"Camioneta primește acum două linii de echipare noi și .." inca un sistem sau asa ceva, care oricum nu intereseaza pe nimeni si nu prea vor clientii sa plaetasca pentru el asa ca il ofera gratis ca o surpriza la pufuleti.
Pertinent comentariul si partial corect.
Dar potolirea la care ma refer e cea a electrificarii segmentelor de lux/performanta. Sunt ultimele segmente in ordinea fireasca a electrificarii. Ce rost are un Lotus electric cand poti lua o Tesla de 50k ce face suta in 3s. Nu, iti iei Lotus pentru ca are V8 Cosworth.
Om trai si om vedea.
Abia astept. Lotus SUV cu 1.5 turbo. Un deliciu.
Uneori am impresia ca lumea auto nu se potoleste cu electrificarea sectorului de performanta pana nu apare un faliment de rasunet sau un alt cutremur de amploare.
Pentru actualele generatii de cumparatori, performanta electrica are atractivitate spre 0. Astia vor (vom) muri cu "petrolu'n suflet".
O noua generatie care sa aiba electronu-n suflet abia se naste (la propriu). O generatie care -si va astupa nasul cand va trece pe langa o benzinarie.
Daca pana acum masinile aveau nevoie de un facelift minor la jumatatea ciclului de viata, la masinile electrice e nevoie de un facelift major tehnic si tehnologic la maxim 2 ani. E o capcana in care cam toti producatorii au intrat singuri. Mici exceptii sunt pe la japonezi dar n-o mai duc mult nici ei inafara jocului de-a tehnologia inutila.
Ultimele comentarii
1337 in total