• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1362 in total
  • @13:39 Ca sa-ti raspund mai la subiect, vezi ce consecinte au avut acum mai putin de 100 de ani o criza economica devastatoare si umilirea unei natiuni. Politicile de mediu absurde (nu numai in auto) si consecintele lor au potentialul sa ridice partide cu adevarat extremiste precum acum 100 de ani. Mie mi-e tare frica de asta. Nu mai continui ca am zis tot ce era de zis restul se intelege de orice intelect peste medie.
    Revoluția electrică
  • Asa trebuia sa fie de la inceput, plug-in cu range extender. Versiunea pur electrica trebuia sa fie doar ca exercitiu si testare a pietei. Au facut un test de piata foarte scump. Electrificarea merge in pasi mult mai mici decat vor trotinetistii, si in ciuda aparentelor a inceput acum aproape 30 de ani cu primul Prius. Exercitii si teste s-au facut inca si mai devreme de prin anii 80 dar timpul electrificarii a venit mult mai tarziu odata cu avansul bateriilor.
    Electricul Ford F-150 Lightning va primi motor pe benzină pe post de range extender
  • @11:47 Daca eu is platit in ruble tu esti platit in .. ursuli .. sau ursule ca nu stiu care-i pluralul. Cred ca-i inutil sa-ti spun ca nu ma intereseaza persoana in sine ci politica pe care o impune, foarte daunatoare tarilor europene si cetatenilor lor. Vin semnale din toate partile, si din interior si din exterior ca politica pe care o impune, duce toata UE in prapastie. Ea tot insista ca UE sa salveze planeta de una singura.
    Revoluția electrică
  • Pretul de lista de 65k inseamna defapt 50k fara TVA si ceva taxe. Fara transport, dealer si amortizari de dezvoltare, iese o masina cu un cost de producteie de 40k euro (speculez). Stie cineva vreo cinezeasca premium similara sub 40k euro in China? Aceleasi dotari, aceiasi baterie, aceiasi putere. Sau poate cu specificatii mai bune. Aa si fara subventii directe si mai ales indirecte (speculez 5-10k euro per masina). Oricum, cea mai mare subventie in China e ca nu au o Ursula care sa-i avertizeze ca otelul trebuie sa fie verde cules doar de albine din floare de paducel.
    Revoluția electrică
  • Pentru ce NMC? Resurse si timp sparte aiurea pe o tehnologie deja moarta in domeniul automotive. La telefoane merge. La masini, doar la cele scumpe.
    Noi detalii Volkswagen ID.Polo: autonomie de 450 de kilometri
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău