@zarnesteanul
O problema greu de rezolvat a electricelor si a masinilor moderne in general este "ageing-ul" accelerat din cauza softului si a instrumentarului digital. Si nu stiu cine se va mai ocupa de securitatea masinilor actuale "always connected" peste vreo 10 ani. Si cine va mai palti acea conexiune "always connected"? E posibil ca "software defined vehicles" sa fie in viitor "software grounded vehicles". Virtutea actuala e posibil sa devina slabiciunea ulterioara.
Despre asta discuta marginal si niste "vecini" de-ai tai dupa referintele ce le dai:
https://youtu.be/lfG0OvBkIhU?t=474
"alezaje ale cilindrilor acoperite cu fier pulverizat cu arc voltaic" - pot doar sa-mi imaginez luptele interioare si exterioare care s-au dat la traducerea constructiei asteia.
Cu asemenea performante ii paste falimentul pe europeni.
Interesant e ca VW incepe sa se miste din ce in ce mai bine pe segmentul BEV in ciuda startului dezamagitor de acum 1-2 ani.
Ultimele comentarii
1147 in total