"Treaba noastră este să luăm în considerare toate scenariile posibile, să ne pregătim pentru fiecare și să asigurăm capacitatea noastră de livrare" corect doar ca dezvoltarea si itretinerea a 6 tipuri de motorizari (d, i, mh, h, phev, bev) seaca de resurse orice companie oricat de mare.
Urmatoarea miscare va fi sa puna TDI-uri pe ID-uri.
Industria auto pare setata ca in bancul ala cu rabinul care-i spune ciobanului care se plange ca traieste prost sa-si bage toate caprele in casa ca dupa ce le va scoate sa-si dea seama ca traieste mult mai bine.
Un singur test refuza toti sa-l faca, cel putin public: cata capacitate raamne dupa 500 de incarcari si descarcari complete.
Nu ma intereseaza alte impachetari de marketing cu frisca, caramel sarat, argint viu sau otet de mere.
No, cam asa arata preturile la masini inafara UE pentru cine nu stie. In SUA un Camry hibrid e sub $30k. In UE, aceiasi masina e peste eur40k. La 30k eur zici bogdaproste daca prinzi o Corolla hibrid putin rulata.
Acelasi lucru e valabil si la combustibili.
Ultimele comentarii
1147 in total