As putea fi rautacios la adresa Volvo dar n-o sa fiu.
Decizia e corecta intr-o piata care incepe sa fie corecta si sa se tina pe picioare proprii. Cresterile/descresterile BEV trebuie sa fie (si vor fi) generate de piata libera si legislatie libera (care momentan e haotica daca permite ca un phev sa declare emisii de 30g/km). Fortarile legislative si subventiile haotice duc la anomalii de genul companiilor care cumpara Taycanuri pentru angajati sau PHEV-uri care nu sunt incarcate mai deloc.
Ca o critica la noua directie a Volvo as putea pune lipsa hibridizarii simple care e segmentul "hot" al momentului. Daca se vinde Rav4 hibrid la 40k de ce nu s-ar vinde si un XC60 HEV la 45k.
Eu pariez pe CLA sau EV4. Bigster, are sanse la jumatatea plutonului desi este una dintre masinile cel mai aproape de viata reala mai ales raportat la motorizari si preturi.
Daca vanzarea unei masini e o profesie, de ce n-ar fi si cumpararea unei masini o profesie.
Am ajutat un prieten sa-si ia masina acum cativa ani. Voia neaparat Astra J break benzina sau gaz. I-am zis ca-i foarte nereusita. Cam cea mai nereusita din toate compactele de la vremea ei. Imens de grea fara un rost clar. I-am zis ca cea mai reusita compacta la vremea ei a fost Megane. Usurica, fiabila si cu motorizari foarte bune inafara de TCe dar alea sareau din calcul. Nu, el vrea Astra. Am vazut cateva, majoritatea avand probleme grele cu rugina. N-am mai avansat. Dupa cateva saptamani se afiseaza cu un Quasquai +2 1.6 benzina si gaz. Am condus-o si i-am zis clar ca motorul nu merge bine. La RAR l=o intors ca expirase butelia de gaz. S-a dus sa schimbe butelia iar aia de la gaz, suspectand ca motorul nu merge rotund, i-au facut test de compresie. I-au iesit 5 bari pe un cilindru. A refacut motorul cu 7500 lei acum vreo 4 ani. Butelia a mai costat 1000 lei. Scumpa si proasta afacere. Consuma enorm (benzina 9%exterior, 13-14% urban) si are butelia foarte mica si merge mai mult pe benzina. Sotia a condus-o de cateva ori, a busit-o de 2 ori la parcare si acum nu se mai urca la volan de frica. E inutil de mare pentru ei care nu depasesc 1.70 si au doar un copil. Dar daca a vrut SUV, si-a luat, fara sa-i pese de "gura lumii".
Slabani. Doar 7 modele. Gili a zis ca baga 15 modele legat la ochi si c-o mana la spate.
Chinezii au mult mai mult de munca pentru piata europeana decat isi imagineaza ei. Coreenii au muncit vreo 20 de ani cu preturi si garantii foarte bune, pentru un loc onorabil in Europa.
Chinezii cred ca vin cu 2 ecrane si niste musama pe bord si gata se topeste lumea dupa ele. Nu-i chiar atat de simplu.
Ultimele comentarii
1297 in total