa o straduta cu "cedeaza trecerea" a iesit un "...." cu un daewoo Cielo. A intrat chiar in usa soferului, n-am mai stiut ce sa intamplat.M-am rotit cumasina si m-am trezit 50 de metri mai in fata cu masina pe trotuar, "parcata" intre un stalp de iluminat si un gard de beton. Am incercat sa cobor dar "usa" soferului nu se mai deschidea...Nu realizasem cat de grav a fost accidentul. In cele din urma cobor pe usa din dreapta si ma duc catre cel ce ma lovise. Ma exprim fara sa realizez ce fac, plin de nervi, ma indrept catre masina lui si raman blocat! Avea acul kilometrajului la aproximativ 90km/h!!! Abia atunci m-am uitat la masina "mea".Era "praf"!!! Realizez ce mi s-a intamplat si a urmat un moment de liniste.Lumea intreba daca soferul a murit... :) Nu credeau cand spuneam ca eu sunt soferul..."Asta da masina sigura!" , asta spunea lumea, iar eu aprobam... Au urmat 2 luni in care masina a stat in service la reparat...dupa care am luat-o de la capat cu plimbarile. Asta e povestea "Megane-ului meu". Desi e ceva trist la mijloc, imi aduc mereu aminte cu placere de el, de "Megane-ul meu". |
|
ILINCA CRISTINEL- MADALIN - FILIASI | vezi testimonial |
ILINCA CRISTINEL- MADALIN - Curtea de Arges
In urma cu cateva saptamani am primit un mail de la firma OPEL prin care eram anuntat ca am fost selectat din cei 20.000 de participanti pentru a face parte din preselectia pentru cursa de 24 ore de la Nurburgring( racecamp OPEL).A doua zi m-am plimbat insa cu Renault Megane RS(bestia anterioara..) la Craiova.''AM RAMAS MASCA''.Normal ca nu am mai participat pe data de 23 aprilie in Germania la OPEL(si datorita problemelor financiare), dar m-am si gandit de ce Renault nu organizeaza ceva la noi autohton pentru a fi mai putin costisitor un eventual test.Desi posed numeroase recorduri la simulatoarele auto si am castigat participand si cu Renault Megane Trophy de cateva ori, nu stiu daca ma veti alege pe mine pentru a testa si in viata reala asemenea frumusete.Cred ca ar prinde bine si o macheta la colectia mea de 20 de modele existente.Va multumesc...pentru ce ati creat. |
|
Ionescu Octavian - Mioveni | vezi testimonial |
Ionescu Octavian - Curtea de Arges
Imi aduc aminte de conceptul "Renault Megane Coupe Concept" lansat la Geneva in anul 2008...M-a lasat fara cuvinte si m-a facut sa imi doresc o masina de serie pe care sa o pot vedea pe strada si de ce nu, pe care sa o cumpar. |
|
Lungu Eugen-Cosmin - Brasov | vezi testimonial |
Lungu Eugen-Cosmin - Curtea de Arges
Buna ziua ! |
|
Zaborila George - Iasi | vezi testimonial |
Zaborila George - Curtea de Arges
Buna ziua Megane! Viitoarul meu Megan, primul de altfel, va fi unul in ton cu nevoile si mofturile unui tanar, dornic sa isi petreaca viata alaturi de prieteni si familie in nenumaratele excursii, cam cum imi doresc eu. Sa pot evada de umbra orasului spre meleaguri cat mai indepartate in special din dorinta de a conduce masina mult visata. Sa ma bucur de un cosnum minim, sa stiu ca plec si ajung in siguranta datorita tuturor dotarilor de ultima generatie (chiar si inovatii), sa stiu ca iau cu mine tot ce e necesar intr-o excursie fara sa ma plang de spatiu insuficient, sa fac play-back la toate piesele preferate alaturi de un sistem audio bine gandit, care, sunt convins ca nu se va auzi distorsionat sau cu zdranganituri, sa nu-mi fie teama de micile "cratere" de pe strada cu toate ca mi-am achitat taxa de drum (rovinieta), cand asigurarea mea casco le va corecta si nu in ultimul rand sa ofer exteriorului un desing cald, optimist, sa binedispuna, sa mire si apoi sa fie premiat cu-n zambet. Renault. |
Tricou ING Renault F1 Team |
Locurile 11 si 12. Premii speciale |
Frangulea Stefan-Alexandru - Sector 4 | vezi testimonial |
Frangulea Stefan-Alexandru - Sector 4
Sunt fericitul posesor al unui Renault Megane II Renaultsport (RS) Formula 1 Team R26 (ouf, ce nume lung). Culoarea speciala Galben Sirius. Trecerea masinii prin dreptul unui punct fix dureaza mai putin decit rostirea numelui! Este dupa mine cea mai "involving" masina sport de partea ieftina a mercurialului auto pina la BMW M3. Modul in care se aude motorul, cum tisneste la acceleratie, cum se agata pe curbe cu diferentialul cu lunecare limitata, toate sunt extraordinare. Mai detin si alte autovehicule, inclusiv un BMW Seria 3, dar nici una nu imi aduce zimbetul pe fata si bucuria de a conduce precum Megane-ul R26. |
|
nechita sabin sebastian - onesti | vezi testimonial |
nechita sabin sebastian - onesti
Buna ziua, |
Ultimele stiri
-
Renault Megane electric va primi facelift în 2026
Renault Megane E-Tech, versiunea electrică a modelului de clasă compactă, urmează să primească un facelift anul viitor. Noua versiune actualizată promite un design asemănător unui hot hatch.
-
Noutăți pentru Renault Megane E-Tech: echipare nouă și încărcător bidirecțional
Renault a adus câteva noutăți minore pentru Megane E-Tech. Modelul electric este acum disponibil cu o nouă linie de echipare, precum și cu încărcător bidirecțional în standard.
-
Renault Megane nu va mai primi o generație nouă. Producția va lua sfârșit în această lună
Renault Megane, modelul compact al mărcii franceze, va fi retras din fabricație până la finalul lunii aprilie. Modelul nu va primi un înlocuitor direct, iar numele Megane va continua să fie vândut doar sub forma unui crossover electric.
-
Hot hatch-ul Renault Megane RS ar putea fi scos din producție în 2023
Potrivit unei surse neoficiale, Renault Megane RS, modelul de performanță al compactei franceze, va fi scos din producție în 2023. Informația a fost oferită de către managerul general al diviziei Renault Australia.
Megane, un nume care a facut istorie
Renault Megane este o poveste cu trei episoade. A inceput in 1995 si continua astazi, cu un look radical. Dar cu aceeasi consistenta si acelasi farmec.