• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1320 in total
  • Motoarele termice ar trebui introduse de la facelift, nu de la urmatoarele generatii altfel va uita lumea ca a existat Megane . Actualul Megane e inexistent in trafic. Scenic nici nu stiam ca exista. In schimb e plin pe strazi de Megane din fosta generatie pentru ca a avut toate motorizarile posibile inafara de electric.
    Renault: viitoarele generații Megane și Scenic vor primi motoare pe benzină
  • Nenea Provost, am senzatia ca a cam pus gand rau fabricii de la Pitesti. Impreuna cu tantea asta noua sefa la Dacia nu vad deloc bine viitorul fabricii de la noi. Asta cuplat cu mediul investitional si industrial in continua degradare din Europa poate duce destul de repede la dezastru. Nu am incredere deloc in in cuplul asta de manageri. Zero carisma si inclinatii clar contabilicesti. Poate cand s-o incheia autostrada pe Valea Oltului sa mai primeasca ambele fabrici un mic suflu pentru o perioada.
    Producția auto națională: o nouă scădere în luna octombrie
  • Eu cred ca are sens bateria asa mic. Vor sa vada ce zice piata si ce zic cumparatorii adevarati. Testeaza piata cu o investitie relativ mic. Probabil ar fi putut pune 200kwh+ ca pe Silverado dar nu ar fi mers cu sasiul actual. Asa ca s-au limitat la ce s-a putut face cu investitie minima pentru ca si vanzarile vor fi probabil minime indiferenta daca ar avea baterie de 120 sau 60kwh.
    Noua generație Toyota Hilux. În premieră, versiune pur electrică
  • Alooo!!! Nea Fane Sejourne, nu noua trebuie sa ne spui asa ceva. Zi lu doamna Ursula ca ea e toata ziua cu verdeata in fata ochilor. Un mesaj mult mai aplicat a dat nenea Provost. Citez aproximativ exact din memorie: "nu mai f...recati industria auto cu mii de reglementari de suntem nevoiti sa pompam in fiecare an jumate din bugetul de R&D in indeplinirea normelor si care incarca pretul cu 3-4-500 euro pe masina in fiecare an. Hotarati-va asupra unui set si lasati-l neschimbat 10-15 ani" PS: catre "fanii" mei aprigi si "degraba varsatoriu de sange nevinovat", uitati-va pe orice metrici comparativi intre SUA si UE si vedeti ca in ultimii 20 de ani Europa a fost in cel mai bun caz intr-o stagnare (economica, industriala, cercetare etc.).
    Comisar european: "UE trebuie să își protejeze industria auto de rivalii chinezi"
  • Incearca si Toyota sa se catere pe succesul Lightning? Mai in gluma mai in serios, Toyota sunt cam singurii care abordeaza electrificarea la modul corect, in pasi mult mai mici care pot fi absorbiti de piata.
    Noua generație Toyota Hilux. În premieră, versiune pur electrică
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău