• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1222 in total
  • 2 modele sau 2 bucati din acelasi model?
    Toyota va produce două SUV-uri electrice în SUA
  • @zarne sunt pline laboratoarele de preturindeni de tehnologii revolutionare puse pe rafturi la pastrare din motive de manufacturare, conditiile pietei, timing, tehnologii existente, costuri, lobby etc. Altele, cum sunt bateriile cu litiu au dospit 20 de ani de la inventia lor pana au ajuns mainstream intr-un anume domeniu (pe laptopuri, si in telefoane, bateriile cu litiu au devenit predominante binisor abia dupa anul 2000). Industria auto a inceput cu baterii NMC dar a cotit-o rapid spre LFP datorita chinezilor care au marsat pe ele inca de la inceput. Poate in 5 ani le vom vedea castigand la LeMans sau peste 10 ani le vom vedea la fel ca acum, prin teste si ca o vesnic promitatoare tehnologie de viitor. E aproape cert ca nu le vom vedea pe viitoarea generatie de Dacia Spring sau VW Polo.
    Record: Mercedes-Benz EQS cu baterie în stare solidă a mers 1205 kilometri cu o singură încărcare
  • Fix cum ii sta bine lui Ford, sa faca o varza din nume si din modele. Dupa ce au facut suv electric si l-au numit Mustang, acum vor sa faca suv din Focus. Mai ramane sa faca pick-up din Ford Ka si coupe cabrio din Transit si e gata mancarica.
    Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
  • SOC si groaza. Cand te bati cu 3 masini pe 2 clienti ghici cate masini vei vinde. Problema de clasa 0. Macar de s-or vinde cele 2.
    Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
  • @Fast "To support the cells during the volume changes typical of this technology and to ensure the necessary contact pressure on the cells, the solid-state battery is equipped with pneumatic actuators. " Nush cum iti suna tie dar mie imi suna "foarte complicat". Acum ceva timp seful CATL zicea ca bateriile SSB sunt foarte sensibile la presiune si asta e un mare punct slab al tehnologiei asteia. Ce face MB e un exercitiu foarte bun dar doar atat. SSB e faorte departe de mainstream. Pentru mainstream e nevoie de o tehnologie in primul rand nesensibila si in al doilea rand ieftina. La asta exceleaza LFP. De asta se pedaleaza pe bateriile cu sodiu. Nici macar actualul NMC nu mai are sanse la mainstream pentru ca desi are densitate energetica mare, e scumpa, e foarte sensibila la temperatura si regimurile de incarcare si nu are o durabilitate exceptionala. Deci deocamdata LFP ramane "regele electrificarii" si nu mai e mult pana sa devina solutia preferata si in cazul hibridizarilor de la mic la mare. In fine, s-a prins si VW ca pentru masinile ieftine, e nevoie de LFP. https://insideevs.com/news/772118/volkswagen-lfp-batteries-affordable-evs/ Puteau sa intrebe la pretenii lor din China "-Heil, bai Huang Li, tu dac-ai vrea sa faci o masina eftina, ce bateriei i-ai pune? -LFP bai Fritz. -Heil, danke bai Huang sa-ti dea Xi sanatate."
    Record: Mercedes-Benz EQS cu baterie în stare solidă a mers 1205 kilometri cu o singură încărcare
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău