Motoarele termice ar trebui introduse de la facelift, nu de la urmatoarele generatii altfel va uita lumea ca a existat Megane .
Actualul Megane e inexistent in trafic. Scenic nici nu stiam ca exista.
In schimb e plin pe strazi de Megane din fosta generatie pentru ca a avut toate motorizarile posibile inafara de electric.
Nenea Provost, am senzatia ca a cam pus gand rau fabricii de la Pitesti. Impreuna cu tantea asta noua sefa la Dacia nu vad deloc bine viitorul fabricii de la noi. Asta cuplat cu mediul investitional si industrial in continua degradare din Europa poate duce destul de repede la dezastru.
Nu am incredere deloc in in cuplul asta de manageri. Zero carisma si inclinatii clar contabilicesti.
Poate cand s-o incheia autostrada pe Valea Oltului sa mai primeasca ambele fabrici un mic suflu pentru o perioada.
Eu cred ca are sens bateria asa mic. Vor sa vada ce zice piata si ce zic cumparatorii adevarati.
Testeaza piata cu o investitie relativ mic.
Probabil ar fi putut pune 200kwh+ ca pe Silverado dar nu ar fi mers cu sasiul actual. Asa ca s-au limitat la ce s-a putut face cu investitie minima pentru ca si vanzarile vor fi probabil minime indiferenta daca ar avea baterie de 120 sau 60kwh.
Alooo!!! Nea Fane Sejourne, nu noua trebuie sa ne spui asa ceva. Zi lu doamna Ursula ca ea e toata ziua cu verdeata in fata ochilor.
Un mesaj mult mai aplicat a dat nenea Provost. Citez aproximativ exact din memorie: "nu mai f...recati industria auto cu mii de reglementari de suntem nevoiti sa pompam in fiecare an jumate din bugetul de R&D in indeplinirea normelor si care incarca pretul cu 3-4-500 euro pe masina in fiecare an. Hotarati-va asupra unui set si lasati-l neschimbat 10-15 ani"
PS: catre "fanii" mei aprigi si "degraba varsatoriu de sange nevinovat", uitati-va pe orice metrici comparativi intre SUA si UE si vedeti ca in ultimii 20 de ani Europa a fost in cel mai bun caz intr-o stagnare (economica, industriala, cercetare etc.).
Incearca si Toyota sa se catere pe succesul Lightning?
Mai in gluma mai in serios, Toyota sunt cam singurii care abordeaza electrificarea la modul corect, in pasi mult mai mici care pot fi absorbiti de piata.
Ultimele comentarii
1320 in total