Constructorul francez pregătește o actualizare majoră pentru Megane E-Tech. Modelul electric va avea un facelift important în 2026 care promite să aducă un design proaspăt, apropiat de un hot hatch, potrivit spuselor unui oficial al mărcii franceze.
Renault nu a confirmat exact data în care va fi prezentat noul Megane E-Tech facelift, însă ne putem aștepta ca noul model să apară abia la jumătatea anului viitor.
Fabrice Cambolive, CEO-ul mărcii Renault, a declarat pentru publicația Autocar că își dorește ca Megane să fie repoziționat ca un model mai sportiv. „Megane E-Tech a fost prima noastră mașină electrică reală de la începutul planului Renaulution. A fost lansată într-un moment în care cererea pentru mașini electrice nu era așa de mare. Acum, ceea ce ne dorim este să avem un hot hatch sau o mașină sportivă. Aceasta este direcția în care vrem să mergem”, a declarat șeful Renault.
Oficialul mărcii franceze a confirmat că viitorul Megane E-Tech facelift va primi o baterie mai mare față de actualul model.
În prezent, Renault Megane E-Tech este disponibil cu baterii de 40 kWh și de 60 kWh. Cel mai probabil, viitoarea versiune facelift va primi o baterie de 87 kWh, împrumutată de la Scenic E-Tech.via Autocar










Probabil ca Renault a inteles ca trebuie sa bage banii unde are sens. Pana la urma vanzarile dicteaza totul, indiferent de propaganda.
Keine termice.
S-a decis ca planeta să fie cantonată in imobilitate.
Oricine vrea o electrica are de unde alege, toata lumea ar putea fi fericită.
Pentru cine crede tot ce zboară, lansările de “astăzi” au fost decise cu cel puțin 2 ani în urmă. Practic industria auto “trăiește” în trecut, nu în viitor, nici măcar în prezent.
Dutz: vezi noile iX3 și GLC. Vorbești prostii.
Mercedes a anunțat ca scoate la pensie BEV lansare cu nici 4 ani in urma.
Faptul ca majoritatea electricelor nu ating nici 60% din volumele planificate unele nici 5%, iar altele deja sunt “trase” pe dreapta.
Vezi Matei, una este să vrei sa vezi imaginea de ansamblu și alta este sa te stai în obsesii inutile.
Întreabă-l pe Zarnisteanu (că-i din “provincie”) cum stau vânzările de BEV-uri pe stare… apropo cum merge “uglytruck”?
Știu cel puțin 6 proiecte mari de la Mercedes și Stellantis care de la platforma BEV au fost schimbate anul acesta pe platforma ICE, dar toți tac chitic. Vezi Jeep Compas de pe state (J4U) care trebuia lansat în ianuarie 2026 80% BEV și 20% ICE… este pe pauză de 7 luni pentru că-i schimbă platforma cu cea de pe Europa.
Unii char știm ce vorbim și nu vorbim tot, dupa cum vezi nu are rost, obsesiile sunt de neclintit ;)
Daa, e rupere cererea acum si geme lumea mai ales dupa hot-uri electrice.