@zarne
Fara emotie in prezent nu vor exista achizitii emotionale in viitor cand, ce-i drept, foarte putini din cei carora li se sadeste acum emotia in suflet chiar isi vor permite achizitia unei "emotii". Iar branduri precum Bugatti, Ferrari, Lamborghini etc. se bazeaza in viitor pe clienti care acum isi sadesc si cresc emotia pentru termice. Electricele nu prea nasc mari emotii si nu vor genera achizitii emotionale (a se citi scumpe si inutile) in viitor. A se vedea declaratiile lui Mate Rimac care se cam chinuie sa vanda supercarurile electrice pe care le produce.
Oau, inca un studiu care ne zice inca odata ce stiam deja.
Una din cauzele principale ale situatiilor astea este, paradoxal, sistemul de subventii si deduceri cand oamenii si companiile cumpara masini in functie de ce e mai avantajos fiscal nu in functie de ce au nevoie. Daca cineva isi cumpara plugin pentru avantajele unui plugin, atunci il va incarca si folosi ca un plugin pentru ca de asta si l-a luat.
Am in familie un plugin cumparat chiar la recomandarea mea, care a fost incarcat tot timpul cat a fost gratis incarcarea la servici, apoi a mai incarcat o perioada acasa iar acum a ajuns sa fie folosit ca hibrid pentru ca "nu merita incarcat pentru o economie de 10-15 lei la suta de km". Acum se reconsidera serios trecerea inapoi la o masina pe gaz, cel mai probabil un Duster sau Bigster pe gpl din fabrica.
"Pe fondul crizei în care se află marca germană " .. generate de Macan si Cayenne cu motoare termice .. Asa e cand faci focus-group-uri cu glezne goale care se jura ca o sa inlocuiasca Apple Watch-ul cu noul Macan electric cand se va lansa.
Si cu ce mai ramane VW? Tiguan, Passat, Golf, Tcros, Troc si suita electrica?
Modelele mari, chiar daca nu fac vanzari extraordinare, sunt o emblema pentru orice brand. La fel a fost si Phaeton in era pre-SUV.
Ultimele comentarii
1292 in total