• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1274 in total
  • Credeam ca numai mie imi sunau putine 3000 de comenzi. Nah, daca oamenii is fericiti cu 3000 de comenzi "ferme", cine-s eu sa le stric petrecerea. Formatul si clasa in care e iX3 e capabila de 2-300k bucati pe an.
    BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni
  • "nu merita incarcat pentru o economie de 10-15 lei la suta de km" Astia-s oamenii. Le intra in casa lunar 5-6k euro dar se "cacaie" la 3 lei consum si se cearta cu colegii de servici pentru incarcat gratis. S-au cacait sa dea si 15k euro pe actuala masina si plang dupa fosta masina pe gaz. Atunci le-am zis sa-si ia tot una pe gaz ca doar electricul il bate la cost. Au zis ca vor sa salveze planeta dar acum li se pare incomod ca trebuie sa incarce masina in fiecare zi ca s-o salveze. Si ca ei sunt multi. Vieti intregi traite in contradictii cat casa.
    STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
  • @DanG exact la asta am ramas si eu.
    Două BMW M4 CS Edition VR46 livrate în România: producție limitată la 92 de exemplare
  • @zarne Fara emotie in prezent nu vor exista achizitii emotionale in viitor cand, ce-i drept, foarte putini din cei carora li se sadeste acum emotia in suflet chiar isi vor permite achizitia unei "emotii". Iar branduri precum Bugatti, Ferrari, Lamborghini etc. se bazeaza in viitor pe clienti care acum isi sadesc si cresc emotia pentru termice. Electricele nu prea nasc mari emotii si nu vor genera achizitii emotionale (a se citi scumpe si inutile) in viitor. A se vedea declaratiile lui Mate Rimac care se cam chinuie sa vanda supercarurile electrice pe care le produce.
    Rimac vrea să preia controlul deplin al mărcii Bugatti
  • Oau, inca un studiu care ne zice inca odata ce stiam deja. Una din cauzele principale ale situatiilor astea este, paradoxal, sistemul de subventii si deduceri cand oamenii si companiile cumpara masini in functie de ce e mai avantajos fiscal nu in functie de ce au nevoie. Daca cineva isi cumpara plugin pentru avantajele unui plugin, atunci il va incarca si folosi ca un plugin pentru ca de asta si l-a luat. Am in familie un plugin cumparat chiar la recomandarea mea, care a fost incarcat tot timpul cat a fost gratis incarcarea la servici, apoi a mai incarcat o perioada acasa iar acum a ajuns sa fie folosit ca hibrid pentru ca "nu merita incarcat pentru o economie de 10-15 lei la suta de km". Acum se reconsidera serios trecerea inapoi la o masina pe gaz, cel mai probabil un Duster sau Bigster pe gpl din fabrica.
    STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău