Daca tot fabrica masini sa le fabrice si clientii ca sa nu se mai chinuie cu dealeri si transport si alte complicaciuni. Scot masina noua cu tot cu clientul nou la poarta, cheile, actele si sanatate.
Defapt ce zic eu nu-i ceva nou. Nemtii chiar au avut "fabrici de copii" acum vreo 80-90 de ani. Actualmente ar adapta conceptul la epoca moderna.
@zarne
sunt pline laboratoarele de preturindeni de tehnologii revolutionare puse pe rafturi la pastrare din motive de manufacturare, conditiile pietei, timing, tehnologii existente, costuri, lobby etc. Altele, cum sunt bateriile cu litiu au dospit 20 de ani de la inventia lor pana au ajuns mainstream intr-un anume domeniu (pe laptopuri, si in telefoane, bateriile cu litiu au devenit predominante binisor abia dupa anul 2000). Industria auto a inceput cu baterii NMC dar a cotit-o rapid spre LFP datorita chinezilor care au marsat pe ele inca de la inceput.
Poate in 5 ani le vom vedea castigand la LeMans sau peste 10 ani le vom vedea la fel ca acum, prin teste si ca o vesnic promitatoare tehnologie de viitor. E aproape cert ca nu le vom vedea pe viitoarea generatie de Dacia Spring sau VW Polo.
Fix cum ii sta bine lui Ford, sa faca o varza din nume si din modele. Dupa ce au facut suv electric si l-au numit Mustang, acum vor sa faca suv din Focus. Mai ramane sa faca pick-up din Ford Ka si coupe cabrio din Transit si e gata mancarica.
Ultimele comentarii
1224 in total