La exterior arata cum a aratat si cand s-a lansat, ca o masină fătată nu construita din piese. Sau daca vreti arata ca un S class normal cu un mare ciorap de damă tras pe deasupra, in genul hotilor cu ciorap pe cap.
@14:15 14:17
Toate serviciile de "sharing" au devenit rapid servicii majoritar profesioniste. Cu alte cuvinte marea majoritate a masinilor ce presteaza ride sharing fac asta ca business nu pentru un ban in plus cum s-au promovat initial. La fel e si cu Airbnb sau altele de genu unde gasesti cvasimajoritar proprietati in regim hotelier nu casele oamenilor care vor sa faca un ban in timp ce se duc in vacanta. Ride-sharingul este un business si a ajuns asa la scurt timp dupa lansare.
Serviciile alea de "private ride sharing" de care zici tu sunt din cele cu femei si nu fac obiectul discutiei asteia.
"Cele mai vândute modele electrice ale mărcii bavareze au fost i4, iX3, iX1, iX și i7." Pai astea-s toate modelele electrice pe care le au.
Daca astea-s cele mai vandute care-s cele mai putin vandute?
@19:17
Daaa .. mare inovator nenea ala. O facut o masina care daca ia foc arde cateva saptamani chiar si pe fundul marii.
Vedem de-acum inainte daca iese ceva. Ma refer la niste superbaterii cu 1kwh/kg, 10-20$/kwh si fara sa ia foc sau alte megadezavantaje. Pana una-alta sunt doar combinari si rafinari de tehnologii deja existente. N-a inventat vre-unul din astia care se dau mari vedete nici motorul electric, nici tranzistorii de putere superrapizi si nici bateriile cu litiu. Ei doar le-au rafinat si combinat in varii forme.
Hai, luna de miere a masinilor electrice s-a terminat. E vremea sa puna mana pe treaba si sa-si castige clientii prin valoare intrinseca palpabila nu doar ecrane curbate si cititoare de limite de viteza. Adica baterii adevarate nu reciclate de la telefoane.
Ultimele comentarii
610 in total