#Nashpaiureacamnasol
Acum cativa ani un Pasat entry de flota cu 1.6 TDI costa 20k euro. Acum se dau de ceasul mortii sa faca un Matiz electric la acelasi pret si zic ca sunt sanse sa nu reuseasca. Halal evolutie.
Stati un pic. e-Up sau citygo erau/sunt ~25k pentru o masina deja dezvoltata si doar electrificata si astia zic ca vor veni cu o masina de oras complet noua cu baterie mare (probabil 37kwh nu 57 cum se zice in articol) la pret sub 20k? Oau, performanta n-am ce zice decat ca n-o cred.
Spring-ul facut in China, cu performante, calitate si baterii ridicole e 22k iar ei vor scoate ceva mai performant, mai bine facut si la pret mai mic? Eventual fabricat in Europa?
Hai ca am ascultat destule povesti in ultima perioada.
Vise taica. Cel putin una din cifrele scoase in fata nu va fi atinsa.
Ori nu va iesi la 25k ori nu va atinge 450km autonomie in varianta de baza de 25k.
Pentru 450 autonomie e nevoie de o baterie de minim 55-60kwh ca doar nu suntem atat de prostuti sa credem ca papa "decat" 10-11kwh%.
12-15k euro vor fi doar bateriile cu motorul si tot managementul de curent si climatizare a bateriilor.
Masinile electrice accesibile sunt o utopie chiar si pe termen mediu.
Succesuri va doresc, eu raman rezervat.
Cred ca mai corect ar fi titlul asta:
"Vânzările de mașini nu se mai întorc prea curand la nivelurile de dinaintea pandemiei"
Vanzarile vor mai creste doar la brandurile percepute ca fiind bune la capitolul "bang for buck" gen Dacia, Kia, Hyundai, Toyota.
Ultimele comentarii
324 in total