"-Got to make them happy somehow.
-Them who? The clients?
-No, the shareholders. F*ck the clients! They don't keep the bonuses rolling."
*moment dramatic produs fara interventia ghatGPL.
@Dutz
Nu te grabi. Poate NK va imbatrani frumos precum E60. Cine stie... De imbatranit sigur va imbatrani foarte repede ca orice tableta pe roti. Putine sanse ca vre-un Sreten peste 20-30 de ani sa se apuce sa restaureze un NK gasit in vre-un garaj prin Valencia caruia sa-i refaca bateria celula cu celula. Ce-i drept ar fi mult content de facut cu o baterie dar ar fi .. cel putin repetitiv daca nu plictisitor. Ari fi ceva de genul "Oh noooo, cell 1371 is also dead!! Incredible!! So total dead cells count is currently at 926 and we still have 3802 cells to measure."
Inca unii care isi dau seama ca viata bate filmul. Si-l bate rau de tot.
Dupa zeci si sute de miliarde sparte pe o electrificare care nu avea cum sa mearga atat de repede pe cat se minteau ei, incep disperati sa caute in gunoi dupa planurile cu ICE.
Si fac asta intr-o perioada in care BEV-urile sunt infinit mai bune decat erau acum 5 ani. Oare de ce? Oare pentru c-au omis sa intrebe si clientii? Oare pentru ca au ascultat prea mult de presa care propovaduia electrificarea dar conducea diesel? Oare pentru c-au ascultat prea mult de influenceri care dupa 2 liniute faceau (si fac in continuare) predictii apocaliptice despre toata industria auto care nu-i pe baterii? Toyota demonstreaza contrariul.
Ultimele comentarii
1351 in total