• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1337 in total
  • "Camioneta primește acum două linii de echipare noi și .." inca un sistem sau asa ceva, care oricum nu intereseaza pe nimeni si nu prea vor clientii sa plaetasca pentru el asa ca il ofera gratis ca o surpriza la pufuleti.
    Noutăți pentru Ford Ranger: două linii de echipare noi și sistemul autonom BlueCruise
  • Pertinent comentariul si partial corect. Dar potolirea la care ma refer e cea a electrificarii segmentelor de lux/performanta. Sunt ultimele segmente in ordinea fireasca a electrificarii. Ce rost are un Lotus electric cand poti lua o Tesla de 50k ce face suta in 3s. Nu, iti iei Lotus pentru ca are V8 Cosworth. Om trai si om vedea.
    Lotus va lansa modele hibride noi în Europa, începând de anul viitor
  • Abia astept. Lotus SUV cu 1.5 turbo. Un deliciu. Uneori am impresia ca lumea auto nu se potoleste cu electrificarea sectorului de performanta pana nu apare un faliment de rasunet sau un alt cutremur de amploare. Pentru actualele generatii de cumparatori, performanta electrica are atractivitate spre 0. Astia vor (vom) muri cu "petrolu'n suflet". O noua generatie care sa aiba electronu-n suflet abia se naste (la propriu). O generatie care -si va astupa nasul cand va trece pe langa o benzinarie.
    Lotus va lansa modele hibride noi în Europa, începând de anul viitor
  • Daca pana acum masinile aveau nevoie de un facelift minor la jumatatea ciclului de viata, la masinile electrice e nevoie de un facelift major tehnic si tehnologic la maxim 2 ani. E o capcana in care cam toti producatorii au intrat singuri. Mici exceptii sunt pe la japonezi dar n-o mai duc mult nici ei inafara jocului de-a tehnologia inutila.
    Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro
  • Excelent. 300k nu e o cifra rea deloc. Macar cateva modele de la Stelantis sa se vanda bine.
    Stellantis crește producția lui Citroën C3 pe fondul cererii mari
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău