• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1222 in total
  • Aion UT nu este doar concurent pentru ID3 ci si o copie fidela a acestuia. Intrebarea mare este unde e fabricata bateria?
    Chinezii de la GAC vor construi mașini electrice în Austria
  • Zici ca-i desenat de chatGPL. Pe langa unele designuri precum asta de mai sus, actualele modele de volum de la Peugeot, Fiat (5-600) sau Renault sunt .. arta.
    Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
  • Nush ce fumeaza nenea asta dar cred c-a luat marfa buna de la Musk. Cu 0 fabrici serioase de baterii in Europa si cu atentia pe care o da CE provenientei bateriilor nu vad cu ce va construi industria auto europeana cele 10-12 milioane de masini pe baterii anual pentru consumul intern. Nu mai zic ca multi oameni pur si simplu nu le vor, ca iar imi sar in cap martorii lui Musk.
    Șeful Volvo: unele mărci nu vor supraviețui tranziției către mașini electrice
  • Sistemul m-h pe 48V de la Stellantis e supereficient. Mai este pus, printre altele, si pe Fiat 600 si confirma si acolo consumurile foarte bune mai ales urban. Dovada ca nu e nevoie de un megasistem hibrid pentru a reduce consumul acolo unde doare cel mai mult, in urban.
    Mărimea contează?
  • Oau, chiar s-a miscat AM de data asta. Stirea are doar 2 zile. E "proaspata". On topic, ce a declarat nenea asta e parerea cvasiunanima a industriei auto europene, chiar daca unii inca se mai sfiesc s-o spuna cu voce tare. Doar un miracol mai poate duce electricele la 40% cota de piata pana in 2035. Nu cu preturile astea la energie. Nu cu preturile astea la electrice. Nu cu actuala infrastructura rezidentiala. Eu imi mentin parerea ca actuala conducere a CE v-a pleca acasa pana la sfarsitul anului cu grindiliul lor cu tot. Planuri fantasmagorice lipsite de orice legatura cu lumea reala si fara vreo utilitate reala in contextul mondial actual. China arde jumatate din carbune la nivel mondial iar Evropa viseaza la moristi si curcubee. Si toate astea in timp ce baga bani in armament si agita securea razboiului doar doar s-o indura putin sa-i atace si pe ei ca sa se simta importanti. Am dat in trecut termen ca pana la sfarsitul anului Ursula isi va schimba locul de munca. Cateva motiuni de cenzura sunt deja puse la dospit. Ca sa nu ramana pe drumuri precum sute de mii sau milioane de europeni, i-au pregatit functia decorativa de presedinte al Germaniei. Sa se spele cu ea pe cap doar sa ne-o ia de pe cap nostru ca n-a votat-o nimeni.
    BMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău