Daca asta de la Leapmotor e record, atunci 4-500k vanzari lunare la BYD ce mai sunt.
Nu impresioneaza cu nimic brandul asta. Dealtfel, nici un brand din China nu rupe gura targului mai ales cu preturile "de Europa".
Scuze, am facut o confuzie de "non-nativ". Am presupus ca Dodge e parte din GM dar e din shaorma cu de toate numita Stellantis. Dar am criticat Dodge pe buna dreptate faptul ca au electrificat Chargerul care trebuia pe moment lasat cum era si electrificare segmentele mai pamantene. Si am apreciat si apreciez in continuare GM pentru eforturile consistente de electrificare din ultimii ... aproape 30 de ani daca consideram si EV1 lansat iin 99 daca imi amintesc bine.
@ds
Nu-mi zici absolut nimic nou. Inafara catorva tari precum Brazilia care fac etanol conjunctural (abundenta de trestie si altele), in cele mai multe tari impunerea etanolului e mai degraba rodul lobby-ului si mai putin a calculelor de mediu.
Benzina sintetica cu absorbtie de co2 atmosferic e diferita de etanol si momentan e la 10 euro litrul.
@all
Si nu mi-a raspuns nimeni la dilema mea legata de ce rost mai are pasul asta intermediar in tranzitia catre full electric? Ce rost au toate investitiile gigantice ce ar trebui facute in conversia de la petrolieri la biocombustibili daca tot se vor interzice masinile pe combustie mai devreme sau mai tarziu? Cum se vor recupera toate investitiile astea?
Am ajuns tocmai eu sa "apar" interdictia ICE. Doamne fereste.
Ultimele comentarii
1354 in total